作者: yesgohk 時間: 2009-8-14 01:20 標題: 單車 DAMN!又出事!今期又出事~ 爆左呔!
話說今日踩半環島、華富>香巷仔>黃竹坑>黃泥涌埉>灣仔>西環>域多尼道>華富
回程時竟然在屋企褸下爆呔,比個釘書機D釘整穿左, 好彩個{令}冇乜事,真係黑仔到爆。
作者: 星野望 時間: 2009-8-14 13:20
番到屋企先爆咪算係咁
啱啱出發就爆軚你仲唔開心呀

作者: busfanhk 時間: 2009-8-14 13:26
要考慮一下換條好少少既外胎
作者: abcd9kkk 時間: 2009-8-14 13:44
我上次就係啦
作者: xxabcxyzxx 時間: 2009-8-14 14:04 標題: 關咩事呢
要爆的, 幾好都會爆。同咩野都可以搞爆,上次成條牙櫼插入佐去條OVERDRIVE度...
作者: 星野望 時間: 2009-8-14 14:11
要爆係幾好都會爆
但一條靚既外軚會減低爆既機會
防刺穿技術都有佢既功用架作者: tonyskchung 時間: 2009-8-14 15:15
點分爆外胎定內胎
作者: busfanhk 時間: 2009-8-14 15:25
你咁講真係咩都唔洗用
根本樣樣野, 遲早都會爆, 會爛
作者: Nuke 時間: 2009-8-14 18:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2009-8-14 22:05
我同朋友大埔>上水>大埔返到來又係試過中左支釘...
好彩返到去先爆....
支成吋長既釘打直插左入去...好彩唔係人行到ja....
著白飯魚真係即時見紅
後尾食個糖水就又返屋企lu
[ 本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-8-14 22:05 編輯 ]
作者: ktp11542 時間: 2009-8-15 00:50
出車 or番到home 先黎爆tire,佢已經對你好好la,到你去到一半先最大獲,去又唔係,返又唔係,e.g 係鹿頸

