Board logo

標題: [操作疑難] mac mini 2012 i7版個風扇好嘈 成日都升到98~100度是否死證? [打印本頁]

作者: Misski8922    時間: 2017-7-21 08:48     標題: mac mini 2012 i7版個風扇好嘈 成日都升到98~100度是否死證?

最近終於的起心肝
買左個u2515h 駁部mac mini 2012
之前已經發覺部機成日風扇好嘈
已經拎過一次去apple 清塵
但都發覺係最少度95度
用istat 睇
一直set 個風扇要middle 先下降都85度
但有嘈d
係咪呢個係一個地嘈黎
定要自己拆出黎加散熱膏?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: thierry    時間: 2017-7-21 09:56

應該有問題
印象中部機之前行Windows10用 hwmonitor 睇 idle 大約 60度
作者: kinx80    時間: 2017-7-21 09:58

搭單問有無咩軟件好 monitor 部機
istat ?
作者: Misski8922    時間: 2017-7-21 10:01

應該有問題
印象中部機之前行Windows10用 hwmonitor 睇 idle 大約 60度
thierry 發表於 2017-7-21 09:56


   
佢冇野做就冇乜野 好靜
但上下網 玩下whastapp 睇下youtube 1080
就95度 up

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: fatdog    時間: 2017-7-21 11:59

搭單問有無咩軟件好 monitor 部機
istat ?
kinx80 發表於 2017-7-21 09:58


mac fan control
作者: elai    時間: 2017-7-21 12:51

如果係睇影片先嘈就可能關video chip事, 我果部mini猝死前嘅症狀都係咁
作者: hardwarehk    時間: 2017-7-21 13:26

我架用SSD+HD, safari chrome睇youtube溫度好唔同,safari一般70左右風扇under2000,chrome就90以上
作者: Misski8922    時間: 2017-7-21 15:14

我架用SSD+HD, safari chrome睇youtube溫度好唔同,safari一般70左右風扇under2000,chrome就90以上 ...
hardwarehk 發表於 2017-7-21 13:26


   
用mac 唔好用 chome
用番safari 好好多
雖然google service 好好多

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: kinx80    時間: 2017-7-21 17:17

mac fan control
fatdog 發表於 2017-7-21 11:59


thanks! 夜啲返屋企試試先~
作者: Cheeseman    時間: 2017-7-22 13:04

我自己就搵把USB風扇最細風吹住Mini (late2012 i7),非常寧靜,Mini表面清涼。
如果吾係Mini表面大約40-50度,扯CPU時會更高及風扇會狂轉,高溫對SSD都吾好。

IMG_0264.JPG

圖片附件: IMG_0264.JPG (2017-7-22 13:03, 49.46 KB) / 下載次數 69
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1998859&k=3a619a1d8d6e38bb03ec177af38d1995&t=1782197364&sid=3sP6HyXyAP


作者: hihihi123hk    時間: 2017-7-22 21:45

回覆 1# Misski8922


    買個 Notebook 用嗰啲底座吹住  
作者: iloveps2    時間: 2017-7-23 18:21

其實lee d 電子野唔過100度都係安全水平
加上過左會自動熄機斷電 安全就無野既
但係mac mini應該唔會上100度 拆開佢清潔下啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2