作者: wcyaa 時間: 2020-9-3 15:43 標題: AK SR15
現價錢$32XX
是否抵買...
作者: waltyuen 時間: 2020-9-3 15:46
回覆 1# wcyaa
你玩開大機 SR15 唔夠聽GA
作者: 摩囉星 時間: 2020-9-3 16:51
$3250都ok既,但俾我就買n3pro

作者: teamhardcore 時間: 2020-9-3 17:05
我都覺得新屎坑N3pro吸引啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: swordgod 時間: 2020-9-5 15:43
如果論機操作上唔想有不快經驗,3k零有部AK唔錯。聽感上相當個人,近來纲上話n3pro用膽聽人聲好聽,不如實際去試完才决定了。
作者: saldtch 時間: 2020-9-5 17:32
回覆 5# swordgod
邊度有得試/方便試?
作者: 摩囉星 時間: 2020-9-5 18:52
N3pro
真係間間耳機舖都有得試
作者: Leonbro 時間: 2020-9-5 19:16
細小,音質細緻,高音亮麗。
所有野都好,只要你接受到2.5
作者: MiKee205 時間: 2020-9-9 12:35
上個月入左, 疫情關係要慳住洗但又想買下玩具, 真心抵玩.
但想知機身係咪左半個鐘左右會開始有D熱.
同埋想知2.5同4.4分別有幾大, 因為我由3.5轉2.5已經覺得正好多
作者: robotken42 時間: 2020-9-9 14:07
平衡輸出2.5mm靠正負極抵銷雜訊, 4.4再多左個接地降雜訊
但實際上差別唔大, 全部都係睇部機調得好唔好
2.5同4.4我覺得最大分別 主要係4.4頭冇咁易斷
作者: DeathKnight 時間: 2020-9-9 14:30
借問一下
我見好多人DIY 4.4頭既線都無焊到GND
咁樣做其實同2.5平衡係唔係無分別
同埋其實4.4 GND果度應該點接?
耳機果邊都係得正同負
無第三個位接GND
作者: 118205 時間: 2020-9-9 15:05
聽講話就算有焊到GND,但部Dap冇接到GND,都係徒然...
作者: robotken42 時間: 2020-9-9 16:10
係, 好似話係個殼接地... 所以金磚無氧銅殼咁好聲
作者: waltyuen 時間: 2020-9-9 16:16
回覆 11# DeathKnight
BALANCE/ DUAL MONO
去 SPEAKER/IEM /HEADPHONE 發聲單元的訊號已經放大
HEAD FI 又沒有長距離傳輸需要 更加唔需接GND
4.4 第5極/ 2.5+3.5 TRS 個SLEEVE 做GND 就有用 LINE IN /OUT 用里加SHIELDING
如DAP LINE OUT再去耳放聽時有用
作者: DeathKnight 時間: 2020-9-9 16:34
回覆 DeathKnight
BALANCE/ DUAL MONO
去 SPEAKER/IEM /HEADPHONE 發聲單元的訊號已經放大
HEAD FI ...
waltyuen 發表於 2020-9-9 16:16
即係其實4.4對錄線先要接ground
IEM/headphone線就唔需要接?
作者: hardmandx 時間: 2020-9-9 16:43
其實冇咁易斷同冇咁易已經好重要...
2.5成日甩同斷過幾次既用家路過/...
作者: waltyuen 時間: 2020-9-9 16:47
回覆 15# DeathKnight
是啊
有D IEM線出過雙頭龍個D
有做多層SHIELDING 就算去2PIN /MMCX IEM 多左層SHIELDING隔一隔 係有小小小地靜D
作者: DeathKnight 時間: 2020-9-9 16:50
thx 師兄
無用過平衡頭
長知識了
作者: waltyuen 時間: 2020-9-9 17:51
回覆 18# DeathKnight
作者: MiKee205 時間: 2020-9-9 18:52
咁即係其實2.5都夠玩 ............ 一陣 ..............


作者: robotken42 時間: 2020-9-10 14:10
ching既然入左sr15 如果覺得ak機唔錯 未來升級可以考慮kann alpha
有齊4.4 2.5 3.5, 不過下個月先推出唔知聲係點

作者: MiKee205 時間: 2020-9-10 14:26
回覆 21# robotken42
個人真係幾鐘意AK , 不過升級就 .......... (好難先申請到入境紙架
但真係想請教CHING , 究竟聽半個鐘左右機身開始熱熱地係咪正常 ?
作者: robotken42 時間: 2020-9-10 15:02
回覆 22# MiKee205
正常, 我用過幾部AK都係咁
電路做野會發熱好正常, 如果播DSD file加埋部機有裝皮套會再熱D
利申: 自己有用Sxxy 電池爐 開一陣就熱到hihi 相比之下ak唔算熱了
作者: DeathKnight 時間: 2020-9-10 15:28
無人叫你大搖大擺拎部機返屋企
正常聽歌都係自己一個人果時先聽既啫
邊有咁易俾人發現
同埋部部DAP都差唔多樣架啦
鬼認得咩
(不過SR15同Kann Alpha又真係有啲差距)
利申: 買玩具唔需要approval既人
作者: MiKee205 時間: 2020-9-10 15:55
咁就放心哂, 可以繼續享受

作者: MiKee205 時間: 2020-9-10 15:59
坦白從寬 , 唔係死得重快
作者: ericho2016 時間: 2020-9-10 20:07
難怪金磚不敢推力大
via HKEPC Reader for Android

