Board logo

標題: [開箱] 第一次 DIY Valoq OPAMP [打印本頁]

作者: benwonghm    時間: 2016-6-30 14:47     標題: 第一次 DIY Valoq OPAMP

本帖最後由 benwonghm 於 2016-6-30 14:51 編輯

之前同代理買入手咗 OPAMP 太貴.  627BM 比自己做 SM 都貴 2倍,
早兩日入手 627SM 同 淘咗 OPAMP板 DIY, 但手工太差,雖然都用到. 但唔多LIKE, 今日新板到咗. 將 627SM 由舊板轉新板

627SM 到
IMG_20160627_114237.jpg

扛工其差
IMG_20160627_214239.jpg

新板到貨. 重做
IMG_20160630_140441.jpg

完成
IMG_20160630_140502.jpg

圖片附件: [入手 627SM] IMG_20160627_114237.jpg (2016-6-30 14:44, 27.71 KB) / 下載次數 95
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1901310&k=26608228c5ec4bc631249c89d4970c9b&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp



圖片附件: [勁差手工] IMG_20160627_214239.jpg (2016-6-30 14:44, 35.43 KB) / 下載次數 99
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1901311&k=3bbe2c1ae0f5e39bd8c67b944e5d21ba&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp



圖片附件: [新板到] IMG_20160630_140441.jpg (2016-6-30 14:44, 36.35 KB) / 下載次數 100
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1901312&k=f2fc76c92cb7ba3ddd222f48b99eebc2&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp



圖片附件: [完成...] IMG_20160630_140502.jpg (2016-6-30 14:44, 31.25 KB) / 下載次數 95
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1901313&k=c8e0b07d26de05966f0043d470c047f9&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp


作者: chungsm    時間: 2016-6-30 15:01

正喎
ching 得閑幫我整對627sm
可以嗎?

謝謝
作者: benwonghm    時間: 2016-6-30 16:20

正喎
ching 得閑幫我整對627sm
可以嗎?

謝謝
chungsm 發表於 2016-6-30 15:01


    可以,其實唔難做
作者: chungsm    時間: 2016-6-30 16:55

可以,其實唔難做
benwonghm 發表於 2016-6-30 16:20


謝謝 我pm 請教你
作者: chungsm    時間: 2016-6-30 17:01

可以,其實唔難做
benwonghm 發表於 2016-6-30 16:20


謝謝 我pm 請教你
作者: faichu    時間: 2016-6-30 21:30

回覆 1# benwonghm


    樓主可否教我訂627sm的流情?
我也想入手
作者: benwonghm    時間: 2016-6-30 22:52

回覆  benwonghm


    樓主可否教我訂627sm的流情?
我也想入手
faichu 發表於 2016-6-30 21:30


    係 mouser  hk 網購(免運費) 4粒@716,我用 DHL, 大約三日到貨,  不過你淘板最好用 mk lll
作者: faichu    時間: 2016-6-30 23:27

回覆 7# benwonghm


    謝謝!受教了!
作者: benwonghm    時間: 2016-6-30 23:35

回覆  benwonghm


    謝謝!受教了!
faichu 發表於 2016-6-30 23:27


    純分享,好野齊齊玩,敎就不敢
作者: teddyoflam    時間: 2016-7-1 02:43

樓主, 聽落好抵,攪到我都有興趣.
我想問樓主換了後,聽感如何和電量是否減了,是否值得一換.
作者: faichu    時間: 2016-7-1 10:59

用了627sm後,會否好熱?
作者: benwonghm    時間: 2016-7-1 12:18

其實部 valoq 用一星期就換咗 muses02 ,之後再換 627BM, 所以電量同熱度,因唔太肯定,但比我感覺係差唔多,如果唔袋住,基本上唔太熱,但幾粒 opa 一定直上 SM ,我下次會試 128sm
作者: chungsm    時間: 2016-7-1 12:21

其實部 valoq 用一星期就換咗 muses02 ,之後再換 627BM, 所以電量同熱度,因唔太肯定,但比我感覺係差唔多 ...
benwonghm 發表於 2016-7-1 12:18


627bm 聲底如何?
其實我想試咗先買 ,都唔知是否o岩聽
thx
作者: benwonghm    時間: 2016-7-1 21:30

其實如果俾我揀我一定會揀627sm, 因為各方面都平均, 樂器突出唔會太雜亂, 相反 627bm 比我感覺到樂器唔夠突出, 有互搶嘅感覺, 但我都係初學階段,所以唔係咁明確講到。
作者: 78952631    時間: 2016-7-1 22:00

其實如果俾我揀我一定會揀627sm, 因為各方面都平均, 樂器突出唔會太雜亂, 相反 627bm 比我感覺到樂器唔夠突 ...
benwonghm 發表於 2016-7-1 21:30



    如果比人聲既話627SM同02比點樣?
作者: benwonghm    時間: 2016-7-1 22:35

本帖最後由 benwonghm 於 2016-7-1 22:37 編輯

只是人聲就唔太大. 但音場闊好多.  其實我有D唔明 02 點會比人捧上天. (* 我真係好初階,可能唔識點聽). 只可以用個人聽感. 之前換咗 02 都有問過自己. 反而覺得 8820 好D. 上 BM 同 SM 後反而覺得 02 對我個人感覺係唔值得買
作者: chungsm    時間: 2016-7-1 23:06

Ben兄 真係多opamp
作者: teamhardcore    時間: 2016-7-2 00:21

只是人聲就唔太大. 但音場闊好多.  其實我有D唔明 02 點會比人捧上天. (* 我真係好初階,可能唔識點聽). 只 ...
benwonghm 發表於 2016-7-1 22:35



    要夾耳機, 一般耳牛同627夾d, muses就比較夾全鐵/akg k701, 但一般黎講跟機廠商試好晒, 唔換好過換, 我係咁覺得
作者: benwonghm    時間: 2016-7-2 00:37

始終聽歌好個人,冇一樣嘅感覺,最衰 valoq 有得換 opamp 但出得幾款,重要冇得試,買咗二次己經成部機嘅價錢,所以先胆粗粗自己試
作者: teddyoflam    時間: 2016-7-2 00:47

始終聽歌好個人,冇一樣嘅感覺,最衰 valoq 有得換 opamp 但出得幾款,重要冇得試,買咗二次己經成部機嘅價 ...
benwonghm 發表於 2016-7-2 00:37


BEN 兄, 咁你覺得627SM 值吾值得換.
作者: msc76ju3    時間: 2016-7-2 00:53

今日去左試部機
有啲心動
作者: chungsm    時間: 2016-7-2 00:58

今日去左試部機
有啲心動
msc76ju3 發表於 2016-7-2 00:53


我試完 即刻乖乖俾錢
作者: msc76ju3    時間: 2016-7-2 01:14

回覆 22# chungsm


    過下冷河再去試多次先
作者: Poljot    時間: 2016-7-2 02:12

我用十分一價錢去逃保買OPA606LM好過.....
力道足,聲底厚,加上好強的動態和細節
一定比唔上627SM, 不過同627BM有得一比
作者: 118205    時間: 2016-7-2 07:24

我用十分一價錢去逃保買OPA606LM好過.....
力道足,聲底厚,加上好強的動態和細節
一定比唔上627SM, 不過同 ...
Poljot 發表於 2016-7-2 02:12

淘X opa
作者: benwonghm    時間: 2016-7-2 11:34

回覆 20# teddyoflam


  值.但唔好三心兩意...
作者: benwonghm    時間: 2016-7-2 11:37

有需要可約我試.. 但條件要地點就我. 玩得 Volaq 就要盡興
作者: benwonghm    時間: 2016-7-2 11:38

本帖最後由 benwonghm 於 2016-7-2 11:40 編輯
我用十分一價錢去逃保買OPA606LM好過.....
力道足,聲底厚,加上好強的動態和細節
一定比唔上627SM, 不過同 ...
Poljot 發表於 2016-7-2 02:12



下次我都試下.. 但單運定又雙運?
作者: chungsm    時間: 2016-7-2 11:43

有需要可約我試.. 但條件要地點就我. 玩得 Volaq 就要盡興
benwonghm 發表於 2016-7-2 11:37


我報名先
作者: teamhardcore    時間: 2016-7-2 11:53

不如約埋一日,我又帶627au裝落你地部valoq試下, 我都想知有乜分別
作者: benwonghm    時間: 2016-7-2 12:31

不如約埋一日,我又帶627au裝落你地部valoq試下, 我都想知有乜分別
teamhardcore 發表於 2016-7-2 11:53


    師兄用緊乜野 opamp 點解有au都唔用呀
作者: teamhardcore    時間: 2016-7-2 12:44

師兄用緊乜野 opamp 點解有au都唔用呀
benwonghm 發表於 2016-7-2 12:31


    我都用緊627au, 但我有興趣試下sm個效果,你地夾埋多過一部機咪可以方便同時對比
作者: teamhardcore    時間: 2016-7-2 12:47

8820, 8920果d cheap野我都有,其實我係專玩cheap野的
作者: chungsm    時間: 2016-7-2 12:55

8820, 8920果d cheap野我都有,其實我係專玩cheap野的
teamhardcore 發表於 2016-7-2 12:47


我而家都係用緊cheap野 8920
作者: ken9999    時間: 2016-7-2 14:05

如果有得試機的話我都報名+1
作者: benwonghm    時間: 2016-7-2 14:58

嘩!玩呢啲邊有 cheap 唔cheap 㗎!要講啱啱聽㗎喎。冇定律㗎!
作者: Poljot    時間: 2016-7-3 22:25

回覆 28# benwonghm


單運黎
作者: Poljot    時間: 2016-7-3 22:33

我專玩cheap野

627 637 128呢D我玩唔起

但係有606LM 111BM 602BM 呢D拆機貨

仲有797都好好聲, 不過唔知夾唔夾你地部機
作者: D@niel_Ng    時間: 2016-7-3 23:38

拆機貨金封8888sq及9980sq超正
作者: 78952631    時間: 2016-7-5 19:42

要夾耳機, 一般耳牛同627夾d, muses就比較夾全鐵/akg k701, 但一般黎講跟機廠商試好晒, 唔換好過換, ...
teamhardcore 發表於 2016-7-2 00:21



Muses 02唔知點解同K701真係超夾,高音透,中音清,低音實,人聲毒,動態快
當初一聽差D以為戴錯耳機,以為唔係K701黎
作者: teddyoflam    時間: 2016-7-6 16:31

又話OPA627SM 停左產,點解MOUSER HK可以有貨補,咁得意定我誤會左.
作者: ken9999    時間: 2016-7-6 17:26

回覆 41# teddyoflam

停產唔係不嬲都係某代表講咩
作者: benwonghm    時間: 2016-7-6 20:12

我諗佢停唔停產唔重要,有得買等於多個選擇,冇得買咪變咗傳説。重有咁多 opamp 可以揀。
作者: eddiewwk    時間: 2016-7-7 05:03

nice sharing
作者: teddyoflam    時間: 2016-7-7 16:39

我諗佢停唔停產唔重要,有得買等於多個選擇,冇得買咪變咗傳説。重有咁多 opamp 可以揀。 ...
benwonghm 發表於 2016-7-6 20:12



Ben 兄, 我有興趣買OPA627SM, 淘塊板應該去邊間淘, 我到時應該要麻煩你教我怎樣整.
作者: benwonghm    時間: 2016-7-7 23:56

淘得一間 search valoq 就見,ok 你到動手 pm 我,到時可電聯
作者: teddyoflam    時間: 2016-7-8 11:09

淘得一間 search valoq 就見,ok 你到動手 pm 我,到時可電聯
benwonghm 發表於 2016-7-7 23:56


Ben 兄,太感謝你,到時就要麻煩你
作者: diff    時間: 2016-7-10 00:59

好想聽下627sm 加valoq 係咩聲
作者: chungsm    時間: 2016-7-11 01:19

好想聽下627sm 加valoq 係咩聲
diff 發表於 2016-7-10 00:59


一入侯門深似海
作者: msc76ju3    時間: 2016-7-11 02:23

聽多幾次試真D
部野人聲對我黎講太前
樂器又唔夠厚 都係慳番個錢
作者: benwonghm    時間: 2016-7-11 11:58

weekend 諗住買多隻耳機,不過學 ching 話齋要夾耳機。完全唔中要再試下
作者: chungsm    時間: 2016-7-11 15:04

ben兄 有咩目標
作者: benwonghm    時間: 2016-7-12 00:25

目標未有,試下先決定
作者: nulry    時間: 2016-7-13 21:57

ching 想問料共要幾錢?有無 d 好特別既工具?
作者: chungsm    時間: 2016-7-13 22:05

ching 想問料共要幾錢?有無 d 好特別既工具?
nulry 發表於 2016-7-13 21:57


3千幾啦
作者: benwonghm    時間: 2016-7-14 19:20

料$ 3000,工具另計,冇咩特別工具,辣雞,鍚線,松膏,吸錫pump ,IC 鉗
作者: cm5    時間: 2016-7-15 00:55

我覺得夾機用opa2209或者ad4627 好過627sm,起碼唔駛食炒價先
作者: Fizzy    時間: 2016-7-15 13:59

其實 Valoq 內部供電係幾多 Volt?  受唔受到 MUSES01呢?(min. 9V)
作者: 78952631    時間: 2016-7-15 14:52

其實 Valoq 內部供電係幾多 Volt?  受唔受到 MUSES01呢?(min. 9V)
Fizzy 發表於 2016-7-15 13:59



佢話7v,但係好神奇用01係冇問題,問過代理都話ok
作者: chungsm    時間: 2016-7-15 14:54

valoq 推力 唔差嫁
作者: faichu    時間: 2016-7-21 07:55

回覆 7# benwonghm

Mkii和普通的板真的有分別嗎?

作者: benwonghm    時間: 2016-7-23 12:45

未用過普通板
作者: teddyoflam    時間: 2016-7-23 15:03

Ben 兄, 今日晒左你好多時間幫我整OP627SM, 吾該晒你

我一有問題會繼續請教你, THX!
作者: benwonghm    時間: 2016-7-23 18:31


作者: diff    時間: 2016-7-23 20:30

恭喜一步攻頂627
作者: benwonghm    時間: 2016-7-23 22:21

聽感如何?
作者: teddyoflam    時間: 2016-7-24 14:47

暫時run 得4-5個鐘,音樂人聲已經覺得同之前好吾同,不過要再run 耐啲先。
作者: KOJI    時間: 2016-7-24 15:16

買627sm唔會錯, 我都用好耐~
作者: board168    時間: 2016-7-28 12:29

ben兄我想問淘左翻來的版點樣check佢work唔work?
作者: benwonghm    時間: 2016-7-28 19:30

基本上我都冇 check, 只係 check 下 V+/-
作者: board168    時間: 2016-7-28 23:42

明白我都叫朋友幫我淘左的版自己試下整正在諗緊用627bm定627sm好
作者: benwonghm    時間: 2016-7-29 00:19

我覺得直上 sm 好 d
作者: board168    時間: 2016-8-22 21:33

ben兄我果幾粒627sm返左.如我唔掂到時可否找你幫手
作者: faichu    時間: 2016-8-23 00:38

IMG-20160823-WA0005.jpg
IMG-20160823-WA0000.jpg
IMG-20160823-WA0001.jpg
比想像中容易!

圖片附件: [開工] IMG-20160823-WA0005.jpg (2016-8-23 00:35, 96.03 KB) / 下載次數 38
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916415&k=d5b7257db84bf986191c80bf8a5e41cb&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp



圖片附件: [加D高溫膠紙來絕緣] IMG-20160823-WA0000.jpg (2016-8-23 00:35, 87.04 KB) / 下載次數 37
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916416&k=ea7534419a94c844442f73dcd1a29729&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp



圖片附件: [成功!] IMG-20160823-WA0001.jpg (2016-8-23 00:35, 108.11 KB) / 下載次數 35
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916417&k=3c288f7a670fba64687d5ab2f6a9ea80&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp


作者: beacher    時間: 2016-8-23 02:56

比想像中容易!
faichu 發表於 2016-8-23 00:38



    D手工.....
作者: kinghung    時間: 2016-8-23 07:34

valoq 推力 唔差嫁
chungsm 發表於 2016-7-15 14:54

佢仲可以校gain

via HKEPC Reader for Android
作者: benwonghm    時間: 2016-8-23 16:12


作者: faichu    時間: 2016-8-24 00:08

回覆 77# benwonghm

如果沒有樓主這個post,我就不會膽粗粗自己去整。
多謝樓主
627sm真是十分靚聲,尤其是打鼓聲!
作者: fatau    時間: 2016-8-24 16:36

opa627sm opa128sm ad843sq/883b 哩D頂點opamp 買定可以換黎換用去一世 無買錯


其實係element 買用15%off code會平D
作者: AZRAEL2013    時間: 2016-8-24 18:51

Ben 兄,我係新手。想問係咪要OU222 MK II 底板?如果齊料想搵你出手幫忙得唔得?
作者: benwonghm    時間: 2016-8-24 22:02

如果太難我未必開 posts, opa amp 真係識焊已經 十成把握,有心師兄可以一試,唔識焊可以約個地點交流下
作者: benwonghm    時間: 2016-8-24 22:03

OK OK . . 地點要就一就我
作者: benwonghm    時間: 2016-8-24 22:07

Ben 兄,我係新手。想問係咪要OU222 MK II 底板?如果齊料想搵你出手幫忙得唔得? ...
AZRAEL2013 發表於 2016-8-24 18:51


    MK II 同 III 都可以。 OK 到時 PM 我
作者: board168    時間: 2016-8-26 23:05

ben兄想問一問焊粒627sm落版時的腳使唔使分?定係求其焊落去就可以
作者: benwonghm    時間: 2016-8-26 23:40

有分,跟版絲印
作者: board168    時間: 2016-9-20 22:24

ben兄我版到左啦,想問有個白色,申間有兩對銀色的有冇用[img][img][/img][/img]
作者: board168    時間: 2016-9-20 22:25

ben兄我唔色點放相上來
作者: benwonghm    時間: 2016-9-20 23:10

ben兄我唔色點放相上來
board168 發表於 2016-9-20 22:25


底板 model 係咩?
作者: faichu    時間: 2016-9-21 00:50

電容來的!
賣家話是
1:增強穩定性
2:減輕干擾,降低噪聲
3:提高動態性能
作者: faichu    時間: 2016-9-21 01:13

_20160921_011317.JPG

圖片附件: _20160921_011317.JPG (2016-9-21 01:13, 137.55 KB) / 下載次數 59
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1924502&k=22cd3f58f7e23a27b9eb4c9f1df185f7&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp


作者: board168    時間: 2016-9-21 05:35

果兩粒銀色是不是焊在版中間有個+-位個度,我版model應該同你第一幅相一様
今係咪一定要焊上去,如果唔識可否找你幫手,唔該ben兄。
作者: benwonghm    時間: 2016-9-21 08:37

果兩粒銀色是不是焊在版中間有個+-位個度,我版model應該同你第一幅相一様
今係咪一定要焊上去,如果唔識 ...
board168 發表於 2016-9-21 05:35


唔多明. 你  PM 電話比我
作者: hoyin0116    時間: 2016-9-27 17:24

有冇人知點樣改大個storage?
作者: hoyin0116    時間: 2016-9-29 22:51

有冇ching覺得valoq底噪都幾明顯吓....???
作者: chungsm    時間: 2016-9-29 23:00

係有既,不過都可接受
作者: hoyin0116    時間: 2016-9-30 01:51

回覆 95# chungsm
換粒op-amp會唔會有幫助?換邊粒性價比高啲?年尾前會換627sm
thanks....
作者: faichu    時間: 2016-9-30 21:46

再來128km
DSC_0035.JPG
DSC_0037.JPG
DSC_0038.JPG
DSC_0040.JPG

圖片附件: DSC_0035.JPG (2016-9-30 21:46, 124.66 KB) / 下載次數 190
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1926968&k=714d4b55b7d4adbee993d6c25e4fe91d&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp



圖片附件: DSC_0037.JPG (2016-9-30 21:46, 115.19 KB) / 下載次數 54
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1926969&k=247f5fa1875e4b12130045f16bf9d2ac&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp



圖片附件: DSC_0038.JPG (2016-9-30 21:46, 97.04 KB) / 下載次數 64
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1926970&k=175db2aad49cbbf93a765ac78eb50248&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp



圖片附件: DSC_0040.JPG (2016-9-30 21:46, 131.06 KB) / 下載次數 62
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1926971&k=3db76be4e1335764abe9b5ac32ab59e3&t=1782451572&sid=1gZ31vA6ggp


作者: mandel    時間: 2016-10-23 21:47

小弟係二手區放4粒同一生產批號既128KM,放係VALOQ會有相當大既音質提升
作者: H.M.LAM    時間: 2016-10-23 22:16

我有興趣Diy opamp
暫時諗緊627sm
用緊627au
中意音場大d,低音量少d,人聲密度如果可以高d就好
大家有冇好提議?
作者: chungsm    時間: 2016-10-23 22:26

小弟係二手區放4粒同一生產批號既128KM,放係VALOQ會有相當大既音質提升
mandel 發表於 2016-10-23 21:47


是否成品。就敢插落valoq就用得
thx





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2