作者: 戀人未滿 時間: 2015-6-8 23:45 標題: noctua d9l 想裝3把扇, 想問下有冇得買風扇扣具?
如題, 跟D9L得兩個風扇扣具,
會唔會淘寶會有, 而又平D?
作者: newdaylow 時間: 2015-6-9 03:17
師兄係邊度買架?香港有貨?
作者: 戀人未滿 時間: 2015-6-9 03:29
回覆 2# newdaylow
珍寶有啦
作者: newdaylow 時間: 2015-6-9 03:35
旺電1/F ?
明天去睇睇
作者: 戀人未滿 時間: 2015-6-9 03:58
回覆 4# newdaylow
打過電話問下先

