標題: Dell mon 問題 [打印本頁]
作者: wahaha12341234 時間: 2020-7-5 16:21 標題: Dell mon 問題
想問下有無人知道dell mon 可90度垂直個mon. 點解我垂直完個mon唔識得自動打直個畫面? 我明明見舖頭佢地一打直個mon就自動垂個畫面?
我已經係dell官網裝左個驅動程式
作者: behappy 時間: 2020-7-5 16:59
有無裝到 Dell Display Manager?
https://www.dell.com/community/M ... tation/td-p/5031803
