作者: btwinder 時間: 2009-10-1 04:31 標題: 22吋的決擇
各位師兄幫幫忙,後天去買芒,1200-1300蚊的22吋芒可以有什麼選擇?比較注重畫面品質,因不會接xbox360,ps3等遊戲機,所以用不著全高清。
作者: hellodear 時間: 2009-10-1 07:07
現在$1300 22吋的選擇可算不錯,其中有
ViewSonic VX2233wm
ViewSonic VX2260WM
LG W2261VP
Philips 221E1HSB
Philips 220SW9
Samsung SyncMaster 2233SW
其他就唔例出來因為太多
作者: Stephen Tong 時間: 2009-10-1 10:39
其實 dell d mon 得唔得 ?
作者: wawawa 時間: 2009-10-1 11:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fire_sneakers 時間: 2009-10-1 11:49
ViewSonic VX2260WM
or
LG W2261VP
作者: oneqq 時間: 2009-10-1 13:54
LG w2261vp
作者: 尹天仇 時間: 2009-10-1 14:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KANTA 時間: 2009-10-1 14:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkenexe 時間: 2009-10-1 21:19
係兩樣唔同o既野黎架
全高清只係指佢o既解析度,而畫質係佢顯示出黎o既色彩,對比度,飽和度同反應時間
作者: kklaw286 時間: 2009-10-2 00:04
2樣吾同既嘢黎架啵!!樓上講佐,
我自己用緊隻22" 1680x1050 ,1樣睇到BR 高清碟,
我考慮過先買呢隻吾買另1隻1920 x1200版本
作者: hku 時間: 2009-10-3 20:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cghncghn 時間: 2009-10-4 21:18
LG w2261vp
作者: oldtreenew 時間: 2009-10-4 22:08
一定要買全高清。
作者: tttt4444 時間: 2009-10-5 00:05
Philips 221E1HSB
幾好
作者: bbsnake 時間: 2009-10-5 00:34
Dell mon唔差,可考虑
但唯一唔好就係冇現貨(有部份型號可能有)
[ 本帖最後由 bbsnake 於 2009-10-5 00:37 編輯 ]

