Board logo

標題: [散熱器] 鋁同銅造既散熱器效果分別大吾大? [打印本頁]

作者: milanolarry    時間: 2025-6-7 18:14     標題: 鋁同銅造既散熱器效果分別大吾大?

價錢差得大吾大?用緊果個係 鋁+風扇 ,但自己吾中意有風扇既散熱器,吾知一個全銅既可吾可以取代。當然前題係兩者體積吾差得太遠。吾該。
作者: doggiestyle    時間: 2025-6-7 18:34

銅只係 "傳熱速度快"
但 "散熱速度" 就唔係太大分別
自然有銅鋁混合既散熱器之後就冇咩點出過全銅
作者: Aÿ    時間: 2025-6-7 21:16

全銅好重,以前(當時銅價平&未發明導熱管)我有塊desktop底板用得耐搞到少少彎

你想唔用風扇,被動散熱,首先要睇咩CPU
我有部Pentium(即係Atom)嘅laptop,被動散熱設計,嚴重積熱,經常80度+,手打落個laptop keyboard都熱
作者: cantona7    時間: 2025-6-7 21:38

本帖最後由 cantona7 於 2025-6-7 22:13 編輯

bilibili大量散熱測評,散熱主要靠風扇數量/導熱管數量

風冷,散熱越強,通常體積越大

佢地建議買平+大牌子,利民/deepcool等
作者: doggiestyle    時間: 2025-6-7 23:10

唔知你係咩野想散熱
當你 CPU 散熱
咪落隻 貓頭鷹 NH-P1
作者: jk1399    時間: 2025-6-8 09:45

價錢差得大吾大?用緊果個係 鋁+風扇 ,但自己吾中意有風扇既散熱器,吾知一個全銅既可吾可以取代。當然前 ...
milanolarry 發表於 2025-6-7 18:14



    全銅唔洗風扇? 那不如你用水冷算

仲有, 你壓乜野U先, D低階低效能U, 直頭唔洗風扇都死不了
作者: 雲一0一    時間: 2025-6-8 15:06

thermalright true copper單塔1.9KG,17年前USD100

作者: jk1399    時間: 2025-6-8 16:58

thermalright true copper單塔1.9KG,17年前USD100
雲一0一 發表於 2025-6-8 15:06



    1.9KG, 何必呢
作者: milanolarry    時間: 2025-6-9 18:46

吾該晒各位。
作者: s84292    時間: 2025-6-10 09:11

價錢差得大吾大?用緊果個係 鋁+風扇 ,但自己吾中意有風扇既散熱器,吾知一個全銅既可吾可以取代。當然前 ...
milanolarry 發表於 2025-6-7 10:14


冇風扇即係全被動

咁你需要買個幾千蚊的被動機箱

除非你粒CPU只係15-20W,先可以買個塔仔被動散熱
作者: sands    時間: 2025-6-10 14:38

唔知你係咩野想散熱
當你 CPU 散熱
咪落隻 貓頭鷹 NH-P1
doggiestyle 發表於 2025-6-7 23:10



    其實都要靠對流散熱,睇評測如果機箱唔通風,好快都很係會過熱降頻,性價比唔及普通雙塔
作者: doggiestyle    時間: 2025-6-10 15:26

其實都要靠對流散熱,睇評測如果機箱唔通風,好快都很係會過熱降頻,性價比唔及普通雙塔 ...
sands 發表於 2025-6-10 14:38



D 人通常用機扇風扇 ,呃自己話係 fanless
如果想真 fanless 應該唔用機箱
作者: sands    時間: 2025-6-10 17:29

D 人通常用機扇風扇 ,呃自己話係 fanless
如果想真 fanless 應該唔用機箱
doggiestyle 發表於 2025-6-10 15:26


要用無風扇,用macbook air/迷你機未得
https://www.hkepc.com/21808/0dB% ... A8%E6%89%87_Mini-PC
作者: doggiestyle    時間: 2025-6-10 17:38

要用無風扇,用macbook air/迷你機未得
sands 發表於 2025-6-10 17:29



呢到 D 人唔鐘意 N100 的
作者: s84292    時間: 2025-6-10 23:12

本帖最後由 s84292 於 2025-6-10 15:14 編輯
D 人通常用機扇風扇 ,呃自己話係 fanless
如果想真 fanless 應該唔用機箱
doggiestyle 發表於 2025-6-10 07:26


真fanless點會唔用機箱

緊係買最新個隻2000美金 無水泵fanless機箱
https://youtu.be/iLHC2_gByQ8?si=XBOxpEbL9f2LKSBU&t=704

可以壓到4090 full load到75度 ,單靠對流吹得郁天花板d 布
作者: doggiestyle    時間: 2025-6-10 23:43

真fanless點會唔用機箱

緊係買最新個隻2000美金 無水泵fanless機箱


可以壓到4090 full load到75度 ,單 ...
s84292 發表於 2025-6-10 23:12



以前外國 D 人話部機嘈
跟住成部機丟去屋外
好似 D 冷氣分體機咁拉返 D 線入屋
其實唸返自己 fanless 為咩 ,有好多種配套同埋改善方法
當然為興趣就冇計了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2