作者: waltyuen 時間: 2020-9-6 00:31 標題: DAP夠力的話大推,KBear Tri i4聽感(無對比萬元耳機)
SORRY 標題我玩膠
買前:
隻藍色好靚
KBear Tri i3 之前試過真是有D慢慢小 5岩自己
無錢入 i3 入i4 玩玩
KBear Tri i4 是1 個動鐵單元及 1 個 10mm 碳膜動圈單元
碳膜唔係轟頭BASS 加上腔體細 應該流暢型
買後
個殼鋁合金外殼 又真輕
Impedance 阻抗12Ω 103db 剛剛好電話用有聲出
聲偏薄 慢小小或者叫唔衝唔刺激
個MMCX 插又幾穩陣 無咩山寨感
個耳機包 怪怪的
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216094&k=77c6a605854f05f6d1c6bb40553b30d1&t=1782490052&sid=tbAx3B4g8

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216095&k=50127634df6f16de052bc6786961251b&t=1782490052&sid=tbAx3B4g8

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216096&k=5559bb6b72ba371ddc02645a1f037e73&t=1782490052&sid=tbAx3B4g8

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216097&k=5c3b4cf3d41b189c1dbccfbda4b567df&t=1782490052&sid=tbAx3B4g8

作者: 摩囉星 時間: 2020-9-6 00:35
即係冇乜特別?
作者: waltyuen 時間: 2020-9-6 00:38
回覆 2# 摩囉星
作者: 摩囉星 時間: 2020-9-6 00:40
呵呵!明解明解
作者: tskso 時間: 2020-9-6 00:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen 時間: 2020-9-6 02:50
回覆 5# tskso
近似
作者: mhz3hk 時間: 2020-9-6 11:20
條原裝線好粗
via HKEPC Reader for Android
作者: leungleung1234 時間: 2020-9-6 11:42
亲,可以秒天秒地吗?(用简体字看得懂吗)
via HKEPC Reader for Android
作者: waltyuen 時間: 2020-9-6 13:36
本帖最後由 waltyuen 於 2020-9-6 13:42 編輯
RUN 左晚 訓醒搵D 快野夾夾 i4
SONY PHA3 ES9018-> 銀線LINE OUT -> PB2 -> 粗芯無LITZ鍍銀線
前端快返小小 對野人聲又唔係衰 如果TRI I3係同一個方向調 唔怪咁多人追 不過i3 都係唔入
BTW OPAMP 改晒
PHA3 OPA2107 -> AD8620
PB2
前級AD4898-2 聽中文90年代出奇地好聽 唔知點解
AD843 唔用其他驚太大力 都用AD4898-1 的話又快得劑
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216154&k=70f9f9e27dd301a88f3b96f91c2e8507&t=1782490052&sid=tbAx3B4g8

