Board logo

標題: [開箱] (更新校正檔)AOC Q3279VWF8 [打印本頁]

作者: ricky1992    時間: 2017-7-14 01:16     標題: (更新校正檔)AOC Q3279VWF8

本帖最後由 ricky1992 於 2017-7-18 15:41 編輯

集運上門今日到













當然要cal cal佢


行左FreeSync 不過未打機
都係玩BF2應該到行到144嘅
色水比想像中淡 以為好濃
個黑對比ips當然有好大改善
但望一望電視oled 又係兩個級數
暫時未發現死點

缺點: 冇usb

多謝收看

Setting1
基本白平衡
色温 > 使用者設定
紅 50
綠 47
藍 50
亮度 36
gamma >3
遊戲設定
>遊戲色調 13
最接近白色同 120cd/m
其它冇變

ICC download
https://drive.google.com/open?id=0B4E7aLkUhXlQX2hTZ21WQjF3SlU
未命名.jpg

Setting2(6500k)
基本白平衡
色温 > 使用者設定
紅 50
綠 38
藍 32
亮度 47
gamma >3
遊戲設定
>遊戲色調 12
最接近白色同 120cd/m
ICC download
https://drive.google.com/open?id=0B4E7aLkUhXlQaFktRjc4SHY0RVk
未命名.png

Setting 3(D65)
色温 > 使用者設定
紅 50
綠 39
藍 30
亮度 50
gamma >3
遊戲設定
>遊戲色調 12
最接近白色同 120cd/m
ICC download
https://drive.google.com/open?id=0B4E7aLkUhXlQRE5Gd1BYX2dkYlU

我是起尼間淘寶店買
好多間都咁上下價一 search就係啦喎
https://world.taobao.com/item/55 ... &_u=eghld7caf2d

圖片附件: 未命名.png (2017-7-15 18:32, 146.96 KB) / 下載次數 95
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1997126&k=cac2da5041f58ed41fefd52acca1f785&t=1782292692&sid=uKcr0T1GaW



圖片附件: 未命名.jpg (2017-7-15 18:41, 149.61 KB) / 下載次數 96
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1997127&k=f3e6d617f211fc652d79029b4504012b&t=1782292692&sid=uKcr0T1GaW


作者: Pppk    時間: 2017-7-14 01:57

應該有game mode D色彩會深色,呢個係normal
作者: ricky1992    時間: 2017-7-14 01:59

應該有game mode D色彩會深色,呢個係normal
Pppk 發表於 2017-7-14 01:57


但係要禁使用者設定先有得改RGB
唔知點..
作者: himsosmart    時間: 2017-7-14 08:28

回覆 1# ricky1992

隻 mon 最高 75hz, 不會行到 144hz, 144hz 既 mon 一定唔係呢個價
作者: ricky1992    時間: 2017-7-14 10:54

回覆  ricky1992

隻 mon 最高 75hz, 不會行到 144hz, 144hz 既 mon 一定唔係呢個價
himsosmart 發表於 2017-7-14 08:28



明白了
千零蚊我收貨啦
作者: himsosmart    時間: 2017-7-14 12:57

回覆 5# ricky1992

我都收貨
作者: fatcatxx    時間: 2017-7-14 20:03

回覆 1# ricky1992

師兄好心機

可否PM tb店 網址? 謝謝
作者: lckfm    時間: 2017-7-14 20:35

明白了
千零蚊我收貨啦
ricky1992 發表於 2017-7-14 10:54


千零蚊咁抵玩? 師兄可否pm 網址? 謝謝
作者: ricky1992    時間: 2017-7-14 22:40

千零蚊咁抵玩? 師兄可否pm 網址? 謝謝
lckfm 發表於 2017-7-14 20:35


#1
作者: 遊客    時間: 2017-7-17 11:37

請問用邊間集運?運費多少?
作者: ricky1992    時間: 2017-7-17 14:00

請問用邊間集運?運費多少?
遊客 發表於 2017-7-17 11:37


BUYUP 10.XX=11KG重
作者: cerberus    時間: 2017-7-18 01:16

半覩正





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2