Board logo

標題: hdmi2.0卡已出,咁mon幾時有?? [打印本頁]

作者: holyAS    時間: 2014-9-20 14:54     標題: hdmi2.0卡已出,咁mon幾時有??

唔知邊間廠會出先呢
作者: KinChungE    時間: 2014-9-20 15:49

除非有新款4k mon, 否則都應該好少會用HDMI 2.0
作者: szemanhoi    時間: 2014-9-20 17:49

今年年尾左右

ASUS PA328Q

其他唔知
作者: LoBo    時間: 2014-9-20 19:12

hdmi2.0 既咭係邊張?
作者: holyAS    時間: 2014-9-20 19:35

hdmi2.0 既咭係邊張?
LoBo 發表於 2014-9-20 19:12



    gtx9xx





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2