Board logo

標題: 每個人心目中最欣賞之蘋果產品及原因 [打印本頁]

作者: LawrenceSio    時間: 2012-1-8 00:08     標題: 每個人心目中最欣賞之蘋果產品及原因

我有:

iMac, iPad, iPod touch 4 - 最欣賞iPad, 方便和做到自己平時用電腦90%以上的工作
作者: peterchiu    時間: 2012-1-8 02:45

iphone - 抗快速跌價 ()
作者: wingming10    時間: 2012-1-8 06:58

設計簡潔,保值
作者: duoshock    時間: 2012-1-8 08:17

Software 得唔得?

Mac OSX 靚+順, video,pdf, images native support 得好好. 由其係做開video/graphic.  quick look 好好用 唔洗下下開個player黎睇

打機之外,冇打算再用番windows
作者: kennonma    時間: 2012-1-8 09:17

IPOD NANO, 當錶用
作者: rockyw    時間: 2012-1-8 09:34

imac & air(雖然無用mac機), 但呢兩樣係同級既PC產品中算係CP值高同有佢既價值之處
作者: LawrenceSio    時間: 2012-1-8 10:07

imac & air(雖然無用mac機), 但呢兩樣係同級既PC產品中算係CP值高同有佢既價值之處 ...
rockyw 發表於 2012-1-8 09:34



    同意,最初買入iMac 取代pc, 用得開心,所以剛剛買埋air
作者: LawrenceSio    時間: 2012-1-8 10:09

iphone - 抗快速跌價 ()
peterchiu 發表於 2012-1-8 02:45



    好,但係買唔到4s
作者: wanch    時間: 2012-1-8 12:29

software同hardware配合
做到ms,google做唔到既野
作者: Wah On    時間: 2012-1-8 14:42

iphone - 抗快速跌價 ()
peterchiu 發表於 2012-1-8 02:45



    Bingo
作者: cykwok    時間: 2012-1-8 15:02

OS 介面
作者: computer1975    時間: 2012-1-8 15:06

Apple IIe 家中第一部啟蒙電腦
作者: 淆底    時間: 2012-1-8 17:46

最鍾意apple嘅地方就係: think different

第一部mac 舊款power G3,當時Mac好少人用,全SCSI 好爽,加部MO都6K
之後jobs回歸推出新款G3(藍白色果部)放棄SCSI...玩USB,1394 ....當時好抗拒
足足忍左好耐先換G4(銀白色)仲要換哂D wacom,MO .....

Mac 吸引我嘅地方係.... OS
Apple 吸引嘅地方係....外型設計

第一次見到ipod時感覺係好型,好貴(當時我好希望有部手機可以播到MP3,因為唔想帶住幾部機出街)
到出nano時,真係忍唔住...第一時間去買部 (當時仲用緊sony電話)
到出iphone時...感覺到我dream phone終於出現!!!

我想要嘅,Apple都做哂比我

未有iphone之前,我年年換5~6部電話....都冇一部可以真正滿足到我(有D欲求不滿感覺)
自從用左iphone之後,一年至年半先換一部

apple永遠都行先其他人一步,有人話佢霸道,但係D人有冇諗下點解apple諗到做到嘅嘢其他人之前又做唔到?(定係唔敢做?)
作者: LawrenceSio    時間: 2012-1-8 22:08

最鍾意apple嘅地方就係: think different

第一部mac 舊款power G3,當時Mac好少人用,全SCSI 好爽,加部MO都6 ...
淆底 發表於 2012-1-8 17:46



    You are the fans of apple .......
作者: LawrenceSio    時間: 2012-1-8 22:14

You are the fans of apple .......
LawrenceSio 發表於 2012-1-8 22:08



    自從賣了部apple ii, 直至iPad出現才重投它的懷抱,接著便停不了,成app.之路:
iPad > iPod touch4 > iPhone 4 > iMac > MacBook air
作者: murooney    時間: 2012-1-8 22:25

iphone 3g 用左2年幾
作者: ykwky    時間: 2012-1-8 22:48

iPod Touch 1代
接近4年半嘅產品都仲可以順玩宜家最HIT嘅game,例如:憤怒鳥、切西瓜等...,播歌嘅音質同初買嘅時候一樣,無變過,有咩數碼產品可以捱咁耐?
作者: LawrenceSio    時間: 2012-1-8 23:42

iPod Touch 1代
接近4年半嘅產品都仲可以順玩宜家最HIT嘅game,例如:憤怒鳥、切西瓜等...,播歌嘅音 ...
ykwky 發表於 2012-1-8 22:48



    Good!!!
作者: hirodo    時間: 2012-1-9 01:18

我有MBP, iPod Nano 4th, iPhone 4s, iPad2
最開頭唔鐘意佢一成不變的介面
但用過android之後, 覺得apple D野唔洗下下換機先用到新rom
之後就變左apple人了...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2