作者: snp386 時間: 2017-5-24 11:01 標題: 繼 AKG 之後又一音樂之國設計同生產嘅耳機 Notch Audio
本帖最後由 snp386 於 2017-5-24 11:32 編輯
繼 AKG 之後又一音樂之國設計同生產嘅耳機 Notch Audio ZS 3,講錯......係 NA-1 先啱,真係唔買都埋嚟試聽吓啦!試吓好啦喎!
https://m.facebook.com/cwprofess ... id=1495593933943006
作者: fai000000 時間: 2017-5-24 11:04
師兄推介?
5舊水又唔貴啊
唔知咩質素
作者: snp386 時間: 2017-5-24 11:06
我會推嘢嘅咩!?推人去死就有!

作者: fai000000 時間: 2017-5-24 11:07
頂你~XD
作者: hod 時間: 2017-5-24 11:16
個殼精緻左好多喎

作者: dreamtheater 時間: 2017-5-24 11:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bertwong17 時間: 2017-5-24 12:04
會唔會又係有啞色同光面板呢.
禁d zs3 可以加價啦
作者: fai000000 時間: 2017-5-24 12:06
睇留言得單動圈
作者: countryboy 時間: 2017-5-24 12:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: powershing 時間: 2017-5-24 12:33
個網重簡陋都有簡體字
作者: kester 時間: 2017-5-24 12:34
哩間所謂Notch Audio連個網站都無. 真實性存疑
作者: lovewaiwai 時間: 2017-5-24 12:36
好明顯係zs3抄佢啦.....
雖然Zs3出咗好耐:D
作者: kester 時間: 2017-5-24 13:00
中國人發明左時光機 (好似係)
作者: hksubway 時間: 2017-5-24 13:34
人地係奧地利品牌啫, 唔係生產同設計. 你拎HJ2Q去法國注冊, 掛個牌係包魚刷返香港賣都可以叫自己法國品牌, 真係XX都損GA.
作者: frmcfa 時間: 2017-5-24 14:27
Copy cat
作者: thomasckau 時間: 2017-5-24 14:36
下一水 再追加 5舊水 渡金升級線
作者: bertwong17 時間: 2017-5-24 15:04
回覆 14# hksubway
留意下佢個網站既電話號碼.. 飛線返奧地利

作者: deathson666 時間: 2017-5-24 15:37
亮點自己搵

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1984955&k=8345fc69fb0534f533b811f2e8bf04f4&t=1782612770&sid=K31pbrhNMh

作者: deathson666 時間: 2017-5-24 15:39
隨圖附送另一個LINK~
http://notchaudio.com/en/about/?107.html
我唔識點形容
作者: shal 時間: 2017-5-24 15:54
本帖最後由 shal 於 2017-5-24 15:57 編輯
ODM??

不如訂夠一定量同kz講用EPC logo 出一批zs5 HKEPC edition

作者: frmcfa 時間: 2017-5-24 15:59
https://www.google.com.hk/search ... mobile&ie=UTF-8
作者: lovewaiwai 時間: 2017-5-24 16:06
回覆 18# deathson666
累積訂購就嚟三千,肥肥囉
作者: shal 時間: 2017-5-24 16:10
合資攪個品牌odm有得做wo
作者: fai000000 時間: 2017-5-24 16:17
累積訂購 <-- 個數點做出來~XD
作者: deathson666 時間: 2017-5-24 17:11
其中一個啦呢個
仲有係下面細字
奧地利過百年耳機品牌
其實耳機呢樣野係世界上出現左幾多年????
作者: deathson666 時間: 2017-5-24 17:13
仲有係我比果個LINK
入面有呢句
- NOTCH AUDIO Technology Co., LTD., is founded in 2015.
作者: snp386 時間: 2017-5-24 17:40
裡面嘅回覆一早俾咗答案啦,又唔係多!

作者: snp386 時間: 2017-5-24 18:00

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1985004&k=f6b6f1f8213f5c40071a8d8bf1cc7d04&t=1782612770&sid=K31pbrhNMh

作者: snp386 時間: 2017-5-24 18:11
Beyer出咗幾多年耳機咪有幾多年囉,不過百年嗰樣嘢,咪可能同我一樣只係用同一間公司個名改完又改,轉一次行業咪改一次囉!

作者: snp386 時間: 2017-5-24 18:13
回覆 19# deathson666
https

作者: Consultant 時間: 2017-5-24 22:15
天下武功出少林,地球動圈出拜耳,正確無誤,正確無誤
作者: snp386 時間: 2017-5-24 22:29
咁就賺百幾個,等我都造啲出嚟賣吓先!

作者: snp386 時間: 2017-5-24 22:35
睇到個重點喎,唔係佢而做得好啲個網真係呃得到人,只係佢就俾香港話本土設計同生產嗰個吹得更勁,不過呢個就係佢失敗嘅地方,吹之前就了解吓個歷史先,不過可能一百年前真係有咁嘅科技,可能係外星人,但係點解成百年先出得一對耳機!?可能人哋係要集技術之大成,一出就出對神級嘅,所以賣你幾百抵到爛啦!

作者: Consultant 時間: 2017-5-24 22:49
宜家d人做生意太過無恥,踢爆佢係一種公德
其實新品牌即使明係貼牌產品都唔係原罪,畢竟產品配套售後都有其價值,衰係衰係亂吹企圖呃人嗰度,係今時今日資訊流通既世界裡,咁玩法太唔明智
作者: snp386 時間: 2017-5-24 22:52
本帖最後由 snp386 於 2017-5-24 22:54 編輯
其實正常咁賣唔係問題,但係就唔好吹囉,以為冇人知,同埋以嗰堆嘢嘅質數賣呢啲價錢係唔會賣唔到嘅,呢行其實好細,有好多無間道互通消息,除非佢只係諗住賺一次錢!

作者: Consultant 時間: 2017-5-24 22:54
不過師兄得罪咁多人, 因住俾人買起
作者: snp386 時間: 2017-5-24 23:16
做得我呢行一早遇咗!唔通因為我搞到瑞華行可能連bandai個代理權都冇佢又夠膽買起我!?我只係受命做嘢,得到嘅結果係佢哋自己攞嚟,代理一個品牌唔單只幫佢哋賣到嘢,廠其實最睇嘅就係佢哋有冇真係幫到佢哋增加個品牌價值,為咗個代理權玩到個餅咁大想冇其他人爭到,但係有冇諗過個市場可以承受到幾多,就算係多人鍾意嘅嘢,如果個市場係得一偏億承受能力,就算你再入得多貨都只係喺嗰一億裡面分,賣唔去嘅咪就要好似要家咁,就算新出嘅都要當垃圾賣,而最衰嘅就係佢哋一哋好賣嘅嘢就要街鋪同大戶搭埋死貨一齊先會俾佢哋,但係自己又留返好多,為咗連嗰少少都賺埋,就玩開倉賣同街鋪同一樣價,最後咪搞到大戶都聯手用賤價賣,呢樣嘢係咪覺得似層相識呢!音響界一樣有代理用團購喺forum賣,咁你叫街鋪點,代理試信何在!?

作者: snp386 時間: 2017-5-24 23:32
同埋呢幾日返到香港有個朋友又叫我幫佢做神秘人,結果就係好多所謂嘅專門店真係只係俾做賣衫嘅好少少,唔係又點會有咁多網上騙子有機可乘,因為連所謂嘅專業人土都乜都唔識,邊樣好賺或者代理要佢哋推邊樣就推邊樣,跟本唔係針對個客嘅須求去賣嘢,咁個客做乜要去專門店!?求其網上睇完去揀間平嘅去買就得!其實幫得鋪買就係同時買埋佢哋嘅專業知識,唔係個個人都有玩開,冇玩開或者初玩嘅跟本唔會識,就同點解要買代理貨一樣,唔係要買佢哋嘅售後,咁點解我唔平幾成去買平行進口貨!?自己生意唔好唔可以怪人,只可以講好多連自己代理緊嘅嘢有乜功能都未知,有啲就用一啲不正當嘅手法,搵人吹到勁一勁,就算今次幫你買完,或者再信多次買多次,但佢哋始終會有識聽嘅一日,到時唔只對品牌失去信心,就連代理所代理嘅其他產品一樣失去信心,反權如果真係幫到佢嘅,好多人都會好樂意介紹埋朋友,就算可能貴少少都一樣會,呢條數真係邊個賺得多我諗佢哋跟本冇計過,只係識殺雞取卵!
作者: Consultant 時間: 2017-5-24 23:51
就算今次幫你買完,或者再信多次買多次,但佢哋始終會有識聽嘅一日,到時唔只對品牌失去信心,就連代理所代理嘅其他產品一樣失去信心,反權如果真係幫到佢嘅,好多人都會好樂意介紹埋朋友,就算可能貴少少都一樣會,呢條數真係邊個賺得多我諗佢哋跟本冇計過,只係識殺雞取卵!
snp386 發表於 2017-5-24 23:32
完全講中, 可惜本地市場已扭曲
作者: snp386 時間: 2017-5-25 03:00
搵行家起完底原來佢只係間喺廣州嘅蚊型公司,不過佢賺完呢百幾個之後就會大間好多!

作者: snp386 時間: 2017-5-25 03:12
NOTCH AUDIO
地址:廣州市番禺區沙頭街大富村進村大街9號二樓
香港總代理 : 力天科技發展公司
真係好大間公司,睇嚟今次商品說明條例又用得著!

作者: snp386 時間: 2017-5-25 10:18
本帖最後由 snp386 於 2017-5-25 10:26 編輯
好明顯係香港人嚟啦!......外國人幾時會用 domestic 而唔係用 China 或者 PRC!而我自己就習慣喺銷售文件上係用 PRC ,而香港係會用 HKSAR ,回歸後好少會再用 Hong Kong,因為 Hong Kong 呢兩個字帶有英國色彩,如果你份嘢有俾中國人睇,你用 PRC 同
HKSAR 佢會覺得你哋尊重佢,做生意都易好多!
Up to now, our products have been sold to domestic and Hong Kong, and even exported to southeast Asia, such as Singapore, Thailand and so on. We graduate on China, and facing the world brand of the internationalization of professional audio.
作者: bertwong17 時間: 2017-5-25 11:36
回覆 41# snp386
力天.... 羅家良係創世紀入面開果間上市公司喎

講真依家香港做代理既有幾多會睇香港 Market 架! 有貨都賣晒出去. 大品牌直頭唔比香港公司做代理搵晒大陸公司. 香港要貨咪搵大陸代理. (我講其他 products 唔係 headfi)
作者: snp386 時間: 2017-5-25 12:08
耳機唔同,因為成本好低,用好少錢就可以代理返嚟(我唔係講大品牌)!



