Board logo

標題: 新手 想買部dap, cayin N5ii 定Fiio x5iii好? [打印本頁]

作者: wingmanxxx    時間: 2018-11-11 23:19     標題: 新手 想買部dap, cayin N5ii 定Fiio x5iii好?

預3000蚊樓下邊部好d, 要行android 裝到app方便d, 有冇其他推介下,2手都OK, 耳機都未買,我得shure 215
作者: philipsrev    時間: 2018-11-11 23:34

回覆 1# wingmanxxx


  2部比較,canin n5ii 個介面順d反應爽d。
聲就2部唔同,ess vs ak,落鋪試下會比較好。
作者: 大大舊    時間: 2018-11-12 07:45

2手有先鋒300R 安橋x1A 用過n5ii 覺得比較直白 最後都放左
作者: kiyoshi00    時間: 2018-11-12 07:49

本帖最後由 kiyoshi00 於 2018-11-12 07:54 編輯

del123456
作者: wingmanxxx    時間: 2018-11-12 12:47

回覆  wingmanxxx


  2部比較,canin n5ii 個介面順d反應爽d。
聲就2部唔同,ess vs ak,落鋪試下會比較好。 ...
philipsrev 發表於 2018-11-11 23:34



    收到  太多款自己都唔知買邊隻好
作者: wingmanxxx    時間: 2018-11-13 08:47

回覆  wingmanxxx


  2部比較,canin n5ii 個介面順d反應爽d。
聲就2部唔同,ess vs ak,落鋪試下會比較好。 ...
philipsrev 發表於 2018-11-11 23:34


X1a 300r 好過n5ii?
作者: 蠢貓    時間: 2018-11-13 15:16

n5ii用家
起步兩個月要習慣佢倒水電同個系統會crashed
之後啲電就會變得耐用,兩日差一次都得,我每日大概會聽2-3小時咁上下
第一次遇到呢啲情況
作者: 火爆仔    時間: 2018-11-13 15:28

HIBY R6 PRO
作者: philipsrev    時間: 2018-11-14 14:25

X1a 300r 好過n5ii?
wingmanxxx 發表於 2018-11-13 08:47


聲音取向唔同,唔敢講邊部好d,都係果句,信自己耳仔,唔好人云亦云。
作者: tony_lkt    時間: 2018-11-17 09:43

HIBY R6 PRO
火爆仔 發表於 2018-11-13 15:28

都未見街, 同埋樓主話3000蚊樓下喎…咪玩啦
二手R6 就買到
作者: kmw20044a09    時間: 2018-11-17 23:27

差唔多價位既, 有埋usbdac+藍芽會唔會有呢? 前提係可以裝app
作者: kaevin    時間: 2018-11-20 11:04

n5ii用家
起步兩個月要習慣佢倒水電同個系統會crashed
之後啲電就會變得耐用,兩日差一次都得,我每 ...
蠢貓 發表於 2018-11-13 15:16

我發覺同聽幾多無咩關係, 就咁放係度都會用好多電
放係度3日就會無電...

不過我接受倒CRASH 就未試過... 用緊N5IIS
作者: 蠢貓    時間: 2018-11-20 18:56

有冇人更新咗v3.5
好日唔開Wifi,今日一開就收到
官網話Bug fix之類個啲
大家有冇咩奇怪問題出現?

via HKEPC Reader for Android
作者: 蠢貓    時間: 2018-11-20 18:57

我發覺同聽幾多無咩關係, 就咁放係度都會用好多電
放係度3日就會無電...

不過我接受倒CRASH 就未試過...  ...
kaevin 發表於 2018-11-20 11:04

我唔會
放係度全日頂多冇8-10%

via HKEPC Reader for Android
作者: billy12342001    時間: 2018-11-20 19:55

用緊N52S, 令上手質感好好, 電量算ok, 不過聲畫唔同步, 駁電腦做DAC更明顯
月頭ssp x音買@(*)
作者: Andykong    時間: 2018-11-20 22:25

回覆 15# billy12342001


N5iiS 聲畫唔同步,因為畫是 MCU 直出 screen, audio 就 MCU -> DSP -> DAC -> (模擬音頻線路)

官網有解釋模擬音頻線路的設計,所以 Audio 行多好遠路。


駁電腦做DAC更明顯是因為要減小 jitter 而採用 Asynchronous USB transmission. 這個傳輸方式會有電腦和 DAC 中間加個 buffer 來重整 bitstream, 個傳輸方式都叫 Asynchronous, 所以一定不同步的,buffer 越大,控制 jitter 能力更高,個就更不同步了,如你想儘量同步,可以在 driver 個 Control Panel 將 buffer 諷到最細,咁會減小不同步的時差,但都不會完全同步的。

另外順便講兩句,idle 待機情況下跑電,最常見原因是有 app 在後台行緊。有人跑電嚴重,有人不覺得跑電,好有可能是因為裝了或曾經裝過不同的第三方軟件而出現系統後台的程式有分別。
作者: 131213    時間: 2018-11-21 13:48

本帖最後由 131213 於 2018-11-21 13:49 編輯

hiby r3 $1560 有2.5 推力好
作者: philipsrev    時間: 2018-11-21 14:58

hiby r3 $1560 有2.5 推力好
131213 發表於 2018-11-21 13:48


要行android 裝到app<--樓主要求,呢樣R3做唔到...
作者: 131213    時間: 2018-11-21 15:20

要行android 裝到app
philipsrev 發表於 2018-11-21 14:58



全新3000下可以android,只係得fiio x5iii(不過垃圾機尼)
, close post.
作者: 131213    時間: 2018-11-21 15:22

用緊N52S, 令上手質感好好, 電量算ok, 不過聲畫唔同步, 駁電腦做DAC更明顯
月頭ssp x音買@(*) ...
billy12342001 發表於 2018-11-20 19:55


過左3千
作者: 蠢貓    時間: 2018-11-21 16:50

全新3000下可以android,只係得fiio x5iii(不過垃圾機尼)
, close post.
131213 發表於 2018-11-21 15:20

N5ii都係3000下呀
我現時幾滿意呢部
之前換過第二個2.5頭個時順便係部機加強咗屏蔽同粒電容,整體比之前寧靜咗同分析力高咗

via HKEPC Reader for Android
作者: 131213    時間: 2018-11-21 18:02

N5ii都係3000下呀
我現時幾滿意呢部
之前換過第二個2.5頭個時順便係部機加強咗屏蔽同粒電容,整體比之前 ...
蠢貓 發表於 2018-11-21 16:50


我琴日入手左R3,我認為android做dap會好晒電,不過R3都好足夠.
R3 + ZSN 3.5MM銀線好足夠
作者: 蠢貓    時間: 2018-11-21 18:31

我琴日入手左R3,我認為android做dap會好晒電,不過R3都好足夠.
R3 + ZSN 3.5MM銀線好足夠 ...
131213 發表於 2018-11-21 18:02


需求唔同,我用fx file explorer過歌好方便
所以要用到android
樓主都係希望要android dap
作者: billy12342001    時間: 2018-11-21 18:42

回覆 20# 131213

公價係, 街價唔係
作者: wingmanxxx    時間: 2018-11-21 20:26

過左3千
131213 發表於 2018-11-21 15:22



    3000蚊以下 真係好似冇咩機 揀。。。
作者: philipsrev    時間: 2018-11-21 23:34

全新3000下可以android,只係得fiio x5iii(不過垃圾機尼)
, close post.
131213 發表於 2018-11-21 15:20



   2手都OK<--樓主無要求全新。
其實只係閣下無睇清楚樓主個POST, CLOSE 乜POST?幫樓主諗下有乜好提意仲好啦。
作者: 131213    時間: 2018-11-22 10:35

需求唔同,我用fx file explorer過歌好方便
所以要用到android
樓主都係希望要android dap ...
蠢貓 發表於 2018-11-21 18:31


hiby R3 出UPDATE出得好密,WIFI抄歌超快...
手機SHARE WIFI 比R3可以抄手機既歌
600MB大約1-1.5MIN
作者: 131213    時間: 2018-11-22 10:37

本帖最後由 131213 於 2018-11-22 10:40 編輯
2手都OK
philipsrev 發表於 2018-11-21 23:34


二手個價人人唔同,比唔到SUGGESTION
我話HIBY R6 AK380 二手價值$1500都冇意思,因為人人賣機唔同價
你拎AK380去大押直頭唔收
作者: philipsrev    時間: 2018-11-22 12:27

3000樓下,行android,仲可能考慮下Pioneer XDP-300R,水貨2千尾,行貨要比多幾百3千中左右。
作者: philipsrev    時間: 2018-11-22 12:40

hiby R3 出UPDATE出得好密,WIFI抄歌超快...
手機SHARE WIFI 比R3可以抄手機既歌
600MB大約1-1.5MIN ...
131213 發表於 2018-11-22 10:35


樓主都話要ANDROID......
作者: 131213    時間: 2018-11-22 14:18

本帖最後由 131213 於 2018-11-22 14:20 編輯
樓主都話要ANDROID......
philipsrev 發表於 2018-11-22 12:40


個個回復我係回應"蠢貓"佢話android抄歌方便
唔係回應樓主
dasdasd.jpg

圖片附件: dasdasd.jpg (2018-11-22 14:20, 28.1 KB) / 下載次數 18
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2094247&k=da8ea32ff281603bd54355a7835e54ab&t=1782669081&sid=eM7YUivWrz


作者: philipsrev    時間: 2018-11-22 15:27

回覆 31# 131213

係喎,我睇錯咗...
作者: 131213    時間: 2018-11-22 16:03

回覆  131213

係喎,我睇錯咗...
philipsrev 發表於 2018-11-22 15:27


btw,    3000蚊以下 真係好似冇咩機揀<-呢個係真既,我自己係諗左好耐
如果真係要android 3000左右 300R
sony a45 a55
fiio m3k m9 m7     
hiby r3
30r, dps1
諗左好耐,都係hiby,千五銀玩埋2.5mm, ldac dac, wifi過歌, hiby link
作者: kaevin    時間: 2018-11-23 14:42

我唔會
放係度全日頂多冇8-10%

via HKEPC Reader for Android
蠢貓 發表於 2018-11-20 18:57

之前跌落地個3.5MM JACK LUP 左入去, 去換過部, 都係咁
作者: 蠢貓    時間: 2018-11-24 01:22

之前跌落地個3.5MM JACK LUP 左入去, 去換過部, 都係咁
kaevin 發表於 2018-11-23 14:42

你攞咗去原廠換?
我上網睇到其他Dap嘅用家話去原廠換都好一般
所以我去搵改機嘅店

via HKEPC Reader for Android
作者: kaevin    時間: 2018-11-28 11:42

你攞咗去原廠換?
我上網睇到其他Dap嘅用家話去原廠換都好一般
所以我去搵改機嘅店

via HKEPC Reader fo ...
蠢貓 發表於 2018-11-24 01:22

佢俾全新我... 所以無問題
作者: wingmanxxx    時間: 2018-12-9 14:34

最後。。肥花到收咗部zx300行貨🙄
作者: hyperbola    時間: 2018-12-9 14:56

回復 37 #wingmanxxx

恭喜中毒大法!  我仲聽緊zx100.

via HKEPC Reader for Android
作者: wingmanxxx    時間: 2018-12-9 18:56

師兄 最緊要自己夠用 ,耳機都未買。。。想買n3bp連4.4 ,2手好似幾抵





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2