Board logo

標題: Silicon MAC 裝 iTunes應該點? [打印本頁]

作者: ayacalip    時間: 2023-11-19 15:12     標題: Silicon MAC 裝 iTunes應該點?

接收到一部iPod Classic,想裝返iTunes Sync歌,但依家macOS無iTunes了

試過網上download RetroActive 黎裝iTunes:
https://github.com/cormiertyshawn895/Retroactive

但Silicon Mac唔係好work,出好多error,反而Intel Mac無問題

有無人有其他可行方法?謝謝
作者: s84292    時間: 2023-11-19 15:52

接收到一部iPod Classic,想裝返iTunes Sync歌,但依家macOS無iTunes了

試過網上download RetroActive 黎 ...
ayacalip 發表於 2023-11-19 15:12


M1 Mac 入歌落IPOD CLASSIC 唔洗用ITUNES
可參考:
https://www.youtube.com/watch?v= ... 4%E9%87%8E%E6%9C%9B





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2