Board logo

標題: [其他] 部mbp2015 用左幾年係時候換散熱膏 [打印本頁]

作者: dan_dan    時間: 2018-8-24 16:10     標題: 部mbp2015 用左幾年係時候換散熱膏

rsz_img_8378.jpg
部 macbook pro 2015mid 用左幾年一直無理會,呢排部機上網,BT,聽歌係無開冷氣環境下成7x 度好熱 於是折開部機換散熱膏睇下有無改善
一拆開個散熱片,見到啲散熱膏又乾又硬

rsz_1img_8380.jpg
清完舊散熱膏即刻"令立立"  
我無guts學人用液態銀 , 用Arctic  Silver 5  算啦

rsz_img_8382.jpg

裝好後再眇返溫度即刻低左 5 6 度

圖片附件: rsz_img_8378.jpg (2018-8-24 15:59, 137.83 KB) / 下載次數 63
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2077533&k=4835495d51b5f3d252c56400b22af688&t=1782200570&sid=upzyUMwVot



圖片附件: rsz_img_8382.jpg (2018-8-24 15:59, 138.98 KB) / 下載次數 61
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2077534&k=4a951b8ec2957e6c85e0158ee9919d2b&t=1782200570&sid=upzyUMwVot



圖片附件: rsz_1img_8380.jpg (2018-8-24 16:00, 126.02 KB) / 下載次數 66
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2077535&k=492b606578a14461b9f922e3f465a791&t=1782200570&sid=upzyUMwVot


作者: jycw    時間: 2018-8-24 21:02

部 macbook pro 2015mid 用左幾年一直無理會,呢排部機上網,BT,聽歌係無開冷氣環境下成7x 度好熱  ...
dan_dan 發表於 2018/8/24 16:10


    低左56 度咁多

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: 定期存款    時間: 2018-8-25 00:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius    時間: 2018-8-25 10:52

5 6度人地都特登隔左一格啦

不過6x度都好熱下
作者: dan_dan    時間: 2018-8-25 10:57

5 6度人地都特登隔左一格啦

不過6x度都好熱下
Cartesius 發表於 2018-8-25 10:52



    最醒都係你
作者: 定期存款    時間: 2018-8-26 01:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~chimagun~    時間: 2018-8-26 11:40

5 6度人地都特登隔左一格啦

不過6x度都好熱下
Cartesius 發表於 2018-8-25 10:52


係lor, 用下個腦都知唔會低左56度 ...
作者: dan_dan    時間: 2018-8-26 12:00

係小弟錯,無係 5 6 之間加 , 號。 大家唔好為小事傷和氣
作者: rhino    時間: 2018-8-28 12:57

回覆 1# dan_dan


    請問 C Hing 用邊個tools睇 CPU / GPU 温度?
作者: dan_dan    時間: 2018-8-28 14:44

回覆  dan_dan


    請問 C Hing 用邊個tools睇 CPU / GPU 温度?
rhino 發表於 2018-8-28 12:57


rsz_1螢幕快照_2018-08-28_下午24210.jpg
    我用 istats 超好用,不過要科水買。

想免費可以用macfans

圖片附件: rsz_1螢幕快照_2018-08-28_下午24210.jpg (2018-8-28 14:43, 116.15 KB) / 下載次數 62
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2078308&k=99ff32744ac53025eed3affa574e59dd&t=1782200570&sid=upzyUMwVot


作者: OLFA    時間: 2018-8-28 16:33

三年就要換散熱膏....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2