作者: tata211 時間: 2021-3-9 00:36 標題: MON 支架一問
本帖最後由 tata211 於 2021-3-9 00:38 編輯
有冇CHING用過此類醫用支架?
放係房會唔會好怪
我只係淘寶睇冇見過實物
會唔會好大支?
因為我張台唔可以用夾台穿孔式支架
而且見到呢種用完可以直接推上去冇咁阻地方咁好似唔錯
但價錢都唔平~ 2千幾人仔~ 有冇其他地方買會平D?



作者: silver 時間: 2021-3-9 12:10
¥2449咁貴
作者: tata211 時間: 2021-3-14 20:21
因為仲唸緊好唔好買三星G9
但G9真係太長
最後咁樣雙MON頂住先~



作者: faith 時間: 2021-3-14 21:43
咁似醫院病人瞓床睇電視個 d, 成個病房咁
作者: pp555 時間: 2021-3-14 23:23
大吉利是
作者: bobofan 時間: 2021-3-15 11:31
我接受唔到lor 好肉酸又多塵吊住係上面...
作者: marklau 時間: 2021-3-15 14:18
哈哈哈,笑死我
作者: 新自護軍 時間: 2021-3-15 15:56
ching你想換隻芒(g9)成十幾KG咁重(1米幾咁闊)
用呢啲可以推出推入嘅mount(你有需要推出推入)???
.............
不如問下啲用開wallmount裝幾十寸tv啲ching先
作者: N3BP503 時間: 2021-3-15 16:38
成三千銀....又唔好睇
作者: cc1357 時間: 2021-3-16 21:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: spohr 時間: 2021-3-17 03:36
你唔鑽既話點樣將佢裝係牆上面?
作者: iamredfox 時間: 2021-3-17 04:05
2500人仔,如果連運費可能去到3K港紙,比我係檯鑽個孔或者換張檯算
作者: tata211 時間: 2021-3-18 17:15
本帖最後由 tata211 於 2021-3-18 17:17 編輯
大家睇返我張相~
用緊34吋長MON~
原本有打算升級三星G9 49吋
但右邊電腦主機其實是可拉出來的
里面有部LASERJET
其實現在拉主機出來都已經每次要執開PS4 PRO等等先用到PRINTER
所以再向右邊過去的話會有點不便
因此想用下拉式MON咁解
不過我現在已放棄左
用個15.6吋CFORCE
睇下我可以忍到幾時...........真係太細
作者: r320sc 時間: 2021-3-21 23:01
打字o個陣 隻/對 手吊起會好攰
作者: tata211 時間: 2021-3-22 09:18
回覆 14# r320sc
唔明你講咩
點解要吊起對手
鍵盤MOUSE又唔會放係支架上
作者: woodywalker 時間: 2021-3-22 12:27
可能佢想用blutack
作者: JarJarBinks 時間: 2021-3-29 23:40
巴打你個插座幾特別邊度買...機箱D 格仔燈都係自己整?
作者: tata211 時間: 2021-3-30 15:10
插座是EUBIQ定制
機箱是INWIN 309
作者: sirlo 時間: 2021-3-30 15:31
就係,啱啱想講,喺病房影啲實物。
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2255758&k=8e885278320741916db7eeb569144554&t=1782634911&sid=8MQL879XW0

作者: tata211 時間: 2021-3-30 16:31
CHING可以放隻手去支架嗎? 想睇下有幾粗
作者: sirlo 時間: 2021-3-30 17:17
Oh, 無啦,之前老婆去做手術,順手影一張半張咁咋。
你可去醫院D 網站睇睇,唔知呢道比5比 post link.

