Board logo

標題: noctua d9l 想裝3把扇, 想問下有冇得買風扇扣具? [打印本頁]

作者: 戀人未滿    時間: 2015-6-8 23:45     標題: noctua d9l 想裝3把扇, 想問下有冇得買風扇扣具?

如題, 跟D9L得兩個風扇扣具,
會唔會淘寶會有, 而又平D?
作者: newdaylow    時間: 2015-6-9 03:17

師兄係邊度買架?香港有貨?
作者: 戀人未滿    時間: 2015-6-9 03:29

回覆 2# newdaylow
珍寶有啦
作者: newdaylow    時間: 2015-6-9 03:35

回覆  newdaylow
珍寶有啦
戀人未滿 發表於 2015-6-9 03:29



旺電1/F ?

明天去睇睇
作者: 戀人未滿    時間: 2015-6-9 03:58

回覆 4# newdaylow
打過電話問下先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2