作者: LawrenceSio 時間: 2012-1-8 00:08 標題: 每個人心目中最欣賞之蘋果產品及原因
我有:
iMac, iPad, iPod touch 4 - 最欣賞iPad, 方便和做到自己平時用電腦90%以上的工作
作者: peterchiu 時間: 2012-1-8 02:45
iphone - 抗快速跌價 (
作者: wingming10 時間: 2012-1-8 06:58
設計簡潔,保值
作者: duoshock 時間: 2012-1-8 08:17
Software 得唔得?
Mac OSX 靚+順, video,pdf, images native support 得好好. 由其係做開video/graphic. quick look 好好用 唔洗下下開個player黎睇
打機之外,冇打算再用番windows
作者: kennonma 時間: 2012-1-8 09:17
IPOD NANO, 當錶用

作者: rockyw 時間: 2012-1-8 09:34
imac & air(雖然無用mac機), 但呢兩樣係同級既PC產品中算係CP值高同有佢既價值之處
作者: LawrenceSio 時間: 2012-1-8 10:07
同意,最初買入iMac 取代pc, 用得開心,所以剛剛買埋air
作者: LawrenceSio 時間: 2012-1-8 10:09
好,但係買唔到4s
作者: wanch 時間: 2012-1-8 12:29
software同hardware配合
做到ms,google做唔到既野
作者: Wah On 時間: 2012-1-8 14:42
Bingo
作者: cykwok 時間: 2012-1-8 15:02
OS 介面
作者: computer1975 時間: 2012-1-8 15:06
Apple IIe 家中第一部啟蒙電腦
作者: 淆底 時間: 2012-1-8 17:46
最鍾意apple嘅地方就係: think different
第一部mac 舊款power G3,當時Mac好少人用,全SCSI 好爽,加部MO都6K
之後jobs回歸推出新款G3(藍白色果部)放棄SCSI...玩USB,1394 ....當時好抗拒
足足忍左好耐先換G4(銀白色)仲要換哂D wacom,MO .....
Mac 吸引我嘅地方係.... OS
Apple 吸引嘅地方係....外型設計
第一次見到ipod時感覺係好型,好貴(當時我好希望有部手機可以播到MP3,因為唔想帶住幾部機出街)
到出nano時,真係忍唔住...第一時間去買部 (當時仲用緊sony電話)
到出iphone時...感覺到我dream phone終於出現!!!
我想要嘅,Apple都做哂比我
未有iphone之前,我年年換5~6部電話....都冇一部可以真正滿足到我(有D欲求不滿感覺)
自從用左iphone之後,一年至年半先換一部
apple永遠都行先其他人一步,有人話佢霸道,但係D人有冇諗下點解apple諗到做到嘅嘢其他人之前又做唔到?(定係唔敢做?)
作者: LawrenceSio 時間: 2012-1-8 22:08
最鍾意apple嘅地方就係: think different
第一部mac 舊款power G3,當時Mac好少人用,全SCSI 好爽,加部MO都6 ...
淆底 發表於 2012-1-8 17:46
You are the fans of apple .......
作者: LawrenceSio 時間: 2012-1-8 22:14
自從賣了部apple ii, 直至iPad出現才重投它的懷抱,接著便停不了,成app.之路:
iPad > iPod touch4 > iPhone 4 > iMac > MacBook air
作者: murooney 時間: 2012-1-8 22:25
iphone 3g 用左2年幾
作者: ykwky 時間: 2012-1-8 22:48
iPod Touch 1代
接近4年半嘅產品都仲可以順玩宜家最HIT嘅game,例如:憤怒鳥、切西瓜等...
作者: LawrenceSio 時間: 2012-1-8 23:42
Good!!!
作者: hirodo 時間: 2012-1-9 01:18
我有MBP, iPod Nano 4th, iPhone 4s, iPad2
最開頭唔鐘意佢一成不變的介面
但用過android之後, 覺得apple D野唔洗下下換機先用到新rom
之後就變左apple人了...

