標題: 失望, iMac 冇update [打印本頁]
作者: stussyclie 時間: 2016-10-28 09:49 標題: 失望, iMac 冇update
幾時先有iMac update?? 又要等
作者: ayacalip 時間: 2016-10-28 10:56
個人覺得可能真係要等Kaby lake 出先有
作者: stussyclie 時間: 2016-10-28 15:43
即約幾時?? THX

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |