Board logo

標題: AKG N5005 [打印本頁]

作者: lhk    時間: 2022-6-20 00:14     標題: AKG N5005

https://www.akg.com/Headphones/Earbuds/AKG+N5005.html

https://www.youtube.com/watch?v=tggbUMSf6j4

原價成千蚊美金嘅5單元耳機,reviews都相當唔錯!而家三舊水清貨,好可惜試過用香港嘅credit card 落單cut單、PayPal又話一定要美國地址先得......

Goggle search先知原來之前試過美金199就搞掂,抵玩到爆!唔知點解台灣好多網友用台灣發嘅信用卡都買到,真係得個恨字!
作者: calvin83    時間: 2022-6-20 00:27

E隻平係有原因的
作者: samlcy1997    時間: 2022-6-20 00:29

回覆 2# calvin83


    有詳細嗎
作者: lhk    時間: 2022-6-20 00:30

E隻平係有原因的
calvin83 發表於 2022-6-20 00:27


師兄可唔可以分享下有咩問題?

唔襟用?我睇過啲reviews好多都話佢好聲意推,不過見到有用家話易壞......
作者: marcochl    時間: 2022-6-20 01:26

我之前就係299 買左隻送去集運倉返香港都冇事呀
呢隻百樣好, 最大問題都係個頭同人地唔通用者, 佢個MMCX 座深D 所以正常街買到既MMCX 線都用唔到係佢身上, 我直接去r studio 配線佢即場焊埋
作者: calvin83    時間: 2022-6-20 02:02

E隻自己去試下先好買, 個頭係一回事, 仲要夾隻耳.

[youtube]7CtHebpPWGA[/youtube]
作者: lhk    時間: 2022-6-20 02:39

我之前就係299 買左隻送去集運倉返香港都冇事呀
呢隻百樣好, 最大問題都係個頭同人地唔通用者, 佢 ...
marcochl 發表於 2022-6-20 01:26


師兄請問你用咩方法買到?

你就好啦,我就試咗兩張卡都cut單,PayPal又話只接受美國戶口......
作者: joshuabb    時間: 2022-6-20 07:50

都有考慮買 不過好似最近先199完 如果要等下次應該有排...
作者: saltyfatboy    時間: 2022-6-20 10:53

AKG 入耳唔好有咩幻想, 個音質係KZ 兩三舊水既程度
千幾蚊買對K701 返黎感受下真正既AKG 聲好過
作者: marcochl    時間: 2022-6-20 12:52

回覆 9# saltyfatboy

呢個肯定唔止既 正正經經換返條4.4balanced 線完全唔同
作者: marcochl    時間: 2022-6-20 12:54

回覆 7# lhk

我都係paypal 呀 (背後係citi card), 地址就係美國集運倉地址
作者: kityu    時間: 2022-6-20 23:22

回覆 1# lhk

第一,如果player 冇力或冇amp 唔好諗
第二,n5005 唔係雜食型,有d歌聽落會覺得悶
第三,$299鎂,我覺得值
作者: kityu    時間: 2022-6-20 23:23

回覆 9# saltyfatboy


  Ching,可唔可以推薦下邊隻KZ 有n5005音質
作者: leungleung1234    時間: 2022-6-20 23:47

回覆  saltyfatboy


  Ching,可唔可以推薦下邊隻KZ 有n5005音質
kityu 發表於 2022-6-20 23:23

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(a0941).jpg

N5005個自家插頭的確勸退好多人,不過我發現淘仔有以上呢款轉換頭。無錯用轉換頭就一定會有一定失真,但如果有興趣入手N5005都可以望望。

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(a0941).jpg (2022-6-20 23:43, 35.32 KB) / 下載次數 112
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2326460&k=3e25e73e0c7d86c8232a296991152122&t=1782523946&sid=YlXIC6o5Kk


作者: kityu    時間: 2022-6-21 00:12

回覆 14# leungleung1234

大師兄已經用緊轉插夾隱藏缐,話聽到起雞皮。
另外多謝你推介,今日已經淘左tomy 頭
作者: leungleung1234    時間: 2022-6-21 00:18

回覆  leungleung1234

大師兄已經用緊轉插夾隱藏缐,話聽到起雞皮。
另外多謝你推介,今日已經淘左tomy  ...
kityu 發表於 2022-6-21 00:12


tomy個款可以算得上係平價版ConX,性價比好高
作者: kityu    時間: 2022-6-21 00:39

回覆 16# leungleung1234

ConX 我玩唔起
Tomy 平平地先啱玩
作者: marcochl    時間: 2022-6-21 00:46

回覆 12# kityu

用mid-high filter 其實好正
作者: kityu    時間: 2022-6-21 01:01

回覆 18# marcochl

我偏好reference 多d,三頻平均d
用mid-high 人聲升高左,太突出,有d歌齒音仲吉吉地 (未夠二百粒鐘,可能仲未煲夠)
作者: saltyfatboy    時間: 2022-6-21 10:00

本帖最後由 saltyfatboy 於 2022-6-21 10:19 編輯

回覆 13# kityu

要氣氛啲KZ ZEX, CCA CA16
埋身細節可以揀 GK GS10 aka KZ ZS10 PRO

去到299美呢個價, 會推薦買BAX, 體驗下另一層次既分析力同高頻細節
當然買黎收藏又係另一回事

絕對唔係黎黑AKG, 相信我用過既AKG 耳罩, 平頭塞多過唔少師兄
只係佢啲入耳既音質真係....
Sennheiser 都係咁上下, 明明耳罩都幾正, 入耳個啲聲真係唔掂
作者: 摩囉星    時間: 2022-6-21 14:12

當年k3003開價萬元,成為第一枝破萬入耳,事實係只要你敢開價,就一定有一班人出黎吹捧到上天,呢家睇番都幾好笑
作者: countryboy    時間: 2022-6-21 14:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saltyfatboy    時間: 2022-6-21 14:45

D 聲又冷, 又乾, 又尖又難推, 係聽大棚野會好D.
而家三叔D藍牙耳機聯乘左D調音仲難聽左, 舊年買手機送隻  ...
countryboy 發表於 2022-6-21 14:25


我都唔敢拎呢對出黎講, 當年仲係用啲傻瓜野去試
完全同師兄同感, 啲高頻好似幾年前啲KZ 咁好搶但無層次

試N5005 好似都用緊第一代KANN, 但唔記得係咪有試佢跟個條2.5 平衡線 ?

唯有比較聽得係三叔跟機有線個對AKG
作者: 齋胡    時間: 2022-6-21 15:55

D 聲又冷, 又乾, 又尖又難推, 係聽大棚野會好D.
而家三叔D藍牙耳機聯乘左D調音仲難聽左, 舊年買手機送隻  ...
countryboy 發表於 2022-6-21 14:25

唔係聯乘,直頭係收購左,三叔先係大佬,n5k5其實都已經唔係AKG聲
作者: tskso    時間: 2022-6-21 19:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 啊甘    時間: 2022-6-21 21:00

AKG 入耳唔好有咩幻想, 個音質係KZ 兩三舊水既程度
千幾蚊買對K701 返黎感受下真正既AKG 聲好過  ...
saltyfatboy 發表於 2022-6-20 10:53



    我早三年前喺百老匯買咗對A kg 3003.   頂佢個肺啲音質咁鬼似街邊嗰啲$100嗰啲聽咗兩三日 急放
作者: saltyfatboy    時間: 2022-6-22 13:47

回覆 26# 啊甘

相信師兄們都係對AKG 新產品系列感覺可惜而咁感嘆吧.
大家都係期待有隻入耳做到似佢自家既調音同質素啫
作者: giggs1212    時間: 2022-6-27 23:18

回覆 1# lhk

我用HSBC RED master card , 地址用集運 , 無問題
作者: ip_csl    時間: 2022-6-28 00:37

回覆  kityu

要氣氛啲KZ ZEX, CCA CA16
埋身細節可以揀 GK GS10 aka KZ ZS10 PRO

去到299美呢個價, 會 ...
saltyfatboy 發表於 2022-6-21 10:00


Sennheiser唔掂?你有無試過IE900?
作者: saltyfatboy    時間: 2022-6-28 18:29

Sennheiser唔掂?你有無試過IE900?
ip_csl 發表於 2022-6-28 00:37


係音響展試過IE900, IE300
以IE900 黎講最大問題係個高頻好奇怪, 無乜層次感, 唔知係個聲撞得勁定點
總之就首首歌啲crash cymbals 聽上去好似無乜分別咁, 一pat 野咁, 有啲似CRA 個高頻放大版
音場夠大既但定位普通

再加上之前IE400/500 呢兩對垃圾, 真係諗唔到第二個形容詞, 除左對IE40 叫對得住下個價錢其他都...

當然啦, 只係用住Z4 黎試, 好大機會會被懷疑係推唔起, 諸如此類啦

單圈最近試左Acoustune 新個兩對, 感覺幾好, 師兄們路過都試下吧
作者: ip_csl    時間: 2022-6-29 00:03

本帖最後由 ip_csl 於 2022-6-29 00:05 編輯
係音響展試過IE900, IE300
以IE900 黎講最大問題係個高頻好奇怪, 無乜層次感, 唔知係個聲撞得勁定點
總 ...
saltyfatboy 發表於 2022-6-28 18:29


IE900夾不同DAP出不同效果.另我都訂了Acoustune HS1790 TI.
IMG_20220628_235844_edit_26191157063189.jpg

圖片附件: IMG_20220628_235844_edit_26191157063189.jpg (2022-6-29 00:03, 136.08 KB) / 下載次數 102
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2328005&k=9bfe0529720e5717b4a366b98615497e&t=1782523946&sid=YlXIC6o5Kk


作者: saltyfatboy    時間: 2022-6-29 00:34

IE900夾不同DAP出不同效果.另我都訂了Acoustune HS1790 TI.
ip_csl 發表於 2022-6-29 00:03


我反應係有啲大既, 期望住可以超越Z1R 既效果呢
反而IE300四平八穩都OK, 係低頻多左啲... DIY 調下音可能都好玩, 個殼細粒係好戴
師兄都分享下會揀IE900 既原因啊

HS1790 正啊, 跟埋HS2000 個造型真係一流
作者: ip_csl    時間: 2022-6-29 00:59

我反應係有啲大既, 期望住可以超越Z1R 既效果呢
反而IE300四平八穩都OK, 係低頻多左啲... DIY 調下音可能 ...
saltyfatboy 發表於 2022-6-29 00:34


IE900剛好見到有現貨盲入的(如無記錯好似無demo)
作者: allenvkv    時間: 2022-6-29 23:11

試左朋友對IE900 (換左8絞銅鍍銀)音場仲闊過自己對Z1R

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: saltyfatboy    時間: 2022-6-30 11:21

都想問ip 師兄對比其他旗艦入耳既評價呢

allen 師兄覺得定位立體感有好過Z1R 咁嗎? 之前都有講IE900 音場係闊但定位唔係咁sharp 咁...
作者: allenvkv    時間: 2022-6-30 12:22

都想問ip 師兄對比其他旗艦入耳既評價呢

allen 師兄覺得定位立體感有好過Z1R 咁嗎? 之前都有講IE900 音場 ...
saltyfatboy 發表於 2022-6-30 11:21

我覺得唔差,係同ie800 好唔同。如果鐘意森海味可能唔鍾意

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: iwantip6    時間: 2022-7-7 11:52

D 聲又冷, 又乾, 又尖又難推, 係聽大棚野會好D.
而家三叔D藍牙耳機聯乘左D調音仲難聽左, 舊年買手機送隻  ...
countryboy 發表於 2022-6-21 14:25



    我最記得去某店試,個SALES吹到天上有果重,真係笑死人,我問個SAELS,對野又冷又乾喎,SALES監聽野就係噤,真係笑而不語
作者: marcochl    時間: 2022-7-7 14:17

回覆 37# iwantip6

sales 既野大家心照
以聲計(先唔好理"akg味道") 5005 真係好過3003 唔少, 而且多配件
作者: saltyfatboy    時間: 2022-7-7 15:50

我覺得唔差,係同ie800 好唔同。如果鐘意森海味可能唔鍾意

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
allenvkv 發表於 2022-6-30 12:22


IE800 就未聽過, 但傳閒就聽唔少, 好似地球上得幾部枱擴推得好聽咁

因為IE900 都唔算係人聲男聲主打咁嗎? 同價位會揀Z1R, HS2000 呢..
作者: saltyfatboy    時間: 2022-7-7 16:02

回覆 38# marcochl

哈哈, 師兄都係老燒黎喎, 熟悉Sales 操作, 見你唔係中高價DAP就話你部機推唔好對耳機啦

5005 係好啲既, 但今時今日個音質值唔值呢個價又令一回事

入耳有啲AKG味既算係 水月雨 - 竹 同 CCZ - Melody 都係平平地選擇
作者: marcochl    時間: 2022-7-7 17:38

回覆 40# saltyfatboy

音響part 我退燒啦
依家一部RS6 + 對elysium 基本上免疫所有其他
5005 有D 一言難盡, 如果計999 佢唔值, 如果計299 或者199 有全套呢D 我覺得OK
水雨月呢個brand 幾得意, 我幾中意佢對kata, 係易花D
作者: iwantip6    時間: 2022-7-7 22:01

回覆  iwantip6

sales 既野大家心照
以聲計(先唔好理"akg味道") 5005 真係好過3003 唔少, 而且多配 ...
marcochl 發表於 2022-7-7 14:17



    其實大家都知後AKG年代跟本唔得,只係食返個名
作者: marcochl    時間: 2022-7-7 22:17     標題: RE: AKG N5005

回覆 42# iwantip6

10幾年前仲係學生果陣第一次聽k601 真係驚為天人
再窮窮地買隻小不點mk2
青春
作者: tskso    時間: 2022-7-7 22:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl    時間: 2022-7-7 22:46

回覆 44# tskso

送左比朋友啦, 依家遇事不解直接上尾巴/RS6
作者: tskso    時間: 2022-7-7 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl    時間: 2022-7-7 23:03

本帖最後由 marcochl 於 2022-7-7 23:04 編輯

回覆 46# tskso

個開關用耐左會沙沙聲

RS6 算係玩左咁多年機最驚喜果部
作者: tskso    時間: 2022-7-7 23:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk5052tk    時間: 2022-7-11 18:51

249
作者: cl1403    時間: 2022-8-13 22:21

剛趕到七月中的$249,上星期到港,現在煲機中。
作者: tskso    時間: 2022-8-13 22:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joshuabb    時間: 2022-8-14 18:56

回覆 50# cl1403

我試過幾張信用卡都唔得...Ching你用邊張卡+集運?
作者: giggs1212    時間: 2022-8-15 18:41

回覆  cl1403

我試過幾張信用卡都唔得...Ching你用邊張卡+集運?
joshuabb 發表於 2022-8-14 18:56


HSBC RED master card 集運用 buy and ship
作者: cl1403    時間: 2022-8-16 09:31

本帖最後由 cl1403 於 2022-8-16 09:45 編輯
回覆  cl1403

我試過幾張信用卡都唔得...Ching你用邊張卡+集運?
joshuabb 發表於 2022-8-14 18:56


我用AEON JCB卡加BUY AND SHIP, 最緊要係收貨人名及收據人名要完全相同, 咁就無問題.
BUY AND SHIP只收HK$50($25一磅)就送到去我公司.

AKG_BILL.jpg

圖片附件: AKG_BILL.jpg (2022-8-16 09:31, 78.82 KB) / 下載次數 91
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2334842&k=f65109dcdc338c1cc8ad135dcb669c35&t=1782523946&sid=YlXIC6o5Kk


作者: Rula    時間: 2022-10-7 01:53

想問下大家sd2s升級n5005點睇
作者: marcochl    時間: 2022-10-7 09:42

回覆 55# Rula

睇幾$ 入手, 如果係199/249 鎂可以一玩, 再貴D 其實好多其他野玩得
作者: Rula    時間: 2022-10-7 23:09

回覆 56# marcochl


    好似有代購因爲有199美做1799,霖緊
作者: 齋胡    時間: 2022-10-7 23:33

回覆 57# Rula
兩K內港紙買得過阿,想問下師兄邊到見到咁平?
作者: Rula    時間: 2022-10-7 23:40

回覆 58# 齋胡


    2000fun,傻仔拍賣見到,應該$199又短暫出過
作者: 齋胡    時間: 2022-10-7 23:45

回覆 59# Rula
THX,搵到,不過佢係團購網無現貨,唔知可唔可信,呢樣要小心
作者: Rula    時間: 2022-10-8 00:03

回覆 60# 齋胡


    係,原來叫1000fun要小心D
作者: pk5052tk    時間: 2022-10-9 21:02

199 又比人cut 左單
作者: cl1403    時間: 2022-11-24 11:21

AKG官網又做緊US$199啦, 有買趁手啦.

https://www.akg.com/Headphones/Earbuds/AKG+N5005.html
作者: lam_ja77    時間: 2022-11-27 13:57

AKG官網又做緊US$199啦, 有買趁手啦.
cl1403 發表於 2022-11-24 03:21



    心思思中...
作者: kityu    時間: 2022-11-27 15:26

如果鍾意偏重人聲既可以考慮下w80

https://www.adorama.com/we80v3bt ... amp;mibextid=Zxz2cZ
作者: king34312    時間: 2022-11-27 15:39

How about K5005 vs W80 vs HD650
作者: marcochl    時間: 2022-11-28 00:07

回覆 66# king34312

HD650 唔同類型點比

$199 USD 既N5005 好難輸, 係線煩D
作者: 044003    時間: 2022-11-28 04:43

AKG官網又做緊US$199啦, 有買趁手啦.
cl1403 發表於 2022-11-24 11:21



    係唔係冇得直運香港?
作者: kenken33    時間: 2022-11-28 13:13

係唔係冇得直運香港?
044003 發表於 28-11-2022 04:43


香港卡買唔到
作者: a41122000    時間: 2022-12-1 17:37

完全買唔到,買完即被cut單
作者: shinewallace    時間: 2022-12-3 09:20

本帖最後由 shinewallace 於 2022-12-3 09:21 編輯

最後去harman嗰邊先買到出貨…
但唔排除付款方法有影響
(我用集運,等咗一日先收到電郵出貨)
作者: powervu    時間: 2022-12-3 16:57

咁好野,你喺官網買到,我之前落到單,不過後尾俾人cut咗張單,最後要喺eBay先買到
作者: Mindhunter    時間: 2022-12-7 14:49

199好想入啊
作者: loiwailok    時間: 2022-12-9 18:07

本帖最後由 loiwailok 於 2022-12-9 18:09 編輯

岩岩到手
4DC6DDA1-F9E3-44D1-8EE5-9834346E91D5.jpg

圖片附件: 4DC6DDA1-F9E3-44D1-8EE5-9834346E91D5.jpg (2022-12-9 18:09, 38.07 KB) / 下載次數 63
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2351535&k=688ae9b0e31c2869e0b26d35416b88f1&t=1782523946&sid=YlXIC6o5Kk


作者: tskso    時間: 2022-12-10 04:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatau    時間: 2022-12-23 08:40

最後搵代購 比1舊水人地賺
作者: kenken33    時間: 2022-12-23 09:29

我都買左1對玩未開,N年前係舖頭已試聽過冇感覺,見咁平見先買冇寄望所以唔會失望。
作者: kenken33    時間: 2022-12-24 11:10

本帖最後由 kenken33 於 2022-12-24 11:38 編輯

內包裝質感唔錯值5000+水平,有獨立serial number,依家派到第4萬幾對,用過好多5位數耳機例如64 aduio ,UE,sennheiser個包裝都唔及佢,印象中同價位內包裝只有SONY可比。
199USD 計銷量賣得比想像少,隔離sennheiser HD IE系列一直賣正價都已經排到2-3萬號打後。
作者: joshuabb    時間: 2022-12-28 18:31

有無師兄推薦條平平地既4.4線 for n5005? 部機得4.4
作者: Zken    時間: 2022-12-28 20:48

Effect Audio Ares II 4W 2.5mm(英京仲有N5005頭)

或者CONX 插都岩
作者: marcochl    時間: 2022-12-29 09:03

回覆 79# joshuabb

或者上TB 整條8 絞銅
作者: kenken33    時間: 2022-12-29 15:03

本帖最後由 kenken33 於 2022-12-29 15:05 編輯
有無師兄推薦條平平地既4.4線 for n5005? 部機得4.4
joshuabb 發表於 28-12-2022 18:31


買個4.4轉2.5轉插咪得

作者: tskso    時間: 2022-12-29 17:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shinewallace    時間: 2022-12-29 17:32     標題: RE: AKG N5005

回覆 16# leungleung1234

tomy個款可以算得上係平價版ConX,性價比好高
leungleung1234 發表於 2022-6-21 00:18


琴日終於收到
想換線, 求TOMY頭 嘅資料.......
作者: kityu    時間: 2022-12-29 17:55

回覆 84# shinewallace

代答
TYERST 可换插针一线适配多种耳塞
作者: joshuabb    時間: 2022-12-30 00:17

回覆 82# kenken33


    有買哩個頭 不過都係唔想插多舊野 順便比個理由自己換野
作者: joshuabb    時間: 2022-12-30 00:17

回覆 81# marcochl


    師兄有無推薦?
作者: fatau    時間: 2022-12-30 18:54

平既hiby 2.5mm轉4.4mm 轉頭$88 @ thinking group 官網
作者: tskso    時間: 2022-12-30 19:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shinewallace    時間: 2023-1-4 09:34

啱啱買咗轉插用離箱線, 開心使用中
作者: kenken33    時間: 2023-1-4 11:38

換上中高音濾網聲音不錯
作者: Mindhunter    時間: 2023-1-5 00:57

回覆 90# shinewallace


    咩線好?
作者: shinewallace    時間: 2023-1-5 08:52

回覆 92# Mindhunter
我就咁一換就用離箱線已經幾啱聽, 求各位CHING推介
(我22年下半年已經冇乜買線, 之前有嘅多數都係後巷嘅線)
作者: mankits2010    時間: 2025-3-9 12:16

幫N5005做半模有冇得諗
作者: 齋胡    時間: 2025-3-11 19:49

回覆 94# mankits2010
有咁鍾意N5005啲聲都無話唔得既,但做左半模就應該換唔到濾網?
作者: Turboaftershave    時間: 2025-3-31 20:10

本帖最後由 Turboaftershave 於 2025-3-31 12:13 編輯

Laptop未摩改前4.4插Fiio KA5人聲起灑渣,Lotoo S1順滑
起初以為KA5唔多掂
最近對部laptop進行大改動(stripped down變成NUC),音質大提升後再試,KA5+N5005人聲無事了,變得順滑
怪錯左KA5
開始明N5005系好食前端quality,你餵垃圾source備佢,佢就出垃圾聲
依家N5005已經開始展現身價,漸漸跟FD-01和IE80拉開距離
好好聽,個低頻質感好正





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2