作者: lazioman 時間: 2009-3-10 11:02 標題: case 唔夠位放harddisk,怎好?
已經放左4隻harddisk,
case無位再上,
有無方法可以放harddisk到cd-rom, floopy disk的位置?
作者: snlworld 時間: 2009-3-10 11:10
some mount can put hdd in cd-rom area...
作者: happy_gemini 時間: 2009-3-10 13:08
我賣過類似嘅rack, 可以用3個5.25"bay放5隻hdd...
你自己搵下, 睇下買唔買到啦~
作者: lazioman 時間: 2009-3-10 14:02
請問邊度有得買?
作者: 忌廉麻美 時間: 2009-3-10 14:09
harddisk
放上 floopy disk 位 : ok 的,如果你唔介意縲絲唔係幾對位 / 通風唔好。
放上 cd-rom : 最平可以買兩舊 "鐵" :
http://item.taobao.com/auction/i ... 991fa4fd73b7b.jhtml
作者: lazioman 時間: 2009-3-10 14:15
我真係唔介意,不過唔知道邊度有得賣
作者: lazioman 時間: 2009-3-10 14:16
先多謝你們意見
作者: kmb3av188 時間: 2009-3-10 14:25
聯力硬碟架,3個5"轉4個3.5"
亦有2個5"轉3個3.5"
不過唔平,要~$200
另外可以買十蚊一對已鐵架,可以將一個5"轉做一個3.5"
作者: 忌廉麻美 時間: 2009-3-10 14:26
3# 樓位 ching 講果個 rack 我就唔知
我 5# 講果舊 "鐵" 黃金應該大把。
作者: 小汪汪 時間: 2009-3-10 14:40
you need this ~~
Stock back next week
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=813175&k=67fa86c5b2a0dd3ef468b2b9e32bb97d&t=1782200565&sid=upzyUMwVot

作者: erhugod 時間: 2009-3-10 14:52
黃金地下,新高登
作者: zonebaby 時間: 2009-3-10 15:11
如果係D細容量硬碟換D大容量既都得喎。
作者: happy_gemini 時間: 2009-3-10 18:03
YES!!
我都係幫呢位ching買, 不過後來我想裝多隻dvr就放番出去...
作者: 晴朗 時間: 2009-3-10 19:00
呢個好o野呀,買隻死人裸族貴到飛起,我煩硬碟架煩o左好多,有多o的選擇實在係太好啦。
作者: littlekp 時間: 2009-3-10 21:30
有無全相??
點裝落機箱??
作者: sony_eng 時間: 2009-3-11 09:52
请问Ching可在哪里买?谢谢!
作者: happy_gemini 時間: 2009-3-11 10:35
早知咁多人要, 我之前留耐d 可能依家賣得高d啦...
作者: patrickteng 時間: 2009-3-11 13:35
有~~買硬碟盒=v=
作者: lastphoenix 時間: 2009-3-11 20:18
原帖由 kmb3av188 於 2009-3-10 14:25 發表
聯力硬碟架,3個5"轉4個3.5"
亦有2個5"轉3個3.5"
不過唔平,要~$200
另外可以買十蚊一對已鐵架,可以將一個5"轉做一個3.5"
買過,d螺絲位好似好細上唔到咁
作者: bibilubi 時間: 2009-3-11 20:22
NAS都唔錯
作者: lastphoenix 時間: 2009-3-11 21:12
貴
一千內有四位HDD先好講

作者: GUILDWARS 時間: 2009-3-11 23:16
買外接裸族
要用邊個hd就插邊個
作者: 469394 時間: 2009-3-12 09:59
小心 sata 插頭有拔插次數限制. 好似約一千次左右
作者: 469394 時間: 2009-3-12 10:02
我建議樓主都係買呢 d hd 架, 個價多數 under 三百蚊, 唔想搵就去 ssp 地牢死角大舖 la

作者: GUILDWARS 時間: 2009-3-12 16:03
呢個真係唔知
咁樣限制人地都有既....
玩裸族既點算
要全部上樓?!
作者: zeab 時間: 2009-3-12 16:18
原帖由 忌廉麻美 於 2009-3-10 14:09 發表
harddisk
放上 floopy disk 位 : ok 的,如果你唔介意縲絲唔係幾對位 / 通風唔好。
放上 cd-rom : 最平可以買兩舊 "鐵" :
http://item.taobao.com/auction/i ... 991fa4fd73b7b.jhtml
5蚊 一對 黃金地面 中間位置
賣電線那間 在了一箱在門口
作者: lazioman 時間: 2009-3-13 18:19
多謝各位意見,
我買左兩舊 "鐵"了,
不過旺電要$10
作者: aybillmesmar 時間: 2009-3-14 01:41
ching可唔可以講吓呢個嘢點用架,今日係大舖見到呢隻,但係冇標價.反而另外一隻coolermaster
賣HK$190
作者: Dubliners 時間: 2009-3-14 12:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: danny2244 時間: 2009-3-14 12:54
大舖賣lian-li EX-34N $ 240
作者: aybillmesmar 時間: 2009-3-14 17:32
咁呢隻嘢點用架????

