作者: winstercafe 時間: 2014-2-4 21:32 標題: 風扇放機箱外面
呢隻風扇厚身, 放嚮機箱尾, 感覺好多風係被個網頂住反彈, 感覺會令到機箱會有亂流, 所以放出黎, 感覺上出風會多左, 不過溫度就其實差唔多
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1635706&k=60e9c051e4e9d08de417cc84a63f032f&t=1782297811&sid=19FgnW7acYm

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1635707&k=5711b524685e50f86952cb534a1f5646&t=1782297811&sid=19FgnW7acYm

作者: 偉偉偉 時間: 2014-2-4 23:45
回復 1# winstercafe
自己覺得OK就可以!!
作者: winstercafe 時間: 2014-2-5 00:14
奇在好似冇人咁做,我部機唔怕俾手痕友整到,我亦都覺得咁會比較少亂流,但係唔知自己有冇咩其他野唸漏
作者: badpkhk 時間: 2014-2-5 14:12
其實我好想整走晒D網孔去~
等D風扇少D風切聲~
不過市面好似無得買現成~
要自己介晒丙磨都幾係野~!
作者: JOEGO發 時間: 2014-2-6 01:44
HOLE SAW幫唔幫到你?
作者: BEpsilon 時間: 2014-2-6 01:54
回復 1# winstercafe
我都係用 120 x 38 來抽出,不過放機箱入面。
個網係下面那類,包唔太阻風:
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1636213&k=4dd3d86c420cb9f9cab9c384dad8057f&t=1782297811&sid=19FgnW7acYm

作者: 紅豆湯圓 時間: 2014-2-6 04:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: badpkhk 時間: 2014-2-6 10:07
回復 5# JOEGO發
唔知得唔得啦~係咪應該鑽木多!?
一定好多火花~~~
作者: BEpsilon 時間: 2014-2-6 20:08
捲線入去就應該唔會,不過為安全都係有好過無。有養貓的就一定要加。
作者: 紅豆湯圓 時間: 2014-2-6 21:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JOEGO發 時間: 2014-2-6 21:26
火花就梗有架啦
睇你買邊隻鑽頭啦
作者: badpkhk 時間: 2014-2-7 02:08
回復 10# 紅豆湯圓
原因應該係防止異物~特別係手指KICK左入去之用
作者: badpkhk 時間: 2014-2-7 02:12
回復 11# JOEGO發
師兄有無好既推薦??
金工完全唔識
作者: JOEGO發 時間: 2014-2-7 03:01
無咩好推薦
落5金買,話要鑽鐵器hole saw 頭囉
唔知有冇咁大size
買到話我知
如果無size, 去diy區問下有冇其他方法

http://www.youtube.com/watch?v=5dBLutCEZ_A


