Board logo

標題: [記憶卡] 我部手機咁樣即係行到 CLASS 10 ?? [打印本頁]

作者: yupeter    時間: 2011-11-22 08:21     標題: 我部手機咁樣即係行到 CLASS 10 ??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2011-11-22 19:04

你買邊款class 4 / class 10先
class 4既卡未必真係只得4MB/sec咁慢
不過照上圖睇, 買class 10絕對合理
作者: eeeuser    時間: 2011-11-22 20:04

回復 1# yupeter

手機睇戲要記得買後備電
作者: yupeter    時間: 2011-11-22 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2