Board logo

標題: Fiio FD5 [打印本頁]

作者: hsblawkee    時間: 2021-8-17 22:26     標題: Fiio FD5

之前喺視聽展試聽過,初步覺得聲音幾開揚同圓滑,幾易入耳,請問有冇師兄可以給予評價?另外Fiio耳機質素好嗎?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 摩囉星    時間: 2021-8-18 01:34

早前試左m11plus配fd5,呢個套裝聲真係唔錯。
作者: philipsrev    時間: 2021-8-18 02:00

FD5兩千幾價位算相當唔錯,音場/分析力/人聲都好,係配戴感未必人人戴得好,同行貨定價對比人仔價貴咗少少,如街舖現金再減,都入得過。
作者: lokalok    時間: 2021-8-18 02:48

Fiio有款新品,FD3,不連耳机線,699人仔,官方資料話用類鑽石振膜,1.5丅強磁力動圈,外觀都幾型,預售時我去下單,拍不到,撩客服,話不發貨去香港,我手痕痕入左另一款耳机,樓主可以上官售店睇下,但系要冒險盲入
作者: ip_csl    時間: 2021-8-18 07:11

Fiio有款新品,FD3,不連耳机線,699人仔,官方資料話用類鑽石振膜,1.5丅強磁力動圈,外觀都幾型,預售時 ...
lokalok 發表於 2021-8-18 02:48



   已有港行同有得試.
作者: teamhardcore    時間: 2021-8-18 09:19

Jvc x sony  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: waltyuen    時間: 2021-8-18 10:27

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 58&pid=40135741
之前有入手  
中間放左
可能真是同肥奧8字唔夾
作者: kin4838    時間: 2021-11-15 20:08

之前買了FD5   聲音有問題   拿去代理維修  結果換了一隻新的給我  哈哈   想請教各位師兄  如果想換耳膠同線  可以怎樣配置   我有一些后巷的線   平常多數用TYPE E  耳膠 謝謝各位師兄
作者: tskso    時間: 2021-11-15 22:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2