Board logo

標題: [風扇] 風扇放機箱外面 [打印本頁]

作者: winstercafe    時間: 2014-2-4 21:32     標題: 風扇放機箱外面

呢隻風扇厚身, 放嚮機箱尾, 感覺好多風係被個網頂住反彈, 感覺會令到機箱會有亂流, 所以放出黎, 感覺上出風會多左, 不過溫度就其實差唔多
2014-02-04 20.35.22.jpg 117289_1.jpg

圖片附件: 2014-02-04 20.35.22.jpg (2014-2-4 21:30, 140.55 KB) / 下載次數 201
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1635706&k=60e9c051e4e9d08de417cc84a63f032f&t=1782297811&sid=19FgnW7acYm



圖片附件: 117289_1.jpg (2014-2-4 21:32, 32.08 KB) / 下載次數 199
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1635707&k=5711b524685e50f86952cb534a1f5646&t=1782297811&sid=19FgnW7acYm


作者: 偉偉偉    時間: 2014-2-4 23:45

回復 1# winstercafe


    自己覺得OK就可以!!
作者: winstercafe    時間: 2014-2-5 00:14

奇在好似冇人咁做,我部機唔怕俾手痕友整到,我亦都覺得咁會比較少亂流,但係唔知自己有冇咩其他野唸漏
作者: badpkhk    時間: 2014-2-5 14:12

其實我好想整走晒D網孔去~
等D風扇少D風切聲~
不過市面好似無得買現成~
要自己介晒丙磨都幾係野~!
作者: JOEGO發    時間: 2014-2-6 01:44

其實我好想整走晒D網孔去~
等D風扇少D風切聲~
不過市面好似無得買現成~
要自己介晒丙磨都幾係野~! ...
badpkhk 發表於 2014-2-5 14:12


HOLE SAW幫唔幫到你?
作者: BEpsilon    時間: 2014-2-6 01:54

回復 1# winstercafe
我都係用 120 x 38 來抽出,不過放機箱入面。
個網係下面那類,包唔太阻風:
fangrill.jpg

圖片附件: fangrill.jpg (2014-2-6 01:54, 38.18 KB) / 下載次數 194
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1636213&k=4dd3d86c420cb9f9cab9c384dad8057f&t=1782297811&sid=19FgnW7acYm


作者: 紅豆湯圓    時間: 2014-2-6 04:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: badpkhk    時間: 2014-2-6 10:07

回復 5# JOEGO發


    唔知得唔得啦~係咪應該鑽木多!?
一定好多火花~~~
作者: BEpsilon    時間: 2014-2-6 20:08

我都換左呢隻 ,其實個網真係會擋出風 ,不過咩都唔用又怕滑鼠線之類會捲入去
紅豆湯圓 發表於 2014-2-6 04:17

捲線入去就應該唔會,不過為安全都係有好過無。有養貓的就一定要加。
作者: 紅豆湯圓    時間: 2014-2-6 21:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JOEGO發    時間: 2014-2-6 21:26

回復  JOEGO發


    唔知得唔得啦~係咪應該鑽木多!?
一定好多火花~~~
badpkhk 發表於 2014-2-6 10:07



火花就梗有架啦
睇你買邊隻鑽頭啦
作者: badpkhk    時間: 2014-2-7 02:08

回復 10# 紅豆湯圓

原因應該係防止異物~特別係手指KICK左入去之用
作者: badpkhk    時間: 2014-2-7 02:12

回復 11# JOEGO發


    師兄有無好既推薦??
金工完全唔識
作者: JOEGO發    時間: 2014-2-7 03:01

回復  JOEGO發


    師兄有無好既推薦??
金工完全唔識
badpkhk 發表於 2014-2-7 02:12


無咩好推薦
落5金買,話要鑽鐵器hole saw 頭囉
唔知有冇咁大size
買到話我知
如果無size, 去diy區問下有冇其他方法
http://www.youtube.com/watch?v=5dBLutCEZ_A





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2