標題: hdmi2.0卡已出,咁mon幾時有?? [打印本頁]
作者: holyAS 時間: 2014-9-20 14:54 標題: hdmi2.0卡已出,咁mon幾時有??
唔知邊間廠會出先呢
作者: KinChungE 時間: 2014-9-20 15:49
除非有新款4k mon, 否則都應該好少會用HDMI 2.0
作者: szemanhoi 時間: 2014-9-20 17:49
今年年尾左右
ASUS PA328Q
其他唔知
作者: LoBo 時間: 2014-9-20 19:12
hdmi2.0 既咭係邊張?
作者: holyAS 時間: 2014-9-20 19:35
gtx9xx

