Board logo

標題: 冷門野 - Etymotic Research ER4SR/ER4XR [打印本頁]

作者: billgatesion    時間: 2021-5-12 10:28     標題: 冷門野 - Etymotic Research ER4SR/ER4XR

本帖最後由 billgatesion 於 2021-5-12 10:45 編輯

有冇CHING 有玩過呢隻  ER4SR/ER4XR 可以講下聽感..
話說搵番N年前買既 Etymotic Research 耳機但唔知型號, 身痕睇下有咩新產品見到呢隻算幾平但又未試過唔敢亂入手住~
作者: dieago    時間: 2021-5-12 14:07

家用: 接受headphone的話, 聲效比iem較好. 出外: 配mojo/Ibasso+amp8個d,效果很好了. ER4SR/ER4XR比N年前的ER4易推, 但吾好諗老鼠尾個d會推得好. 對AMP是有要求的.
作者: poonhk161    時間: 2021-5-12 14:18

三節膠,耳道強姦者,想體驗被一棍頂到底就用佢
作者: fatau    時間: 2021-5-12 14:21

戴得好, 好好聲, 對前端有要求
用得er4就sr, xr多左低音中高一定相對差左DD

用過er4p, er4s, 兩對er4b, 兩對er4sr
而家只keep 一對4b
ue live cm買左唔太啱聽我都封塵多過用
作者: billgatesion    時間: 2021-5-12 14:24

家用: 接受headphone的話, 聲效比iem較好. 出外: 配mojo/Ibasso+amp8個d,效果很好了. ER4SR/ER4XR比N年前的 ...
dieago 發表於 2021-5-12 14:07



  我係在家用唔拎出街用,
另外我見  ER3SR/ER3XR   "抗阻"值 低D, 咁用老鼠尾係咪問題會細D ... 同埋主要平成半ER3 ....
作者: nwnqht    時間: 2021-5-12 14:26

想知對比其他多單元耳機有冇優勢?定係玩味道為主
作者: billgatesion    時間: 2021-5-12 14:30

本帖最後由 billgatesion 於 2021-5-12 14:32 編輯
戴得好, 好好聲, 對前端有要求
用得er4就sr, xr多左低音中高一定相對差左DD

用過er4p, er4s, 兩對er4b, 兩 ...
fatau 發表於 2021-5-12 14:21


呢隻耳機系列係咪要配3節膠先PERFECT...我以前就係帶得唔太舒服換左普通半圓形果D耳塞..
我都諗梗差幾多SR / XR 分別..聽開流行曲, 有時純音樂....好嘈,BAND 果D 又沒乜...好似XR 唔太適合..

你有沒換過其他線聽??
作者: dieago    時間: 2021-5-12 14:39

本帖最後由 dieago 於 2021-5-12 14:41 編輯

回覆 4# fatau

回覆 billgatesion

sorry, 無試ER3 series.

家用... 用headphone好. 2千以下己有不同聲音style可簡+耐用.
鍾愛泥款design, 有無試yahama 同final?
作者: billgatesion    時間: 2021-5-12 14:43

回覆 8# dieago

有時大熱天時帶HEADPHONE 真係好焗, 開住冷氣都會~
    yahama 同final 有咩好介紹?
作者: louis0430    時間: 2021-5-12 14:53

本帖最後由 louis0430 於 2021-5-12 15:21 編輯

帥兄就出新野,應該是五月尾出, 三鐵 Etymotic Evo 第一次出多單元,第一次出掛耳式佩帶,建議帥兄看定D先決定
我只有er2se
ETYMOTIC EVO.jpg
178028244_10159241860528180_5873028745902832640_n.jpg
179402345_10159239682583180_8780283971476550178_n.jpg
175954721_10159237416778180_4666453973455945167_n.jpg

圖片附件: ETYMOTIC EVO.jpg (2021-5-12 14:51, 122.59 KB) / 下載次數 47
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2263119&k=d9ed59a6cda324f126ae311faef0b731&t=1782193536&sid=zoYeJZJLVG



圖片附件: 178028244_10159241860528180_5873028745902832640_n.jpg (2021-5-12 14:51, 49.42 KB) / 下載次數 53
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2263120&k=e4d0b7dc653e44b65650caa85adfbcc5&t=1782193536&sid=zoYeJZJLVG



圖片附件: 179402345_10159239682583180_8780283971476550178_n.jpg (2021-5-12 14:51, 51.41 KB) / 下載次數 60
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2263121&k=011dec8aa19947c2d235e456f3a3d6a3&t=1782193536&sid=zoYeJZJLVG



圖片附件: 175954721_10159237416778180_4666453973455945167_n.jpg (2021-5-12 14:51, 51.28 KB) / 下載次數 57
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2263122&k=46053fb07551c572ae73f00983a92ebb&t=1782193536&sid=zoYeJZJLVG


作者: billgatesion    時間: 2021-5-12 15:21

帥兄就出新野,應該是五月尾出, 三鐵 Etymotic Evo 第一次出多單元,第一次出掛耳式佩帶,建議帥兄看定D先決定 ...
louis0430 發表於 2021-5-12 14:53


謝謝報料~
咁等多陣D舊貨可能會再減....我諗新呢對3-4K 點都走唔甩 不太可能會買了~
作者: akitohk    時間: 2021-5-12 15:37

無留意headfi 好耐,
etymotic 竟然有新野出
作者: fatau    時間: 2021-5-12 17:12

Wilson 係原er4 設計師, 佢走左之後先有er4sr/xr 同玩唔到filter
作者: ntony    時間: 2021-5-12 18:53

Er4s係我用咗好多年最鍾意嘅耳塞,但俾我細妹借用到整斷支導管。

再買唔返喇。
作者: billgatesion    時間: 2021-5-12 19:37

呢隻仲有個大問題就係 "聽診"嚴重 ... 係咪換左條線就可解決到....??
作者: 摩囉星    時間: 2021-5-12 20:30

Er4s用左十年,至今都是我最喜愛的入耳式耳機。
作者: dieago    時間: 2021-5-12 22:18

回覆 9# billgatesion

c/p 比較好
e4000.JPG eph200.JPG

圖片附件: e4000.JPG (2021-5-12 22:16, 34.4 KB) / 下載次數 18
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2263194&k=7e8a4fbf96cbf3b13b0b1d16e26e80c4&t=1782193536&sid=zoYeJZJLVG



圖片附件: eph200.JPG (2021-5-12 22:17, 54.38 KB) / 下載次數 18
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2263195&k=b308920a9d41cc704acdcf967404d7cc&t=1782193536&sid=zoYeJZJLVG


作者: fatau    時間: 2021-5-12 23:56

Er4s係我用咗好多年最鍾意嘅耳塞,但俾我細妹借用到整斷支導管。  

再買唔返喇。 ...
ntony 發表於 2021-5-12 18:53



    4s 貴dd仲有地方買到   4b先難搵, 上年amazon de每對千三買左三對, 放左兩對走都有d後悔
4s 我覺得4sr 取代到  sr美國賣緊usd129 好抵玩XD
但4b無替代品
作者: billgatesion    時間: 2021-5-13 00:24

4s 貴dd仲有地方買到   4b先難搵, 上年amazon de每對千三買左三對, 放左兩對走都有d後悔
4s 我覺得 ...
fatau 發表於 2021-5-12 23:56


sr美國賣緊 usd129  ? 我見AMAZON 係賣梗181..
作者: 摩囉星    時間: 2021-5-13 00:58

SR同XR錯用左mmcx插,用垂直戴法好易整鬆個插,網上見唔少苦主。
而且識玩er4都知根本唔駛換線,換左線唔係果隻聲根本冇意思。
作者: fatau    時間: 2021-5-13 07:21

sr美國賣緊 usd129  ? 我見AMAZON 係賣梗181..
billgatesion 發表於 2021-5-13 00:24



    google er4sr 129就搵到,但佢直送香港好貴 搵轉運返黎先平
4sr/xr 都係129   但轉晒made in China, 以前兩對都係USA
2se 佢賣49仲抵玩, 可惜2xr應該好好賣到佢無特價XD
作者: fatau    時間: 2021-5-13 07:28

SR同XR錯用左mmcx插,用垂直戴法好易整鬆個插,網上見唔少苦主。
而且識玩er4都知根本唔駛換線,換左線唔係 ...
摩囉星 發表於 2021-5-13 00:58



    佢既mmcx 比一般既深, 要特別做比佢地先得
fostex 都係哩隻設計,用過xelento都係咁,為左實淨d同唔轉唔見得係錯誤
舊er4 s/b/p唔換線係因為原廠調音係條線, 換左就唔係佢,
4sr/xr就預左人換, 預比人玩平衡線。可以玩下既
作者: billgatesion    時間: 2021-5-13 15:11

本帖最後由 billgatesion 於 2021-5-13 15:25 編輯
google er4sr 129就搵到,但佢直送香港好貴 搵轉運返黎先平
4sr/xr 都係129   但轉晒made in China, ...
fatau 發表於 2021-5-13 07:21


搵到了 THX! 但要41 USD 直運...集運又要搵間穩陣D既...
    OMG 原來變曬MADE IN CHINA~~ 唔怪之得平咁多!
作者: billgatesion    時間: 2021-5-13 16:27

本帖最後由 billgatesion 於 2021-5-13 16:29 編輯
佢既mmcx 比一般既深, 要特別做比佢地先得
fostex 都係哩隻設計,用過xelento都係咁,為左實淨d同 ...
fatau 發表於 2021-5-13 07:28



    剛剛見到下面呢個BLUETOOTH CABLE 有埋DAC 可夾ER4XR/SR 唔知效果會變成點~....
01_etymotion_hero_1.jpg
https://www.etymotic.com/etymoti ... -and-amplifier.html

圖片附件: 01_etymotion_hero_1.jpg (2021-5-13 16:29, 141.83 KB) / 下載次數 29
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2263288&k=41ddcaf265c550b00f5a3b8f0e5b8f38&t=1782193536&sid=zoYeJZJLVG


作者: 1271349946    時間: 2021-5-13 19:19

搵到了 THX! 但要41 USD 直運...集運又要搵間穩陣D既...
    OMG 原來變曬MADE IN CHINA~~ 唔怪之得平咁 ...
billgatesion 發表於 2021-5-13 15:11

Made in USA D手工都唔見得有幾好…..

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: ntony    時間: 2021-5-13 21:19

本帖最後由 ntony 於 2021-5-13 21:21 編輯
4s 貴dd仲有地方買到   4b先難搵, 上年amazon de每對千三買左三對, 放左兩對走都有d後悔
4s 我覺得 ...
fatau 發表於 2021-5-12 23:56



而家重有得賣嘅ER4s太貴。不過都有少少心動想趁佢消失前買返對用嚟間鐘回味。
ER4SR太貴,佢個聲同ER4s比,係唔係同一條路?如果個聲差太遠,我覺得玩返ChiFi絕對好過回首返呢類舊系列。
作者: fatau    時間: 2021-5-13 22:08

而家重有得賣嘅ER4s太貴。不過都有少少心動想趁佢消失前買返對用嚟間鐘回味。
ER4SR太貴,佢個聲同ER4s ...
ntony 發表於 2021-5-13 21:19



    er4sr usd$129 加轉運 / amazon usd180左右  唔貴啦
4sr 同4s基本一致,個人覺得 無必要keep 4s
作者: akitohk    時間: 2021-5-24 01:16

岩岩睇官網有得pre-order evo,6月出貨
500usd,官網直送hk連運埋單544usd
不過都係等試聽左/多啲review先
作者: billgatesion    時間: 2021-5-24 02:08

回覆 28# akitohk


    唔知呢批會唔會係MADE IN USA 呢~~
作者: fatau    時間: 2021-5-24 14:27

岩岩睇官網有得pre-order evo,6月出貨
500usd,官網直送hk連運埋單544usd
不過都係等試聽左/多啲review先 ...
akitohk 發表於 2021-5-24 01:16



    evo 竟然用T2頭, 即係UE IPX
即係無乜升級線/平衡線可以揀












但咁啱我都用開UE LIVE
作者: louis0430    時間: 2021-6-14 17:48

graph.jpg

graph (1).jpg

圖片附件: graph.jpg (2021-6-14 17:48, 63.57 KB) / 下載次數 22
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2268111&k=fad2eff9871459a72c7dbcdba3e1eb69&t=1782193536&sid=zoYeJZJLVG



圖片附件: graph (1).jpg (2021-6-14 17:48, 64.22 KB) / 下載次數 25
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2268112&k=c1a2e2dfbde66d91c5ef0209d9124177&t=1782193536&sid=zoYeJZJLVG


作者: louis0430    時間: 2021-6-14 17:57

https://www.head-fi.org/threads/ ... W2YOY#post-16406982
作者: killerhide    時間: 2021-8-2 03:50

google er4sr 129就搵到,但佢直送香港好貴 搵轉運返黎先平
4sr/xr 都係129   但轉晒made in China, ...
fatau 發表於 2021-5-13 07:21



師兄,129想問下係全新定己開封?見佢有兩個價錢,分別係全新同己開封
作者: billgatesion    時間: 2021-8-2 09:36

回覆 33# killerhide

全新吧, 但計番運費..你依家係番香港買行貨仲抵
作者: killerhide    時間: 2021-8-2 10:52

回覆  killerhide

全新吧, 但計番運費..你依家係番香港買行貨仲抵
billgatesion 發表於 2021-8-2 09:36



  用集運咋我諗住 想問問全新係咪指連封條都未開?
作者: billgatesion    時間: 2021-8-2 11:03

用集運咋我諗住 想問問全新係咪指連封條都未開?
killerhide 發表於 2021-8-2 10:52


我冇買過129 果間~ 但全新應該唔會比人開左掛....
作者: killerhide    時間: 2021-8-2 20:32

我冇買過129 果間~ 但全新應該唔會比人開左掛....
billgatesion 發表於 2021-8-2 11:03



我見129果個價錢寫住openbox
作者: billgatesion    時間: 2021-8-2 21:18

本帖最後由 billgatesion 於 2021-8-2 21:20 編輯

回覆 37# killerhide


    頭先第一下入果時有NEW / OPENBOX 簡..差$10 .. 之後簡NEW 就出唔番OPEN BOX~
你睇睇...應該係NEW~果度咁多人買...比舊貨應該REVIEW 果度比人XYZ...

個CONDITION 會寫住OB 如OPEN BOX
fgg12.jpg

圖片附件: fgg12.jpg (2021-8-2 21:20, 51.21 KB) / 下載次數 20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2275903&k=97dbd31ed169daf3ea394008f8814d30&t=1782193536&sid=zoYeJZJLVG


作者: Once    時間: 2021-8-3 01:21

我見4XR 全新都係129
4SR 開過119
咁得意
作者: billgatesion    時間: 2021-8-3 12:00

回覆 39# Once


    用番果條特價LINK...如入左去再揀MENU D LINK 會出番正價(NEW) 或 開盒 (OB)..
作者: fatau    時間: 2021-8-5 09:29

119sr 129xr 應該都係全新, 唔好撳錯link就ok

睇左幾篇evo 既review 都話佢唔掂  尤其中高音,有個評er4b同我覺感一樣咁濟,應該可以信佢, fans 都要熄火


唔怪得amazon evo 已經降價85折
作者: billgatesion    時間: 2021-8-5 09:57

119sr 129xr 應該都係全新, 唔好撳錯link就ok

睇左幾篇evo 既review 都話佢唔掂  尤其中高音,有個評er4b ...
fatau 發表於 2021-8-5 09:29



    係我都見減左成 75USD...出左一個月就減成咁..HK 幾時先肯代理入貨比人試下...
作者: Once    時間: 2021-8-5 16:54

我之後喺ptt 條link 噤左
Fedex 四十幾美金直接運香港,收埋貨
見盒底寫越南組裝
作者: billgatesion    時間: 2021-8-5 17:23

我之後喺ptt 條link 噤左
Fedex 四十幾美金直接運香港,收埋貨
見盒底寫越南組裝 ...
Once 發表於 2021-8-5 16:54



兩日前你先ORDER, 咁快送到   
依家 香港D 行貨都係 越南製.....
你買左 4SR 定 4XR ??
作者: Once    時間: 2021-8-5 17:26

本帖最後由 Once 於 2021-8-5 17:28 編輯
兩日前你先ORDER, 咁快送到   
依家 香港D 行貨都係 越南製.....
你買左 4SR 定 4XR ?? ...
billgatesion 發表於 2021-8-5 17:23

因為唔係集運
4SR, 想同對4b 對比下有咩唔同
作者: billgatesion    時間: 2021-8-13 15:54

隻EX2XR 煲左一輪 100HRS+, 直插番舊IPHONE 聽APPLE MUSIC, 聽下電音 女聲果浸味幾正
未煲過之前D 聲濛到唔入得耳~
作者: poonhk161    時間: 2021-8-13 17:14

我之後喺ptt 條link 噤左
Fedex 四十幾美金直接運香港,收埋貨
見盒底寫越南組裝 ...
Once 發表於 2021-8-5 16:54

邊度產其實唔太重要,重要係QC嘅標準
作者: fatau    時間: 2021-9-17 23:47

Thinking group 網無左etymotic  即係EVO唔會有行貨
作者: billgatesion    時間: 2021-9-18 00:50

Thinking group 網無左etymotic  即係EVO唔會有行貨
fatau 發表於 2021-9-17 23:47


大減價無幾耐就轉左代理LA~~
作者: 摩囉星    時間: 2021-9-18 01:45

Thinking group 網無左etymotic  即係EVO唔會有行貨
fatau 發表於 2021-9-17 23:47



    有一間叫聲匯既做左香港新代理,唔知呢間會唔會入EVO
作者: yin1988    時間: 2021-9-18 11:04

回覆 48# fatau

Thinking 呢排唔知做乜
有個仔牌子都唔做
作者: billgatesion    時間: 2021-9-18 14:29

回覆 51# yin1988

準備執粒!? 耳機果頁 得番2版...好似少左好多野~
作者: philipsrev    時間: 2021-9-18 16:39

thinking group個老細可能預備賣盤移民~
作者: yin1988    時間: 2021-9-18 19:38

又賣返大陸?
反正佢依家大陸出貨都多過香港啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2