Board logo

標題: Asus 國行和港行分別 [打印本頁]

作者: supervin    時間: 2025-4-20 08:59     標題: Asus 國行和港行分別

隻 ac68u 死死地,見國行價錢平好多我想問下有什麼分別是不是一買返嚟就可以用定係要整D rom先可以用? 個行有冇跟英式插頭? ax86u 和 be56u 和be3600, 大家會選哪一隻, thanks

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: doggiestyle    時間: 2025-4-20 09:14

兩腳頭...自己用轉插
作者: 留白兄    時間: 2025-4-20 09:45

本帖最後由 留白兄 於 2025-4-20 10:22 編輯

華碩冇rom刷
國行獨有d咩咩加速器係刷唔走
同埋大陸好似係少d wifi channel揀
用落係冇分別
所以 自己決定
作者: aib    時間: 2025-4-20 10:00

換個隻牛試一試可能火牛出事!

via HKEPC
作者: supervin    時間: 2025-4-20 10:40

Thanks, 咁請問嗰個加速器唔用得唔得?
ax86u 和 be56u 和be3600, 有冇推介?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: antonyhk    時間: 2025-4-20 11:13

回復 5 #supervin

加速器唔洗理佢,係香港用唔著

如這3者,睇下你有無device可行wifi 7, 如無就選AX86U, 硬件勁D及RAM多D, 就算多devices駁都唔驚唔夠快及唔夠RAM
作者: supervin    時間: 2025-4-20 15:57

我見京東新人減三百,如直上 be86u 係咪抵D,呢隻有冇問題?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Miipp    時間: 2025-4-20 22:10

華碩冇rom刷
國行獨有d咩咩加速器係刷唔走
同埋大陸好似係少d wifi channel揀
用落係冇分別
所以 自己決定 ...
留白兄 發表於 2025-4-20 09:45


加速器要比錢先有得用架, UI 度有列出來唔係 free 比你用的服務

有強迫症唔想係 UI 度見到的話, 咁唯有 skip 國行
作者: 留白兄    時間: 2025-4-20 22:33

回覆 8# Miipp


我當然知
樓主問有冇得刷rom我估就係問緊呢樣野
作者: rickysuper    時間: 2025-4-20 22:42

加速器要比錢先有得用架, UI 度有列出來唔係 free 比你用的服務

有強迫症唔想係 UI 度見到的話, 咁唯有  ...
Miipp 發表於 2025-4-20 10:10 PM


我之前隻國行 TUF Gaming AX3000 都係有加速個 UI. 但幾年來都當佢冇到。除非有強迫症,如果唔係根本唔使理會佢既存在的。
作者: LEARZA    時間: 2025-4-21 15:27

國貨be冇 6Ghz
作者: madebyp90    時間: 2025-4-21 18:57

加速器要比錢先有得用架, UI 度有列出來唔係 free 比你用的服務

有強迫症唔想係 UI 度見到的話, 咁唯有  ...
Miipp 發表於 2025-4-20 22:10

set hk
wifi齊ch?(唔計6ghz)

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: kaho0505    時間: 2025-4-21 19:13

如要玩兩隻mesh, 一隻港行一隻國行,係會連接唔到
作者: supervin    時間: 2025-4-21 19:33

太平忍唔住買咗喇,香港買2800幾,京東減曬啲優惠都係千三蚊。
如果真係想買隻華碩英式火牛呢 邊度有得賣? 或者代替品安有冇介紹

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: antonyhk    時間: 2025-4-21 21:17

回復 13 #kaho0505

AIMesh無問題,港行國行照連到
作者: Miipp    時間: 2025-4-21 23:47

太平忍唔住買咗喇,香港買2800幾,京東減曬啲優惠都係千三蚊。
如果真係想買隻華碩英式火牛呢 邊度有得賣? ...
supervin 發表於 2025-4-21 19:33


學我咁,使用上 100%=英規牛

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2622705
作者: supervin    時間: 2025-4-22 08:39

我爬文好多師兄話router 有問題換隻牛試下,係隻牛老化供電不足?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hanley3000    時間: 2025-4-22 09:54

年尾會轉2000M plan
係京東訂左隻TUF小旋风Pro玩下
1 WAN+3 LAN 全2.5G
作者: kb8kb82006    時間: 2025-4-24 00:01

回覆 7# supervin

CHING,係咪新註冊就有
作者: FT907    時間: 2025-4-24 11:28

太平忍唔住買咗喇,香港買2800幾,京東減曬啲優惠都係千三蚊。
如果真係想買隻華碩英式火牛呢 邊度有得賣? ...
supervin 發表於 2025-4-21 19:33



    其實火牛   買返同一V 數,    A數大過或者等於佢就得囉
例如本身隻火牛輸出係12V,  2A
你買返12V   大過或者等於2A就得啦
作者: kaho0505    時間: 2025-4-24 21:48

回復 kaho0505

AIMesh無問題,港行國行照連到
antonyhk 發表於 2025-4-21 21:17



    師兄咁勁?我搞極都連唔到,最後放棄買返港版
作者: Miipp    時間: 2025-4-24 22:11

師兄咁勁?我搞極都連唔到,最後放棄買返港版
kaho0505 發表於 2025-4-24 21:48


笑左, 港版﹑大陸版﹑台版﹑美版 firmware 一樣架, 點樣行唔到法呢
作者: kaho0505    時間: 2025-4-25 11:46

笑左, 港版﹑大陸版﹑台版﹑美版 firmware 一樣架, 點樣行唔到法呢
Miipp 發表於 2025-4-24 22:11


港、台、美可以講係一樣,
但大陸版真係唔同d,
設定頁面嘅排位都可以唔一樣,有啲設定直頭勾走咗,
雖然係用同一個bin檔update firmware,
師兄有冇實戰經驗先?
我曾經試過AX92u、XT8及ET8嘅大陸版連接港或美版都做唔到mesh
唔係吹你水
作者: hfc    時間: 2025-4-25 13:05

笑左, 港版﹑大陸版﹑台版﹑美版 firmware 一樣架, 點樣行唔到法呢
Miipp 發表於 2025-4-24 22:11

請問師兄國行可唔可以用merlin firmware

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: fatho    時間: 2025-4-25 14:23

我用緊國貨 TUF-AX3000 main, 駁港行 AC86U 做mesh, 完全簡單無任何問題
作者: fatho    時間: 2025-4-25 14:29

回覆 24# hfc

可以 Google search  koolcenter, 但安全風險請自行判斷
作者: ts_bum    時間: 2025-4-25 16:18

請問師兄國行可唔可以用merlin firmware

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
hfc 發表於 2025-4-25 13:05


可以!
國行AX88u + Merlin
作者: Miipp    時間: 2025-4-25 23:02

港、台、美可以講係一樣,
但大陸版真係唔同d,
設定頁面嘅排位都可以唔一樣,有啲設定直頭勾走咗,
雖然 ...
kaho0505 發表於 2025-4-25 11:46


好似得你唔得? 同版咁多人無問題

重有舊帖:
https://www.hkepc.com/forum/view ... =2623333&page=1
作者: tkphilip    時間: 2025-4-26 00:16

回復 kaho0505

AIMesh無問題,港行國行照連到
antonyhk 發表於 2025-4-21 21:17



    Yes, 我都系连到
作者: tkphilip    時間: 2025-4-26 00:17

笑左, 港版﹑大陸版﹑台版﹑美版 firmware 一樣架, 點樣行唔到法呢
Miipp 發表於 2025-4-24 22:11



    同意!
作者: bun1080    時間: 2025-4-26 11:24

依家仲有冇改territory code呢支歌仔唱

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: supervin    時間: 2025-4-26 18:39

回覆  supervin

CHING,係咪新註冊就有
kb8kb82006 發表於 2025-4-24 00:01



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: supervin    時間: 2025-4-26 18:40

師兄咁勁?我搞極都連唔到,最後放棄買返港版
kaho0505 發表於 2025-4-24 21:48

我 connect到冇問題不過唔快

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: java2    時間: 2025-4-26 18:46

以前玩過AC68 (港行) + AC88(國行) 連到, 兩隻都刷左merlin

如要玩兩隻mesh, 一隻港行一隻國行,係會連接唔到
kaho0505 發表於 2025-4-21 19:13

作者: supervin    時間: 2025-4-26 18:53

新人減三百用銀聯再減百幾, 佢有啲coupon 減減埋埋 都係千三蚊港紙, 我覺得超抵

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: i9602097    時間: 2025-4-28 17:37

一個犯法一個唔犯法
為咗慳少少錢去踎監就唔抵啦!

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: abyss    時間: 2025-4-28 18:05

一個犯法一個唔犯法
為咗慳少少錢去踎監就唔抵啦!

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
i9602097 發表於 28/4/2025 17:37


犯法?

打個6折對我嚟講一啲都唔少
作者: madebyp90    時間: 2025-4-28 18:33

犯法?

打個6折對我嚟講一啲都唔少
abyss 發表於 2025-4-28 18:05



    大陸冇6ghz
唔可能犯法
作者: kb8kb82006    時間: 2025-4-28 19:12

回覆 36# i9602097


    大陸都冇6ghz
作者: skydreamer888    時間: 2025-4-29 18:55

RMerlin咁答:

https://www.snbforums.com/thread ... as-ww-models.64528/
Don't buy out of region, especially not from China. First, the bootloader will be hardcoded to use Chinese-allowed channels and output levels. And second, the firmware will be locked to only display the web interface in Chinese (Japan is another region that also has region-locked webui).

https://www.snbforums.com/thread ... onal-version.79125/
There's no Chinese or international firmware release - they all use the same unique firmware.

The region is hardcoded in the router's bootloader, and cannot be changed by the end user.
作者: abyss    時間: 2025-4-30 10:50

我兩部國行都用到英文ui
作者: lok57    時間: 2025-4-30 21:07

用港行即係搵自己笨
作者: 留白兄    時間: 2025-5-1 18:20

回覆 40# skydreamer888


我就係用日水
可以轉英文 只係wifi channel有小小cake





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2