作者: milanolarry 時間: 2025-6-7 18:14 標題: 鋁同銅造既散熱器效果分別大吾大?
價錢差得大吾大?用緊果個係 鋁+風扇 ,但自己吾中意有風扇既散熱器,吾知一個全銅既可吾可以取代。當然前題係兩者體積吾差得太遠。吾該。
作者: doggiestyle 時間: 2025-6-7 18:34
銅只係 "傳熱速度快"
但 "散熱速度" 就唔係太大分別
自然有銅鋁混合既散熱器之後就冇咩點出過全銅
作者: Aÿ 時間: 2025-6-7 21:16
全銅好重,以前(當時銅價平&未發明導熱管)我有塊desktop底板用得耐搞到少少彎
你想唔用風扇,被動散熱,首先要睇咩CPU
我有部Pentium(即係Atom)嘅laptop,被動散熱設計,嚴重積熱,經常80度+,手打落個laptop keyboard都熱
作者: cantona7 時間: 2025-6-7 21:38
本帖最後由 cantona7 於 2025-6-7 22:13 編輯
bilibili大量散熱測評,散熱主要靠風扇數量/導熱管數量
風冷,散熱越強,通常體積越大
佢地建議買平+大牌子,利民/deepcool等
作者: doggiestyle 時間: 2025-6-7 23:10
唔知你係咩野想散熱
當你 CPU 散熱
咪落隻 貓頭鷹 NH-P1
作者: jk1399 時間: 2025-6-8 09:45
全銅唔洗風扇? 那不如你用水冷算
仲有, 你壓乜野U先, D低階低效能U, 直頭唔洗風扇都死不了
作者: 雲一0一 時間: 2025-6-8 15:06
thermalright true copper單塔1.9KG,17年前USD100

作者: jk1399 時間: 2025-6-8 16:58
1.9KG, 何必呢
作者: milanolarry 時間: 2025-6-9 18:46
吾該晒各位。
作者: s84292 時間: 2025-6-10 09:11
冇風扇即係全被動
咁你需要買個幾千蚊的被動機箱
除非你粒CPU只係15-20W,先可以買個塔仔被動散熱
作者: sands 時間: 2025-6-10 14:38
其實都要靠對流散熱,睇評測如果機箱唔通風,好快都很係會過熱降頻,性價比唔及普通雙塔
作者: doggiestyle 時間: 2025-6-10 15:26
D 人通常用機扇風扇 ,呃自己話係 fanless
如果想真 fanless 應該唔用機箱
作者: sands 時間: 2025-6-10 17:29
要用無風扇,用macbook air/迷你機未得
https://www.hkepc.com/21808/0dB% ... A8%E6%89%87_Mini-PC
作者: doggiestyle 時間: 2025-6-10 17:38
呢到 D 人唔鐘意 N100 的
作者: s84292 時間: 2025-6-10 23:12
本帖最後由 s84292 於 2025-6-10 15:14 編輯
真fanless點會唔用機箱
緊係買最新個隻2000美金 無水泵fanless機箱
https://youtu.be/iLHC2_gByQ8?si=XBOxpEbL9f2LKSBU&t=704
可以壓到4090 full load到75度 ,單靠對流吹得郁天花板d 布
作者: doggiestyle 時間: 2025-6-10 23:43
以前外國 D 人話部機嘈
跟住成部機丟去屋外
好似 D 冷氣分體機咁拉返 D 線入屋
其實唸返自己 fanless 為咩 ,有好多種配套同埋改善方法
當然為興趣就冇計了

