Board logo

標題: 換完零件照樣出事/口\ [打印本頁]

作者: kaiman0624    時間: 2012-9-11 04:23     標題: 換完零件照樣出事/口\

本帖最後由 kaiman0624 於 2012-9-11 04:50 編輯

小女子之前部機經常禁粒電源制..有電到既``
但就黑畫面..咩都無``  部機都無B B聲...
就以為係底板OR CPU 有事..咁就換左``
但換完問題依舊..都係一樣無反應-_-
小女依家既配備如下
CPU : I5 3450
MB : asus H77-LE
RAM : KS 4G X 2
DISPLAY : XFX 4670
PW : CM550
望各位C兄可以多多幫忙/___\
作者: firephenix    時間: 2012-9-11 10:30

不如俾錢搵人上門Check啦, 自己估估下未必整得好之餘又浪費錢銀
換埋HDD同Ram你就等同砌過部新機囉
作者: 找數K    時間: 2012-9-11 10:31

有冇試過板 u ram裸跑
作者: 找數K    時間: 2012-9-11 10:31

回復 2# firephenix


呢度唔係水區
唔好咁hea答人啦
作者: 找數K    時間: 2012-9-11 10:32

可參考小弟篇教學
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1828863

作者: lawrencelau1    時間: 2012-9-11 11:54

check 埋隻ram 同 牛牛先
1. 唔插ram 睇下會唔會不斷響
2. 問人借牛 (例如k 生)
作者: kaiman0624    時間: 2012-9-11 12:35

RAM  我都係換埋架LA /口\  ...
但都係咁....
作者: firephenix    時間: 2012-9-11 12:49

回復  firephenix


呢度唔係水區
唔好咁hea答人啦
kabhei 發表於 2012-9-11 10:31



    我唔係想Hea, 而係真心覺得如果換U同板都唔掂, 逐樣換就唔平, 不如等專業人士Check.
我自己就估係牛的, 因為我剛剛一個月前死牛, 底板有電, 有燈著, 但HDD唔郁, 風扇唔轉
如果樓主係同我一樣, 咪搵隻牛試下
作者: 找數K    時間: 2012-9-11 12:51

回復 8# firephenix


我都覺得似牛
但係lz又無講有冇風扇轉
作者: kaiman0624    時間: 2012-9-11 15:56

風扇有轉..底板燈有著..CPU風扇都有轉``
作者: love19901109    時間: 2012-9-11 16:12

既然係咁既  用D-SUB  插Onboard  試下...最後就應該只有Power
作者: 找數K    時間: 2012-9-11 16:14

回復 10# kaiman0624


有轉既
請試用on board display
作者: DarkPK    時間: 2012-9-11 16:14

我仲記得我之前整勁耐,到最後先發現個MON未換DVI輸入
作者: kaiman0624    時間: 2012-9-11 16:40

好...I WILL TRY IT !!
作者: kaiman0624    時間: 2012-9-15 01:19

岩岩問題又出現..而且仲B左9聲..最尾個下仲要好大聲..
轉左ON BOARD DISPLAY..
就出現.. "USB device over current status detected.  System will shut down after 15 seconds. "
重插左USB就無事LA...仲有我拎張DISPLAY 出黎個陣..仲FEEL到有電  明明我已經熄左火牛粒制...
我想問依家究竟係咩事....
作者: MadKid    時間: 2012-9-15 01:31

妳試下抽起晒 display card 同所有 USB devices
用內顯睇下開唔開到機
作者: wyhui5124    時間: 2012-9-15 20:14

本帖最後由 wyhui5124 於 2012-9-15 20:25 編輯
風扇有轉..底板燈有著..CPU風扇都有轉``
kaiman0624 發表於 2012-9-11 15:56



    先用內顯試吓,咁剩低只可以換隻牛,假如都唔得就剩低隻牛。
作者: manling    時間: 2012-9-15 20:24

裸機用最基本硬件開始試,
遇著咁嘅情況,麻煩D都要。
作者: love19901109    時間: 2012-9-15 20:34

不如你拎比代理試啦...   你又無多出黎既硬件
又無DEBUG 卡
作者: cleverandy    時間: 2012-9-15 20:36

照甘睇你張卡有事多D
作者: sochai    時間: 2012-9-15 21:52

我仲記得我之前整勁耐,到最後先發現個MON未換DVI輸入
DarkPK 發表於 2012-9-11 16:14



    我試過張顯卡唔記得插電
作者: kaiman0624    時間: 2012-9-15 22:41

多謝咁多位C兄``
我已成功解決問題``  
應該係張DISPLAY有事...我用返ON BOARD 係正常既``
作者: firephenix    時間: 2012-9-15 22:45

卒之搵到真凶....... 話時話你之前買落新U新底, 咁D舊野點處置呢
作者: manling    時間: 2012-9-16 00:21

樓主之前係用乜嘢板同U ?
作者: kaiman0624    時間: 2012-9-16 14:04

2,3年前既貨=~=  我都唔記得``
作者: villainy    時間: 2012-9-16 18:32

岩岩問題又出現..而且仲B左9聲..最尾個下仲要好大聲..
轉左ON BOARD DISPLAY..
就出現.. "USB device over  ...
kaiman0624 發表於 2012-9-15 01:19



=,=
小朋友...
電器唔係玩具, 唔識唔好亂拆,
熄左電制之後, 應該要hold往個power制幾秒,
等之前未用哂嫁電用埋佢...

希望你張DISPLAY冇電死到啦 :)
作者: kaiman0624    時間: 2012-9-17 00:54

回復 26# villainy


    原來係要咁架 LOL
咁要點先知張卡無電死到呀0.0





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2