作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 14:43 標題: DELL 2007WFP終於到手! 來個簡測...
今朝隻mon終於送到...
Panel係LGPhilips LM201W01, 0死0光點 (見#56圖)
佢對美腳比想像中穩陣得多! 雖然唔夠2005fpw企得咁穩, 但都比90分...
四隻角睇落以為有少少漏光, 但只係panel可視角問題, 造成"漏光"既錯覺... 當正面望著其中一隻角時, "漏光"就冇左...
response time雖然唔多夠快, 但用來睇戲問題唔大...
隻mon幾光, 間房唔開燈既話要set到10先睇得舒服, 同埋brightness要入到menu先set到, 唔係幾方便...
native resolution係1680x1050, 但係行1280x1024時d字竟然出奇地清楚, 冇乜狗牙! (見#57圖)
[ 本帖最後由 TeraBytes 於 2006-4-16 14:54 編輯 ]
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 14:43
即刻拆箱!!
[ 本帖最後由 TeraBytes 於 2006-4-15 14:45 編輯 ]
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 14:43
埋位....
[ 本帖最後由 TeraBytes 於 2006-4-15 14:46 編輯 ]
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 14:43
最低、最高、打直
[ 本帖最後由 TeraBytes 於 2006-4-15 14:47 編輯 ]
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 14:43
desktop 畫面...
[ 本帖最後由 TeraBytes 於 2006-4-15 14:48 編輯 ]
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 14:45
Panel係LGPhilips LM201W01, 0死0光點
佢對美腳比想像中穩陣得多! 雖然唔夠2005fpw企得咁穩, 但都比90分...
四隻角睇落以為有少少漏光, 但只係panel可視角問題, 造成"漏光"既錯覺... 當正面望著其中一隻角時, "漏光"就冇左...
response time雖然唔多夠快, 但用來睇戲問題唔大...
隻mon幾光, 間房唔開燈既話要set到10先睇得舒服, 同埋brightness要入到menu先set到, 唔係幾方便...
native resolution係1680x1050, 但係行1280x1024時d字竟然出奇地清楚, 冇乜狗牙!
[ 本帖最後由 TeraBytes 於 2006-4-16 00:22 編輯 ]
作者: WhiteBird 時間: 2006-4-15 14:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ACK 時間: 2006-4-15 14:57
你買了幾錢呢?
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 15:07
同埋發覺LCD真係唔係幾適合用來睇戲....
而家隻中置喇叭都唔知點擺好!
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 15:07
原帖由 ACK 於 2006/4/15 02:57 PM 發表
你買了幾錢呢?
$3499 + $149
作者: 0012211 時間: 2006-4-15 15:08
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:07 發表
同埋發覺LCD真係唔係幾適合用來睇戲....
而家隻中置喇叭都唔知點擺好!![]()
Y唔啱睇戲,only因為speaker?
作者: yinyin_xp 時間: 2006-4-15 15:09
Thanks for your sharing
I am waiting for mine
作者: roy2005 時間: 2006-4-15 15:13
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:07 發表
同埋發覺LCD真係唔係幾適合用來睇戲....
而家隻中置喇叭都唔知點擺好!![]()
擺喺上面咪得lor
作者: VK 時間: 2006-4-15 15:15
會唔會覺得暗一點呢?
我隻Dell 2007WFP 尋晚 set 好左,default brightness好似唔係好夠,較盡先差唔多,但我另一隻 Philips 200W6較80%已經好光。
漏光情況就 Dell 2007WFP 好好多,黑色好均勻,唔似Philips 有一笪笪光。
作者: 0012211 時間: 2006-4-15 15:20
你係打俾佢confirm買?
作者: VK 時間: 2006-4-15 15:27
會唔會覺得暗一點呢?
我隻Dell 2007WFP 尋晚 set 好左,default brightness好似唔係好夠,較盡先差唔多,但我另一隻 Philips 200W6較80%已經好光。
漏光情況就 Dell 2007WFP 好好多,黑色好均勻,唔似Philips 有一笪笪光。
作者: 0012211 時間: 2006-4-15 15:28
原帖由 VK 於 2006-4-15 15:27 發表
會唔會覺得暗一點呢?
我隻Dell 2007WFP 尋晚 set 好左,default brightness好似唔係好夠,較盡先差唔多,但我另一隻 Philips 200W6較80%已經好光。
漏光情況就 Dell 2007WFP 好好多,黑色好均勻,唔似Philips 有 ...
你哋幾時confirm買?
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 15:31
原帖由 0012211 於 2006/4/15 03:28 PM 發表
你哋幾時confirm買?
6/4 AM
作者: 0012211 時間: 2006-4-15 15:32
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:31 發表
6/4 AM
咁早…
作者: 0012211 時間: 2006-4-15 15:33
個mon d色水點?
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 15:34
原帖由 VK 於 2006/4/15 03:27 PM 發表
會唔會覺得暗一點呢?
我隻Dell 2007WFP 尋晚 set 好左,default brightness好似唔係好夠,較盡先差唔多,但我另一隻 Philips 200W6較80%已經好光。
漏光情況就 Dell 2007WFP 好好多,黑色好均勻,唔似Philips 有 ...
校盡咪超光??
雖然黑算算係均勻, 但全黑畫面既話, 睇落似全灰多d...
作者: basiCz 時間: 2006-4-15 15:38
正...
4yrs include parts labour?
作者: westrail 時間: 2006-4-15 15:41
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 14:43 發表
desktop 畫面...
我想問你係自己較到兩個ie對稱?還是有其他方法?
作者: VK 時間: 2006-4-15 15:44
原帖由 0012211 於 2006-4-15 15:28 發表
你哋幾時confirm買?
我7號confirm, 12號送到
作者: VK 時間: 2006-4-15 15:46
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:34 發表
校盡咪超光??
雖然黑算算係均勻, 但全黑畫面既話, 睇落似全灰多d...
係呀,灰得黎好均勻,好過隻Philips 200W6啦
作者: VK 時間: 2006-4-15 15:52
原帖由 0012211 於 2006-4-15 15:33 發表
個mon d色水點?
色水就比我其他兩隻 Philips 200W6 , Benq FP71V+ 夠d。
(其實我對LCD Mon無咩研究,純粹憑個人觀感)
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-15 17:51
原帖由 0012211 於 2006/4/15 03:33 PM 發表
個mon d色水點?
LCD黎講色水算幾靚, 雖然wide screen睇戲畫面夠大, 但顏色都係唔夠靚... 色彩係比一般tn panel豐富d同自然d, 但都係同crt mon有好大段距離...
作者: Fizzy 時間: 2006-4-15 20:39
原帖由 VK 於 2006-4-15 15:27 發表
會唔會覺得暗一點呢?
我隻Dell 2007WFP 尋晚 set 好左,default brightness好似唔係好夠,較盡先差唔多,但我另一隻 Philips 200W6較80%已經好光。
漏光情況就 Dell 2007WFP 好好多,黑色好均勻,唔似Philips 有 ...
嘩!我部 200W6 brightness 開到 20 已經光到想死
不過睇片時真係好正!
作者: pearpear 時間: 2006-4-15 21:35
我部2007WFP用左三日, set到30都覺得太光呀, 打機時d黑位都光到灰哂
作者: VK 時間: 2006-4-15 21:48
原帖由 pearpear 於 2006-4-15 21:35 發表
我部2007WFP用左三日, set到30都覺得太光呀, 打機時d黑位都光到灰哂
![]()
其實有無d咩標準可以根據黎調較呢?
作者: pearpear 時間: 2006-4-15 22:10
原帖由 VK 於 2006-4-15 21:48 發表
其實有無d咩標準可以根據黎調較呢?
根據自己對眼同感覺去調較
最緊要係自已睇得舒服
可以用測試lcd的software (如DisplayMate...) 作參考, 有指示教你tune隻lcd
作者: kickass 時間: 2006-4-15 23:19
有冇人知係邊隻panel?? pva?? ips??
作者: nobody 時間: 2006-4-15 23:20
原帖由 kickass 於 2006-4-15 11:19 PM 發表
有冇人知係邊隻panel?? pva?? ips??
S-IPS
作者: jimswong 時間: 2006-4-16 00:04
想問下dell啲lcd monitor有冇話如果送到黎有光死點會唔會換~?
作者: nobody 時間: 2006-4-16 00:21
原帖由 jimswong 於 2006-4-16 12:04 AM 發表
想問下dell啲lcd monitor有冇話如果送到黎有光死點會唔會換~?
多過5點咪換囉
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 00:23
有個得意發現.... 隻mon本身native resolution係1680x1050, 但係行1280x1024時d字竟然出奇地清楚, 冇乜狗牙! 只係畫面拉闊左...
作者: yinyin_xp 時間: 2006-4-16 00:31
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-16 00:23 發表
有個得意發現.... 隻mon本身native resolution係1680x1050, 但係行1280x1024時d字竟然出奇地清楚, 冇乜狗牙! 只係畫面拉闊左...![]()
It was mentioned in the review of Anandtech.....
gd news for gamer with mid-range display card
作者: yinyin_xp 時間: 2006-4-16 00:33
原帖由 yinyin_xp 於 2006-4-16 00:31 發表
It was mentioned in the review of Anandtech.....
gd news for gamer with mid-range display card![]()
Games looked really good, too. Oblivion's dark dungeons were rendered in fairly fine detail. We saw no issues with ghosting in Unreal Tournament 2004, either. And the 4:3 aspect ratio scaling worked well with Unreal Tournament's 1280x1024 setting.
The OSD was about as easy to use as any such devices, and the Dell does support proper aspect ratio scaling. In non-native resolutions, image quality was still pretty good "
即係行 non-native 都可以接受.....大家唔駛買貴 card 打機
作者: 我家沒人 時間: 2006-4-16 00:45
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-16 00:23 發表
有個得意發現.... 隻mon本身native resolution係1680x1050, 但係行1280x1024時d字竟然出奇地清楚, 冇乜狗牙! 只係畫面拉闊左...![]()
即係點?係五係話用1280X1024更好?同1680X1050有乜分別?
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 01:30
原帖由 我家沒人 於 2006/4/16 12:45 AM 發表
即係點?係五係話用1280X1024更好?同1680X1050有乜分別?
當然行返1680x1050係最好! 意思係如果張卡唔夠快, 或者game唔support wide screen既話, 只要你接受到畫面拉闊, 就算行1280x1024依然可以維持高畫質...
作者: Steven 時間: 2006-4-16 01:31
想問下你點做到兩個ie size一樣咁開?
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 01:54
原帖由 Steven 於 2006/4/16 01:31 AM 發表
想問下你點做到兩個ie size一樣咁開?![]()
用nvidia driver可以做到!
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 02:00
呢度可以set
作者: 風十三 時間: 2006-4-16 02:11
我想問下個 Menu 係唔係咁樣?
作者: paul0923 時間: 2006-4-16 02:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thinkpanda 時間: 2006-4-16 02:15
原帖由 風十三 於 2006-4-16 02:11 發表
我想問下個 Menu 係唔係咁樣?
no. see the manual:
http://supportapj.dell.com/suppo ... 007WFP/en/setup.htm
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 02:23
原帖由 風十三 於 2006/4/16 02:11 AM 發表
我想問下個 Menu 係唔係咁樣?
唔係... 好靚架...
作者: WhiteBird 時間: 2006-4-16 02:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三 時間: 2006-4-16 02:28
噢!
型爆
作者: WhiteBird 時間: 2006-4-16 02:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 02:29
原帖由 風十三 於 2006/4/16 02:28 AM 發表
噢!
型爆![]()
仲可以set埋幾多transparency先至攞命....
作者: 阿威~~ 時間: 2006-4-16 02:55
點check係咩panel??
作者: STAR_RayII 時間: 2006-4-16 09:44
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-16 01:30 發表
當然行返1680x1050係最好! 意思係如果張卡唔夠快, 或者game唔support wide screen既話, 只要你接受到畫面拉闊, 就算行1280x1024依然可以維持高畫質...
你行 1280x1024 , 你可以選擇唔係要 Fill 而要 Aspect or 1:1 的吧 , 咁樣只係左右黑邊..其實都 ok 的
作者: hoho321 時間: 2006-4-16 10:42
可唔可以影張1280x1024玩game時拉闊果陣時個畫面
thank
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 11:53
原帖由 STAR_RayII 於 2006/4/16 09:44 AM 發表
你行 1280x1024 , 你可以選擇唔係要 Fill 而要 Aspect or 1:1 的吧 , 咁樣只係左右黑邊..其實都 ok 的
係可以....
[ 本帖最後由 TeraBytes 於 2006-4-16 12:49 編輯 ]
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 14:49
工程模式menu
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 14:51
1280x1024 @ 16:10 mon
D字都算幾實...
作者: pearpear 時間: 2006-4-16 15:38
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-16 14:49 發表
工程模式menu
how to open this menu?!
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 16:16
原帖由 pearpear 於 2006/4/16 03:38 PM 發表
how to open this menu?!
Press and hold "menu" & "+" button, then press "power on" button once, after the mon turned on, release all buttons and press the "-" button.
作者: bananna 時間: 2006-4-16 22:04
可唔可試試s-video的質素
作者: WindowsLongHorn 時間: 2006-4-16 22:27
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:07 發表
同埋發覺LCD真係唔係幾適合用來睇戲....
而家隻中置喇叭都唔知點擺好!![]()
你試下將個中置放隻Mon後面
[ 本帖最後由 WindowsLongHorn 於 2006-4-16 22:34 編輯 ]
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 22:48
原帖由 WindowsLongHorn 於 2006/4/16 10:27 PM 發表
你試下將個中置放隻Mon後面![]()
放後面既話把聲會遠左, 回音大左, 音效定位亂晒...
呢set野仲貴過隻mon... 而家廢左武功...
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-16 22:49
原帖由 bananna 於 2006/4/16 10:04 PM 發表
可唔可試試s-video的質素
附近冇source, 暫時試唔到...
作者: fishmeat01 時間: 2006-4-17 00:32
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-16 22:48 發表
放後面既話把聲會遠左, 回音大左, 音效定位亂晒...
呢set野仲貴過隻mon... 而家廢左武功...![]()
咁煩惱
賣左個mon佢lo
作者: kkfong 時間: 2006-4-17 00:38 標題: 回復 #64 fishmeat01 的帖子
Sell to us ??
作者: 清風浮雲 時間: 2006-4-17 01:00
我仲要等多兩日先到貨...唉...
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-17 01:07
原帖由 清風浮雲 於 2006/4/17 01:00 AM 發表
我仲要等多兩日先到貨...唉...
你唔叫佢早d送?
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-17 01:09
原帖由 fishmeat01 於 2006/4/17 12:32 AM 發表
咁煩惱
賣左個mon佢lo![]()
賣左佢都無補於事, 用LCD mon就一定係咁....
唯有諗下點樣DIY個speaker mount....
作者: 清風浮雲 時間: 2006-4-17 01:10
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-17 01:07 發表
你唔叫佢早d送?
一下唔醒起
作者: paul0923 時間: 2006-4-17 15:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: VK 時間: 2006-4-17 16:45
原帖由 paul0923 於 2006-4-17 15:29 發表
800*600 set做sharpness 100都好鬼清,正!
用1:1 OR4:3 都so far so good
我果隻唔比我較sharpness,係唔係用DVI入無得較呢?
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-17 21:04
原帖由 VK 於 2006/4/17 04:45 PM 發表
我果隻唔比我較sharpness,係唔係用DVI入無得較呢?
DVI in都可以set, 唔比你校係因為你已經行緊native res...
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-17 21:44
加幾張screen capture...
作者: 荒木飛呂彥 時間: 2006-4-17 21:54
好正呀,引死人咩= =
作者: yinyin_xp 時間: 2006-4-17 21:56
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-17 21:44 發表
加幾張screen capture...
where to download those wide screen wallpaper? thanks
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-17 22:21
原帖由 yinyin_xp 於 2006/4/17 09:56 PM 發表
where to download those wide screen wallpaper? thanks![]()
interfacelift.com
作者: yinyin_xp 時間: 2006-4-17 23:12
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-17 22:21 發表
interfacelift.com
thanks !!~
作者: lupiniii 時間: 2006-4-17 23:28
好正呀,引死人咩= = 但$3500太貴啦
快d減價~~~
作者: 清風浮雲 時間: 2006-4-17 23:51
我依家等佢聽日到手, 再係張display度set佢強制出720p/1080i,
唔知會唔會正D呢
作者: Steven 時間: 2006-4-18 00:34
原帖由 清風浮雲 於 2006-4-17 23:51 發表
我依家等佢聽日到手, 再係張display度set佢強制出720p/1080i,
唔知會唔會正D呢![]()
點可以強制出720p/1080i
作者: roy2005 時間: 2006-4-18 00:37
原帖由 清風浮雲 於 2006-4-17 23:51 發表
我依家等佢聽日到手, 再係張display度set佢強制出720p/1080i,
唔知會唔會正D呢![]()
乜呢d嘢都有得迫ga咩?
作者: 清風浮雲 時間: 2006-4-18 00:44
原帖由 roy2005 於 2006-4-18 00:37 發表
乜呢d嘢都有得迫ga咩?![]()
Display card有得set架嘛...
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-18 00:47
原帖由 roy2005 於 2006/4/18 12:37 AM 發表
乜呢d嘢都有得迫ga咩?![]()
最下面個check box..
作者: 清風浮雲 時間: 2006-4-18 00:51
原帖由 Steven 於 2006-4-18 00:34 發表
點可以強制出720p/1080i![]()
我見佢有得咁set架...
作者: Steven 時間: 2006-4-18 13:25
原帖由 清風浮雲 於 2006-4-18 00:51 發表
我見佢有得咁set架...
岩岩試過開....唔夠20秒就花晒畫面
p.s樓主呢幾日要keep住checkmon...
因為我果隻已經出左一粒光點
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2006-4-18 13:27
原帖由 Steven 於 2006-4-18 13:25 發表
岩岩試過開....唔夠20秒就花晒畫面
p.s樓主呢幾日要keep住checkmon...
因為我果隻已經出左一粒光點![]()
有冇得換?
作者: Steven 時間: 2006-4-18 13:32
原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2006-4-18 13:27 發表
有冇得換?![]()
搵唔到人問
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-18 14:12
原帖由 Steven 於 2006/4/18 01:25 PM 發表
岩岩試過開....唔夠20秒就花晒畫面
p.s樓主呢幾日要keep住checkmon...
因為我果隻已經出左一粒光點![]()
暫時仲未發現光/死點, 如果有死點都冇所謂, 就算有一兩粒光點, 我都唔係太care...
我咁睇.... 成個panel有530萬粒crystal cells, 死一兩粒一d都唔奇丫...
作者: epcsub 時間: 2006-4-18 14:42 標題: 回復 #88 TeraBytes 的帖子
贊成
死點好過光點
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-18 15:02
原帖由 Steven 於 2006/4/18 01:25 PM 發表
岩岩試過開....唔夠20秒就花晒畫面
p.s樓主呢幾日要keep住checkmon...
因為我果隻已經出左一粒光點![]()
你果一粒光點係全黑畫面時會唔會出現?
作者: Steven 時間: 2006-4-18 15:03
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-18 15:02 發表
你果一粒光點係全黑畫面時會唔會出現?
我係全白或者全綠先出現
作者: Steven 時間: 2006-4-18 15:04
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-18 14:12 發表
暫時仲未發現光/死點, 如果有死點都冇所謂, 就算有一兩粒光點, 我都唔係太care...
我咁睇.... 成個panel有530萬粒crystal cells, 死一兩粒一d都唔奇丫...
不過用咁多錢買隻mon返黎..
有死點或光點就覺得好唔抵...
相反如果preview果隻...一兩粒就care
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-18 15:14
原帖由 Steven 於 2006/4/18 03:03 PM 發表
我係全白或者全綠先出現![]()
ips panel既光點通常係因為一粒pixel既其中一個cell死左...
作者: dzysheep 時間: 2006-4-18 15:27
can i have your quotation number?
i can only get the monitor for $3990 :(
作者: TeraBytes 時間: 2006-4-18 15:32
原帖由 dzysheep 於 2006/4/18 03:27 PM 發表
can i have your quotation number?
i can only get the monitor for $3990 :(
你而家先落order, 仲想$3499??
作者: dzysheep 時間: 2006-4-18 15:43
原帖由 TeraBytes 於 18/4/77 15:32 發表
你而家先落order, 仲想$3499??![]()
yes
they said i could get it for $3499 if i have a quotation number for that amount
so can i have your quotation number?
:)
[ 本帖最後由 dzysheep 於 2006-4-18 15:50 編輯 ]
作者: Staccatissimo 時間: 2006-4-18 19:02
Mine have no dead spot. ^^
作者: 水藍 時間: 2006-4-18 19:20
原帖由 dzysheep 於 2006-4-18 15:43 發表
yes
they said i could get it for $3499 if i have a quotation number for that amount
so can i have your quotation number?
:)
可以咁ka ?
作者: Whitepig 時間: 2006-4-18 19:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yinyin_xp 時間: 2006-4-18 19:42
原帖由 dzysheep 於 2006-4-18 15:43 發表
yes
they said i could get it for $3499 if i have a quotation number for that amount
so can i have your quotation number?
:)
咁化學
