Board logo

標題: 電腦開機有聲冇畫面 [打印本頁]

作者: 264946842    時間: 2015-10-6 22:25     標題: 電腦開機有聲冇畫面

小弟部電腦琴日仲好地地用到,正常關機
今日一開機就無畫面無訊號,但係speaker仲有windows7開機果下聲
小弟試過晒顯卡同底板內顯插口都無訊號...
有冇ching試過類似情況同有冇解決方法
作者: 264946842    時間: 2015-10-6 22:29

用chrome remote desktop同splashtop連接到電腦,但係個畫面都係漆黑一片
作者: next000    時間: 2015-10-6 23:20

遇過2次類似的問題…

開機有聲,但無畫面

第1次用擦膠擦RAM和顯卡的金手指後正常返

第2次用擦膠擦RAM和顯卡的金手指後唔得,最後査到是顯卡壞了…換顯卡後正常返

你可試試

注:呢種情况多數發生在舊機(4年以上)…新機很少出現
作者: 264946842    時間: 2015-10-7 08:40

回覆 3# next000


    我部機岩岩好三年...顯卡過左保
仲要係GTX680
作者: next000    時間: 2015-10-7 10:26

回覆 4# 264946842


不一定是顯卡壞的,需然可能性很大

部機有無内顯???

有就移除張顯卡,用内顯試試

無就用別一張顯卡去試,
作者: st2013hk    時間: 2015-10-7 11:01

試下刷下個RAM金手指再報告
作者: 264946842    時間: 2015-10-7 12:24

試下刷下個RAM金手指再報告
st2013hk 發表於 2015-10-7 11:01 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=34025843&ptid=2234619][/url]



    今晚先試
部機cpu i7 3770k 應該有內顯...但係插左底板dvi port一樣無訊號
作者: 264946842    時間: 2015-10-7 23:25

搞左一輪發現係顯卡問題...用完擦膠擦後由無畫面變花晒既畫面
而家唯有用住內顯先, 有冇CHING知INNO3D既卡過左保養拎去整大概幾錢?唔想又破費出新卡
作者: next000    時間: 2015-10-8 08:51

過左保養去整…算了吧費時失事

不過可以Check清楚的,將顯卡裝係第2部機試試

因有時會係pci-e出事的
作者: 264946842    時間: 2015-10-8 19:24

過左保養去整…算了吧費時失事

不過可以Check清楚的,將顯卡裝係第2部機試試

因有時會係pci-e出事的 ...
next000 發表於 2015-10-8 08:51



    無多一部機有冇計CHECK...
作者: 168bbs    時間: 2015-10-8 19:27

搞左一輪發現係顯卡問題...用完擦膠擦後由無畫面變花晒既畫面
而家唯有用住內顯先, 有冇CHING知INNO3D ...
264946842 發表於 2015-10-7 23:25



    買過張啦,維修=買半張
作者: next000    時間: 2015-10-8 19:35

無多一部機有冇計CHECK...
264946842 發表於 2015-10-8 19:24





可以找朋友帮手(如果有)…

或去代理那里…不過別抱任何希望

就算有得整…的錢分分鐘夠買新卡了
作者: PT100    時間: 2015-10-8 22:20

回覆 8# 264946842


Display card defected, certified!!!

It's not worth to repair la ! And we know that most of mfgr and agent wouldn't accept such kind of repair even you are willing to pay...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2