作者: yupeter 時間: 2011-11-22 08:21 標題: 我部手機咁樣即係行到 CLASS 10 ??
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2011-11-22 19:04
你買邊款class 4 / class 10先
class 4既卡未必真係只得4MB/sec咁慢
不過照上圖睇, 買class 10絕對合理
作者: eeeuser 時間: 2011-11-22 20:04
回復 1# yupeter
手機睇戲要記得買後備電
作者: yupeter 時間: 2011-11-22 23:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
