Board logo

標題: case 唔夠位放harddisk,怎好? [打印本頁]

作者: lazioman    時間: 2009-3-10 11:02     標題: case 唔夠位放harddisk,怎好?

已經放左4隻harddisk,
case無位再上,
有無方法可以放harddisk到cd-rom, floopy disk的位置?
作者: snlworld    時間: 2009-3-10 11:10

some mount can put hdd in cd-rom area...
作者: happy_gemini    時間: 2009-3-10 13:08

我賣過類似嘅rack, 可以用3個5.25"bay放5隻hdd...

你自己搵下, 睇下買唔買到啦~
作者: lazioman    時間: 2009-3-10 14:02

請問邊度有得買?
作者: 忌廉麻美    時間: 2009-3-10 14:09

harddisk

放上 floopy disk 位 : ok 的,如果你唔介意縲絲唔係幾對位 / 通風唔好。

放上 cd-rom : 最平可以買兩舊 "鐵" :

http://item.taobao.com/auction/i ... 991fa4fd73b7b.jhtml
作者: lazioman    時間: 2009-3-10 14:15

我真係唔介意,不過唔知道邊度有得賣
作者: lazioman    時間: 2009-3-10 14:16

先多謝你們意見
作者: kmb3av188    時間: 2009-3-10 14:25

聯力硬碟架,3個5"轉4個3.5"
亦有2個5"轉3個3.5"

不過唔平,要~$200

另外可以買十蚊一對已鐵架,可以將一個5"轉做一個3.5"
作者: 忌廉麻美    時間: 2009-3-10 14:26

原帖由 lazioman 於 2009-3-10 14:15 發表
我真係唔介意,不過唔知道邊度有得賣


3# 樓位 ching 講果個 rack 我就唔知

我 5# 講果舊 "鐵" 黃金應該大把。
作者: 小汪汪    時間: 2009-3-10 14:40

you need this ~~

Stock back next week

圖片附件: 普通 硬碟轉架 D.jpg (2009-3-10 14:40, 52.87 KB) / 下載次數 29
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=813175&k=67fa86c5b2a0dd3ef468b2b9e32bb97d&t=1782200565&sid=upzyUMwVot


作者: erhugod    時間: 2009-3-10 14:52

原帖由 lazioman 於 2009-3-10 14:15 發表
我真係唔介意,不過唔知道邊度有得賣


黃金地下,新高登
作者: zonebaby    時間: 2009-3-10 15:11

如果係D細容量硬碟換D大容量既都得喎。
作者: happy_gemini    時間: 2009-3-10 18:03

原帖由 小汪汪 於 2009-3-10 14:40 發表
you need this ~~

Stock back next week


YES!!

我都係幫呢位ching買, 不過後來我想裝多隻dvr就放番出去...
作者: 晴朗    時間: 2009-3-10 19:00

原帖由 小汪汪 於 2009-3-10 02:40 PM 發表
you need this ~~

Stock back next week


呢個好o野呀,買隻死人裸族貴到飛起,我煩硬碟架煩o左好多,有多o的選擇實在係太好啦。
作者: littlekp    時間: 2009-3-10 21:30

原帖由 小汪汪 於 2009-3-10 14:40 發表
you need this ~~

Stock back next week

有無全相??
點裝落機箱??
作者: sony_eng    時間: 2009-3-11 09:52

原帖由 小汪汪 於 2009-3-10 14:40 發表
you need this ~~

Stock back next week


请问Ching可在哪里买?谢谢!
作者: happy_gemini    時間: 2009-3-11 10:35

早知咁多人要, 我之前留耐d 可能依家賣得高d啦...
作者: patrickteng    時間: 2009-3-11 13:35

有~~買硬碟盒=v=
作者: lastphoenix    時間: 2009-3-11 20:18

原帖由 kmb3av188 於 2009-3-10 14:25 發表
聯力硬碟架,3個5"轉4個3.5"
亦有2個5"轉3個3.5"

不過唔平,要~$200

另外可以買十蚊一對已鐵架,可以將一個5"轉做一個3.5"

買過,d螺絲位好似好細上唔到咁
作者: bibilubi    時間: 2009-3-11 20:22

NAS都唔錯
作者: lastphoenix    時間: 2009-3-11 21:12

原帖由 bibilubi 於 2009-3-11 20:22 發表
NAS都唔錯


一千內有四位HDD先好講
作者: GUILDWARS    時間: 2009-3-11 23:16

買外接裸族
要用邊個hd就插邊個
作者: 469394    時間: 2009-3-12 09:59

原帖由 GUILDWARS 於 2009-3-11 23:16 發表
買外接裸族
要用邊個hd就插邊個


小心 sata 插頭有拔插次數限制. 好似約一千次左右
作者: 469394    時間: 2009-3-12 10:02

我建議樓主都係買呢 d hd 架, 個價多數 under 三百蚊, 唔想搵就去 ssp 地牢死角大舖 la


作者: GUILDWARS    時間: 2009-3-12 16:03

原帖由 469394 於 2009-3-12 09:59 發表


小心 sata 插頭有拔插次數限制. 好似約一千次左右


呢個真係唔知
咁樣限制人地都有既....
玩裸族既點算
要全部上樓?!
作者: zeab    時間: 2009-3-12 16:18

原帖由 忌廉麻美 於 2009-3-10 14:09 發表
harddisk

放上 floopy disk 位 : ok 的,如果你唔介意縲絲唔係幾對位 / 通風唔好。

放上 cd-rom : 最平可以買兩舊 "鐵" :

http://item.taobao.com/auction/i ... 991fa4fd73b7b.jhtml


5蚊 一對 黃金地面 中間位置
賣電線那間 在了一箱在門口
作者: lazioman    時間: 2009-3-13 18:19

原帖由 zeab 於 2009-3-12 16:18 發表


5蚊 一對 黃金地面 中間位置
賣電線那間 在了一箱在門口


多謝各位意見,
我買左兩舊 "鐵"了,
不過旺電要$10
作者: aybillmesmar    時間: 2009-3-14 01:41

原帖由 469394 於 2009-3-12 10:02 發表
我建議樓主都係買呢 d hd 架, 個價多數 under 三百蚊, 唔想搵就去 ssp 地牢死角大舖 la




ching可唔可以講吓呢個嘢點用架,今日係大舖見到呢隻,但係冇標價.反而另外一隻coolermaster
賣HK$190
作者: Dubliners    時間: 2009-3-14 12:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: danny2244    時間: 2009-3-14 12:54

大舖賣lian-li EX-34N $ 240
作者: aybillmesmar    時間: 2009-3-14 17:32

咁呢隻嘢點用架????





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2