Board logo

標題: (筆直5千內)求有動圈/低音入耳耳機推介 [打印本頁]

作者: samuel110    時間: 2020-11-26 19:04     標題: (筆直5千內)求有動圈/低音入耳耳機推介

對上用緊既係ie80,用左幾耐下,整唔見左,好中意ie80既重bass迫場樂器.
聽歌比較雜食,有:古典,edm,house,hip hop等等
對言音冇太大追求但都想可以清楚聽到人聲係你前面果種,但如果要取捨我寧願要樂器/深既bass
有朋友叫我買fender ten 2/3, 希望各位師兄比d意見. 唔係香港好難搵到地方試,所以應該再睇一睇網上開箱就直接買.XD
btw我用sony手機推,加一部fiio amp,冇player
作者: nwnqht    時間: 2020-11-26 20:20

我用cowon p2 同teac p90sd推fender ten3又唔覺得低音好勁,只係正常動圈表現,如果要勁bass不如試下campfire vega
作者: 齋胡    時間: 2020-11-26 22:59

鍾意ie80咁唔試埋ie800?
作者: KOJI    時間: 2020-11-26 23:23

回覆 1# samuel110
試下呢隻合不合要求
https://mingohp.boutir.com/item/ ... 8D/4963879323041792





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2