作者: 264946842 時間: 2015-10-6 22:25 標題: 電腦開機有聲冇畫面
小弟部電腦琴日仲好地地用到,正常關機
今日一開機就無畫面無訊號,但係speaker仲有windows7開機果下聲
小弟試過晒顯卡同底板內顯插口都無訊號...
有冇ching試過類似情況同有冇解決方法
作者: 264946842 時間: 2015-10-6 22:29
用chrome remote desktop同splashtop連接到電腦,但係個畫面都係漆黑一片

作者: next000 時間: 2015-10-6 23:20
遇過2次類似的問題…
開機有聲,但無畫面
第1次用擦膠擦RAM和顯卡的金手指後正常返
第2次用擦膠擦RAM和顯卡的金手指後唔得,最後査到是顯卡壞了…換顯卡後正常返
你可試試
注:呢種情况多數發生在舊機(4年以上)…新機很少出現
作者: 264946842 時間: 2015-10-7 08:40
回覆 3# next000
我部機岩岩好三年...顯卡過左保
仲要係GTX680
作者: next000 時間: 2015-10-7 10:26
回覆 4# 264946842
不一定是顯卡壞的,需然可能性很大
部機有無内顯???
有就移除張顯卡,用内顯試試
無就用別一張顯卡去試,
作者: st2013hk 時間: 2015-10-7 11:01
試下刷下個RAM金手指再報告
作者: 264946842 時間: 2015-10-7 12:24
試下刷下個RAM金手指再報告
st2013hk 發表於 2015-10-7 11:01 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=34025843&ptid=2234619]
[/url]
今晚先試
部機cpu i7 3770k 應該有內顯...但係插左底板dvi port一樣無訊號
作者: 264946842 時間: 2015-10-7 23:25
搞左一輪發現係顯卡問題...用完擦膠擦後由無畫面變花晒既畫面
而家唯有用住內顯先, 有冇CHING知INNO3D既卡過左保養拎去整大概幾錢?唔想又破費出新卡

作者: next000 時間: 2015-10-8 08:51
過左保養去整…算了吧費時失事
不過可以Check清楚的,將顯卡裝係第2部機試試
因有時會係pci-e出事的
作者: 264946842 時間: 2015-10-8 19:24
無多一部機
作者: 168bbs 時間: 2015-10-8 19:27
買過張啦,維修=買半張
作者: next000 時間: 2015-10-8 19:35
可以找朋友帮手(如果有)…
或去代理那里…不過別抱任何希望
就算有得整…的錢分分鐘夠買新卡了
作者: PT100 時間: 2015-10-8 22:20
回覆 8# 264946842
Display card defected, certified!!!
It's not worth to repair la ! And we know that most of mfgr and agent wouldn't accept such kind of repair even you are willing to pay...

[/url]