Board logo

標題: AK SR15 [打印本頁]

作者: wcyaa    時間: 2020-9-3 15:43     標題: AK SR15

現價錢$32XX
是否抵買...
作者: waltyuen    時間: 2020-9-3 15:46

回覆 1# wcyaa


    你玩開大機  SR15 唔夠聽GA
作者: 摩囉星    時間: 2020-9-3 16:51

$3250都ok既,但俾我就買n3pro
作者: teamhardcore    時間: 2020-9-3 17:05

$3250都ok既,但俾我就買n3pro
摩囉星 發表於 2020-9-3 16:51

我都覺得新屎坑N3pro吸引啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: swordgod    時間: 2020-9-5 15:43

如果論機操作上唔想有不快經驗,3k零有部AK唔錯。聽感上相當個人,近來纲上話n3pro用膽聽人聲好聽,不如實際去試完才决定了。
作者: saldtch    時間: 2020-9-5 17:32

回覆 5# swordgod


    邊度有得試/方便試?
作者: 摩囉星    時間: 2020-9-5 18:52

回覆  swordgod


    邊度有得試/方便試?
saldtch 發表於 2020-9-5 17:32


N3pro
真係間間耳機舖都有得試
作者: Leonbro    時間: 2020-9-5 19:16

細小,音質細緻,高音亮麗。
所有野都好,只要你接受到2.5
作者: MiKee205    時間: 2020-9-9 12:35

上個月入左, 疫情關係要慳住洗但又想買下玩具, 真心抵玩.
但想知機身係咪左半個鐘左右會開始有D熱.
同埋想知2.5同4.4分別有幾大, 因為我由3.5轉2.5已經覺得正好多
作者: robotken42    時間: 2020-9-9 14:07

上個月入左, 疫情關係要慳住洗但又想買下玩具, 真心抵玩.
但想知機身係咪左半個鐘左右會開始有D熱.
同埋想 ...
MiKee205 發表於 2020-9-9 12:35

平衡輸出2.5mm靠正負極抵銷雜訊, 4.4再多左個接地降雜訊
但實際上差別唔大, 全部都係睇部機調得好唔好
2.5同4.4我覺得最大分別 主要係4.4頭冇咁易斷
作者: DeathKnight    時間: 2020-9-9 14:30

平衡輸出2.5mm靠正負極抵銷雜訊, 4.4再多左個接地降雜訊
但實際上差別唔大, 全部都係睇部機調得好唔好
2.5 ...
robotken42 發表於 2020-9-9 14:07


借問一下
我見好多人DIY 4.4頭既線都無焊到GND
咁樣做其實同2.5平衡係唔係無分別

同埋其實4.4 GND果度應該點接?
耳機果邊都係得正同負
無第三個位接GND
作者: 118205    時間: 2020-9-9 15:05

借問一下
我見好多人DIY 4.4頭既線都無焊到GND
咁樣做其實同2.5平衡係唔係無分別

同埋其實4.4 GND果度應 ...
DeathKnight 發表於 2020-9-9 14:30
聽講話就算有焊到GND,但部Dap冇接到GND,都係徒然...
作者: robotken42    時間: 2020-9-9 16:10

聽講話就算有焊到GND,但部Dap冇接到GND,都係徒然...
118205 發表於 2020-9-9 15:05

係, 好似話係個殼接地... 所以金磚無氧銅殼咁好聲
作者: waltyuen    時間: 2020-9-9 16:16

回覆 11# DeathKnight

BALANCE/ DUAL MONO
去 SPEAKER/IEM /HEADPHONE 發聲單元的訊號已經放大

HEAD FI 又沒有長距離傳輸需要  更加唔需接GND  

4.4  第5極/ 2.5+3.5 TRS 個SLEEVE 做GND 就有用 LINE IN /OUT 用里加SHIELDING  
如DAP LINE OUT再去耳放聽時有用
作者: DeathKnight    時間: 2020-9-9 16:34

回覆  DeathKnight

BALANCE/ DUAL MONO
去 SPEAKER/IEM /HEADPHONE 發聲單元的訊號已經放大

HEAD FI  ...
waltyuen 發表於 2020-9-9 16:16


即係其實4.4對錄線先要接ground
IEM/headphone線就唔需要接?
作者: hardmandx    時間: 2020-9-9 16:43

平衡輸出2.5mm靠正負極抵銷雜訊, 4.4再多左個接地降雜訊
但實際上差別唔大, 全部都係睇部機調得好唔好
2.5 ...
robotken42 發表於 2020-9-9 14:07



其實冇咁易斷同冇咁易已經好重要...
2.5成日甩同斷過幾次既用家路過/...
作者: waltyuen    時間: 2020-9-9 16:47

回覆 15# DeathKnight


   是啊  
有D IEM線出過雙頭龍個D  
有做多層SHIELDING  就算去2PIN /MMCX IEM  多左層SHIELDING隔一隔 係有小小小地靜D
作者: DeathKnight    時間: 2020-9-9 16:50

回覆  DeathKnight


   是啊  
有D IEM線出過雙頭龍個D  
有做多層SHIELDING  就算去2PIN /MMCX IEM  多 ...
waltyuen 發表於 2020-9-9 16:47


thx 師兄
無用過平衡頭
長知識了
作者: waltyuen    時間: 2020-9-9 17:51

回覆 18# DeathKnight


      唔好客氣喇 我都是睇人地資料 再講你知
作者: MiKee205    時間: 2020-9-9 18:52

咁即係其實2.5都夠玩 ............ 一陣 ..............   
作者: robotken42    時間: 2020-9-10 14:10

咁即係其實2.5都夠玩 ............ 一陣 ..............
MiKee205 發表於 2020-9-9 18:52

ching既然入左sr15 如果覺得ak機唔錯 未來升級可以考慮kann alpha
有齊4.4 2.5 3.5, 不過下個月先推出唔知聲係點
作者: MiKee205    時間: 2020-9-10 14:26

回覆 21# robotken42


個人真係幾鐘意AK , 不過升級就 .......... (好難先申請到入境紙架)

但真係想請教CHING , 究竟聽半個鐘左右機身開始熱熱地係咪正常 ?
作者: robotken42    時間: 2020-9-10 15:02

回覆 22# MiKee205
正常, 我用過幾部AK都係咁
電路做野會發熱好正常, 如果播DSD file加埋部機有裝皮套會再熱D

利申: 自己有用Sxxy 電池爐 開一陣就熱到hihi  相比之下ak唔算熱了
作者: DeathKnight    時間: 2020-9-10 15:28

回覆  robotken42


個人真係幾鐘意AK , 不過升級就 .......... (好難先申請到入境紙架)

但真係想 ...
MiKee205 發表於 2020-9-10 14:26


無人叫你大搖大擺拎部機返屋企
正常聽歌都係自己一個人果時先聽既啫
邊有咁易俾人發現

同埋部部DAP都差唔多樣架啦
鬼認得咩
(不過SR15同Kann Alpha又真係有啲差距)

利申: 買玩具唔需要approval既人
作者: MiKee205    時間: 2020-9-10 15:55

回覆  MiKee205
正常, 我用過幾部AK都係咁
電路做野會發熱好正常, 如果播DSD file加埋部機有裝皮套會再熱D ...
robotken42 發表於 2020-9-10 15:02



咁就放心哂, 可以繼續享受
作者: MiKee205    時間: 2020-9-10 15:59

無人叫你大搖大擺拎部機返屋企
正常聽歌都係自己一個人果時先聽既啫
邊有咁易俾人發現

同埋部部DAP都差 ...
DeathKnight 發表於 2020-9-10 15:28


坦白從寬 , 唔係死得重快
作者: ericho2016    時間: 2020-9-10 20:07

係, 好似話係個殼接地... 所以金磚無氧銅殼咁好聲
robotken42 發表於 2020-9-9 16:10

難怪金磚不敢推力大

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2