Board logo

標題: PLS好過IPS? [打印本頁]

作者: keithlam2577    時間: 2012-3-30 13:52     標題: PLS好過IPS?

師兄們,我尋日喺"金taxi"遇到個promoter,佢介紹隻samsung S27A850D 27"行Dual-Dvi
2500x1400 比我朋友,約HKD 6xxx,撇開牌子唔講,PLS真係同一般IPS一樣架咩?
話比Dell隻2711 IPS仲好
我唔識所以撘唔到咀,朋友聽到好想買,但係我想先請教呢度師兄意見再陪佢去買
請識嘅師兄幫幫手
Thx!
作者: star007008    時間: 2012-3-30 14:06

論質素, IPS 依然係最好, 低价位的IPS 同 PLS 差唔多, PLS 比較平.  想平, 就PLS 啦.
作者: enzyme    時間: 2012-3-30 14:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: georgelam0    時間: 2012-3-30 14:50

呢個價位唔多值,PLS暫時好似只係用嚟打E-IPS,同S/H-IPS重有d距離
enzyme 發表於 2012-3-30 14:19



    之前睇測試圖漏光漏到hi一聲...
接受到PLS既話,IPS可能對佢黎講係近乎0漏光既神級產品...
作者: enzyme    時間: 2012-3-30 15:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dermagramso    時間: 2012-3-30 15:38

Pls係咩
作者: keithlam2577    時間: 2012-3-30 15:39

其實預算HKD 5500-6500 27" 除2711外係唔係無可能用到S/H-IPS呢?
不過唔明白為何samsung香港定價總係比內地高,我以前喺上海見同一型號番到香港再睇總係貴好多,係完全超出RMB對HKD對換率好多,唔通同D&G 事件一樣
作者: Hayes    時間: 2012-3-30 16:01

其實預算HKD 5500-6500 27" 除2711外係唔係無可能用到S/H-IPS呢?
不過唔明白為何samsung香港定價總係比內 ...
keithlam2577 發表於 2012-3-30 15:39



    其保養方面同配件 是否同香港一樣??
作者: keithlam2577    時間: 2012-3-30 16:16

其保養方面同配件 是否同香港一樣??
Hayes 發表於 2012-3-30 16:01


無真係買過, 唔太清楚, 怕攞番香港果程呀
作者: keithlam2577    時間: 2012-3-30 16:24

Pls係咩
dermagramso 發表於 2012-3-30 15:38


Plane to Line Switching面板
http://forum.xfastest.com/thread-68608-1-1.html
作者: enzyme    時間: 2012-3-30 16:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enzyme    時間: 2012-3-30 16:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 師奶股神    時間: 2012-3-30 18:50

VA對比度一流
作者: 小伙子    時間: 2012-3-30 20:29

暫時市面上27"好似得DELL 2711同Apple Cinema Display係H-IPS(兩個都好正)
韓國mon/TV係大陸不嬲平 ...
enzyme 發表於 2012-3-30 16:34


只要你有錢, 就會有好既27吋 ips LCD

EIZO FlexScan SX2762W
http://www.hkgolden.com/articles/article.aspx?id=5627
作者: keithlam2577    時間: 2012-3-30 22:16

只要你有錢, 就會有好既27吋 ips LCD

EIZO FlexScan SX2762W
小伙子 發表於 2012-3-30 20:29


嘩over哂筆直喇師兄
作者: 小伙子    時間: 2012-3-30 22:23

PLS report,
http://article.pchome.net/content-1402081-3.html
作者: dermagramso    時間: 2012-3-31 00:00

唔該巴打
作者: cchhll    時間: 2012-3-31 02:49

個評測圖好掂,怪不得咁貴
作者: EVIS    時間: 2012-3-31 02:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enzyme    時間: 2012-3-31 09:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cchhll    時間: 2012-3-31 12:57

回復 20# enzyme


    其實我唔係講字.......係個mon張圖

影出來有咁既對比等畫質,上youtube睇ips評測都冇咁既效果

當然可以photoshop加工既
作者: gem    時間: 2012-3-31 13:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Gordon    時間: 2012-3-31 13:20

其實預算HKD 5500-6500 27" 除2711外係唔係無可能用到S/H-IPS呢?
不過唔明白為何samsung香港定價總係比內 ...
keithlam2577 發表於 2012-3-30 15:39


Same question ask many time

China - one year off-site warranty
Hong Kong - Three years on-site warranty
作者: Gordon    時間: 2012-3-31 13:21

Samsung PLS panel should be better than H/S/P-ips
作者: keithlam2577    時間: 2012-3-31 15:14

Samsung PLS panel should be better than H/S/P-ips
Gordon 發表於 2012-3-31 13:21


Thanks to your opinion,now i know pay much more money for what
作者: enzyme    時間: 2012-3-31 15:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lidoracing302    時間: 2012-3-31 22:47

只要你有錢, 就會有好既27吋 ips LCD

EIZO FlexScan SX2762W
小伙子 發表於 2012-3-30 20:29



    定價: $17,880
作者: vodaben    時間: 2012-3-31 23:02

PLS = Price's Lower, Samsung
作者: cchhll    時間: 2012-4-1 00:09

回復 26# enzyme


   其實唔同相機影出來,冇用photo汁過係好大出入
   若單單以這張相去評
   就咁睇張背景相前面棵樹層次欠佳(可能wallpaper問題)
   windows下面工具列又過光(多數未set好光度/av mode用nivdia卡....很多不肯定)
  
但最大問題係拍這張相的相機,一般傻瓜機及auto用家係全黑環境下去拍的話,十個九個半都拍唔到實際情況
作者: cchhll    時間: 2012-4-1 00:10

所以如果一張冇汁過的相都能表現出那種畫質
部機一定唔差得過去邊~
作者: enzyme    時間: 2012-4-1 00:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: keithlam2577    時間: 2012-4-1 01:19

本帖最後由 keithlam2577 於 2012-4-1 01:44 編輯
就係想講呢點
實物效果係比張相再清淅d
enzyme 發表於 2012-4-1 00:42


睇過實物,我唔知咁多專業知識,浄係覺得比samsung另一部主打機S27A950D靚咋
不過950D有HDMI同外型係幾吸引嘅
作者: 公義何在!!!!    時間: 2012-4-2 00:14

MON 呢家野實物為準





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2