Board logo

標題: [開箱] 開箱文-MacBook Air 11吋 [轉載] [打印本頁]

作者: sharevt    時間: 2010-11-9 14:21     標題: 開箱文-MacBook Air 11吋 [轉載]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja    時間: 2010-11-9 15:55

都有少少後悔買左11吋同無Up 到 4GB
不過平訓係床度,放部MBA係個肚度,11 吋又真係岩岩好
想整多部13" 玩下,部11" 比老婆用。

但點都好,對日日拎番工既我
11" MBA 既重量 (13" 都好),我真係無任何投訴。


IMG_0017 (Large).jpg

IMG_0015 (Large).jpg

圖片附件: IMG_0017 (Large).jpg (2010-11-9 15:54, 99.77 KB) / 下載次數 38
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1101567&k=f73e18caeacf748abd43850335d53610&t=1782590232&sid=1t49zwylDy



圖片附件: IMG_0015 (Large).jpg (2010-11-9 15:55, 111.39 KB) / 下載次數 52
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1101568&k=0330de113561b87b61eb1a19aef46933&t=1782590232&sid=1t49zwylDy


作者: cth6996    時間: 2010-11-9 16:04

Apple將Mac的概念與iPad的優點互相結合,推出全新的MacBook Air,並且宣稱這將會是未來筆記型電腦的趨勢。 ...
sharevt 發表於 2010-11-9 14:21



    台灣個盒同香港個盒唔個嘅?
作者: wongja    時間: 2010-11-9 16:26

台灣個盒同香港個盒唔個嘅?
cth6996 發表於 2010-11-9 16:04



    無左側邊個白盒。
作者: cth6996    時間: 2010-11-9 16:38

無左側邊個白盒。
wongja 發表於 2010-11-9 16:26



    就係囉....
作者: goast    時間: 2010-11-9 17:05

回復 2# wongja

你覺11" 個MON太細?
作者: wongja    時間: 2010-11-9 19:52

本帖最後由 wongja 於 2010-11-9 19:54 編輯
就係囉....
cth6996 發表於 2010-11-9 16:38



佢地個盒細D
我頭先拎番自己部11吋黎睇,條extension 同個adaptor 放係右手邊,可能關英式插頭事。
作者: wongja    時間: 2010-11-9 19:53

回復  wongja

你覺11" 個MON太細?
goast 發表於 2010-11-9 17:05


慢d 細d,貪輕少少買左11 吋所以有d 後悔
拎過 13 吋其實唔係重好多。
作者: goast    時間: 2010-11-10 08:36

回復 8# wongja


    我都在考慮買11"或13"MBA 但出面都不知那一間有demo機看,一般都是11"請問知不知那裡有呢?
作者: cth6996    時間: 2010-11-10 11:41

慢d 細d,貪輕少少買左11 吋所以有d 後悔
拎過 13 吋其實唔係重好多。
wongja 發表於 2010-11-9 19:53



    你拎耐啲就好覺架啦
作者: goast    時間: 2010-11-10 11:45

回復 10# cth6996


  唔明你的意思, 是否拿耐啲13" 會覺得重啲?
作者: cth6996    時間: 2010-11-10 11:58

回復  cth6996


  唔明你的意思, 是否拿耐啲13" 會覺得重啲?
goast 發表於 2010-11-10 11:45



    首先,除咗mba 之外,你仲有冇其他嘢扲先?例如火牛呀,pocket wifi 呀 etc.......
作者: goast    時間: 2010-11-10 12:20

回復 12# cth6996


    明白





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2