Board logo

標題: Dell mon 問題 [打印本頁]

作者: wahaha12341234    時間: 2020-7-5 16:21     標題: Dell mon 問題

想問下有無人知道dell mon 可90度垂直個mon. 點解我垂直完個mon唔識得自動打直個畫面? 我明明見舖頭佢地一打直個mon就自動垂個畫面?
我已經係dell官網裝左個驅動程式
作者: behappy    時間: 2020-7-5 16:59

有無裝到 Dell Display Manager?

https://www.dell.com/community/M ... tation/td-p/5031803





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2