作者: freedomwing0216 時間: 2016-6-22 20:29 標題: 212x 一般上網34-39℃ 正常?
本帖最後由 freedomwing0216 於 2016-6-23 02:51 編輯
見其他開箱待機可達 28℃ (小弟待機都是 34-36℃ )
以下都是FANS全速下溫度 (沒開冷氣 )
開冷氣最低才 28℃,
一般上網 34-39℃ ( FACEBOOK, YOUTUBE )
是否有點高?
打AVA / Battlefield 4 最高 55℃
機箱FANS ( 12XX-14XX RPM )
尾FANS *1 + 頂FANS *2 + 212x ( 19XX RPM )
強風下 ( 7XX-8XX RPM ) 高 3-4℃ 至 38-44℃
CPU: Intel Core i5-4440 (3.3G 6MB LGA1150(4 Core 4 Thread)
GPU: HD 4600
MB: ASUS B85-PRO GAMER
RAM: Kingston DDR-3 1600MHz 8GB KVR16N11/8 X2
HDD: Western Digital Cavier Blue 1TB WD10EZEX
PS: Antec HCG 520 80 PLUS Bronze
Cooling: Cooler Master CM-RR-212X-20PM-R1
CASE: Antec GX500 Window
MON: BenQ XL2411
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1899400&k=77bf73efef3fa4e66758beede4274bc6&t=1782295788&sid=1NGUx9VeIp

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1899404&k=586a385b103f21315a929ffff2cbc72c&t=1782295788&sid=1NGUx9VeIp

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1899467&k=01197232c63e47a4616c1540be5e29a5&t=1782295788&sid=1NGUx9VeIp

作者: KinChungE 時間: 2016-6-22 21:29
唔正常, 而家天氣咁熱都仲咁涼
作者: 別用我的名字 時間: 2016-6-22 21:33
一般上網34-39...一d都唔算高
作者: 林洋2 時間: 2016-6-22 21:36
而家天氣都33度,開機28度識製冷
作者: yjfoeg 時間: 2016-6-23 17:42
呢度係水冷區
btw 好正常
作者: henrietta 時間: 2016-6-25 19:35
唔正常
D14都係差唔多
作者: chaser 時間: 2016-6-25 21:05
你都37度啦
作者: kin1111kin 時間: 2016-6-25 21:55
本帖最後由 kin1111kin 於 2016-6-25 22:06 編輯
非常危險,請立刻關機掉去垃圾站,
作者: 竹皮 時間: 2016-6-26 08:32
換EPC dollor實際D喔
作者: bc2 時間: 2016-6-27 11:10
果幾度都咁介意就唔好買個CHEAP箱
買完CHEAP箱又要唔加風扇
作者: chankevin1128 時間: 2016-6-27 11:26
三十幾都要驚既我真係認輸算...
借問聲要低溫做乜? 製冷氣?
作者: danny427 時間: 2016-6-27 13:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XdanX 時間: 2016-6-27 17:25
室溫都30幾度,開冷氣對住佢會無咁熱呱
作者: 戀人未滿 時間: 2016-6-27 17:30
閣下認為室溫才正常??
作者: yjfoeg 時間: 2016-6-27 18:01
人地開箱待機係室溫廿幾度,或者開住冷氣
近排天氣33 34度,你唔過40已經好犀利
作者: henrietta 時間: 2016-6-27 21:39
係噴冰掛.....
作者: tocheukho 時間: 2016-6-27 23:32
超過40度有潛在電子轉移 好危險嫁
作者: tombo123 時間: 2016-6-27 23:38
低溫.
作者: henrietta 時間: 2016-6-28 13:06
過40度自動關機

作者: freedomwing0216 時間: 2016-6-28 19:22
本帖最後由 freedomwing0216 於 2016-6-28 19:23 編輯
我都知3X℃冇問題5會爆炸
CPU、GPU過80℃都5係新鮮事
只係想知佢地點去到28℃
而我3X℃係咪我做錯咩步驟姐
作者: losiukit1 時間: 2016-6-28 21:11
本帖最後由 losiukit1 於 2016-6-28 21:12 編輯
1:佢哋開冷氣
2:佢哋室溫低過28度
3:佢哋部電腦識製冷
4:佢哋部電腦俾冷氣吹住
你自己都話開冷氣就有28度咁即係你都做到啦
咁你問嘅意義係邊度?
BTW 5你_ _
via HKEPC Reader for Android
作者: henrietta 時間: 2016-6-28 21:21
5:感應器問題
作者: losiukit1 時間: 2016-6-28 21:33
6:軟件問題
作者: danapp 時間: 2016-6-28 22:20
回覆 23# losiukit1
7.Check CPU溫度個軟件shoot左,其實目前應該係負3X度
作者: yjfoeg 時間: 2016-6-29 02:05
你試下冬天得十度嗰幾日
作者: hetzer 時間: 2016-6-29 19:50
今年初大帽山結冰果幾日,呢道D ching好多部機都錄得十度嘅紀錄,想28度容乜易。
via HKEPC Reader for Android


