作者: kaiman0624 時間: 2012-9-11 04:23 標題: 換完零件照樣出事/口\
本帖最後由 kaiman0624 於 2012-9-11 04:50 編輯
小女子之前部機經常禁粒電源制..有電到既``
但就黑畫面..咩都無`` 部機都無B B聲...
就以為係底板OR CPU 有事..咁就換左``
但換完問題依舊..都係一樣無反應-_-
小女依家既配備如下
CPU : I5 3450
MB : asus H77-LE
RAM : KS 4G X 2
DISPLAY : XFX 4670
PW : CM550
望各位C兄可以多多幫忙/___\
作者: firephenix 時間: 2012-9-11 10:30
不如俾錢搵人上門Check啦, 自己估估下未必整得好之餘又浪費錢銀
換埋HDD同Ram你就等同砌過部新機囉
作者: 找數K 時間: 2012-9-11 10:31
有冇試過板 u ram裸跑
作者: 找數K 時間: 2012-9-11 10:31
回復 2# firephenix
呢度唔係水區
唔好咁hea答人啦
作者: 找數K 時間: 2012-9-11 10:32
可參考小弟篇教學
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1828863
作者: lawrencelau1 時間: 2012-9-11 11:54
check 埋隻ram 同 牛牛先
1. 唔插ram 睇下會唔會不斷響
2. 問人借牛 (例如k 生)
作者: kaiman0624 時間: 2012-9-11 12:35
RAM 我都係換埋架LA /口\ ...
但都係咁....
作者: firephenix 時間: 2012-9-11 12:49
我唔係想Hea, 而係真心覺得如果換U同板都唔掂, 逐樣換就唔平, 不如等專業人士Check.
我自己就估係牛的, 因為我剛剛一個月前死牛, 底板有電, 有燈著, 但HDD唔郁, 風扇唔轉
如果樓主係同我一樣, 咪搵隻牛試下
作者: 找數K 時間: 2012-9-11 12:51
回復 8# firephenix
我都覺得似牛
但係lz又無講有冇風扇轉
作者: kaiman0624 時間: 2012-9-11 15:56
風扇有轉..底板燈有著..CPU風扇都有轉``
作者: love19901109 時間: 2012-9-11 16:12
既然係咁既 用D-SUB 插Onboard 試下...最後就應該只有Power
作者: 找數K 時間: 2012-9-11 16:14
回復 10# kaiman0624
有轉既
請試用on board display
作者: DarkPK 時間: 2012-9-11 16:14
我仲記得我之前整勁耐,到最後先發現個MON未換DVI輸入
作者: kaiman0624 時間: 2012-9-11 16:40
好...I WILL TRY IT !!
作者: kaiman0624 時間: 2012-9-15 01:19
岩岩問題又出現..而且仲B左9聲..最尾個下仲要好大聲..
轉左ON BOARD DISPLAY..
就出現.. "USB device over current status detected. System will shut down after 15 seconds. "
重插左USB就無事LA...仲有我拎張DISPLAY 出黎個陣..仲FEEL到有電 明明我已經熄左火牛粒制...
我想問依家究竟係咩事....
作者: MadKid 時間: 2012-9-15 01:31
妳試下抽起晒 display card 同所有 USB devices
用內顯睇下開唔開到機
作者: wyhui5124 時間: 2012-9-15 20:14
本帖最後由 wyhui5124 於 2012-9-15 20:25 編輯
先用內顯試吓,咁剩低只可以換隻牛,假如都唔得就剩低隻牛。
作者: manling 時間: 2012-9-15 20:24
裸機用最基本硬件開始試,
遇著咁嘅情況,麻煩D都要。
作者: love19901109 時間: 2012-9-15 20:34
不如你拎比代理試啦... 你又無多出黎既硬件
又無DEBUG 卡
作者: cleverandy 時間: 2012-9-15 20:36
照甘睇你張卡有事多D
作者: sochai 時間: 2012-9-15 21:52
我試過張顯卡唔記得插電
作者: kaiman0624 時間: 2012-9-15 22:41
多謝咁多位C兄``
我已成功解決問題``
應該係張DISPLAY有事...我用返ON BOARD 係正常既``
作者: firephenix 時間: 2012-9-15 22:45
卒之搵到真凶....... 話時話你之前買落新U新底, 咁D舊野點處置呢
作者: manling 時間: 2012-9-16 00:21
樓主之前係用乜嘢板同U ?
作者: kaiman0624 時間: 2012-9-16 14:04
2,3年前既貨=~= 我都唔記得``
作者: villainy 時間: 2012-9-16 18:32
岩岩問題又出現..而且仲B左9聲..最尾個下仲要好大聲..
轉左ON BOARD DISPLAY..
就出現.. "USB device over ...
kaiman0624 發表於 2012-9-15 01:19
=,=
小朋友...
電器唔係玩具, 唔識唔好亂拆,
熄左電制之後, 應該要hold往個power制幾秒,
等之前未用哂嫁電用埋佢...
希望你張DISPLAY冇電死到啦 :)
作者: kaiman0624 時間: 2012-9-17 00:54
回復 26# villainy
原來係要咁架 LOL
咁要點先知張卡無電死到呀0.0

