Board logo

標題: Fiio M11 惡耗 , RIP [打印本頁]

作者: kzzs7    時間: 2019-4-14 01:25     標題: Fiio M11 惡耗 , RIP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Monet90    時間: 2019-4-14 01:41

512G TF , 好似無見過, 幾多錢一張?
作者: kzzs7    時間: 2019-4-14 10:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: babapunpun    時間: 2019-4-14 10:51

512G TF , 好似無見過, 幾多錢一張?
Monet90 發表於 2019-4-14 01:41


$638 bought from HK golden and used other player now
作者: EangDav    時間: 2019-4-14 13:40

我放雷克沙512G 落HIBY R6 PRO 無事.

雷克沙512G, PCM 有提過.
黃金有六百左右.
三叔D大牌都有貴一截.
作者: ChunRide    時間: 2019-4-14 14:15

電話用的CPU大多只支援1張TF卡

技術未到家又硬要支援2張的後果
作者: hk133    時間: 2019-4-14 17:07

只係其中一個卡槽喺某啲極端情況下會導致死卡,概率低而且僅限個別品牌嘅512G Micro SD會出事,主要問題係佢地冇試曬所有品牌唔同容量嘅microSD所以先出事。

佢地嘅反應速度都算快嘅,好過某啲大廠,部機有QC問題直頭唔理……
作者: kkfon    時間: 2019-4-14 22:56

回覆 7# hk133

所以㸃解部機停產,可能仲有其他問題
作者: hk133    時間: 2019-4-15 02:48

回覆  hk133

所以㸃解部機停產,可能仲有其他問題
kkfon 發表於 2019-4-14 22:56



    邊部機停產?M11只係後續批次可能會改成單卡槽,冇話會停產。
作者: king3    時間: 2019-4-15 11:25

用緊一張卡暫時一切正常

Reader for Android
作者: 0186    時間: 2019-4-15 13:50

回覆 5# EangDav

原來Lexar 來有中文名
e 張有好陰人買左, 都唔覺有兼容問題
作者: Consultant    時間: 2019-4-15 22:10

呢度好多師兄都講過, 例如知名 snp386 大仙, 話 fiio 野盡量唔好買第一水, 又講中了
作者: Sukiwongsuki    時間: 2019-4-15 22:32

用緊玩串流完全係流暢
聲 分析力強
外形 吸引
重量又適中(對我地D女仔黎講唔使帶舊磚出去)
人地少少野就惡耗!都唔D人係咪打手
人地自己公佈,都對用家有責任,會諗辦法
作者: Monet90    時間: 2019-4-15 22:52

用緊玩串流完全係流暢
聲 分析力強
外形 吸引
重量又適中(對我地D女仔黎講唔使帶舊磚出去)
人地少少野就惡 ...
Sukiwongsuki 發表於 2019-4-15 22:32


FIIO算係平靚正之選啦, 我部X5 III, 問過國內公司, 換電只需要百幾蚊人仔, 我就真係收貨..
作者: kkfon    時間: 2019-4-16 00:08

回覆 9# hk133

應該話暫停生產,你睇國內缺貨就知,部機應該有些問題,所以廠方停生產,如果真係停生產,可能硬件設計有問題。
作者: truenobzr    時間: 2019-4-16 00:21

我有兩張 Lexar 512GB, 平靚正。一張用響 DX200 好正常, 另一張用響 Surface Go 更加冇可能有事。另外 Fiio 我亦有 X7II, 約半年前買,佢粒 Rockchip 都係單卡變雙卡,用落冇問題,一張 256GB 另一張 400GB, 冇試過插 512GB 因為 512GB 係為 DX200 單卡買。我覺得 Fiio 唔錯尤其是近兩次 fw update...
作者: mrllllllll88    時間: 2019-4-16 01:50

唔知點解係要話應該咩應該物, 我就覺得你應該錯, 又唔係官方講, 我夠覺得我應該中六合彩
作者: kzzs7    時間: 2019-4-16 07:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sukiwongsuki    時間: 2019-4-16 09:23

我都唔學人由2016年起不停咁買 Fiio 野,  連 M11 摸都未摸過..

同 吹水閒聊 版一樣, 吹到 一晚可以大戰 ...
kzzs7 發表於 2019-4-16 07:41



    係囉!我同意你講呀!係香港吹咩都係自由!
你乜都未試過話好多牌子唔好!好多討論區都知架啦!😆
作者: kingsize    時間: 2019-4-16 09:25

我就一定吾會買Fiio的線
作者: IVXVF    時間: 2019-4-16 09:33

fiio 係軟件差差差D姐
係死症,出左新机,舊机問題就关人X事
作者: mrllllllll88    時間: 2019-4-16 09:41

fiio 係軟件差差差D姐
係死症,出左新机,舊机問題就关人X事
IVXVF 發表於 2019-4-16 09:33


我又唔覺舊机問題就关人X事囉, X7出左幾年, 3-4-2019仲有固件更新, 你知唔知架?????
作者: IVXVF    時間: 2019-4-16 10:05

我又唔覺舊机問題就关人X事囉, X7出左幾年, 3-4-2019仲有固件更新, 你知唔知架????? ...
mrllllllll88 發表於 2019-4-16 09:41


有更新就可解决到舊問題?
佢個usb audio 就攪極都吾掂
仲叫人用海貝,吾好用佢個app,
咁你又知吾知?
作者: mrllllllll88    時間: 2019-4-16 10:45

我就真係唔知, 因為我用過無問題囉
作者: hk133    時間: 2019-4-16 20:19

本帖最後由 hk133 於 2019-4-16 20:26 編輯

回覆 23# IVXVF


    更新解決唔到問題?唔通唔更新啲問題反而會自己解決?

    佢地好似喺舊年5月X7/X5III/X7II嘅firmware update增加咗USB Audio(連接外置解碼)功能。
作者: IVXVF    時間: 2019-4-16 20:50

回覆  IVXVF


    更新解決唔到問題?唔通唔更新啲問題反而會自己解決?

    佢地好似喺舊年5 ...
hk133 發表於 2019-4-16 20:19


佢更新係好,但更新後舊問題未解決,更新後又有新問題
你去fiio 科林度搵下料先啦
作者: Sukiwongsuki    時間: 2019-4-16 22:18

佢更新係好,但更新後舊問題未解決,更新後又有新問題
你去fiio 科林度搵下料先啦 ...
IVXVF 發表於 2019-4-16 20:50



咁咪繼續解決囉!買左!最怕佢地唔跟姐
肯跟怕乜?
作者: IVXVF    時間: 2019-4-16 22:38

咁咪繼續解決囉!買左!最怕佢地唔跟姐
肯跟怕乜?
Sukiwongsuki 發表於 2019-4-16 22:18



    都出左2年啦,仲會跟?咪玩啦
作者: Sukiwongsuki    時間: 2019-4-16 23:07

都出左2年啦,仲會跟?咪玩啦
IVXVF 發表於 2019-4-16 22:38



    例如有咩解決唔到呢?
作者: hk133    時間: 2019-4-17 02:52

回覆 28# IVXVF


    真係仲跟緊,X7最新一次更新係今年4月4日(前幾個星期)
作者: kzzs7    時間: 2019-4-17 16:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Consultant    時間: 2019-4-17 17:35

自從我幾年前玩埋 fiio 産品,不計今次都至少有兩次事件,一次是 X1 换料事件,另一次就係 X7 第一代初初出時,有工程機/試産機賣咗出街,記憶中當時香港 fiio 都出過聲明。

Fiio 野唔係唔好,公司近年仲愈做愈好,但係新品初期蝦碌既傳統似乎仲未醫好,可能太在乎 time to market 了。所以唔好買第一水。
作者: kingsize    時間: 2019-4-17 18:20

即係袓國傳統,做嘢唔認真, 出咗賺咗錢先
作者: Sukiwongsuki    時間: 2019-4-17 18:51

雜牌 512G 事件影響深遠 ...
kzzs7 發表於 2019-4-17 16:51



    咩叫雜牌先🤔
作者: Duran    時間: 2019-4-17 20:17

Fiio 既電池都唔多有信心
作者: mrllllllll88    時間: 2019-4-17 21:56

我部X5ii 用左3,4年到依家, DD係唔係叫電池都唔多有信心?
作者: kzzs7    時間: 2019-4-17 22:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KOJI    時間: 2019-4-18 00:00

咁快年底會出M15
作者: hk133    時間: 2019-4-18 00:19

本帖最後由 hk133 於 2019-4-18 00:30 編輯

回覆 37# kzzs7


    其中一個卡槽對個別microSD有兼容問題(而且係額外加落去嘅卡槽)就叫做“RIP”?咁真正有QC問題嗰啲廠係咪應該叫“滅絕”/“成間公司玩完”?
    睇佢地公司嘅聲明就知,M11唔會停產,最多只係閹咗嗰個額外嘅卡槽變返單卡。
   話M11會俾M15取代,等於話*** A系列會取代S系列一樣咁荒謬。
作者: Sukiwongsuki    時間: 2019-4-18 00:54

本帖最後由 Sukiwongsuki 於 2019-4-18 00:56 編輯
咁快年底會出M15
KOJI 發表於 2019-4-18 00:00



    Kzzs7 條友high左上腦😂😂😂😂😂😂😂😂😂
若然出我第一個訓身買😆😆😆😆😆😆😆😆😆
作者: Sukiwongsuki    時間: 2019-4-18 00:58

回覆  kzzs7


    其中一個卡槽對個別microSD有兼容問題(而且係額外加落去嘅卡槽)就叫做“RIP”?咁真 ...
hk133 發表於 2019-4-18 00:19



    條友出名攪亂檔!其他討論區都係咁!無謂激親自己😆😆😆😆
作者: 118205    時間: 2019-4-18 01:43

強烈要求 20160619162658-vert.jpg

圖片附件: 20160619162658-vert.jpg (2019-4-18 01:43, 133.25 KB) / 下載次數 39
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2121027&k=1bdc11157f0b888922adfdfa89438dbe&t=1782275131&sid=16kZVy1VaIb


作者: mrllllllll88    時間: 2019-4-18 01:51

kzzs7 惡耗 , RIP
作者: wingkps2    時間: 2019-4-18 09:30

部機有問題都唔講得?
作者: mrllllllll88    時間: 2019-4-18 09:52

講得, 但條友似攪事多D, 見各討論區都係
作者: wingkps2    時間: 2019-4-18 10:17

回覆 45# mrllllllll88


  但我睇留言針對人多過針對件事,
重要講到部機冇問題既感覺?
作者: kzzs7    時間: 2019-4-18 11:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2019-4-18 12:55

回覆  mrllllllll88


  但我睇留言針對人多過針對件事,
重要講到部機冇問題既感覺? ...
wingkps2 發表於 2019-4-18 10:17



    kzzs7 小朋友成日講HK,你估佢真係講緊“Hong Kong”咩……
作者: hk133    時間: 2019-4-18 12:57

部機有問題都唔講得?
wingkps2 發表於 2019-4-18 09:30



    有問題當然講得,但放流料話件產品會停產,咁你覺得仲係唔係討論產品?
作者: wingkps2    時間: 2019-4-18 13:06

回覆 48# hk133


    我都係個句...都係針對人..但件事真係有發生.
但我見留言好似當左FIIO出事就當應份..我覺得好似有D錯左咁囉.
其實我到依家既感覺..係ED消費玩意..大陸有左幾多年歷史?玩ED其實未夠人黎.
耍改進真係要俾多小小時間.但一講有問題,好似大家都好有玻璃心.唔講得咁.
作者: countryboy    時間: 2019-4-18 13:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kzzs7    時間: 2019-4-18 13:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kzzs7    時間: 2019-4-18 13:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev    時間: 2019-4-18 14:32

老老實實,fiio真係唔建議買第一水(其實電子產品多數都係),我都有買fiio產品,(X5一代,Q5,耳機線),好多時未執好就趕出街,而fiio係debug方面其實算有跟進,所以真係不妨等一陣先入手,會用得好舒服d。
國產品牌好多時被詬病就係細節位上唔夠外國牌子好,呢樣亦都係事實。但強如apple,ios都時有錯失,所時有時係咪需要逢中必反呢?自己問問良心。
至於zs7兄,其實真係有時睇唔明佢講乜,時而有紋有路,時而語無倫次,我諗唔止得我一個有同感。
作者: 118205    時間: 2019-4-18 15:26

老老實實,fiio真係唔建議買第一水(其實電子產品多數都係),我都有買fiio產品,(X5一代,Q5,耳機線),好多時未執 ...
philipsrev 發表於 2019-4-18 14:32
你唔知佢喺epc好出名咩
作者: hk133    時間: 2019-4-18 15:28

回覆  hk133


    我都係個句...都係針對人..但件事真係有發生.
但我見留言好似當左FIIO出事就當應份..我 ...
wingkps2 發表於 2019-4-18 13:06



    如果“針對人”係指針對po主,咁我就真係冇得反駁……不過佢被ban唔係冇原因嘅。
    我就唔見有人話FiiO出事係應份,只係好多人覺得冇po主講得咁嚴重。
作者: 118205    時間: 2019-4-18 15:37

如果“針對人”係指針對po主,咁我就真係冇得反駁……不過佢被ban唔係冇原因嘅。
    我就唔見有人 ...
hk133 發表於 2019-4-18 15:28
對的
某人又唔係針對住fiio
成日自推佢堆垃圾
作者: philipsrev    時間: 2019-4-18 16:57

你唔知佢喺epc好出名咩
118205 發表於 2019-4-18 15:26


其實我無特別留意佢之前係邊個account,只係好奇怪,總係隔一排就有神神化化嘅壇友出沒,無事生非唔知為乜? 真係幾令人莫名其妙...
作者: countryboy    時間: 2019-4-18 17:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kzzs7    時間: 2019-4-18 17:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev    時間: 2019-4-18 18:45

回覆 60# kzzs7


我唔多浦香討/discuss的,最多cd-rom只睇post,所以我係無開果邊account的。
作者: kzzs7    時間: 2019-4-18 18:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2019-4-18 19:49

以前2016年, 你樓上 就用呢度既 a/c name , 加個gmail.com,  係凌晨3點幾  走去 鄉土 login 開 new user, ...
kzzs7 發表於 2019-4-18 17:53



    你嘅意思係有人login咗你嘅ac?定係有人login咗你嘅email,然後用你嘅email開新ac?
作者: 118205    時間: 2019-4-18 19:54

2016年果期我都係唔多理鄉土,  主場係呢邊..    不過係鄉土開 a/c 事少,

用完你gmail 係鄉土開戶口之後 ...
kzzs7 發表於 2019-4-18 18:54
雖然唔知你想表達乜不嬲有語癌
你咁受歡迎,梗係整你啦,你睇下香討果d豬,又唔見整我
作者: king3    時間: 2019-4-18 20:58

想請教大師邊個牌子出電子產品一定無問題?
做傻仔用左一個星期暫時發現唔到問題
我都想搵到問題去退貨
作為消費者既我,用錢去買野壞就壞唔會幫廠講野
最重要係,幾千蚊o者 放鬆D吧
作者: kzzs7    時間: 2019-4-18 22:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jackyko272    時間: 2019-4-18 22:56

以前2016年, 你樓上 就用呢度既 a/c name , 加個gmail.com,  係凌晨3點幾  走去 鄉土 login 開 new user, ...
kzzs7 發表於 2019-4-18 17:53


玩討論區玩到報警你都玩到出神入化,神憎鬼厭🤣
下次唔好報警啦,直接去保安局啦,去政府請願可能效果理想啲
你咁様咪仲幫左Fiio,仲多人留意🤣
呢度係大家黎分享,意見更有唔同,各有喜好,希望你識尊重人時,人地自然尊重你!
Sorry各位,多左少少個人意見!亦希望各品牌百花齊放,令我地消費者更多選擇選擇🎉🎉🎉
作者: 118205    時間: 2019-4-18 23:10

玩討論區玩到報警你都玩到出神入化,神憎鬼厭🤣
下次唔好報警啦,直接去保安局啦,去政府請願可能效果理想啲 ...
Jackyko272 發表於 2019-4-18 22:56
不嬲都係 自以為是
作者: kzzs7    時間: 2019-4-18 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kzzs7    時間: 2019-4-18 23:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2019-4-18 23:20

討論區玩到報警你都玩到出神入化,神憎鬼厭🤣
下次唔好報警啦,直接去保安局啦,去政府請願可能效果理想啲 ...
Jackyko272 發表於 2019-4-18 22:56
仲講出嚟,厚顏無恥
作者: Jackyko272    時間: 2019-4-18 23:21

咁你要問下 機械mell 點解會 "神憎鬼厭" 到去鄉土 用你個username 開戶, 仲想login 埋你gmail 做應證先啦 ...
kzzs7 發表於 2019-4-18 23:11



   小弟有空先上來睇,其實咩叫機械mell ?唔係好明
作者: 118205    時間: 2019-4-18 23:23

小弟有空先上來睇,其實咩叫機械mell ?唔係好明
Jackyko272 發表於 2019-4-18 23:21
你認為有師兄明佢講咩
作者: kzzs7    時間: 2019-4-18 23:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 044003    時間: 2019-4-18 23:24

老老實實,fiio真係唔建議買第一水(其實電子產品多數都係),我都有買fiio產品,(X5一代,Q5,耳機線),好多時未執 ...
philipsrev 發表於 2019-4-18 14:32



    係唔係即係有回收/維修計劃?
作者: philipsrev    時間: 2019-4-19 00:03

回覆 75# 044003
應該用軟體更新解決,睇fiio個公告應該係降低讀寫速度來減低問題發生。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2