Board logo

標題: 22吋的決擇 [打印本頁]

作者: btwinder    時間: 2009-10-1 04:31     標題: 22吋的決擇

各位師兄幫幫忙,後天去買芒,1200-1300蚊的22吋芒可以有什麼選擇?比較注重畫面品質,因不會接xbox360,ps3等遊戲機,所以用不著全高清。
作者: hellodear    時間: 2009-10-1 07:07

現在$1300 22吋的選擇可算不錯,其中有
ViewSonic VX2233wm
ViewSonic VX2260WM
LG W2261VP
Philips 221E1HSB
Philips 220SW9
Samsung SyncMaster 2233SW
其他就唔例出來因為太多 ,真正價錢要你落腦場睇睇先知,說不定會平d,但是記得在買之前問下係唔係包0點,和先驗貨後俾錢,如果唔係的話基本上可以去第二間,希望幫到你
作者: Stephen Tong    時間: 2009-10-1 10:39

其實 dell d mon 得唔得 ?
作者: wawawa    時間: 2009-10-1 11:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fire_sneakers    時間: 2009-10-1 11:49

ViewSonic VX2260WM
or
LG W2261VP
作者: oneqq    時間: 2009-10-1 13:54

LG w2261vp
作者: 尹天仇    時間: 2009-10-1 14:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KANTA    時間: 2009-10-1 14:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkenexe    時間: 2009-10-1 21:19

原帖由 KANTA 於 2009-10-1 14:51 發表

著重畫質又不用全高清??
咁即係著不著重畫質

係兩樣唔同o既野黎架
全高清只係指佢o既解析度,而畫質係佢顯示出黎o既色彩,對比度,飽和度同反應時間
作者: kklaw286    時間: 2009-10-2 00:04

原帖由 KANTA 於 2009-10-1 14:51 發表

著重畫質又不用全高清??
咁即係著不著重畫質

2樣吾同既嘢黎架啵!!樓上講佐,
我自己用緊隻22" 1680x1050 ,1樣睇到BR 高清碟,
我考慮過先買呢隻吾買另1隻1920 x1200版本
作者: hku    時間: 2009-10-3 20:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cghncghn    時間: 2009-10-4 21:18

LG w2261vp
作者: oldtreenew    時間: 2009-10-4 22:08

一定要買全高清。
作者: tttt4444    時間: 2009-10-5 00:05

Philips 221E1HSB
幾好
作者: bbsnake    時間: 2009-10-5 00:34

Dell mon唔差,可考虑
但唯一唔好就係冇現貨(有部份型號可能有)

[ 本帖最後由 bbsnake 於 2009-10-5 00:37 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2