Board logo

標題: 失望, iMac 冇update [打印本頁]

作者: stussyclie    時間: 2016-10-28 09:49     標題: 失望, iMac 冇update

幾時先有iMac update?? 又要等
作者: ayacalip    時間: 2016-10-28 10:56

個人覺得可能真係要等Kaby lake 出先有
作者: stussyclie    時間: 2016-10-28 15:43

個人覺得可能真係要等Kaby lake 出先有
ayacalip 發表於 2016-10-28 10:56



    即約幾時?? THX





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2