作者: ayacalip 時間: 2023-11-19 15:12 標題: Silicon MAC 裝 iTunes應該點?
接收到一部iPod Classic,想裝返iTunes Sync歌,但依家macOS無iTunes了
試過網上download RetroActive 黎裝iTunes:
https://github.com/cormiertyshawn895/Retroactive
但Silicon Mac唔係好work,出好多error,反而Intel Mac無問題
有無人有其他可行方法?謝謝
作者: s84292 時間: 2023-11-19 15:52
接收到一部iPod Classic,想裝返iTunes Sync歌,但依家macOS無iTunes了
試過網上download RetroActive 黎 ...
ayacalip 發表於 2023-11-19 15:12
M1 Mac 入歌落IPOD CLASSIC 唔洗用ITUNES
可參考:
https://www.youtube.com/watch?v= ... 4%E9%87%8E%E6%9C%9B

