Board logo

標題: 普通電視機,邊個牌子會耐用? [打印本頁]

作者: eniao    時間: 2022-6-2 23:18     標題: 普通電視機,邊個牌子會耐用?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Q-Q    時間: 2022-6-2 23:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bommer    時間: 2022-6-3 00:17

諗著 Panasonic 有5年保養,點知5年半就壞。

如想買40+寸以上,對畫面質素無要求(只睇大氣免費台),請問 ...
eniao 發表於 2022-6-2 23:18

一定係Pan記,屋企3部都係Pan記,最舊哥部32吋用左12年都未壞用緊,一部37DT30H都仲健在用緊

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: eniao    時間: 2022-6-3 00:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-3 00:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: easonmmmm    時間: 2022-6-3 01:33

TCL 4k tv
作者: eniao    時間: 2022-6-3 08:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vincent369    時間: 2022-6-3 12:08

TCL 6年保,頭3年全包,尾3年只包檢查,零件另計,唔好壞機
https://m.discuss.com.hk/index.php?action=thread&tid=30496709
作者: 士碌架    時間: 2022-6-3 12:15

回覆 7# eniao

蘇寧
實惠
hktvmall tcl 官方店
作者: super_hkg    時間: 2022-6-3 12:20

我開頭都咁諗,點知過保養無耐,個畫面就花晒
eniao 發表於 2022-6-3 00:23


pan 記前年買左GX800 43 寸,佢塊logic board 個位都幾熱,用第一個月就加左把風扇仔抽出,夏天大風扇吹埋panel (夜晚人多先開冷氣)

一日開6-7個鐘,希望可以耐用D
作者: 士碌架    時間: 2022-6-3 12:21

Panasonic
買了幾部
32吋  10年 還好未壞 台灣制
32吋  4年 壞左無去修理  老人家 趕住睇 馬來機
32吋  2年  取代壞了那部  
22-24吋  老人睡房用  12年 未壞
作者: eniao    時間: 2022-6-3 12:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-3 12:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CMF~Fung    時間: 2022-6-3 13:03

想問下大家對Sony機有咩評價?made in japan真係有分別?
作者: ipchow    時間: 2022-6-3 13:04

用得TCL 緊係想兩部抵用過他牌一部
作者: eniao    時間: 2022-6-3 13:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-3 13:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hobbya    時間: 2022-6-3 14:17

我部係philips,比利時製造。2005年買,當時32吋2萬7已經算平,個女都大學畢業,部機依然好健康。
作者: 士碌架    時間: 2022-6-3 14:29

回覆 13# eniao

43S5200-HK      43S65A-HK
舊款 唔洗睇啦

43" 選擇少
p725
c725

p735 新款  不過 未到貨
作者: 士碌架    時間: 2022-6-3 14:31

回覆 16# eniao

TCL  好處 應只有平
耐用 應冇份
作者: eniao    時間: 2022-6-3 14:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-3 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HDMAX    時間: 2022-6-3 15:30

只買sony, panasonic
作者: 1個閒人    時間: 2022-6-3 15:32

數碼產品等如玩具, 我用到5年就夠
作者: 士碌架    時間: 2022-6-3 15:42

回覆 21# eniao

你唔係無要求
係擔心易壞
咁買返 p牌啦
舊款 40" 已和 TCL 差不多錢
43"  貴過 tcl $2000
網上平台 the club like

pan.JPG

圖片附件: pan.JPG (2022-6-3 15:42, 30.99 KB) / 下載次數 41
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2323415&k=f33626c1a3f37e8c69c48fcc14e6cd9a&t=1782509118&sid=vpsbNPhEzO


作者: kimkim    時間: 2022-6-3 16:32

直接淘部小米,千幾蚊,用壞就掉
作者: eniao    時間: 2022-6-3 16:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vincent369    時間: 2022-6-3 18:31

你唔好買Panasonic 啦,用左5年半壞機都怨...
電視生產只係組裝,唔係高科技,最重要係影像晶片。而家電視跌價太多同以前比較,好難耐用。
在你眼中,可以用幾多年先叫耐用?

代工叫其他人做,粒影像晶片係Panasonic ,亦要Panasonic 付責保養
LG, Samsung & Sony 3年保養
Panasonic 5年全機保養
TCL 6年保養,頭3年包零件,後3年只包檢查
作者: soccerhk    時間: 2022-6-3 18:37

直接淘部小米,千幾蚊,用壞就掉
kimkim 發表於 2022-6-3 16:32

唔得 包唔包多過5年半唔壞
作者: soccerhk    時間: 2022-6-3 18:38

你唔好買Panasonic 啦,用左5年半壞機都怨...
電視生產只係組裝,唔係高科技,最重要係影像晶片。而家電視 ...
vincent369 發表於 2022-6-3 18:31

我部用左10年都未壞  想換都唔得

5年半壞就係度怨  大把人 一 兩年就壞
作者: vincent369    時間: 2022-6-3 18:41

本帖最後由 vincent369 於 2022-6-3 18:44 編輯

回覆 22# eniao

你有冇睇清楚,TCL 自己講明自己品牌產品出廠只會抽樣檢查。
作者: eniao    時間: 2022-6-3 20:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-3 20:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Nightcatcat    時間: 2022-6-3 21:09

直接淘部小米,千幾蚊,用壞就掉
kimkim 發表於 2022-6-3 16:32

小米電視係咪啱晒香港制式用架? 中英文字幕、多聲軌、節目表預告、MHEG5 係咪都得先

via HKEPC Reader for Android
作者: vincent369    時間: 2022-6-3 21:21

回覆 33# eniao

就係唔知道你指耐用既定義?即係幾長時間,而家你話買電視,講番電視啦!
作者: eniao    時間: 2022-6-3 21:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vincent369    時間: 2022-6-3 21:56

回覆 36# eniao

就係想問你,你買電視,要求幾耐用?
作者: TH30    時間: 2022-6-3 22:13

小米電視係咪啱晒香港制式用架? 中英文字幕、多聲軌、節目表預告、MHEG5 係咪都得先
via HKEPC Reader f ...
Nightcatcat 發表於 2022-6-3 09:09 PM


樓主話專睇新聞,不要求乜乜功能
妖米電視仲有冇強插廣告?
作者: TH30    時間: 2022-6-3 22:15

電腦 mon (Dell 最 "cheap"  嘅  model), 日日長開至少13-14 個鐘,10年都未壞
eniao 發表於 2022-6-3 09:33 PM


咁買隻機頂盒output去mon睇?
作者: C-Leung    時間: 2022-6-3 22:20

電子野,邊個夠膽保證長命
想長命自己搵技術做一部,不計成本用埋靚料應該ok
作者: 1個閒人    時間: 2022-6-3 23:30

本帖最後由 1個閒人 於 2022-6-3 23:31 編輯
樓主話專睇新聞,不要求乜乜功能
妖米電視仲有冇強插廣告?
TH30 發表於 2022-6-3 22:13



    我房間用緊小米第三年, 開機廣告畀人投訴得多, 而家只要撳[EXIT], 即刻進入電視畫面.

     其實小米電視嘅開機廣告, 多數係30秒內, 仲係大手筆嘅4K製作, 畫面靚過香港廣告多多聲,
如果趕時間, 咪撳個掣飛左佢囉

     不過, 畫面調色唔及日系機, 呢個係事實
作者: eniao    時間: 2022-6-3 23:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-4 00:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-4 00:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung    時間: 2022-6-4 01:55

回復 44 #eniao

咁你自己唔查下

就算d人話某隻牌子用10年唔壞
10年後嘅而家 個廠嘅用料QC都唔同啦
問forum嘅人真係咁有參考價值?

最有參考價值嘅回覆咪係買隻平價大牌子,壞咗換過部law
作者: eniao    時間: 2022-6-4 02:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-4 02:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-4 02:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hehaya    時間: 2022-6-4 09:36

回覆 37# vincent369


    唔駛咁認真
作者: 士碌架    時間: 2022-6-4 10:07

回覆 47# eniao

5年 咪就係 P牌
找人代工 無問題
最重要  保養有人認頭
作者: eniao    時間: 2022-6-4 11:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vincent369    時間: 2022-6-4 11:36

回覆 46# eniao

樓主希望電視用倒13年,即2035,咩牌子其實唔太重要,因為主要靠樓主運氣。
作者: vincent369    時間: 2022-6-4 11:37

回覆 49# hehaya

耐用既時間長短,每人不同。
作者: eniao    時間: 2022-6-4 12:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2022-6-4 12:30

唔係我想用到13年,係理論值應該用到至少13年 (give or take)

約 98, 99年,我已開始用 LCD mon (第一 ...
eniao 發表於 2022-6-4 12:02

地盤CCTV 嗎  
環境都幾惡劣喎 , 咁都唔死..... , 不過我都信 , TOPcom 用過幾隻 , 都唔係用壞換的 , 依家房都仲有隻32吋用緊 , 都就快有5年 , 其實可能真係有慾望計算器 , 你越想拒壞左先打算換果件野 , 就係唔同你壞  

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kwunlik    時間: 2022-6-4 12:57

回覆 54# eniao


MON 正常係會比電視機耐用,
無得直接對比喎,
近十年用過 4~5 部電視,
基本上用到有 5 年嘅已經算好好。
作者: kimkim    時間: 2022-6-4 13:16

而家入門電視又唔係貴,用幾年換機好過啦
作者: ww9876    時間: 2022-6-4 13:20

所有電子產品,入面有幾千到幾萬電子零件,其中一粒壞就壞。所以隨意買大牌子就可以。我個LG電視死都唔肯壞,冇籍口換電視

via HKEPC Reader for Android
作者: vincent369    時間: 2022-6-4 14:25

回覆 54# eniao


    咁都係經你計算得出既結果!
作者: vincent369    時間: 2022-6-4 14:30

回覆 51# eniao


    買其他品牌啦..條連結資料係2015...
作者: madgod1213    時間: 2022-6-4 15:42

電腦 mon (Dell 最 "cheap"  嘅  model), 日日長開至少13-14 個鐘,10年都未壞

電視機,每日睇幾個 ...
eniao 發表於 2022-6-3 21:33

何必諗埋一邊, 電子野撞手神, 使用環境濕度又有好大影響
用倒5年真係已經叫唔錯, 下下十年唔壞, 六合彩都中頭獎囉
作者: eniao    時間: 2022-6-4 16:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-4 16:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 士碌架    時間: 2022-6-4 16:32

回覆 63# eniao

買買買  又一個街坊 搶住入貨

43.JPG

圖片附件: 43.JPG (2022-6-4 16:32, 50.18 KB) / 下載次數 41
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2323585&k=678a44e5442c40cc639a9e386d56e886&t=1782509118&sid=vpsbNPhEzO


作者: eniao    時間: 2022-6-4 16:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ww9876    時間: 2022-6-4 16:43

電子野撞手神?  咁唔好坐飛機,成架飛機都係電子嘢。撞手神,連標版都無得你睇

我個年代仲係咁:




...
eniao 發表於 2022-6-4 16:40

電子零件有分等級。普用,商用至軍用,你覺得電視會唔會全用軍用級零件?

via HKEPC Reader for Android
作者: eniao    時間: 2022-6-4 17:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ww9876    時間: 2022-6-4 17:31

電器品牌就無分等級?

買 Panasonic, Hitachi, Sony 依啲  *日本* 大品牌,就係唔想撞手神
點知一樣咁垃 ...
eniao 發表於 2022-6-4 17:20

所有這些品牌都應該係用普用級零件,所以大家好大部分係俾緊品牌費。

via HKEPC Reader for Android
作者: eniao    時間: 2022-6-4 18:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smalwind    時間: 2022-6-4 18:33

我現在用的LG 48" 10多年前DSC買 現在還健健康康,
但我朋友部LG 50" 數碼電視 用咗幾個月就有問題, 維修完回來就偏冷, 點搞都是偏冷... 他現在換了SONY
作者: C-Leung    時間: 2022-6-4 19:08

回復 68 #ww9876

買部貴價商用電視 有機會襟d
樓主快d查下資料啦
作者: bommer    時間: 2022-6-4 19:11

我買電視只買Pan記,因為得佢有5年保,比得五年保都係對自己產品有信心,如果品質差成日壞,佢邊夠膽有5年

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ww9876    時間: 2022-6-4 19:51

能做到出 "品牌",唔係單靠 "賣廣告" 就可以
我諗你一定唔識 Edwards Deming

JAPAN'S SECRET: W. EDWARD ...
eniao 發表於 2022-6-4 18:03

可惜日本制造神級QC年代己經係歷史。依家係世界工廠,可以係大陸,越南,印度。

via HKEPC Reader for Android
作者: ww9876    時間: 2022-6-4 19:54

回復 ww9876

買部貴價商用電視 有機會襟d  
樓主快d查下資料啦
C-Leung 發表於 2022-6-4 19:08

可以 ,有專人上門維修,維修合約及維修費比電視貴。

via HKEPC Reader for Android
作者: super_hkg    時間: 2022-6-4 21:55

電器品牌就無分等級?

買 Panasonic, Hitachi, Sony 依啲  *日本* 大品牌,就係唔想撞手神
點知一樣咁垃 ...
eniao 發表於 2022-6-4 17:20


計劃報廢就係咁,用幾年就有野壞,設計倒退Cost Down
電視又好,電腦又好,notebook 又好,全部一樣
作者: chue    時間: 2022-6-4 22:18

LG,我買既陳列仲未死,冇籍口換機
作者: IanW    時間: 2022-6-5 00:51

簡直係簡單事情複雜化到極至....
買個電視都可以車到去飛機, 都無謂到無譜...
香港地, 係得一個品牌夠膽保你 5 年都嫌三嫌四, 其他所有品牌都係廢話.
乾脆淘件乜品牌都好落黎, 當消耗品用啦...
三四千銀一隻 P 仔都怕生怕死, 就買夠兩隻千幾的算數... 100% redundancy, 死兩隻當一雙....
作者: eniao    時間: 2022-6-5 07:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-5 08:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW    時間: 2022-6-5 09:56

如果你睇電視只係 "娛樂", 咁 reliability 當然唔係問題。
我買 Panasonic, Hitachi, Sony 等 "日本" 大 ...
eniao 發表於 2022-6-5 07:45


還是那句.... 簡單事情複雜化到極至.... 真係平行時空的人黎...
Sony 係從來都有 "不耐用" 的美名..... 手機用倒三年, 直頭叫執倒啦.
其他所謂「大品牌」, 向來都係睇彩. 所有民用電器都係咁.
諗住「大品牌」就永遠都係自己想像的耐用年期, 真係活係夢中.....

而家的電視精密的部份好精密, 非精密的部份就個個都 cut cost.... 睇佢 cut 成點同你有幾好彩.
Panasonic 已經電視品牌中最敢保的, 你都要嫌過保壞機, 咪去買部 TCL 賭吓囉.... 睇吓大家出年又會唔會係哩度再見你囉....

自從世界工廠抄考工藝發展純熟後, 哩個世界已經無耐用的民用電器了.... 根本無生存空間.
作者: TH30    時間: 2022-6-5 10:08

家電品牌用 "容易壞" 做  planned obsolescence, 唔係好經營策略
eniao 發表於 2022-6-5 08:04 AM


你話 唔係好,但絕大部分品牌做緊,係你唔現實定佢地唔現實?
作者: Nukpana    時間: 2022-6-5 10:39

開個post只係想睇下其他國家嘅牌子幾差幾差
隨便講個大陸牌子畀佢自然會好high
完Post
作者: eniao    時間: 2022-6-5 10:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW    時間: 2022-6-5 10:57

手機用到三年叫好彩?  我諗你先係"平行時空的人"

你話  Sony  *從來*  都有 "不耐用" 的美名,我就不敢 ...
eniao 發表於 2022-6-5 10:46


Wahahaha.... 真係平行時空的人黎....
你用果時多唔多壞同佢有無 "不耐用" 的美名, 兩者係毫無關係.
口碑係一個好籠統口耳相傳的概念而已.

我好想知結果會係買乜品牌.... 同埋幾時會返黎鬧哩個品牌呀.....
作者: soccerhk    時間: 2022-6-5 11:19

留名  睇下買左乜耐用普通電視機
作者: eniao    時間: 2022-6-5 11:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-5 11:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-5 11:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lennon    時間: 2022-6-5 12:10

真係冇聽過sony d嘢易壞,反而LG我一定唔會買
作者: C-Leung    時間: 2022-6-5 12:29

回復 83 #eniao

你咁有經驗仲駛諗咁多?買sony tv啦

不過sony有期d android tv死得幾嚴重,聽唔少case話update完死機
相信一定係一水機嘅問題來架啫 祝你好運
作者: eniao    時間: 2022-6-5 12:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eniao    時間: 2022-6-5 12:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis2021    時間: 2022-6-5 14:37

一定三星啦, mu6300用到而家咩事都無,咩都play到
作者: hdyebx    時間: 2022-6-5 18:36

我部Panasonic plasma 換左次底板之後用左10年
夠吾夠耐用?
作者: lennon    時間: 2022-6-5 18:54

我部toshiba LCD TV 2007 年用到幾個月前最潮濕果幾日死咗,足足15年
作者: C-Leung    時間: 2022-6-5 19:10

我部LG CCFL iDTV都2010年用到而家啦
作者: sky93594    時間: 2022-6-5 22:22

應該無公司會出「保你十年」
要大牌子或大國牌子隨心喇
自已唔喜歡人哋講到幾好都用
作者: mitcha    時間: 2022-6-5 23:00

留名學野

之前部sony用左八年仲ok
作者: 望月小妖    時間: 2022-6-5 23:13

一定係Pan記,屋企3部都係Pan記,最舊哥部32吋用左12年都未壞用緊,一部37DT30H都仲健在用緊

via HKEPC I ...
bommer 發表於 2022-6-3 00:17


我有部Sharp 21BN4 大牛龜重睇得 = Sharp 電視好?
撞手神啫
作者: IanW    時間: 2022-6-6 10:53

回復 eniao

你咁有經驗仲駛諗咁多?買sony tv啦

不過sony有期d android tv死得幾嚴重,聽唔少case話updat ...
C-Leung 發表於 2022-6-5 12:29


你都唔明人地個"邏輯".... 人地係因為"大牌子"試過壞/易壞, 所以乾淨係 d 無乜保障的牌子中搵部最有有保障的. 大牌子通通都 cut cost cut 到早壞左, 所以搵 d cut cost cut 到盡頭的. 反正三年同五年都無乜分別.

佢本人自身經歷過一堆唔易壞的 Sony 電器都無用, 只要有部 Sony 電話用左 3 年就壞, 咁 Sony 又會變埋無鬼用惡性 cut cost 品牌. 大概過多兩三年, 乜野牌子都會變晒唔耐用的. 應該只能買 d 無名無姓的牌子了......





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2