作者: lscj 時間: 2014-2-10 18:03 標題: 23" IPS ~$1500 ASUS vs AOC 3d
本帖最後由 lscj 於 2014-2-10 18:04 編輯
ASUS 23 VX239H
vs
AOC D2367PH 3D
通常打機睇片多,
我見price唔係差好多 (差$100)
AOC有3D
唔知點簡好
邊隻D色好D?
or 有冇其他23" mon推介 ~$1500
ching 唔該解答下
作者: royngai 時間: 2014-2-10 18:21
都係LG 屏,3D 就鏡面....我會試下asus..因為玩FPS.好似有準星..
作者: lscj 時間: 2014-2-10 20:29
thx, ching
但唔係話AOC D 色好過LG 咩?
作者: lycq525 時間: 2014-2-10 20:49
打機不買IPS,個人喜好.
作者: lscj 時間: 2014-2-10 23:21
我見佢反應時間都係5ms, 打機應該都ok
作者: PNBA 時間: 2014-2-10 23:31
AOC抵玩D
作者: ~你好嗎~ 時間: 2014-2-10 23:40
睇你要唔要用3D架啫。。
作者: hirodo 時間: 2014-2-11 11:11
回復 1# lscj
打機買 Asus VX238H囉~
1ms, 又唔係貴~ under $1300
3D開頭買就會成日用, 過左三日邊會再玩丫~
申利: VG248玩左一排3D之後放左響度比太座煲劇XD
作者: Turboaftershave 時間: 2014-2-11 11:23
本帖最後由 Turboaftershave 於 2014-2-11 18:33 編輯
AOC 尼隻用緊,11月買都係$1700(好似無跌價)
3d 吾開的 最主要係d色好實所以一落腦場就買左
水晶面始終望落去靚d
作者: edmond2323 時間: 2014-2-11 13:42
有埋3D吸引好多

作者: lscj 時間: 2014-2-11 19:15
回復 8# hirodo
Asus VX238H 都有諗過,
但係都係中意D色靚D好
作者: tatgor 時間: 2014-2-12 01:57
正正經經買隻打機mon啦....
差唔多價,包埋3d...
我當gimmick多過實用....
同堆係咪用得著先....
佢同asus vx239h大家都5ms反應...
後者玩fps重有準星...
作者: hyoma 時間: 2014-2-12 12:01
AOC有3D抵玩wo
作者: DeathSon 時間: 2014-2-12 13:51
好睇你用唔用3D
作者: 孤寂使者 時間: 2014-2-13 13:57
AOC 3D 效果點?
作者: PNBA 時間: 2014-2-14 19:15
回復 15# 孤寂使者
用緊, 我覺得幾好啦
作者: lscj 時間: 2014-2-15 00:03
回復 15# 孤寂使者
已買AOC
3D效果不俗, 睇pacific rim一流
作者: wlison1234 時間: 2014-2-17 18:48
AOC 隻色真係好,不過睇淺色野會有象素點問題,初頭會唔慣
