作者: blooms 時間: 2024-11-13 21:22 標題: 新Y型公屋一樓機房有2層樓高?
今日PCCW師傅睇裝線話新Y型公屋一樓機房有2層樓高上唔到去拉線,
乜公屋一樓咁神奇機房啲位係2樓咁高,
而如果係 2樓咁高係唔係即係1&2樓共用一個機房?
咁即係可以上 2樓拉線落一樓裝寬頻?
有無人知公屋1 樓機房係點樣架
作者: VR2XXX 時間: 2024-11-14 05:46
地下等lift 大堂樓底有幾高,tbe 房咪有幾高囉。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 淼林焱 時間: 2024-11-14 15:08
本帖最後由 淼林焱 於 2024-11-14 15:09 編輯
公屋正常2/F 叫 2樓
一樓 = G/F?
大堂樓底高好正常
作者: peter_chan 時間: 2024-11-14 15:15
現今的大廈用西式計法﹐地面係G/F 或 1/F(一般唔會叫 1/F)﹐上1層就係2/F﹐再上1層就係3/F。
但以前的唐樓﹐地面就係 G/F﹐上1層就係1樓(1/F)﹐再上1層就係2樓。
係會同常用的西式計法會差一層的﹐因此有些人會用 唐1樓/唐2樓 去做區別。
作者: doggiestyle 時間: 2024-11-14 15:44
40層果 D 樓大堂係高 D
有冇高到 2層樓咁誇張就應該冇吧
不過聽講 D 新既公屋會 50~60層咁起上去
作者: madmacuser 時間: 2024-11-14 16:17
但以前的唐樓﹐地面就係 G/F﹐上1層就係1樓(1/F)﹐再上1層就係2樓。<--同我一路理解有出入,我係理解地下,上一層就係二樓,再上一層就三樓。所以有啲三層村屋叫三樓連天台。
作者: madmacuser 時間: 2024-11-14 16:19
最簡單問下管理員
作者: doggiestyle 時間: 2024-11-14 16:43
唐樓係中文 二樓 ,英文係 1/F
應該係屋契問題
係 D 人唔識扮識 ,搞到好似越黎越複雜
作者: ken2004 時間: 2024-11-14 16:45
以前的唐樓﹐地面就係 G/F,上1層就係二樓(1/F),再上1層就係三樓(2/F),冇一樓呢樣嘢。
公屋一定唔會用唐樓 數法
作者: ken2004 時間: 2024-11-14 16:48
唐樓會叫1字樓, 即係二樓(1/F),電梯按1字(如果有電梯)
作者: rhino 時間: 2024-11-14 17:51
公屋地下嗰層嘅樓底高啲唔出奇吖。 有啲位置系預埋比總掣房
作者: edgeyim 時間: 2024-11-16 22:06
乜今時今日PCCW師傅咁流?
2層樓高有幾奇?
做得高肯定已經有解決方法。
我唔相信佢係第一個人入機房拉線0羅。
而且最普遍方法你已經講o左…
作者: pk007sky 時間: 2024-11-16 22:28
保險問題
4米內正常會做比你, 但2樓咁高, 係難做
作者: edgeyim 時間: 2024-11-16 23:21
難做?擒梯?
唔通樓上機房無開口落一樓?
而且實情係無幾多師傅會符合晒安全環境先落手…
指引話2米以下離地工作都要用安全梯,
我就未見過公屋有師傅用…

4米最少要搭鋁架了。
唔係的話保險都係有問題。
作者: andysin 時間: 2024-11-17 00:04
基本上以電訊公司出signal planning,一層計3m (program 定死)
有些電話房細,幾間公司一齊用,
夠膽死將D機 / junction box裝係Ladder上面,大西北好多這類
作者: jerrychan0610 時間: 2024-11-19 16:50
你意思唐樓無一樓??
最簡單叫法, 唐樓係無地下, 由一樓開始數起,
洋樓就由地下, 一樓, 二樓咁叫.
作者: ken2004 時間: 2024-11-19 18:30
回覆 16# jerrychan0610
係好混亂,但嗰個年代D人係咁叫法,旺角彌敦道好多舊樓都係咁
如果唐樓無地下咪仲混亂,地舖喺一樓?
https://weee.gov.hk/tc/news/%E6% ... %E6%A5%AD%E7%95%8C/
睇下電器商聯會地址
你覺得唐樓洋樓點分? 6層高有電梯算唐樓定洋樓?
作者: jerrychan0610 時間: 2024-11-20 09:18
應該係唐樓以外都叫洋樓, 英治之前起的全是唐樓, 1樓, 2樓(無地下) .英治之後就叫洋樓, G, 1/F, 2/F
以前D人無電梯就叫唐一樓, 唐2樓. 有電梯的都跟電睇數字叫.
好似電器商聯會, 叫4字樓, 除非佢行樓梯..
作者: s84292 時間: 2024-11-20 11:32
本帖最後由 s84292 於 2024-11-20 03:58 編輯
高空工作要加返保險錢,要安全設施
佢跟足例做先係正常,出事保險唔賠
打份工無謂博,人地犯法係人地事
問題在於4米直接唔做先好笑,BUT HXT班人係咁
乜都唔同下面D師傅講,要人地外判自己執生
佢商業線同工程D師傅 到場乜都冇準備,CALL樓搞2-3個鐘,HXT出名管理混亂
何況呢D細客JOB,外判都費事搞,CALL返上去叫佢再安排一次
作者: edgeyim 時間: 2024-11-22 02:05
商業個D…搵返對no.個盒先o拉…
作者: s84292 時間: 2024-11-22 08:14
本帖最後由 s84292 於 2024-11-22 01:26 編輯
對NO.呢D正常
上次黎加兩條新光線
黎左睇兩次位,結果正式黎裝師傅都係要由頭睇過
話佢地冇講點拉法同要換邊個位,兩條光纖分兩單JOB,
同一個走線,同一個HUB出然黎分兩個師傅兩日做⋯⋯
第一個師傅好人幫第二個師傅拉多條等佢一上黎直接駁就得
我同一樣野帶左佢地睇三次位,帶兩次裝
最好笑係黎到先話要換光纖HUB,工作時間停你全公司5分鐘ISP服務
換完HUB打上去要重新配置⋯⋯搵唔到相關同事5分鐘變30分鐘
作者: C9_1 時間: 2024-11-22 15:46
講真呢D真係叫同佢自己公司講.
我係客嚟嫁, 你講呢D野關我旦治咩
作者: edgeyim 時間: 2024-11-22 17:15
一般老電睇位同拉線會係同一個人,
如果係第二個人通常上手都會報曬所有注意位置/方案。
至於30分鐘轉port...我只可以講你已經好彩了
商廈呢啲搵box 唔難,但有D地方真係...
老電連個記錄都可能搵兩日,
問個熟site師傅可靠得多。

