作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 18:31 標題: G.K. GS10 開箱 (KZ ZS10 Pro "老翻"!?)
本帖最後由 billgatesion 於 2021-8-4 18:48 編輯
出左咁耐都冇CHING 開箱~ 前排巷仔又冇貨, 去美馬盲入左隻算~
買左既討論下配咩線夾啦~
BTW, 呢隻同ZS10 Pro 其實用既單元應該都一模一樣...聽感唔知有咩分別因為冇ZS10 Pro 試~
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2276185&k=3fd4a84c8d20151408c115459c1c9f3f&t=1782189130&sid=18rbLPK8s7

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2276186&k=82983de9a8c15667ef88c398983370ca&t=1782189130&sid=18rbLPK8s7

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2276187&k=112cb7e733c8df4a9fbbd8ac328e9129&t=1782189130&sid=18rbLPK8s7

作者: tskso 時間: 2021-8-4 19:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2021-8-4 19:19
呢隻同ZS10 Pro 其實用既單元應該都一模一樣<--但呢隻面板開窿大咁多,空間感應該比較闊落。
作者: 天大笑話 時間: 2021-8-4 19:25
唔是老番,是。。。
作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 20:08
回覆 4# 天大笑話
遲左幾年先出世既孖生弟弟 ?
作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 20:13
唔知巷仔仲有沒Z10 PRO 試....PAT PAT 痕果陣去玩下有咩分別先
作者: 天大笑話 時間: 2021-8-4 20:13
回覆 5# billgatesion
你當係推倒重來嘅概念
作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 20:15
可能耳機未RUN IN , 聽左1日配刀.. 有D "齒音"位勁尖..唔知關刀事定耳機事..
夜D轉下白怪再試下先.
作者: tskso 時間: 2021-8-4 20:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 21:06
本帖最後由 billgatesion 於 2021-8-4 21:19 編輯
白怪算係怪獸綫之一嗎?
剛剛試左 白怪, 齒音係收斂左少少少..都係要RUN IN 下先可聽真D~
順手聽番 A8 + 白怪 完全無果種齒音尖聲
A8 + 刀 都會有少少尖音, 但極輕微, 但好似空氣(間) 慼忽然強左好多..SO...耳機影響大過條線好多...
作者: tskso 時間: 2021-8-4 21:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 21:22
回覆 11# tskso
OK~下次又去試下先
但呢條又係純銅 同白怪果條聽感有咩大不同 ~
作者: tskso 時間: 2021-8-4 21:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2021-8-4 21:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 21:44
回覆 14# tskso
你呢條係銅箔絲 ?? 好似唔覺有出過呢條...
我已訂 4 8 10 未拎貨~
作者: tskso 時間: 2021-8-4 21:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 22:17
GS 10 1圈4鐵呀 CHING~~
開始有D覺得依家 "豉油貴過雞" 掉轉左黎買 ... 遲下又要買番隻靚雞落鑊煮....
BTW, 搵唔到你講 "銅箔絲" 線係邊隻~ 有冇KEYWORD SEARCH~~
作者: kityu 時間: 2021-8-4 22:21
回覆 17# billgatesion
瘦佬好似冇出過post,直接落去試吓
https://www.hkepc.com/forum/view ... page%3D2&page=1
作者: tskso 時間: 2021-8-4 22:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 22:26
回覆 18# kityu
頂...唔怪之得~~就係搵極佢FB 都冇..之前果條不能說又係 呢度說 我先至知
THX CHING
作者: tskso 時間: 2021-8-4 22:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 22:47
一圈一鐵 都思想上污辱 到你睇黎唔簡單..
已經肉體上污辱完思想上回味梗? 定係 得個諗字先

作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 22:48
係呀呢排好靜, 可能個個掛住消費試梗買野唔得閒出POST....
作者: tskso 時間: 2021-8-4 22:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion 時間: 2021-8-4 23:42
冇呀, 我都係夾部煙盒4 聽多~ A8 配 線就暫時白怪最 啱自己口味~
部N3 PRO 主要聽3.5 依家都冇乜拎出黎聽....因為配N3PRO 果隻3.5 耳機唔用得耳掛我又唔想買過批3.5線夾....
影音展 呢D 咁高級無乜大興趣...不過今年好似有免費入場WOR..
作者: tskso 時間: 2021-8-4 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion 時間: 2021-8-5 00:03
本帖最後由 billgatesion 於 2021-8-5 00:05 編輯
係WOR..真係80 送SACD , 有CD 送又OK WOR , 但冇CD PLAYER...
曲目已出:
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2276211&k=920ac4a8b55b23ee653ce283047db37a&t=1782189130&sid=18rbLPK8s7

作者: billgatesion 時間: 2021-8-5 00:28
PATPAT 痕 拎番隻KZ 盒出黎睇...同GK 生產商係一樣
作者: tat123 時間: 2021-8-5 01:00
回覆 21# tskso
近排聽感麻麻,淨係試咗4 8 10
作者: tskso 時間: 2021-8-5 01:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2021-8-5 01:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2021-8-5 01:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tat123 時間: 2021-8-5 01:36
我轉咗耳牛聽,好心開心,想搵隻耳牛
作者: billgatesion 時間: 2021-8-5 01:36
應該仲有個"套餐" $160 唔記得送多樣乜..有興趣你睇番展覽個FB..
點解呢個年代都唔做埋USB DIGITAL 版....係要用CD....比人揀下都好丫...唔係人人有CD PLAYER...
作者: tskso 時間: 2021-8-5 01:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2021-8-5 01:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion 時間: 2021-8-5 01:44
洗唔洗咁押韻ar.....
黑色正呀! gogogo~ 面殼質感有d似鋁 (但都可能係膠黎~), 同埋好輕手~
作者: billgatesion 時間: 2021-8-5 01:46
我都想搵隻平牛玩下...但好似冇乜 chifi 牛玩 ?
作者: billgatesion 時間: 2021-8-5 01:53
所以一開始都話呢d高級展覽我不大興趣去...
呢個年代...如果有出街聽歌需求, 唔通叫人拎住部cd player咩...腥港人有幾可靜靜地係屋企嘆hi-fi 聽歌~
我諗入場送果隻cd 都係要用佢地d 器材tune 到勁靚聲場內不停播 氹人買架套"架生"啦
作者: tskso 時間: 2021-8-5 02:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2021-8-5 02:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tat123 時間: 2021-8-5 02:21
藍牙耳牛試過sony覺得麻麻,都係有線好啲
作者: tskso 時間: 2021-8-5 02:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2021-8-5 02:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2021-8-5 02:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion 時間: 2021-8-5 09:37
生意角度就睇成一池都係魚,睇你放幾多魚餌去引D魚游埋黎啦~
但玩家角度, 都同意你部分講法, 但在BUDGET有限下愚見點都認為買左耳機(雞)先過線(豉油)吧~ 除非本身一屋豉油咪日日試新雞就無乜所謂..所以我分法只係先後.
個POST講講下又OFF 曬TOPIC ~~"
作者: billgatesion 時間: 2021-8-5 09:41
配線過程真係好考耐性...又拔又插又PLAY 歌搞黎搞去有時自己覺得好煩~
聽啱果種聲我點都聽番一頭半個月先再搞...
BTW ,ZST 好似有番咁上下歷史, 仲行得走得咁好野!?
作者: billgatesion 時間: 2021-8-5 09:52
本帖最後由 billgatesion 於 2021-8-5 09:54 編輯
哦..400SE 果隻? 都出左好耐下...淘佬價平好多~
BLON 好似有見過出個隻 木耳牛!?
作者: tat123 時間: 2021-8-5 12:46
我都唔知,之前見有太陽神?
作者: tat123 時間: 2021-8-5 12:46
耳機可以唔洗多,耳機線可以入多啲。如果聽到悶可以換下線,又有新感覺,對耳機又可以玩耐啲,邊度洗買咁多隻耳機。
有時買新耳機可能真係過手下癮,其實有啲病態,我依家都改咗。除非好特別就會聽多幾次,先再決定入手。因為聽第一次會新鮮感,之後聽多幾次可能就覺得麻麻。
作者: tat123 時間: 2021-8-5 12:46
呢句認同,有質素就一定唔平。耳牛我會想玩開放式,不過我覺得耳牛易入難放,最好試真啲先,我都要出去聽下先
作者: tskso 時間: 2021-8-5 17:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2021-8-5 17:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: miracle23 時間: 2021-9-7 17:49
本帖最後由 miracle23 於 2021-9-7 19:10 編輯
非正常统計,拎膠紙封左機背個GK字d 大氣孔會好聲左,氣孔有利低頻既延伸,但若果入邊冇加入到濾網會漏音,大家覺得gs 10有冇? 安全起見我都係參考ca16 aria zs 10 pro e5000 blessing 2機背既密封設計拎膠紙封左佢,聽落又真係d聲實左有力左,各位可試試
作者: saltyfatboy 時間: 2021-9-8 00:50
回覆 54# miracle23
有圈既耳機玩氣孔調音都過癮咖
GS10 個字大到半開放式咁
師兄都有E5000 嗎? 我試過封左半個氣孔好似好聽啲
作者: miracle23 時間: 2021-9-8 16:00
我冇E5000,得隻E3000斷線休養緊,但見e5000 blessing2 等呢d高階耳機機背都係密封冇氣孔既
作者: saltyfatboy 時間: 2021-9-9 00:04
回覆 56# miracle23
E5000 係尾位向下個到有氣孔咖
Blessing2 面板底尖位個窿應該都係
以我理解有圈既耳機都一定有, 睇下收埋係邊既啫, ChiFi 近期鍾意係內個邊開
作者: 摩囉星 時間: 2021-9-9 00:39
封左個氣孔氣壓冇定走,好易整壞個單元喎
作者: miracle23 時間: 2021-9-9 02:08
本帖最後由 miracle23 於 2021-9-9 02:20 編輯
ca16 Aria 機背咪一樣係密封設計,而且另一邊都仲有兩個細氣孔
作者: miracle23 時間: 2021-9-9 02:12
再唔係用膠紙封左再用針或牙簽開2-3個細孔,好似zs 10pro咁。原來GK果個窿真係太大…
作者: miracle23 時間: 2021-9-16 11:38
Gs 10 煲左成個星期,呢隻野用耳擴真係愈聽愈正,但一定要換左條原裝線


