Board logo

標題: JVC HA-FW1500 講幾句 [打印本頁]

作者: hkpmck    時間: 2020-3-1 15:14     標題: JVC HA-FW1500 講幾句

本帖最後由 hkpmck 於 2020-3-2 09:21 編輯

想試JVC嘅木入耳好耐,一路都無機會試
直到FW1500嘅出現,因為啱啱出嗰時好多人話好近似旗艦嘅質素
咁無錢買FW10000咪買佢囉
一月嗰陣喺老秋友記試左一兩首歌覺得OK就比錢拎貨走人
但一返到酒店試就覺得bass好重,心諗換條銀線應該平衡到嘅
咁就放置左一個月
直到早兩個禮拜,去e-earphone試條信長金銀線試左成粒鐘
最後結果唔係好滿意但經過用FD01交叉試過之後抱住唔啱FW1500用都啱FD01用就買左條金銀線
返到黎聽左兩個禮拜,結論係,我唔記得左木圈係要煲一煲嫁
我唔敢講係煲開左定點,但宜家個感覺似係好似以前屋企聽hifi咁
有節奏得黎又聽到細節,但整體音場我自己覺得係偏細
目前取代FD01服役中


同場加映 M1ST + 副廠4.4銅鍍銀
3.5同4.4個分別都幾大,不過可能係個前端唔同都有影響嘅

作者: jackyfan10    時間: 2020-3-1 15:36

應該跟FWW風格不同吧
作者: hkpmck    時間: 2020-3-1 17:01

應該跟FWW風格不同吧
jackyfan10 發表於 2020-3-1 15:36



    風格一定唔同,但有時換下口味可能令自己有新發現呢
作者: teamhardcore    時間: 2020-3-1 19:42

想試JVC嘅木入耳好耐,一路都無機會試
直到FW1500嘅出現,因為啱啱出嗰時好多人話好近似旗艦嘅質素
咁無錢 ...
hkpmck 發表於 2020-3-1 15:14

條線好正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: jackyfan10    時間: 2020-3-1 22:17

定得呢個價點都同FWW有距離
作者: hkpmck    時間: 2020-3-2 09:15

定得呢個價點都同FWW有距離
jackyfan10 發表於 2020-3-1 22:17



    差三倍價錢一定有分別嫁喇,入耳我又唔會買咁貴,最多搵鋪聽下就算
    我宜家呢套夾埋都係佢一半價錢啫,但我覺得已經好夠
作者: teamhardcore    時間: 2020-3-2 10:04

差三倍價錢一定有分別嫁喇,入耳我又唔會買咁貴,最多搵鋪聽下就算
    我宜家呢套夾埋都係佢一半價 ...
hkpmck 發表於 2020-3-2 09:15

讚同

剩係聽完圖二再聽返圖一以經證明到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: htabb2    時間: 2020-3-2 10:37

想試JVC嘅木入耳好耐,一路都無機會試
直到FW1500嘅出現,因為啱啱出嗰時好多人話好近似旗艦嘅質素
咁無錢 ...
hkpmck 發表於 2020-3-1 15:14


師兄,可否評價一下M1ST?謝謝!
作者: sillycheng    時間: 2020-3-2 10:51

應該比FD01暖聲一D
作者: gsw    時間: 2020-3-2 16:48

用緊FW10000+信長金銀線 之前就FX850/FD01
上年11月去大阪係e-ear有聽過下
感覺就係FW01+左FW10000下放少少技術進化既原有木系列,
拎2對比FW1500唯一好就係戴感,始終FW10000唔係咁好戴.

日本個邊價錢係差3倍,但香港見PRICE FW10000水貨彌比又1倍都冇.
無論日本同香港都好,我自己覺得個價貴左少少,
假設我冇用緊FW10000,我見到而家FW10000水個價我自已都唔知點揀.
作者: sillycheng    時間: 2020-3-2 17:04

用緊FW10000+信長金銀線 之前就FX850/FD01
上年11月去大阪係e-ear有聽過下
感覺就係FW01+左FW10000下放少少 ...
gsw 發表於 2020-3-2 16:48

D貨經過信興手都會賣貴勁多
作者: gsw    時間: 2020-3-2 17:24

D貨經過信興手都會賣貴勁多
sillycheng 發表於 2020/3/2 17:04


有得揀,都係買番狗LOGO好過.
作者: rewq38    時間: 2020-3-2 18:23

有得揀,都係買番狗LOGO好過.
gsw 發表於 2020-3-2 17:24


上年係yadobashi個sales俾多5% discount我,計番4000港紙鬆D,不過我最後都冇入到。
作者: hkpmck    時間: 2020-3-2 21:56

上年係yadobashi個sales俾多5% discount我,計番4000港紙鬆D,不過我最後都冇入到。 ...
rewq38 發表於 2020-3-2 18:23



    友記用VISA有5% discount,4000鬆少少,因為本身想買就一野買下去
    FW1800真心No,Thanks.行價成4千中,慳返少少錢幫補下條信長都好
作者: hkpmck    時間: 2020-3-2 22:48

FW1500今日一路返屋企一路聽諗真啲又真係好似FD01夠bass變暖左咁
但我自己覺得音場都係唔夠FD01黎,但整體音樂感好過FD01

見有ching問我M1ST點
咁我唯有又寫幾句啦
比較對象係M1ST嘅老大哥 - CD900ST
講左結論先,M1ST我自己覺得好睇前端同歌嘅類型
我覺得佢唔係咁適合classic
流行同演唱會應該無問題
不過兩隻牛都係好耐聽,長聽都無覺得好攰呀要放低一陣咁
M1ST又改善左CD900ST夾頭嘅問題
因為測試線材唔同前端唔同,所以純粹個人感受
如果有興趣都係帶埋機去日本友記或者B記自己聽下再決定會好啲

因為前端係Sony D303,所以用碟做單位
第一隻碟 Wagner: Der Ring des Nibelungen - Symphonic Excerpts


CD1 -2. Ride of the Valkyries
應該無人唔識嘅女武神的騎行
用CD900ST聽嘅時候,非常澎湃有力,但音場唔大,好似喺指揮個位聽咁
用M1ST嘅時候,好似喺指揮個位上空咁,音場係大都好澎湃但好似硬係差咁啲
因為有rip落ZX300,咁接4.4聽,可能條銅+銅鍍銀線嘅關係
啲音清左音場大左但整體覺得無CD900ST澎湃有力

第二隻碟 SUPER EUROBEAT presents 頭文字D Final D Selection


CD2 - Non-Stop Remix
頭D嘅歌相信大家都識啦,我自己好鍾意呢張Non-Stop Remix,因為非常有感覺
用CD900ST同M1ST最大嘅分別應該可以咁講
CD900ST好似你同朋友面對面講野咁喺你面前唱歌
M1ST就好似你同朋友包左卡拉OK喺入唱歌咁,個包圍覺好強
當然CD900ST作為Monitor headphone係無得彈啦
但M1ST個立體感,定位同bass量都好過CD900ST啦
邊種好聽就好個人取向啦
呢隻都有rip落ZX300,咁4.4將佢個優點又再放大左啦,整體更順耳

最後 第三隻碟 BEST OF CHIHIROX II


CD2 - 1. 10 YEARS AFTER
CD2 - 7. Just Fly Away
CD2 - 11. 嵐の中で輝いて

米倉千尋2015年1月橫濱Live嘅錄音
個情況就好似女武神的騎行咁,但就調返轉
用M1ST嘅時候,好似喺米倉前面聽咁,樂手位置聽得好清楚,台上台下非常清晰
但用CD900ST聽嘅時候,好似喺個台上空咁,台上嘅聲有模糊
呢隻碟係M1ST個感覺好啲
作者: htabb2    時間: 2020-3-3 12:58

非常感謝師兄詳盡無遺嘅分享!
謝謝!
作者: cloud417    時間: 2020-3-3 14:29

1500個BASS未煲開係拳拳打頭咁, 煲開會收儉返少少同smooth左
前排換左條ASUHA,非常滿意
作者: edwardccw    時間: 2020-3-3 19:35

N3AP用家, 對FW01有D興趣.

FW01 依家賣2000左右, 值唔值得比多一倍上FW1500?
作者: hkpmck    時間: 2020-3-3 23:22

1500個BASS未煲開係拳拳打頭咁, 煲開會收儉返少少同smooth左
前排換左條ASUHA,非常滿意 ...
cloud417 發表於 2020-3-3 14:29


啱啱買返黎嗰陣真係嚇死我
但就因為係咁令我把心一橫至少要買條銀線黎平衡下
結果慢慢煲慢慢聽愈聽愈有味道

N3AP用家, 對FW01有D興趣.

FW01 依家賣2000左右, 值唔值得比多一倍上FW1500?
edwardccw 發表於 2020-3-3 19:35


FW01我並未持有,但我個人覺得原廠線唔係同FW1500係完美配搭
所有如果要直上FW1500唔係比多一倍係可能比多兩倍錢
我自己都係由SONY轉JVC
當時係用XBA-H3算係你隻N3AP嘅大大哥
當時係覺得隻H3啲bass太勁,可能人大左唔係咁受到啲bass
聽得耐真係攰攰地,加上用左3,4年都舊喇,所以就轉左FD01
嗰隻監聽聲真係舒服到呢
如果真係要2000上下呢個價位又唔係好執着bass嘅可以試下FD01
不過如果前端係手機,我個人偏見係唔洗買咁貴啦
作者: SolarFlashlight    時間: 2020-3-4 09:15

師兄用咩前端同推薦咩線?
fw1500的確煲開咗舒服好多
作者: hkpmck    時間: 2020-3-4 10:00

師兄用咩前端同推薦咩線?
fw1500的確煲開咗舒服好多
SolarFlashlight 發表於 2020-3-4 09:15



    #1 #15 有晒你想知嘅野
    個人偏見求奇一部入門player都KO啲手機啦
作者: SolarFlashlight    時間: 2020-3-4 14:15

回覆 21# hkpmck
Sorry 睇漏咗添
player 係好過手機, 不過可能我player 問題, 略嫌啲聲特別男聲唔夠厚, 音場如果大啲會好啲
試過dot+換spiral dot / dot++,dot 雖然音場大咗但感覺啲野唔實淨同低頻少咗,dot++就偏凸出人聲聲場冇咩變。
作者: edwardccw    時間: 2020-3-4 16:25

回覆 22# SolarFlashlight

你player 用3.5 定平衡4.4/2.5? 平衡及增益對音場會有D提升
作者: SolarFlashlight    時間: 2020-3-4 17:34

回覆 23# edwardccw
因為唔知換咩平衡線好所以都仲用緊原線。
Asuha 同隻耳機差唔多同價對我嚟講太貴
信長金銀線可否評價一下同原線分別?
作者: edwardccw    時間: 2020-3-4 18:31

回覆 19# hkpmck
我要多Bass, FD01 應該唔啱

用緊黑磚+ 4.4 金寶線, 如金寶線唔夾 FW01 就唔考慮, 唔想花太多$
作者: SolarFlashlight    時間: 2020-3-4 18:39

本帖最後由 SolarFlashlight 於 2020-3-4 19:08 編輯

回覆 24# SolarFlashlight
也想問一下2.5和4.4聲音分別
作者: hkpmck    時間: 2020-3-4 21:06

回覆  edwardccw
因為唔知換咩平衡線好所以都仲用緊原線。
Asuha 同隻耳機差唔多同價對我嚟講太貴
信長金 ...
SolarFlashlight 發表於 2020-3-4 17:34


香港唔知有無地方試線
但有耳機喺手
真係要落鋪試下
我同你講到飛天都好,講到尾都係我自己嘅感受
大家感受可以好唔同,所以耳聽為實
我自己試左成粒鐘都係唔係好滿意
但本住唔啱FW1500用都啱FD01用所以先買左
半句說話講就係閒錢多買錯都唔痛先買左先
由佢慢慢煲出味道,如果介意價錢就真係自己試真先好買

男聲厚薄我覺得信長金銀一定唔係你想要
你可能睇返銅+銅鍍銀會好啲,又或者純銅多芯
至於音場我諗係佢死症,無能為力嫁喇

回覆  hkpmck
我要多Bass, FD01 應該唔啱

用緊黑磚+ 4.4 金寶線, 如金寶線唔夾 FW01 就唔考慮, 唔想花太 ...
edwardccw 發表於 2020-3-4 18:31


有機有線就搵鋪試啦
作者: ip_csl    時間: 2020-3-5 11:15

師兄信長條線是否4N純銀鍍金?
作者: hkpmck    時間: 2020-3-5 12:24

回覆 28# ip_csl


    係,信長金銀線應該得一款,係插頭唔同嘅分別
作者: ip_csl    時間: 2020-3-5 13:56

回覆  ip_csl


    係,信長金銀線應該得一款,係插頭唔同嘅分別
hkpmck 發表於 2020-3-5 12:24


收到!因我在日馬剛入手了.
作者: hkpmck    時間: 2020-3-5 14:21

回覆 30# ip_csl


    盲入唔可取呀
    不過希望你滿意啦
    始終金銀線要相對較平又要MIJ唔係好多選擇
作者: ip_csl    時間: 2020-3-5 15:01

回覆 31# hkpmck

香港都找不到此耳機線.
作者: hkpmck    時間: 2020-3-5 15:27

回覆 32# ip_csl


    印象中香港啲鋪好似唔貴唔入貨咁
作者: biglongsmall    時間: 2020-3-6 10:17

回覆 30# ip_csl

請問師兄咩價位入手?
作者: biglongsmall    時間: 2020-3-6 13:57

回覆 25# edwardccw


請問師兄覺得金寶線如何?
好的話就唔洗諗信長了~我
作者: ip_csl    時間: 2020-3-6 20:37

回覆  ip_csl

請問師兄咩價位入手?
biglongsmall 發表於 2020-3-6 10:17


直 ship香港 $21xx
作者: biglongsmall    時間: 2020-3-7 09:25

回覆 36# ip_csl


    唔該師兄可以pm條link比我嗎,搵左好多都唔送香港
作者: ip_csl    時間: 2020-3-7 13:10

本帖最後由 ip_csl 於 2020-3-7 13:19 編輯
回覆  ip_csl


    唔該師兄可以pm條link比我嗎,搵左好多都唔送香港
biglongsmall 發表於 2020-3-7 09:25


Check PM.
作者: biglongsmall    時間: 2020-3-7 16:17

回覆 38# ip_csl


謝謝
作者: WYLHKG    時間: 2020-4-20 16:46

回覆 35# biglongsmall

我都想入手,有沒有LINK
作者: kwanwuhk    時間: 2020-4-21 12:52

樓主有無隻耳機煲開之後既聽感分享下?
作者: hkpmck    時間: 2020-4-21 18:22

回覆 41# kwanwuhk

同#1一樣
"宜家個感覺似係好似以前屋企聽hifi咁,有節奏得黎又聽到細節"
聽到宜家音場並無變闊
呢排聽緊森口博子嘅GUNDAM SONG COVERS
好正





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2