作者: HK006 時間: 2009-6-27 23:37 標題: 請推介散熱膏
請介紹一隻散熱膏要唔係好痴實金屬的, 希望在灣仔腦埸有得賣.
十分感謝!
作者: tonychoi 時間: 2009-6-27 23:46
灣仔好少有diy o野賣,298可能仲有一兩間有賣mx-2,你可以去問下
作者: jeff_extergo 時間: 2009-6-27 23:57
試下去298可能會易換d
作者: HK006 時間: 2009-6-27 23:59
去 298 搵下有無 MX-2 賣先!
Thanks for help!
作者: iloveskyline 時間: 2009-6-28 00:39
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Scuderia 時間: 2009-6-28 00:39
How about GC-2
作者: kkiitt99999 時間: 2009-6-28 11:55
強烈推介....GC-1

作者: zetalai 時間: 2009-6-28 12:29
gc-1冇得賣啦....
作者: GhosTLW 時間: 2009-6-28 18:22
MX-2 is good

