Board logo

標題: [大電視插PC] 請教ching們,有冇TV型號行到 4k 120hz 4:4:4? [打印本頁]

作者: hkpcchk    時間: 2022-1-1 14:37     標題: [大電視插PC] 請教ching們,有冇TV型號行到 4k 120hz 4:4:4?

上官網D spec唔多講4:4:4呢樣野 搞到好難去filter出岩既電視型號
作者: dan_dan    時間: 2022-1-1 16:44

上官網D spec唔多講4:4:4呢樣野 搞到好難去filter出岩既電視型號
hkpcchk 發表於 2022-1-1 14:37


Screenshot 2022-01-01 164322.jpg
師巳好少留意

圖片附件: Screenshot 2022-01-01 164322.jpg (2022-1-1 16:43, 59.36 KB) / 下載次數 24
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2300767&k=48cf7be67cd8fd56e91927ac6b8ff71f&t=1782420717&sid=k69qFPt6Ak


作者: sunday    時間: 2022-1-1 20:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dan_dan    時間: 2022-1-1 21:12

呢部係?
sunday 發表於 2022-1-1 20:56

C1

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: kenken33    時間: 2022-1-2 01:38

上官網D spec唔多講4:4:4呢樣野 搞到好難去filter出岩既電視型號
hkpcchk 發表於 1-1-2022 14:37



搵有全功能hdmi 2.1既型號例如lg cx, c1,由於依家Hdmi2.0可以標成2.1賣所以要小心裝假狗牌子同型號。
作者: 乳交七    時間: 2022-1-2 03:01

搵有全功能hdmi 2.1既型號例如lg cx, c1,由於依家Hdmi2.0可以標成2.1賣所以要小心裝假狗牌子同型號。 ...
kenken33 發表於 2022-1-2 01:38



   好多都捉字蚤架啦..... "支援" "兼容"..... 咁多年各大牌子一直都係咁..
作者: KinChungE    時間: 2022-1-3 16:03

好多都捉字蚤架啦..... "支援" "兼容"..... 咁多年各大牌子一直都係咁..
乳交七 發表於 2022-1-2 03:01


而家係連呢D字眼都唔使
所有HDMI 2.0都可以直接寫2.1
作者: 乳交七    時間: 2022-1-3 22:22

而家係連呢D字眼都唔使
所有HDMI 2.0都可以直接寫2.1
KinChungE 發表於 2022-1-3 16:03



  差唔多意思. 佢又無呃你喎. 你搵條2.1線又真係得喎..
作者: KinChungE    時間: 2022-1-3 23:27

差唔多意思. 佢又無呃你喎. 你搵條2.1線又真係得喎..
乳交七 發表於 2022-1-3 22:22


唔係差唔多意思
係HDMI機構最近幫手搞亂檔, 講明2.0 device可以寫成2.1
(情況同USB 3.0可以寫成USB 3.1 Gen 1一樣)
作者: kofz    時間: 2022-1-4 18:46

唔係差唔多意思
係HDMI機構最近幫手搞亂檔, 講明2.0 device可以寫成2.1
(情況同USB 3.0可以寫成USB 3.1 G ...
KinChungE 發表於 2022-1-3 23:27

HDMI機構係咪怕d人見到 hdmi 2.0既產品冇人買先咁做?

越搞越衰

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2