作者: IGO 時間: 2023-8-7 20:30 標題: 請問有冇人用過這款散熱器?
本身有個散熱架,但個notebook底既 既抽風位,原來剛剛俾個架遮左丈半。近排打《遺跡2》好熱。
所以想買圖中呢個,有無人用緊?
同埋果d抽風式既散熱器,會唔會令個岀風位加快積麈?謝謝
p.s 本人部notebook17.3寸,個底抽風位喺兩個邉邉
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384243&k=e3b0f17d7ad66313c9aa8e4e8f400175&t=1782524192&sid=a7m6FSXMqe

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384244&k=5bb9824c4f9f1e5f9df98d1f727b2d4c&t=1782524192&sid=a7m6FSXMqe

作者: latali 時間: 2023-8-8 00:38
本帖最後由 latali 於 2023-8-7 16:48 編輯
智商稅,抽D績熱出黎,可能減幾度,不如散熱架下面放把USB風扇邊度最熱吹住邊度。
建議遊戲開低D解折度,用LossLessScaling 軟件放FULL SCREEN(即是FSR技術),令顯卡負載低D,就無咁熱。
作者: manhoi 時間: 2023-8-8 00:55
第二張圖果件係垃圾黎
作者: raylee 時間: 2023-8-8 15:28
得個嘈字, 一樣咁熱


