Board logo

標題: 機箱風扇係唔係越多越好? [打印本頁]

作者: Maserati94    時間: 2014-5-9 12:48     標題: 機箱風扇係唔係越多越好?

本帖最後由 Maserati94 於 2014-5-9 12:53 編輯

現在的只有前1 後1  (則面有兩個位 放不落 因爲巨型heatsink)
但我長期打開則蓋

如果買個前2 下1 上2 後1
個改變有幾大  會唔會減低多 5-6度?

買個新case+成堆風扇 +之前買巨型heatsink 成 $1800 就係為了散熱
覺得好似貴左D 等於粒 4670k cpu的價錢
如果新case $1000 +幾個風扇 $300-400
出來的效果無降低 5度以上 就覺得不必要了
作者: revol519    時間: 2014-5-9 13:24

本帖最後由 revol519 於 2014-5-9 13:30 編輯

有時風扇太多會造成亂流~~~尤其側扇

打開側蓋可能會令風扇散熱減低, 等於打開門窗開冷氣

同埋, 玩得大HS超頻, 都係追求數字上的快感, 實際快左幾多都可能感覺唔到
作者: killuer_edwin    時間: 2014-5-9 14:22

會好D, 你開左側版對流效果就更加唔明顯
作者: chiuching    時間: 2014-5-9 15:38

無亂流, 順住風道抽入及抽出就是一個好的降溫方法了~
作者: 87874747    時間: 2014-5-9 15:50

有時風扇太多會造成亂流~~~尤其側扇

打開側蓋可能會令風扇散熱減低, 等於打開門窗開冷氣

同埋, 玩得大HS ...
revol519 發表於 2014-5-9 13:24


其實有個問題,如果你抽出既風量夠大,其實亂流仲有冇問題呢
作者: revol519    時間: 2014-5-9 16:00

本帖最後由 revol519 於 2014-5-9 16:43 編輯

回覆 5# 87874747

咁要睇下抽出個方向, 同埋個風量差幾多

我個人建議前置,底入用轉數弱D; 頂抽, 後出用轉數強D,

側面除非係上置HS, 或許有風道對住顯卡, 如果都係唔建議裝~~~
作者: Maserati94    時間: 2014-5-9 16:35

回覆 6# revol519

有無人 試過換機箱+ 多好多把風扇
個分別有幾大呢?  " 數據上"
換heatsink 可以比較到 前後溫度差幾多

我知 唔同機箱設計有晤同效果
想要個大約降多少溫度 來決定  呢千幾蚊要唔要洗
作者: revol519    時間: 2014-5-9 17:03

回覆 7# Maserati94

呢樣野冇包生仔...環境因素影響太大...

除非係水冷或者用D暴力扇, 我就夠膽包呢5,6度
作者: 紅豆湯圓    時間: 2014-5-9 17:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maserati94    時間: 2014-5-9 17:17

回覆 8# revol519


有無暴力得來 又長命的風扇 介紹下?
我晤介意嘈  因爲可以set 高溫先 100% full run
去得 高溫= 打機
打機= 好大聲 cover 到 風扇的聲音
作者: revol519    時間: 2014-5-9 17:23

本帖最後由 revol519 於 2014-5-9 17:24 編輯

回覆 10# Maserati94

我介紹就會係呢隻, 唔算暴力扇

http://www.akasa.com.tw/update.p ... &model=AK-FN073

要留意佢係14CM扇, 但可以FIT 12CM鏍C位

如果數據冇吹水的話, 呢個價錢係非常抵玩~~~

呢兩隻就堅暴力,不過真是好嘈

http://www.scythe.com.tw/product/fan/ultra_kaze.html
http://www.scythe.com.tw/product ... _120_highspeed.html
作者: Vincent2006    時間: 2014-5-9 17:31

最近換左個機箱, 有位裝ga位置都裝晒風扇, 前+後+上+下+側-5把風扇,
以為越多越好,多謝各位提醒,遲D得閒汁汁佢先
作者: 87874747    時間: 2014-5-9 17:53

回覆  87874747

咁要睇下抽出個方向, 同埋個風量差幾多

我個人建議前置,底入用轉數弱D; 頂抽, 後出用轉 ...
revol519 發表於 2014-5-9 16:00


當然熱空氣會向上升既話當然係頂抽出最好
作者: 87874747    時間: 2014-5-9 17:55

行full speed 1800rpm既 gelid 12l pwm我已經覺得好嘈
作者: loklok0129    時間: 2014-5-9 18:19

側板應該係入定出?
作者: revol519    時間: 2014-5-9 19:22

回覆 15# loklok0129

入會好D
作者: 1112311123    時間: 2014-5-10 00:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123    時間: 2014-5-10 00:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimlam666    時間: 2014-5-10 03:31

用超頻架羅,怕熱的話
作者: fatdumm    時間: 2014-5-10 04:48

識玩, VIPER R 14CM確係勁, 但嘈音絕對冇佢聲稱既少 YOUTUBE有片
淘寶有得買, 直接同中國代理買, 唔洗七十 ...
1112311123 發表於 2014-5-10 00:33


話事話睇番舊post師兄喺咪有把viper R喺手?~
作者: makyeung2009    時間: 2014-5-10 07:49

我之前都裝56部風扇  後期開側板仲實際

via HKEPC Reader for Android
作者: revol519    時間: 2014-5-10 09:29

回覆 17# 1112311123

師兄隻耳靈JER, 我25分貝以下的風扇都可以接受~~~

我個人幾鐘意ASAKA的扇, 幾抵玩

師兄有冇14CM風扇推介? CFM要大過76 GE~~~
作者: 1112311123    時間: 2014-5-10 14:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123    時間: 2014-5-10 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: revol519    時間: 2014-5-10 14:40

回覆 24# 1112311123

F140HP 個SPEC好似幾靚仔~~~

師兄係咪好似買左?
作者: 1112311123    時間: 2014-5-10 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maserati94    時間: 2014-5-10 20:09

唔換啦
其實而家 要1個鐘頭full load 粒 U 先 80度
本來目標想要 70-74度
不過我好相信  換機箱 +風扇 都唔會降到 6-10度
最主要 我好鍾意 NZXT H440 但裝唔到 DVD drive
Corsair 450D 外表太平凡 唔係"鍾意" 平平無奇
如果用1千蚊買舊自己 麻麻地鍾意  散熱又唔係非常明顯的改善  就算吧啦
作者: 1112311123    時間: 2014-5-10 20:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maserati94    時間: 2014-5-10 21:27

本帖最後由 Maserati94 於 2014-5-10 21:29 編輯

回覆 28# 1112311123


heatsink 已經買左,用緊 Noctua NH D14$580

機箱未換
如果換機箱 $960 (本身跟3個風扇) 再+4個風扇  (1個$100左右 , 4個= $400)

$580   +$960+$400 = $1940

用緊 Zalman Z7 pc case  
its Z7 , not Z7 plus
香港好似無得賣的
作者: AL131    時間: 2014-5-10 21:36

用上置牛機箱一定積熱架喇
作者: fatdumm    時間: 2014-5-13 23:30

冇呀最後冇買到因為發覺幾嘈下
1112311123 發表於 2014-5-10 14:06


幾草野,買把試下都好
作者: 1112311123    時間: 2014-5-14 00:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123    時間: 2014-5-14 00:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm    時間: 2014-5-14 01:15

唔怕嘈真係首選!
1112311123 發表於 2014-5-14 00:34


我其實想知佢有幾嘈~
又或者有冇師兄有興趣玩下,等我買完試一兩次唔啱駛咪放出黎囉...
好似把貓頭仔到而家開都未開過...
作者: bishop168    時間: 2014-5-14 01:37

識玩, VIPER R 14CM確係勁, 但嘈音絕對冇佢聲稱既少 YOUTUBE有片
淘寶有得買, 直接同中國代理買, 唔洗七十 ...
1112311123 發表於 2014-5-10 00:33

個SPEC好似好勁咁....
Dimension          145 X 145 X 25mm         
Bearing          HDB (Hydro Dynamic Bearing)         
Speed          600-1600 RPM         
Max airflow          109.55 CFM         
Sound level          7-21.7 dB(A)??
Max static air pressure          2.91 mm-H2O         
Rated voltage          12V         
Connector          PWM-4pin         
Product code          AK-FN073         

作者: Maserati94    時間: 2014-5-14 03:06

viper 有無LED 燈?
已用LED 風扇多年 突然無燈 不能接受
作者: EVIS    時間: 2014-5-14 03:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123    時間: 2014-5-14 12:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123    時間: 2014-5-14 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123    時間: 2014-5-14 16:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm    時間: 2014-5-14 16:26

YOUTUBE有片可以參考下


你又唔肯同我換
1112311123 發表於 2014-5-14 12:39


唔換啦~換把冇用既野番黎把鬼咩~
作者: bei6266    時間: 2014-5-23 09:08

以前個舊機箱裝八把依家過新機箱裝三把溫度差個兩三度.舊時個機箱嘈到呢而家靜曬.
作者: peterwong4433    時間: 2014-5-23 21:13

對流好就OK, 不定要多
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-5-23 21:39

其實都睇C兄flow path做得好唔好,你更多風但對住吹都冇用

via HKEPC Reader for Android
作者: lcska02nkc    時間: 2014-5-23 22:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2