作者: tck91514 時間: 2023-6-26 01:08 標題: 螢幕使用中訊號解析度跟桌面解析度不同
如題
有冇ching可以幫幫忙? 小弟最近買左個mon (Acer VG271U M3), 正常用HDMI佢係可以上到2560 x 1440 (144Hz), 但我依家最高只可以上到59Hz。
而我喺顯示器-->進階顯示設定到見到"桌面模式"係 (2560 x 1440, 60Hz), 但"使用中的信號模式"就係 (3840 x 2160, 60Hz)。
我個顯卡driver已經係最新
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2378695&k=ce3e3fe07cc228576f69c2fe3d859870&t=1782363348&sid=38cjmVpdpD

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2378696&k=ea49cf2aff2a2ec78b3f7ee2bc92fe1e&t=1782363348&sid=38cjmVpdpD

作者: sum888 時間: 2023-6-26 04:08
你是咩顯示卡,咩版本HDMI 線?
作者: tck91514 時間: 2023-6-26 06:30
我張顯示卡係RTX 4080,條HDMI線係隨mon附送嘅,而我個mon個HDMI input係HDMI 2.0,我估佢唔會跟條HDMI 1.4掛
不過我有諗過索性買過條DP線試下…..
作者: 趙元暢 時間: 2023-6-26 11:27
好正常 你直接撳入去顯示器1的顯示卡內容--->列出所有模式,直接SET最高RESOLUTION (2560 x 1440 (144Hz))就得
作者: gilbertluis 時間: 2023-6-26 13:44
選沒有"4K x 2k" 在前的2560 x 1440. 如沒有這選擇, 買DP線.
作者: tck91514 時間: 2023-6-26 15:02
搵唔到無 "4k x 2k”在前的2560 x 1440
, 我今晚會試下用條DP 1.2。另外我都有手動set過, 測試成功, 我都撳左儲存此解析度, 但佢都係打回原形, 都係60Hz
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2378742&k=fc6902c682915c758e8cd7471be021cc&t=1782363348&sid=38cjmVpdpD

作者: tck91514 時間: 2023-6-26 20:45
唔該晒樓上咁多位ching, 我用換返條DP線就搞掂
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2378768&k=d98cca047ef61f72bd67a939a47ce912&t=1782363348&sid=38cjmVpdpD


