作者: 高杉大和 時間: 2010-9-26 18:20 標題: Deep Cool CEEDGE 400 XT 靜音革命
終於到了燒錢活動的最後一環 - 散熱器
le段期間走左好多次ssp,做左好多格價,又愛上了係度出post,跟ching學下野!人生快事!
由於AMD原廠的散熱太吵了.....次次打機都同我開到5000轉,d風切聲......oh no!
個個都喜歡風神系列....對我黎講,貴得滯喇...
今次的選擇就係Cooler Master的s400同埋Deep Cool CEEDGE 400 XT 同樣係賣$185
最後因為size的考慮,買了Deep Cool CEEDGE 400 XT
配備:
CPU: PII 955
MB: AsRock 890GX Extreme 4
Display: Gigabyte 450OC
RAM: ADATA DDR3-1333 X2
Hard disk: WD Cavior Blue 1TB
Power: Cooler Master Silent Pro 500W
去片!!
正面
開盒
配件全齊 (am3真方便,只用一個扣就可以上了)
全銅底
成塊鏡咁haha
上機喇!!!
測試圖
簡單用AsRock自家軟件去測溫
溫度同原廠差唔多,idle 39-40度
但係而家部機係......"超靜"
完全唔覺開左機^^hahaha
遲下買多把風扇再測下先!!
基本上我的開箱都差唔多完喇,唔會點再買野.....le次係我的收山文喇.....
往後時間就係支持番其他ching的開箱啦!!!
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085560&k=9ed9f8df57f90bb85a51ad655695ee17&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085561&k=d6222b2ce817a5181cc671add1ff0e6b&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085562&k=54da1003ea5cc699c216c09fe9ad3f76&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085563&k=9349effe43994041e9962a487925a2c8&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085564&k=c0701f3c9d2ec9697ca3266488d743a6&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085565&k=4b95037fc864d09dd17ff3770d985e77&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085566&k=e3df5e5018fc57073e85e3c46cc79a7e&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1085567&k=ef4a1e6424a93d93f43ad9191c2faba0&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2

作者: love19901109 時間: 2010-9-26 21:26
你風扇吸定吹?
作者: UK-BBOY 時間: 2010-9-26 21:33
黑玉至尊係唔錯
好過o個d乜海
起碼用銅底先
作者: 高杉大和 時間: 2010-9-26 21:36
吸~
作者: love19901109 時間: 2010-9-26 21:46
FULL LOAD幾多度??
作者: 鬼整魚旦 時間: 2010-9-26 22:09
有冇得同212+比較埋 因為諗住買212+

作者: RightAudio 時間: 2010-9-26 22:13
幾好喎~又唔係貴~
樣又靚,溫度都好靚仔
作者: alanlawbb 時間: 2010-9-26 22:27
幾好,唔錯~
可以換把風扇試下個效果

作者: 高杉大和 時間: 2010-9-26 22:32
無呀~~都無買212+
作者: 高杉大和 時間: 2010-9-26 23:16
未試~~
但係頭先打GTA4~佢都係53-55度
作者: donttouchme 時間: 2010-9-26 23:46
200蚊唔駛, 抵玩....
作者: kkchau 時間: 2010-9-27 13:21
我上次行開上深圳百3¥人仔都買左隻幾好用,隻大陸版個風扇有變速由800-2200轉幾靜
作者: 高杉大和 時間: 2010-9-27 14:16
係呀~~我平均就開2000rpm度~~
作者: JLV1818 時間: 2010-9-27 18:58
咁既用料, $185 真係抵玩
作者: MRXHING 時間: 2010-9-28 10:46
呢隻都係12cm風扇?
作者: 高杉大和 時間: 2010-9-28 11:11
唔係~
佢用緊9cm~都係deep cool牌的~
但係超靜^^琴晚開機以為壞左.....原來係太靜hhahaha~~(唔習慣聽唔到原裝扇的風切聲)
作者: MRXHING 時間: 2010-9-28 12:53
9CM 會比用12cm的212好嗎?
作者: 高杉大和 時間: 2010-9-28 23:43
首先~~我無直接比較同提起過212+~
只係有其他CHING問兩者的分別.
如果要比較就請參考TONY的置頂POST(雖然無我個MODEL)
作者: uwantwant 時間: 2010-9-29 10:57
勁就唔知,但9CM 2000轉一定靜過12CM 2000轉好多
作者: 高杉大和 時間: 2010-10-2 17:30
本帖最後由 高杉大和 於 2010-10-2 23:56 編輯
可能d散熱膏settle左....
而家idle溫度再低d
去到35-36!!!!
好開心
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1087775&k=3b8c9d4c01946cec1a1d5773b9e17d42&t=1782156859&sid=3NrWlIzXk2

作者: rex_lyl_lkyamb 時間: 2010-10-2 18:09
本帖最後由 rex_lyl_lkyamb 於 2010-10-2 18:10 編輯
系邊間買呀?
作者: 龍咁威^^! 時間: 2010-10-2 21:19
我隻風神鍛好似震唔住我粒新U 700E開4
都想換過. 借問C hing你係邊度買?
作者: 高杉大和 時間: 2010-10-2 23:46
本帖最後由 高杉大和 於 2010-10-2 23:48 編輯
兩位~~
我係新高登2樓買架~~果間野專買散熱用品
風神鍛震唔住??無理由架??佢應該好過400XT WO~會唔會D散熱膏茶得唔好
?
作者: love19901109 時間: 2010-10-3 00:21
回復 23# 高杉大和
系囉... 無理由頂唔住
作者: acetylene1551 時間: 2010-10-3 15:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 龍咁威^^! 時間: 2010-10-3 22:08
回復 24# love19901109
可能真係茶得唔好..
宜家我開機都40度


