Board logo

標題: Deep Cool CEEDGE 400 XT 靜音革命 [打印本頁]

作者: 高杉大和    時間: 2010-9-26 18:20     標題: Deep Cool CEEDGE 400 XT 靜音革命

終於到了燒錢活動的最後一環 - 散熱器
le段期間走左好多次ssp,做左好多格價,又愛上了係度出post,跟ching學下野!人生快事!
由於AMD原廠的散熱太吵了.....次次打機都同我開到5000轉,d風切聲......oh no!
個個都喜歡風神系列....對我黎講,貴得滯喇...
今次的選擇就係Cooler Master的s400同埋Deep Cool CEEDGE 400 XT 同樣係賣$185
最後因為size的考慮,買了Deep Cool CEEDGE 400 XT


配備:
CPU: PII 955
MB: AsRock 890GX Extreme 4
Display: Gigabyte 450OC
RAM: ADATA DDR3-1333 X2
Hard disk: WD Cavior Blue 1TB
Power: Cooler Master Silent Pro 500W

去片!!
正面
IMG_3898.JPG

開盒
IMG_3899.JPG

配件全齊 (am3真方便,只用一個扣就可以上了)
IMG_3900.JPG

全銅底
IMG_3901.JPG

成塊鏡咁haha
IMG_3902.JPG

上機喇!!!
IMG_3903.JPG
IMG_3904.JPG


測試圖
IMG_3905.JPG
簡單用AsRock自家軟件去測溫
溫度同原廠差唔多,idle 39-40度
但係而家部機係......"超靜"
完全唔覺開左機^^hahaha
遲下買多把風扇再測下先!!


基本上我的開箱都差唔多完喇,唔會點再買野.....le次係我的收山文喇.....
往後時間就係支持番其他ching的開箱啦!!!

圖片附件: IMG_3898.JPG (2010-9-26 18:13, 43.13 KB) / 下載次數 53
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085560&k=9ed9f8df57f90bb85a51ad655695ee17&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2



圖片附件: IMG_3899.JPG (2010-9-26 18:13, 46.59 KB) / 下載次數 53
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085561&k=d6222b2ce817a5181cc671add1ff0e6b&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2



圖片附件: IMG_3900.JPG (2010-9-26 18:13, 56.31 KB) / 下載次數 53
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085562&k=54da1003ea5cc699c216c09fe9ad3f76&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2



圖片附件: IMG_3901.JPG (2010-9-26 18:13, 49.73 KB) / 下載次數 59
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085563&k=9349effe43994041e9962a487925a2c8&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2



圖片附件: IMG_3902.JPG (2010-9-26 18:13, 45.7 KB) / 下載次數 51
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085564&k=c0701f3c9d2ec9697ca3266488d743a6&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2



圖片附件: IMG_3903.JPG (2010-9-26 18:13, 76.1 KB) / 下載次數 55
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085565&k=4b95037fc864d09dd17ff3770d985e77&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2



圖片附件: IMG_3904.JPG (2010-9-26 18:13, 76.65 KB) / 下載次數 38
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085566&k=e3df5e5018fc57073e85e3c46cc79a7e&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2



圖片附件: IMG_3905.JPG (2010-9-26 18:13, 77.12 KB) / 下載次數 94
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085567&k=ef4a1e6424a93d93f43ad9191c2faba0&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2


作者: love19901109    時間: 2010-9-26 21:26

你風扇吸定吹?
作者: UK-BBOY    時間: 2010-9-26 21:33

黑玉至尊係唔錯
好過o個d乜海
起碼用銅底先
作者: 高杉大和    時間: 2010-9-26 21:36

你風扇吸定吹?
love19901109 發表於 2010-9-26 21:26



吸~
作者: love19901109    時間: 2010-9-26 21:46

FULL LOAD幾多度??
作者: 鬼整魚旦    時間: 2010-9-26 22:09

有冇得同212+比較埋  因為諗住買212+
作者: RightAudio    時間: 2010-9-26 22:13

幾好喎~又唔係貴~
樣又靚,溫度都好靚仔
作者: alanlawbb    時間: 2010-9-26 22:27

幾好,唔錯~
可以換把風扇試下個效果
作者: 高杉大和    時間: 2010-9-26 22:32

有冇得同212+比較埋  因為諗住買212+
鬼整魚旦 發表於 2010-9-26 22:09



無呀~~都無買212+
作者: 高杉大和    時間: 2010-9-26 23:16

FULL LOAD幾多度??
love19901109 發表於 2010-9-26 21:46



未試~~
但係頭先打GTA4~佢都係53-55度
作者: donttouchme    時間: 2010-9-26 23:46

200蚊唔駛, 抵玩....
作者: kkchau    時間: 2010-9-27 13:21

我上次行開上深圳百3¥人仔都買左隻幾好用,隻大陸版個風扇有變速由800-2200轉幾靜
作者: 高杉大和    時間: 2010-9-27 14:16

我上次行開上深圳百3¥人仔都買左隻幾好用,隻大陸版個風扇有變速由800-2200轉幾靜 ...
kkchau 發表於 2010-9-27 13:21



係呀~~我平均就開2000rpm度~~
作者: JLV1818    時間: 2010-9-27 18:58

咁既用料, $185 真係抵玩
作者: MRXHING    時間: 2010-9-28 10:46

呢隻都係12cm風扇?
作者: 高杉大和    時間: 2010-9-28 11:11

呢隻都係12cm風扇?
MRXHING 發表於 2010-9-28 10:46



唔係~
佢用緊9cm~都係deep cool牌的~

但係超靜^^琴晚開機以為壞左.....原來係太靜hhahaha~~(唔習慣聽唔到原裝扇的風切聲)
作者: MRXHING    時間: 2010-9-28 12:53

唔係~
佢用緊9cm~都係deep cool牌的~

但係超靜^^琴晚開機以為壞左.....原來係太靜hhahaha~~(唔習慣聽唔 ...
高杉大和 發表於 2010-9-28 11:11


9CM 會比用12cm的212好嗎?
作者: 高杉大和    時間: 2010-9-28 23:43

9CM 會比用12cm的212好嗎?
MRXHING 發表於 2010-9-28 12:53



首先~~我無直接比較同提起過212+~
只係有其他CHING問兩者的分別.

如果要比較就請參考TONY的置頂POST(雖然無我個MODEL)
作者: uwantwant    時間: 2010-9-29 10:57

9CM 會比用12cm的212好嗎?
MRXHING 發表於 2010-9-28 12:53



    勁就唔知,但9CM 2000轉一定靜過12CM 2000轉好多
作者: 高杉大和    時間: 2010-10-2 17:30

本帖最後由 高杉大和 於 2010-10-2 23:56 編輯
勁就唔知,但9CM 2000轉一定靜過12CM 2000轉好多
uwantwant 發表於 2010-9-29 10:57



可能d散熱膏settle左....
而家idle溫度再低d
去到35-36!!!!
未命名.jpg


好開心

圖片附件: 未命名.jpg (2010-10-2 23:55, 135.95 KB) / 下載次數 62
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1087775&k=3b8c9d4c01946cec1a1d5773b9e17d42&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2


作者: rex_lyl_lkyamb    時間: 2010-10-2 18:09

本帖最後由 rex_lyl_lkyamb 於 2010-10-2 18:10 編輯

系邊間買呀?
作者: 龍咁威^^!    時間: 2010-10-2 21:19

我隻風神鍛好似震唔住我粒新U 700E開4
都想換過. 借問C hing你係邊度買?
作者: 高杉大和    時間: 2010-10-2 23:46

本帖最後由 高杉大和 於 2010-10-2 23:48 編輯
我隻風神鍛好似震唔住我粒新U 700E開4
都想換過. 借問C hing你係邊度買?
龍咁威^^! 發表於 2010-10-2 21:19



兩位~~
我係新高登2樓買架~~果間野專買散熱用品

風神鍛震唔住??無理由架??佢應該好過400XT WO~會唔會D散熱膏茶得唔好
?
作者: love19901109    時間: 2010-10-3 00:21

回復 23# 高杉大和
系囉...  無理由頂唔住
作者: acetylene1551    時間: 2010-10-3 15:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 龍咁威^^!    時間: 2010-10-3 22:08

回復 24# love19901109


    可能真係茶得唔好..

宜家我開機都40度





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2