Board logo

標題: [開箱] 只係屎忽痕行入去 ifc 果間生果舖就令自已唔見左兩皮五 [打印本頁]

作者: chrischoi    時間: 2012-8-6 01:44     標題: 只係屎忽痕行入去 ifc 果間生果舖就令自已唔見左兩皮五

本帖最後由 chrischoi 於 2012-8-9 22:24 編輯

唔講咁多,去相


首先係慣例既手挽生果袋


生果既 MacBook Pro 15"連"視網膜"顯示 一盒


果盒既背面


主要規格;Intel Quad-Core Core i7 (Ivy Bridge) 2.6 GHz (3.6 GHz) 6MB L3、8 GB 1,600 MHz DDR3L Ram、512 GB SSD、Intel HD4000 & NVIDIA GeForce GT650M with 1GB


開始入戲肉


裡面 d 配件,一代比一代少 (至少以前跟隻安裝碟同埋 software,而家要自備 USB 手指去 DIY 隻 recovery)


比過往任何一代既 MBP 更薄更輕,僅 1.8 cm 厚同重 2.02 kg。15 吋既 MBPR 比同一代既 13 吋既 MBP 仲要輕 0.02 kg,同時比13 / 15 吋既 MBP 薄 0.61 cm,當然,同 MacBook Air 一定冇得比 la


機面,鋁金屬外殼同埋當然唔少得會著燈既生果 logo


機底,我覺得最容易刮花反而係呢度


近代既 MBPR 同埋 MBP 既 power 掣已經由機殼右上角遷移到 keyboard 上面,相信係之前俾 d 客 complained 話難撳之後作既決定


開機鳥,由出現生果 logo 入到歡迎畫面唔駛十秒


之前係 retail store 已經由佢o地 d Specialist set 好哂,所以o係歡迎畫面裡面有我個 user account


經典既 Mac OS X 介面


Magsafe to Magsafe 2 Converter,用 HK$78 就可以用返第一代既 Magsafe 火牛,除o左唔駛帶本身既火牛返公司之外,仲慳返唔少買額外火牛既錢


基本規格,呢部機都仲係 OS X Lion


好強調自已係"視網膜"display,最高顯示到 2880 x 1800 resolution


兩種 display card,同時o係同一部機裡面,正常會係用 Intel 禸顯


有需要時就會跳去用 NVIDIA 既獨顯


最近買機既有得免費升級到 OS X Mountain Lion 作業系統


"視網膜"顯示出o黎既字體同邊位都比 MBA/MBP 同埋其他 LCD/LED 面板更加結實同清晰


手頭上無高清片,將就下上 YouTube 睇住 BF3 1,080P 既示範影片,的確好清


公司 d "拉臣"真係幫o左我唔少,我已經裝好哂要用既o野


附帶一提,部 MBPR 已經 upgrade o左上去 Mountain Lion,之前 Lion 既 WiFi 功能經常無故斷線已經o係 upgrade 之後解決
作者: melodyayaka    時間: 2012-8-6 02:07

Great Laptop !
But 隻 Mouse 我識好多人同我自己都用到發脾氣 ....
作者: chrischoi    時間: 2012-8-6 02:26

Great Laptop !
But 隻 Mouse 我識好多人同我自己都用到發脾氣 .... ...
melodyayaka 發表於 2012/8/6 02:07


謝謝!生果既 Magic Mouse 我用過差唔多兩年,我唔會話特別好用,只係覺得好食電同好易變黃
作者: simdao    時間: 2012-8-6 02:46

樓主~點解唔上 AOS 整部 BTO 打爆 16GB RAM ?
行 CS & Parallel Desktop 差好遠 ~
作者: bigandy04    時間: 2012-8-6 02:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raymondlpf    時間: 2012-8-6 03:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bebobi    時間: 2012-8-6 03:38

不說其它,16G較保值...
作者: andyfun    時間: 2012-8-6 03:46

2萬5???
作者: chrischoi    時間: 2012-8-6 10:47

樓主~點解唔上 AOS 整部 BTO 打爆 16GB RAM ?
行 CS & Parallel Desktop 差好遠 ~
simdao 發表於 2012/8/6 02:46

做咩唔打爆16gb RAM
bigandy04 發表於 2012/8/6 02:48

16gb RAM 好重要,我 Aperture 都用左7GB RAM
raymondlpf 發表於 2012/8/6 03:10

不說其它,16G較保值...
bebobi 發表於 2012/8/6 03:38


其實當初我真係同在場 d Expert (sales) 講想揀 16GB 果款型號,但對方瞭解我既要求之後話我知只需要 8GB,原因如下:

1) 因為我本身工作上係做開 web design 只需要用 Dreamweaver、Flash、Fireworks、Illustrator 同埋 Photoshop 執 website 執 flash movie 執相執圖,其他既唔用,我完全唔需要剪片聲音處理等工作 (你叫我整我都唔曉),根本冇需要用到咁高要求。

2) 而我亦都需要用 HSBC 張 credit card 做分期,online store 只能夠用 Citi 果張,冇得揀,我問對方點解對方都話公司規定,原因不明。

3) o係 retail store 裡面買雖然冇得好似 online store 咁可以自訂 upgrade d hardware,但最少可以即場有現貨同埋即場開盒檢查,依家呢部已經係我驗屍咁驗之後換過既第三部 MBPR 15",之前兩部一係有 d 佢o地所講既"膠水漬"o係個 mon 與外殼之間既隙位,抹唔到;而另一部就係 mon 裡面有類似一粒塵既物體;最後換既呢部我叫在場既 Specialist 幫我清潔哂所有膠水漬同檢查哂 d mon之後,o係完全睇唔到有任何外殼傷痕同埋 mon 死點積塵等等之下收貨。

4) 最重要係我慳返唔少時間,同埋就算我咁換法對方都冇表現出任何不耐煩或者黑面既態度 (當然我唔知佢內心係點諗),仲叫我試真 d 同埋有問題既話再換,佢o地呢方面既工作態度真係無可挑剔,值得一讚。如果我o係 online store 買發現同樣問題,就算有得俾我換,一來一回都唔知要哂幾多個 working days,再加上只收 Citi credit card,所以唔會考慮。另外如果我o係好似百記兇宅果 d 地方咁換機法你估我會有咩遭遇?

5) Retail store 佢o地賣既 MBPR 只提供以下三隻 model,d hardware 規格係無得改既,最高果隻 model 只係比第二隻多 8GB Ram、粒 U 快 100MHz同埋 SSD 多 256GB 就要貴多 HK$7,400,你認為所謂既保值對比到底值唔值呢個差價? 呢個差價加多兩舊夠買多一個 Apple Thunderbolt Display。
Apple Retail Store MBPR 列表:
I) HK$16,888 - 2.3GHz (Turbo Boost 3.3GHz) Quad-core Intel Core i7、8GB 1600MHz DDR3L、256GB SSD、Intel HD Graphics 4000 & 具備 1GB GDDR5 記憶體的 NVIDIA GeForce GT 650M
II) HK$21,488 - 2.6GHz (Turbo Boost 3.6GHz) Quad-core Intel Core i7、8GB 1600MHz DDR3L、512GB SSD、Intel HD Graphics 4000 & 具備 1GB GDDR5 記憶體的 NVIDIA GeForce GT 650M
III) HK$28,888 - 2.7GHz (Turbo Boost 3.7GHz) Quad-core Intel Core i7、16GB 1600MHz DDR3L、768GB SSD、Intel HD Graphics 4000 & 具備 1GB GDDR5 記憶體的 NVIDIA GeForce GT 650M

2萬5???
andyfun 發表於 2012/8/6 03:46

MBPR 15" - HK$21,488;
AppleCare for MBP - HK$2,688;(包括同時購買既所有 hardware 都保養埋三年)
Magic Mouse - HK$,518;
Thunderbolt Gigabit Ethernet Adapter - HK$218;
Magsafe to Magsafe 2 Converter - HK$78

總計:HK$24,990
作者: kitkitnet    時間: 2012-8-6 11:36

可能就係 Impulse buying , 價錢差果小小, 最好都係打爆 16G RAM, 之後又無得後加, 下年應該會後悔..  
作者: chrischoi    時間: 2012-8-6 12:22

可能就係 Impulse buying  , 價錢差果小小, 最好都係打爆 16G RAM, 之後又無得後加, 下年應該會後悔. ...
kitkitnet 發表於 2012/8/6 11:36


下年可能又係另一個世界,屆時有需要既話先再考慮買部新連多 d ram (不過如果夠用就唔駛再買)

講真為o左加多 8GB ram 就要埋 d 自已唔需要既o野 (粒 U 快 100MHz 同埋 SSD 多 256GB),就要再加多七千幾我真係俾唔落手 lor,除非我唔嫌煩同埋耐走去 online store 自已加錢買,收到貨之後發現有問題再等換機都唔介意既話,不過我唔會拎 d 時間咁哂 lor
作者: chrischoi    時間: 2012-8-6 12:33

其實佢o地同我講如果由購買日起 14 日內覺得呢部機唔 arm 用可以拎返去退錢,如果 8GB 唔夠用可以先退機之後再買過 16GB,不過 so far 我依家用落冇咩唔滿意暫時冇呢個念頭
作者: suclabb    時間: 2012-8-6 12:48

Great Laptop !
But 隻 Mouse 我識好多人同我自己都用到發脾氣 .... ...
melodyayaka 發表於 2012-8-6 02:07



的確係發脾氣=-= Angry Bird  
作者: rt6688    時間: 2012-8-6 12:48

蘋果野真係貴
作者: peonyk    時間: 2012-8-6 12:58

其實佢o地同我講如果由購買日起 14 日內覺得呢部機唔 arm 用可以拎返去退錢,如果 8GB 唔夠用可以先退機之 ...
chrischoi 發表於 2012-8-6 12:33



    CHING , 我公司部MBP 都係用 8gb ram,software exactly same as you。 1月到而家,都夠用。係有時開FL 會慢dd,其餘都ok。
作者: card_captor    時間: 2012-8-6 13:57

其實佢o地同我講如果由購買日起 14 日內覺得呢部機唔 arm 用可以拎返去退錢,如果 8GB 唔夠用可以先退機之 ...
chrischoi 發表於 6/8/2012 12:33


開咗盒可以全數退$嗎?
作者: chrischoi    時間: 2012-8-6 14:21

本帖最後由 chrischoi 於 2012-8-6 14:24 編輯
的確係發脾氣=-= Angry Bird
suclabb 發表於 2012/8/6 12:48

暫時用落未有任何大問題,不過唔明點解呢隻要 click 先能夠將部熄o左 mon 既 MBPR 叫醒,我公司之前果部 MBP 就咁郁隻 Magic Mouse 已經可以即刻著返畫面

蘋果野真係貴
rt6688 發表於 2012/8/6 12:48

買完之後我都覺得係。除o左 The new iPad 對比 d 貴價 Android Tablet (特別係華記果 d) 有返少少 C/P 值,同埋呢一代既 iMac 之外,基本上佢 d iPhone iPod MBA MBP MBPR MacMini MacPro 仲有 d 配件我都覺得貴

CHING , 我公司部MBP 都係用 8gb ram,software exactly same as you。 1月到而家,都夠用。係有時 ...
peonyk 發表於 2012/8/6 12:58

你果部 MBP 係用 SSD 定係 傳統 HDD? 如果係前者基本上唔會點 lag,或者你試試開機之前 hold 住 "Command" "Option" "P" "R" 四粒掣之後再開機,直至聽到第 4 次開機聲先放手,睇睇 clear o左 d v ram 之後會唔會好返 d

開咗盒可以全數退$嗎?
card_captor 發表於 2012/8/6 13:57

如果對佢o地既產品唔滿意,只要 keep 返哂成套 packing、單,同埋冇任何人為損壞,外殼冇明顯花痕,都可以自購買日起 14 日內到 Apple retail store 辦理退款手續
作者: peonyk    時間: 2012-8-6 14:25

暫時用落未有任何大問題,不過唔明點解呢隻要 click 先能夠將部熄o左 mon 既 MBPR 叫醒,我公司之前果部 M ...
chrischoi 發表於 2012-8-6 14:21



    我係後者,用普通HDD 8GB ram都好夠~我得閒就會洗pram,不過唔太有明顯快左,主因係hdd速度多。 anyway, 恭喜你入手,2萬幾真係唔捨得.
作者: idickhk    時間: 2012-8-6 15:31

如在reseller出機,返到屋企後部機有問題可否要求apple follow up?
作者: chrischoi    時間: 2012-8-6 16:29

我係後者,用普通HDD 8GB ram都好夠~我得閒就會洗pram,不過唔太有明顯快左,主因係hdd速度多。 an ...
peonyk 發表於 2012/8/6 14:25

如果只係 FL run 得慢 d,問題應該唔大,如果真係太慢自己又頂唔順就可以試試換隻 SSD,你果款 MBP 應該可以自行更換,不過如果被發現拆過機保養就會失效

如在reseller出機,返到屋企後部機有問題可否要求apple follow up?
idickhk 發表於 2012/8/6 15:31

正常o係 reseller 買既 Apple 產品要換機就要跟返 reseller 果邊,而普通 support 就由 apple 提供
作者: idabao    時間: 2012-8-6 16:36

在IFC把玩過,在果樹,依款係全塲最順,開imovie, iphoto, aperture, 都比imac快。超正。
作者: idickhk    時間: 2012-8-6 17:37

本帖最後由 idickhk 於 2012-8-6 17:42 編輯

如果在reseller買機,但部機有問題,想apple follow,有冇辦法?
作者: chrischoi    時間: 2012-8-6 19:07

在IFC把玩過,在果樹,依款係全塲最順,開imovie, iphoto, aperture, 都比imac快。超正。 ...
idabao 發表於 2012/8/6 16:36

其實放果度果 d 陳列機個 hardware configuration 通常都唔會太勁,如果佢放部行 dual Xeon 既 MacPro o係度最快最順好大機會唔會係 MBP,當然都要睇郛 MacPro 裡面係行 SSD 定傳統 HDD

如果在reseller買機,但部機有問題,想apple follow,有冇辦法?
idickhk 發表於 2012/8/6 17:37

你可以先打個電話俾 Apple 先

俾埋佢地 d 退款 T&C 你參考下:
退貨及退款:
http://store.apple.com/hk-zh/help/returns_refund#T&C

退貨權利:
http://store.apple.com/hk-zh/bro ... s#yourrighttoreturn
作者: jerrychf    時間: 2012-8-6 21:49

蘋果野真係貴
rt6688 發表於 2012-8-6 12:48


平晒同埋好值 ...

i7 2.3 連 mb 加 650m 同 ram,呢度應該都上到 over 4000
8gb ram,計佢 notebook ram 500
retina = 一定 over 6000 成本
256gb ssd 係超小型既,over 2500

佢賣你 16888...
作者: airbunny    時間: 2012-8-7 14:35

請問有無人o係街買到 16GB 版本?....唔想上網訂...感激
作者: xyzhy70    時間: 2012-8-7 15:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: quiz    時間: 2012-8-7 16:52

個trackpad已經好好用,根本唔使買magic mouse。
作者: quiz    時間: 2012-8-7 16:52

個trackpad已經好好用,根本唔使買magic mouse。
作者: jcrally3855    時間: 2012-8-7 17:20

Magsafe to Magsafe 2 Converter - HK$78 - 請問用途是?
作者: andyfun    時間: 2012-8-7 17:25

Magsafe to Magsafe 2 Converter - HK$78 - 請問用途是?
jcrally3855 發表於 2012-8-7 05:20 PM



    我就買來俾Thunderbolt Display個MagSafe用的

但現在買Thunderbolt Display係有得送個MagSafe 2
作者: chrischoi    時間: 2012-8-9 22:19

個trackpad已經好好用,根本唔使買magic mouse。
quiz 發表於 2012/8/7 16:52

用慣,冇計
我既手指頭容易發炎所以盡量避免接觸 d 觸控板或者 trackpoint (IBM/Lenovo 果類)

Magsafe to Magsafe 2 Converter - HK$78 - 請問用途是?
jcrally3855 發表於 2012/8/7 17:20

可以俾我直接用返我以前部 MBP 2010 Mid 跟既 Magsafe 第一代火牛
等我拎部 MBPR 返公司用果陣可以唔駛帶火牛
亦同時唔駛再買額外火牛,果度慳返唔少既錢








歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2