Board logo

標題: 螢幕使用中訊號解析度跟桌面解析度不同 [打印本頁]

作者: tck91514    時間: 2023-6-26 01:08     標題: 螢幕使用中訊號解析度跟桌面解析度不同

如題
有冇ching可以幫幫忙? 小弟最近買左個mon (Acer VG271U M3), 正常用HDMI佢係可以上到2560 x 1440 (144Hz), 但我依家最高只可以上到59Hz。
而我喺顯示器-->進階顯示設定到見到"桌面模式"係 (2560 x 1440, 60Hz), 但"使用中的信號模式"就係 (3840 x 2160, 60Hz)。 螢幕擷取畫面 2023-06-26 005751.png
螢幕擷取畫面 2023-06-26 010351.png

我個顯卡driver已經係最新 究竟係邊到出左問題?

圖片附件: 螢幕擷取畫面 2023-06-26 005751.png (2023-6-26 01:02, 56.66 KB) / 下載次數 91
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2378695&k=ce3e3fe07cc228576f69c2fe3d859870&t=1782363348&sid=38cjmVpdpD



圖片附件: 螢幕擷取畫面 2023-06-26 010351.png (2023-6-26 01:02, 19.7 KB) / 下載次數 99
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2378696&k=ea49cf2aff2a2ec78b3f7ee2bc92fe1e&t=1782363348&sid=38cjmVpdpD


作者: sum888    時間: 2023-6-26 04:08

你是咩顯示卡,咩版本HDMI 線?
作者: tck91514    時間: 2023-6-26 06:30

我張顯示卡係RTX 4080,條HDMI線係隨mon附送嘅,而我個mon個HDMI input係HDMI 2.0,我估佢唔會跟條HDMI 1.4掛
不過我有諗過索性買過條DP線試下…..
作者: 趙元暢    時間: 2023-6-26 11:27

好正常 你直接撳入去顯示器1的顯示卡內容--->列出所有模式,直接SET最高RESOLUTION (2560 x 1440 (144Hz))就得
作者: gilbertluis    時間: 2023-6-26 13:44

選沒有"4K x 2k" 在前的2560 x 1440. 如沒有這選擇, 買DP線.
作者: tck91514    時間: 2023-6-26 15:02

搵唔到無 "4k x 2k”在前的2560 x 1440 , 我今晚會試下用條DP 1.2。

另外我都有手動set過, 測試成功, 我都撳左儲存此解析度, 但佢都係打回原形, 都係60Hz
Screenshot 2023-06-26 145316.jpg

圖片附件: Screenshot 2023-06-26 145316.jpg (2023-6-26 14:59, 148.52 KB) / 下載次數 86
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2378742&k=fc6902c682915c758e8cd7471be021cc&t=1782363348&sid=38cjmVpdpD


作者: tck91514    時間: 2023-6-26 20:45

唔該晒樓上咁多位ching, 我用換返條DP線就搞掂
螢幕擷取畫面 2023-06-26 204408.png

圖片附件: 螢幕擷取畫面 2023-06-26 204408.png (2023-6-26 20:45, 23.22 KB) / 下載次數 82
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2378768&k=d98cca047ef61f72bd67a939a47ce912&t=1782363348&sid=38cjmVpdpD






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2