Board logo

標題: 請推介散熱膏 [打印本頁]

作者: HK006    時間: 2009-6-27 23:37     標題: 請推介散熱膏

請介紹一隻散熱膏要唔係好痴實金屬的, 希望在灣仔腦埸有得賣.
十分感謝!
作者: tonychoi    時間: 2009-6-27 23:46

灣仔好少有diy o野賣,298可能仲有一兩間有賣mx-2,你可以去問下
作者: jeff_extergo    時間: 2009-6-27 23:57

試下去298可能會易換d
作者: HK006    時間: 2009-6-27 23:59

去 298 搵下有無 MX-2 賣先!
Thanks for help!
作者: iloveskyline    時間: 2009-6-28 00:39

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Scuderia    時間: 2009-6-28 00:39

How about GC-2
作者: kkiitt99999    時間: 2009-6-28 11:55

強烈推介....GC-1
作者: zetalai    時間: 2009-6-28 12:29

原帖由 kkiitt99999 於 2009-6-28 11:55 發表
強烈推介....GC-1

gc-1冇得賣啦....
作者: GhosTLW    時間: 2009-6-28 18:22

MX-2 is good





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2