作者: ricky1992 時間: 2017-7-14 01:16 標題: (更新校正檔)AOC Q3279VWF8
本帖最後由 ricky1992 於 2017-7-18 15:41 編輯
集運上門今日到






當然要cal cal佢

行左FreeSync 不過未打機
都係玩BF2應該到行到144嘅
色水比想像中淡 以為好濃
個黑對比ips當然有好大改善
但望一望電視oled 又係兩個級數
暫時未發現死點
缺點: 冇usb
多謝收看
Setting1
基本白平衡
色温 > 使用者設定
紅 50
綠 47
藍 50
亮度 36
gamma >3
遊戲設定
>遊戲色調 13
最接近白色同 120cd/m
其它冇變
ICC download
https://drive.google.com/open?id=0B4E7aLkUhXlQX2hTZ21WQjF3SlU
Setting2(6500k)
基本白平衡
色温 > 使用者設定
紅 50
綠 38
藍 32
亮度 47
gamma >3
遊戲設定
>遊戲色調 12
最接近白色同 120cd/m
ICC download
https://drive.google.com/open?id=0B4E7aLkUhXlQaFktRjc4SHY0RVk
Setting 3(D65)
色温 > 使用者設定
紅 50
綠 39
藍 30
亮度 50
gamma >3
遊戲設定
>遊戲色調 12
最接近白色同 120cd/m
ICC download
https://drive.google.com/open?id=0B4E7aLkUhXlQRE5Gd1BYX2dkYlU
我是起尼間淘寶店買
好多間都咁上下價一 search就係啦喎
https://world.taobao.com/item/55 ... &_u=eghld7caf2d
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1997126&k=cac2da5041f58ed41fefd52acca1f785&t=1782292692&sid=uKcr0T1GaW

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1997127&k=f3e6d617f211fc652d79029b4504012b&t=1782292692&sid=uKcr0T1GaW

作者: Pppk 時間: 2017-7-14 01:57
應該有game mode D色彩會深色,呢個係normal
作者: ricky1992 時間: 2017-7-14 01:59
但係要禁使用者設定先有得改RGB
唔知點..
作者: himsosmart 時間: 2017-7-14 08:28
回覆 1# ricky1992
隻 mon 最高 75hz, 不會行到 144hz, 144hz 既 mon 一定唔係呢個價
作者: ricky1992 時間: 2017-7-14 10:54
明白了
千零蚊我收貨啦
作者: himsosmart 時間: 2017-7-14 12:57
回覆 5# ricky1992
作者: fatcatxx 時間: 2017-7-14 20:03
回覆 1# ricky1992
師兄好心機
可否PM tb店 網址? 謝謝
作者: lckfm 時間: 2017-7-14 20:35
千零蚊咁抵玩? 師兄可否pm 網址? 謝謝
作者: ricky1992 時間: 2017-7-14 22:40
#1
作者: 遊客 時間: 2017-7-17 11:37
請問用邊間集運?運費多少?
作者: ricky1992 時間: 2017-7-17 14:00
BUYUP 10.XX=11KG重
作者: cerberus 時間: 2017-7-18 01:16

半覩正

