作者: peter95811658 時間: 2011-5-21 15:41 標題: HDMI to CAT-5e/6 Extender 大作戰
本帖最後由 peter95811658 於 2011-5-21 15:51 編輯
我不知道這算是開箱還是教學,大概兩樣也有吧
有一天,忽然特發奇想,如果可以用我家的高清電視打機/睇電影就好了....無奈電視和電腦相距實在太遠了,如果要貼牆的話,大約也要10米,而一些10米而高質素的HDMI線也滿貴的,也不容易拉(家裡很多櫃,在櫃後面走如HDMI那麼粗的線實在困難),所以在googe找了一會,就找到一些HDMI to CAT-5e/6 Extender 的裝置,把HDMI 訊號轉成兩條LAN線傳送,至少LAN線平多了(那時我是這樣認為...而我是錯的)
不說廢話了,先看看那對Extender 先: (我發這post前我已經裝好了,所以也不算是完整的開箱吧...)

沒牌子...不過用到就算了
我是在鴨記兩旁的舖頭買的,$220...

要插火牛呢

5V 2A,當初問sales佢話要用火牛,還是要2A的,我以為要自己買,
"哪裡找一個5V 2A火牛呀....."
"噢...原來跟機有的..."
電腦端:

電視端(要火牛):

所用電視:

KONKA高清電視,用了快一年了,未有甚麼大問題出現過,只有一些小問題我就直接忽略了,平是我的宗旨~
我的電腦:

三年機,用E8400,牙石版p5q-d,用了那麼久還十分健康
好!!插線試機!!!
用我在黃金樓上買的"CAT-6"線 $50十米

開機!!看著電視機上不斷浮現"無訊號"字樣,"咦,為什麼沒有畫面的!?難道是個Extender 是壞的??":funk:
我最後直接把電腦搬到電視機旁.用自己用來上線的lan再試,咦?又有畫面喎....難道是線的問題?
最後把線切開:

搞甚麼呀....芯又不是銅來的,線又沒有扭...明顯是貪平之過了
,最無奈是用這線可以上網,去到30m....所以在此感謝CHING "drinkee"放了兩條10米的AMP cat-6線給我

好!!重新上機試.
開電視,開火牛


哈!找到了,兩個屏幕也認出了型號

太好了,可以用電腦出電視了

玩wii先~~

呀,忘了說,這個Extender 看似支援hdmi 1.3的,因為也可以傳送聲音到電視機,但不知為什麼,本說明書卻寫著只支援HDMI1.2a,還是我記錯呢,求指正
完~~多謝收看
作者: chessinli 時間: 2011-5-21 15:45
電腦端只需插入lan線就可以輸出畫面到電視?
作者: peter95811658 時間: 2011-5-21 15:49
對,電腦端要插兩條LAN線,一直去到電視端,就可以轉返做HDMI
作者: 7G 時間: 2011-5-21 17:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter95811658 時間: 2011-5-21 19:24
HDMI 1.2或以下都send到 sound, 只係1.3bandwidth大咗.
但你駁電腦最多都係1920x1080@60Hz, 1.3既bw你用唔 ...
7G 發表於 2011-5-21 17:13
哦...明白,我一直都以為由1.3開始先可以傳埋聲
作者: andrew225 時間: 2011-5-21 21:18
有趣, 原來有得咁玩!

作者: pandahk 時間: 2011-5-21 21:35
其實$80 已經有條10M HDMI 1.3線... (不用火牛)
作者: peter95811658 時間: 2011-5-21 21:40
我就是怕會不會質素太差而出唔到全高清等等的問題,感覺這樣安全一點,怎料LAN線也會有問題....
作者: C-Leung 時間: 2011-5-21 21:46
$200唔駛有對免電30m hdmi extender
不過樓主concern得有道理
俾多幾十買隻要火牛o既信心大d
作者: peter95811658 時間: 2011-5-21 21:59
我都見到這種,一來有點怕不能用,二來我張460只有mini HDMI輸出(跟卡送轉換線),那對免電是連有HDMI插頭的,所以又要轉換器,看過那轉換器都要二十幾蚊,禁不如買好少少....
而且我試過我這對如果唔插電係用唔到...
作者: C-Leung 時間: 2011-5-21 22:08
minipoint係460只有mini HDMI輸出
所以果款extender的確唔o岩用
其實hdmi本身有5V,所以的確可以做到免電convert/extend
佢出得集安又有賣其實都可靠 (畢竟集安前身係博智,而家係8仔代理(?),另專賣cctv/hdmi野 )
作者: 寂寞的FSY 時間: 2011-5-21 22:13
minipoint係460只有mini HDMI輸出
所以果款extender的確唔o岩用
其實hdmi本身有5V,所以的確可以做 ...
C-Leung 發表於 2011-5-21 10:08 PM
所有N卡(8系打後)可以經DVI轉HDMI的
作者: C-Leung 時間: 2011-5-21 22:35
you means連聲
樓主個case係得mini hdmi, 而講緊o既<$200 hdmi extender原生已經係hdmi公頭
所以用呢隻extender的話點都要加轉頭/線
作者: 寂寞的FSY 時間: 2011-5-21 22:53
沒錯
雖然要用轉頭/線,但都要睇轉頭/線的價錢及成效如何
作者: peter95811658 時間: 2011-5-22 16:47
本帖最後由 peter95811658 於 2011-5-22 16:51 編輯
哈,我的確是在集安買的,我第一次去其實冇貨,只有那免電的賣(同埋一些很貴的型號),我見又要自己買轉插就唔買住,第二次去佢返左貨我先買。
其實我見到同一隻 Extender 在黃金樓上某店都有得賣,不過要$260,在ssp買野真的要貨比三家...
作者: Steven 時間: 2011-5-22 17:32
當初小弟都諗住好似師兄咁玩, 但又唔想拉兩條lan線
之後就搵舊公司同事攞10呎長hdmi線試會唔會signal lost得嚴重
點知舊同事搞錯以為我要10米長....而公司咁岩又用晒10米, 得返20米...就笠左條20米比我
當初都怕20米會無料到, 因為中間多出黎既線打晒蛇餅
好彩最後都出到畫面, 只係而家多左卷蛇餅係枱底
作者: peter95811658 時間: 2011-5-22 17:51
我估公司用的質素可能會好d掛,我唔太信得過$80-$90的10米HDMI線,雖然我買個兩條劣質LAN都洗左我一百蚊(Orz),但最少都可以用泥上網
作者: Steven 時間: 2011-5-22 18:57
$80 - $90可以買到10米長HDMI線?:funk:
我原本係用條大約6米長既VGA線由廳拉入房到用
但因為房個15" mon終於打柴換左隻Samsung mon...所以先想搵條HDMI
我上網睇過10米以上有返少少質素既都差唔多成$7xx
作者: peter95811658 時間: 2011-5-22 19:12
本帖最後由 peter95811658 於 2011-5-22 19:19 編輯
我見鴨記d街邊檔就$80-$90,黃金見過就$130左右...所以...唔想搵自己d錢博:funk: ....
我曾經買過一條VGA線都中過招,因為出泥的畫面質素唔好,所以又用他錶度過d針,發現15支針得9支針係通電的...
作者: C-Leung 時間: 2011-5-22 19:30
咁同樣冇牌子我信10m hdmi多過10m cat6
作者: KinChungE 時間: 2011-5-22 19:39
我都有條響屋企, 但係.....
出1080i, 絕對OK
出1080p, 有時會lost sync, 畫面閃一閃
作者: keene 時間: 2011-5-22 19:50
我因為要穿喉, HDMI 線入唔到
所以買左個belfan hdmi to cat5e/6 extender
就係你地講唔洗電, 公頭HDMI 個隻
華輝賣 $178
我穿兩條cat5e 大約8 米到
由電腦駁去部東芝 42" 到睇
聲同畫都出到 1080p 25hz
因為我唔睇BD 碟, 剩係用黎播MKV
我覺得己經好OK
買media player 既錢都慳番
作者: peter95811658 時間: 2011-5-22 20:06
我因為要穿喉, HDMI 線入唔到
所以買左個belfan hdmi to cat5e/6 extender
就係你地講唔洗電, 公頭HDMI 個 ...
keene 發表於 2011-5-22 19:50
雖然洗左好多錢..(貪平之過 Orz)但我十分滿意目前的效果,出到1080p/60hz,不過我都係用泥睇MKV同玩模擬WII game多
作者: peter95811658 時間: 2011-5-22 20:13
其實1080i同1080p有甚麼畫質上的分別?大家也是1920*1080..
作者: KinChungE 時間: 2011-5-22 20:21
1080i每個frame既訊號只有1920x540
要兩個frame組合先有1920x1080
靜態畫面冇分別
但係動態畫面下, 就等同於唔見左一半既解像度
作者: peter95811658 時間: 2011-5-22 21:05
1080i每個frame既訊號只有1920x540
要兩個frame組合先有1920x1080
靜態畫面冇分別
但係動態畫面下, 就等 ...
KinChungE 發表於 2011-5-22 20:21
哦...明白
作者: Boushi 時間: 2011-5-23 20:13
有冇用一條cat5e的Extender?
作者: simon 時間: 2011-5-23 23:58
如果隻5V2A 牛壞左,要配番難唔難呢? 因為我覺得E 種外形既牛好易壞,由其是24X7長開 ~
作者: peter95811658 時間: 2011-5-24 11:43
那時我去鴨記同黃金找的時候見過有,好似要成$4XX(所以我直接無視
),不過有牌子的...作者: peter95811658 時間: 2011-5-24 11:48
壞了就買個萬用牛用(可以較輸出電壓個d),我個萬用牛都可以輸出5V/1.5A(買左$60-$70,忘了),我估2A都係百幾蚊掛...
作者: 五香肉丁 時間: 2011-5-24 12:10
我見過有D AC~USB既充電器出到5V 2000mA(2A), 好似只係廿蚊內
將原來火牛個頭剪左再接返USB個+-就OK
作者: TikC 時間: 2011-5-24 12:14
ching 會唔會有ps3試下1080p work ng work呢?
我用aten 果隻extender 加cat5e 去projector出,1080p行xbox360無問題,但用ps3 1080p就唔得.....

作者: peter95811658 時間: 2011-5-24 19:21
ching 會唔會有ps3試下1080p work ng work呢?
我用aten 果隻extender 加cat5e 去projector出,1080p行xbox36 ...
TikC 發表於 2011-5-24 12:14
對不起,我沒有ps3
作者: KinChungE 時間: 2011-5-24 19:25
ching 會唔會有ps3試下1080p work ng work呢?
我用aten 果隻extender 加cat5e 去projector出,1080p行xbox36 ...
TikC 發表於 2011-5-24 12:14
會唔會因為ps3出, 而你部TV支援Deep Color, 用左10-bit per color而非8-bit per color, 所以對線既要求高D?
作者: TikC 時間: 2011-5-24 20:04
回復 34# KinChungE
點睇係唔係deep color?
我用hc7000 三菱的..
佢搞到我想整條1xm hdmi黎代替個extender...
作者: peter95811658 時間: 2011-5-24 20:59
回復 KinChungE
點睇係唔係deep color?
我用hc7000 三菱的..
佢搞到我想整條1xm hdmi黎代替個extender ...
TikC 發表於 2011-5-24 20:04
你個Extender 係用一條線定兩條?
可能正如KinChungE兄所講,ps3出的畫面所需的線材要求大D
作者: peter95811658 時間: 2011-5-24 21:06
另外你可以看看你的Extender 支援甚麼版本的hdmi,如果我沒有找錯資料(from wiki),PS3的"Deep Colour" 同 "x.v.Colour"只支援1.3以上的版本
作者: TikC 時間: 2011-5-25 00:31
回復 37# peter95811658
HC 7000: Connection Panel: Two HDMI 1.3 ports, one YPbPr component input, one VGA port, s-video, component video, one serial port, and a 12V trigger.
我個extender 係2條cat5e , support 12bit deep color.....
http://www.aten-usa.com/?product&cat=825&Item=VE800
我想問15m hdmi 會唔會lost signal?
作者: KinChungE 時間: 2011-5-25 02:02
回復 peter95811658
HC 7000: Connection Panel: Two HDMI 1.3 ports, one YPbPr component input, on ...
TikC 發表於 2011-5-25 00:31
signal一定lost
但係lost幾多, 好視乎線既質素
如果cheap線15m出1080p, 好大機會唔穩定
作者: TikC 時間: 2011-5-25 12:04
回復 39# KinChungE
咁有邊隻hdmi會好d? 同埋大約會幾銀?
作者: KinChungE 時間: 2011-5-25 12:08
黃金賣緊10m cheap線都$198, 咁你話呢?
作者: TikC 時間: 2011-5-25 12:09
回復 41# KinChungE
哈哈哈哈哈........咁淘一淘佢唔知ok ng Ok 呢...?

作者: peter95811658 時間: 2011-5-25 13:51
我那時在鴨記d影音店看Extender時看過15米線可以貴到千幾甚至幾千蚊一條...:funk:
作者: peter95811658 時間: 2011-5-25 13:53
感覺上淘都唔會太好....
這有一個兩難的局面,"平野怕佢差,貴野怕佢假"....

作者: TikC 時間: 2011-5-25 14:29
回復 44# peter95811658
wa.....咁我都幾頭癢.........
哈哈
唔該哂ching先,,,我去ssp 搵下....Thanks!!
作者: 不明 時間: 2011-5-25 17:12
taobao我都買過一條20m
連埋運費先170人仔
用左2年都無乜問題
作者: chanoc 時間: 2011-5-25 18:14
感覺上樓主咁搞,花既時間、心機、金錢仲多過買一條幾百蚊既長 HDMI 線。
而且,配件多左,又要插火牛供電,兩條 Lan 線分分鐘厚過一條 HDMI 線,即使不厚過,但因為是兩條散開的 Lan 線,感覺上拖出來的線仲多仲亂。
所以,他的研究精神值得嘉許,但個人就覺得不值得推介了。
作者: kkchau 時間: 2011-5-25 18:51
最慘重係=hdmi 1.2,想玩高清音效都無,係鴨記比around3舊倒都買倒個長度hdmi1.4,可玩埋高清3d
作者: peter95811658 時間: 2011-5-25 19:25
都係既,主要會用這Extender 的人多數都係想入牆行,那拉LAN線就會方便好多
作者: peter95811658 時間: 2011-5-25 19:28
我都係用泥接電腦用罷了,不太有必要用高清音效
作者: kkchau 時間: 2011-5-25 19:33
樓主可以砌條hdmi線,鴨記都有料買
作者: peter95811658 時間: 2011-5-25 19:42
嗯??HDMI可以砌出來的嗎?我一直覺得係得LAN線先可以夾出泥...:funk:
作者: Drinkee 時間: 2011-5-25 20:03
你買個條50m "CAT 6" LAN 線真係好雞!!
作者: kkchau 時間: 2011-5-25 20:04
樓主睇來無玩開砌影音線,唔怪得會砌條完全無效益價錢上又無優勢既連接工具來
作者: TikC 時間: 2011-5-25 20:42
回復 54# kkchau
想請問下點砌?
我之前想整hdmi入牆但係原廠線有頭入唔到條管.
作者: peter95811658 時間: 2011-5-25 21:27
真係冇...
而我這樣做是因為怕買左HDMI線回來不管用(data lost,etc.)而相信沒有人會為了一條百幾蚊的HDMI線做開箱或測評post,那最後還是選了貴一點的方法求安心(雖然都係有中伏...),不過如果我知HDMI可以砌出泥,大概我會再做多d功課先會落決定的...
而且....都唔算冇效益既...至少當我唔用個Extender 後,條cat-6依然可以用在其他地方
作者: peter95811658 時間: 2011-5-25 21:33
是10米。我都知...以後唔信平野....只怪自己資料搜集不足...
再次感謝ching的幫忙,夾的RJ-45十分專業
作者: kkchau 時間: 2011-5-25 22:03
唔係幾明你意思!大致砌其實唔難,買線材、hdmi頭,想砌靚D可買埋線網&熱縮管膠,桿接就得,不過hdmi線惢較多會比一般rca線多功序
作者: TikC 時間: 2011-5-25 22:24
回復 58# kkchau
就係焊個hdmi問題,佢d線同針位勁細。。。焊完仲有機會lost。。。所以先放棄diy。。。
ching如果能焊到,有無得幫手焊返條呢?拉好線先搵你幫手焊
作者: kkchau 時間: 2011-5-26 13:21
師兄!果1x條線惢真係玩到眼都矇!逐條扴開&包D錫紙又要極小心唔係就lost,上次攪都要焊左幾次先攪掂,我上次都係屎忽痕試下玩
作者: peter95811658 時間: 2011-5-26 14:09
我就絕對沒有這樣的技術可以做到了.....

作者: TikC 時間: 2011-5-26 14:33
哈哈,我也是沒有這樣的技術,所以不能diy
作者: Cismash 時間: 2011-5-26 19:49
影音舖邊會入平價線,冇水位賺
作者: KinChungE 時間: 2011-5-26 20:06
唔係冇既, 只係利錢唔夠高o者
寧願賣10條售價$150既線, 賺$1000
定係賣1條雙價$1500既線, 賺$1000?
作者: Cismash 時間: 2011-5-26 20:08
就係呢個原因
作者: DarkHero 時間: 2011-5-26 20:13
對隻牛咁有信心
作者: DarkHero 時間: 2011-5-26 20:15
視乎間鋪個客架jei
你會唔會入貴鋪買平野 or 平鋪買貴野
佢入平價唔一定賣得好過貴野囉
作者: KinChungE 時間: 2011-5-26 20:26
如果玩得hi-fi既, 多數人prefer俾多D $$買靚少少, 好過買左cheap野之後又要再換
作者: C-Leung 時間: 2011-5-26 20:32
唔係對隻牛有信心,係有牛=有external電for signal convert/amplify功能
作者: peter95811658 時間: 2011-5-26 22:37
我買個陣曾經問過間舖個d人,
"係唔係一定要用火牛?"
"睇下係用在甚麼機上面羅"
"電腦呢?"
"禁就一定要用"
作者: kkchau 時間: 2011-5-26 23:36
無$賺? 同一條線鴨記D鋪賣7草旺角影音鋪賣百3
作者: Cismash 時間: 2011-5-27 00:38
賺你幾十太濕碎
賺你一千幾百
作者: Oops 時間: 2011-5-27 12:05
我試過無火牛嗰隻駁電腦出 AV amp, 用兩條 15m 既雜乜 Cat5e 就無畫面, 換兩條 25ft 既 AMP Cat6 落去就無問題, 可以播到 Blu-ray / HD-DVD, 出 bitstream LPCM
作者: wilsonkf 時間: 2011-5-27 12:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter95811658 時間: 2011-5-27 13:08
你是指好似電話線座禁樣有個RJ45既座,然後線就入牆,最後再用座再出返條線?我估應該可以掛...但我那時在找資料時好似見過直情係一個HDMI既panel,後面係直接幫你變成兩條LAN線,應該也是一對的。
作者: peter95811658 時間: 2011-5-27 13:11
嗯...可能有d機係可以提供足夠既電俾部Extender 用,有d就唔得掛....
Cat6應該干擾冇禁大,當然AMP的質素都唔係講笑了
作者: Steven 時間: 2011-5-27 19:02
嗯...可能有d機係可以提供足夠既電俾部Extender 用,有d就唔得掛....
Cat6應該干擾冇禁大,當然AMP的質素 ...
peter95811658 發表於 2011-5-27 13:11
之但係都要睇條線係原廠成品線 or 個人DIY既AMP線
個人DIY既AMP線都可以比人夾到d質素比成品cat5e既差

