標題: Pioneer XDP-300R配AMP [打印本頁]
作者: farry1024 時間: 2019-3-20 09:12 標題: Pioneer XDP-300R配AMP
本帖最後由 farry1024 於 2019-3-20 13:42 編輯
之前聽開Fiio X1 + E11 + Sennheiser Momentum On Ear
最近唔見咗Fiio X1 + E11
咁啱見到Pioneer XDP-300R評價好似唔錯
想問吓是否需要配AMP?同配咩AMP好?
預算AMP 二手$700 左右有冇選擇?
如果真係要換埋耳機又揀咩好?
之前喺呢度都聽過隻耳多油
唔太想用入耳式但耳牛又好熱
得喺冷氣宝內先聽到歌....
想喺暫時手緊既情況下唔換耳機
P.S. 其實本人隻耳靈敏度一般
同埋都係聽Billboard 既pop 多
作者: edwtsui 時間: 2019-3-21 09:40
$700就買O2啦。算係性價比唔錯。
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: 大大舊 時間: 2019-3-21 10:40
用開300r 唔駛耳擴都夠力喎
作者: superfi3ken 時間: 2019-3-25 00:18
300r 緊係玩 2.5mm balance out 啦
作者: eric18ngan 時間: 2019-3-26 00:19
正確.

