Board logo

標題: Asus BE88U ¥16xx 抵唔抵玩? [打印本頁]

作者: tompkyou    時間: 2024-4-23 21:15     標題: Asus BE88U ¥16xx 抵唔抵玩?

本帖最後由 tompkyou 於 2024-4-23 23:42 編輯

港行做緊3899...貴一倍。

貪佢有多個 2.5Gb lan ports

宜家用緊Asus RT-AC5300,雖然有心有力,但部NAS synology DS920+ 用緊2.5Gb LAN,拉file入nas得1Gb覺得好慢...

[attach]2420353[/attach]

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)



[attach]2420371[/attach]
作者: jerrychan0610    時間: 2024-4-24 09:10

一個字, 抵. !!
作者: a189252158    時間: 2024-4-24 11:58

香港¥16xx連AX86u都買唔到
作者: tompkyou    時間: 2024-4-24 12:56

香港¥16xx連AX86u都買唔到
a189252158 發表於 2024-4-24 11:58

已經買到,等送貨。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: antonyhk    時間: 2024-4-24 12:57

昨日攞1999減300券,即買等收貨!
作者: tompkyou    時間: 2024-4-24 13:37

昨日攞1999減300券,即買等收貨!
antonyhk 發表於 2024-4-24 12:57

Same as me, happy waiting

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: ny2a28    時間: 2024-4-24 13:49

同港版有咩分別?
作者: Miipp    時間: 2024-4-24 14:02

同港版有咩分別?
ny2a28 發表於 2024-4-24 13:49


同邊款「港版」比
作者: ny2a28    時間: 2024-4-24 14:05

同邊款「港版」比
Miipp 發表於 2024-4-24 14:02

Asus BE88U
作者: piscesho    時間: 2024-4-24 14:14

呢個型號無6GHz??
作者: Louis_gre2    時間: 2024-4-24 14:14

港版係咪有 6G band ?

如果國版只係屏閉,而不是閹割,一定有高手開到。
到時 ¥1666 變 HK$3888
作者: tompkyou    時間: 2024-4-24 14:20

港版係咪有 6G band ?

如果國版只係屏閉,而不是閹割,一定有高手開到。
到時 ¥1666 變 HK$3888  ...
Louis_gre2 發表於 2024-4-24 14:14

我估冇

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: hanley3000    時間: 2024-4-24 14:25

大陸買回來的router使唔使電話號碼實名登記開通架?
作者: inori    時間: 2024-4-24 14:32

本帖最後由 inori 於 2024-4-24 14:39 編輯

睇B站其他強國Brand既review,
無6G既WIFI7 & 5G既WIFI6/6E速度好似相差無10%?
而且無得玩6G+5G MLO
作者: piscesho    時間: 2024-4-24 14:33

港版都無,要齊2.4, 5 , 6 就要GT-BE98 或者RT-BE96U

回覆 11# Louis_gre2
作者: tompkyou    時間: 2024-4-24 14:37

大陸買回來的router使唔使電話號碼實名登記開通架?
hanley3000 發表於 2024-4-24 14:25

要。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: piscesho    時間: 2024-4-24 14:50

題外話,想打機低ping, 係咪用PCCW 2500M + wifi 7 可以取代插lan 線
作者: tompkyou    時間: 2024-4-24 14:53

題外話,想打機低ping, 係咪用PCCW 2500M + wifi 7 可以取代插lan 線
piscesho 發表於 2024-4-24 14:50

睇打乜game, fps都係真插lan port最stable

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: Miipp    時間: 2024-4-24 16:05

Asus BE88U
ny2a28 發表於 2024-4-24 14:05


ching 邊樹見到港版 BE88U?

我見牙石 HK 官網 wifi 7 router 得一隻 BE98
  
  
[attach]2420432[/attach]
作者: partnera    時間: 2024-4-24 16:58

昨日攞1999減300券,即買等收貨!
antonyhk 發表於 2024-4-24 12:57



請問那裡拿1999減300券

我見要我要1899rmb


作者: partnera    時間: 2024-4-24 17:03

請問那裡拿1999減300券

我見要我要1899rmb
partnera 發表於 2024-4-24 16:58



    i Got It~~~
作者: Hoshan365    時間: 2024-4-24 19:55

本帖最後由 Hoshan365 於 2024-4-24 20:01 編輯
i Got It~~~
partnera 發表於 2024-4-24 17:03



    請問邊度拎?

edit:
搵到了,京東首頁拎:
[attach]2420461[/attach]
作者: popo1234    時間: 2024-4-25 12:22

我都諗緊買部國行開wireguard 行vpn 翻牆, 國行機會唔會又lock左功能?
作者: dickchan    時間: 2024-4-25 13:05

冇6GHz既Wifi 7, 不如買小米仲抵玩D
作者: antonyhk    時間: 2024-4-25 13:51

回復 24 #dickchan

那你去買小米吧,我繼續等收貨,用黎取替AC68U, 跟AX86U組有線Mesh
作者: Miipp    時間: 2024-4-25 14:19

我都諗緊買部國行開wireguard 行vpn 翻牆, 國行機會唔會又lock左功能?
popo1234 發表於 2024-4-25 12:22


我部國行 ax68u+merlin 行 wireguard 無問題,月頭係大陸測試過
作者: Eric j    時間: 2024-4-25 14:40

回復 dickchan

那你去買小米吧,我繼續等收貨,用黎取替AC68U, 跟AX86U組有線Mesh  ...
antonyhk 發表於 2024-4-25 13:51

Ching等你開箱報告

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: gumptang    時間: 2024-4-25 15:32

我都諗緊買部國行開wireguard 行vpn 翻牆, 國行機會唔會又lock左功能?
popo1234 發表於 2024-4-25 12:22

行咗两年,正常翻牆中
作者: curtis1999    時間: 2024-4-25 15:43

回覆 16# tompkyou


    唔係啩,我前後用過三個大陸ASU’s router都未試過要實名登記!你真係要實名才可使用?
作者: tompkyou    時間: 2024-4-25 15:53

回覆  tompkyou


    唔係啩,我前後用過三個大陸ASU’s router都未試過要實名登記!你真係要實名才可使 ...
curtis1999 發表於 2024-4-25 15:43

良好公民

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: akitohk    時間: 2024-4-25 17:39

本帖最後由 akitohk 於 2024-4-25 17:42 編輯

回覆 25# antonyhk

師兄收到貨方便更新下嗎?
我星期六落單,星期日tracking到左港澳專線後就一直無更新
今日問一問人工客服話因為包郵好多單爆左倉叫我等多3日(可能加埋厘兩三日廣深好多地方水浸)

上年1212我買聯力機箱好大盒都係今日落單第2日中午就已經送到上門
作者: kofz    時間: 2024-4-25 19:07

只要大陸一日未批6g wifi

都唔會有完整wifi 6e/7

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: antonyhk    時間: 2024-4-25 21:49

回復 31 #akitohk

我部已報完關,到香港配送點,應該聽日就可到提取點收貨!
作者: chiaki1314    時間: 2024-4-26 01:55

冇左減三百 等番減一百

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: 國大代表    時間: 2024-4-26 07:13

本帖最後由 國大代表 於 2024-4-26 07:47 編輯

請教師師兄,用來純做AP,加多一個組mesh !同小米,華為分別大唔大!
現時用緊Netgear RBK50 行AP !覺得太不穩定,耐吾耐斷線
撇除錢多這方面
作者: tompkyou    時間: 2024-4-26 10:14

冇左減三百 等番減一百

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
chiaki1314 發表於 2024-4-26 01:55

等降價

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: inori    時間: 2024-4-26 10:36

請教師師兄,用來純做AP,加多一個組mesh !同小米,華為分別大唔大!
現時用緊Netgear RBK50 行AP !覺得 ...
國大代表 發表於 2024-4-26 07:13 AM


淘兩隻小米be3600做ap mesh試下囉兩隻加埋都係5舊水
遲d出左6Ghz WIFI7再換囉
作者: 國大代表    時間: 2024-4-26 12:32

淘兩隻小米be3600做ap mesh試下囉兩隻加埋都係5舊水
遲d出左6Ghz WIFI7再換囉
inori 發表於 2024-4-26 10:36

謝謝提議!cp 值很高,肯定比現時RBK50快好多,唯一考慮小米mesh 得唔得,會否穩定
作者: antonyhk    時間: 2024-4-26 14:21

回復 38 #國大代表

行mesh想穩定,一定係用有線駁 Ethernet Backuaul
作者: 國大代表    時間: 2024-4-26 15:45

回復 國大代表

行mesh想穩定,一定係用有線駁 Ethernet Backuaul
antonyhk 發表於 2024-4-26 14:21


Modem,路由器在房,廳有一堆影音設備需要寬頻,但不能拉線,所以一定mesh
作者: oneisall    時間: 2024-4-26 16:01

ASUS 出左BE6500  同BE3600
https://item.jd.com/100094304097.html
https://item.jd.com/100105800660.html
作者: Miipp    時間: 2024-4-26 16:37

ASUS 出左BE6500  同BE3600
oneisall 發表於 2024-4-26 16:01


呢 d 都無意思, 多人等的應該係 BE86U, 如果做 1399 有 2.5GbE lan 用到卷就幾理想
作者: oneisall    時間: 2024-4-26 16:52

呢 d 都無意思, 多人等的應該係 BE86U, 如果做 1399 有 2.5GbE lan 用到卷就幾理想 ...
Miipp 發表於 2024-4-26 16:37



    BE6500 全2.5G WAN/ LAN
作者: Miipp    時間: 2024-4-26 17:34

BE6500 全2.5G WAN/ LAN
oneisall 發表於 2024-4-26 16:52


你未明傳統 86 系點解好賣 d

#土地問題
作者: oneisall    時間: 2024-4-26 17:36

你未明傳統 86 系點解好賣 d

#土地問題
Miipp 發表於 2024-4-26 17:34



    咁我明了
作者: kenken33    時間: 2024-4-26 21:16

本帖最後由 kenken33 於 2024-4-26 21:35 編輯
睇B站其他強國Brand既review,
無6G既WIFI7 & 5G既WIFI6/6E速度好似相差無10%?
而且無得玩6G+5G ML ...
inori 發表於 24-4-2024 14:32


你睇小米隻10G 3頻雙5G WIFI7 ROUTER係實驗室環境測試擋晒外來干擾打盡飛機係正部ROUTER 前面測都係得2XXXmbps就知,冇6G頻你MLO實際使用環境跑到1500mbps都偷笑,更加唔駛講BE88U得2.4+5G ,普通6G WIFI7 ROUTER係正常非實驗室環境已經可以上到3000mbps留上
[youtube]j78GwV1TcGo?si=ilp3Fltd73jggvOs&t=227[/youtube]

標準WIFI 7 AP齊3頻AP都唔駛200 USD,非強國地頭呢隻野都唔駛賣

作者: kb8kb82006    時間: 2024-4-26 21:29

等86系列,唔理有冇6GHZ都換左佢用十年
最近1年換左1X部路由,最滿意既都係ASUS,最鐘意既係86系,
而換到小米...冇咩好講,唔想再換,等86!
希望佢用番前2代個外型啦,咁就更正
作者: tompkyou    時間: 2024-4-26 21:49

等86系列,唔理有冇6GHZ都換左佢用十年
最近1年換左1X部路由,最滿意既都係ASUS,最鐘意既係86系, ...
kb8kb82006 發表於 2024-4-26 21:29



    講真,要用10年,不如宜家換BE88,攤開10年除3650日,可能都係貴1分錢一日
作者: kb8kb82006    時間: 2024-4-26 22:06

回覆 48# tompkyou

同AX88U一樣,太大部
作者: kenken33    時間: 2024-4-26 23:05

本帖最後由 kenken33 於 2024-4-26 23:06 編輯
講真,要用10年,不如宜家換BE88,攤開10年除3650日,可能都係貴1分錢一日 ...
tompkyou 發表於 26-4-2024 21:49


講真,要用10年就點都買有6G既ROUTER,2000年代開始一般平民百姓會用既初代WIFI 行2.4G  玩足十幾廿年到2014年802.11 AC 一般產品開始普及用5G,差不多十年到2022- 24剛剛開始普及 6G終端產品,下一個新頻段普及又唔知要等多幾多年同代先會有,預用10年仲要買落後產品
作者: tompkyou    時間: 2024-4-26 23:14

講真,要用10年就點都買有6G既ROUTER,2000年代開始一般平民百姓會用既初代WIFI 行2.4G  玩足十幾廿年到2 ...
kenken33 發表於 2024-4-26 23:05



    um...5G我覺得已經好夠用...

可能每個人睇法唔同。

BTW,就算6G都未必熬到10年唔淘汰。
作者: pbodq    時間: 2024-4-27 00:23

講真,要用10年,不如宜家換BE88,攤開10年除3650日,可能都係貴1分錢一日 ...
tompkyou 發表於 2024-4-26 09:49 PM



我wifi N真係用到十三年
至於你地?
2028年出wifi 8
我就唔信你屎忽唔痕, 到時唔換走隻BE
作者: tompkyou    時間: 2024-4-27 00:34

我wifi N真係用到十三年
至於你地?
2028年出wifi 8
我就唔信你屎忽唔痕, 到時唔換走隻BE ...
pbodq 發表於 2024-4-27 00:23



    我都無講過我自己10年後換router...
作者: pbodq    時間: 2024-4-27 00:37

本帖最後由 pbodq 於 2024-4-27 04:05 編輯
你睇小米隻10G 3頻雙5G WIFI7 ROUTER係實驗室環境測試擋晒外來干擾打盡飛機係正部ROUTER 前面測都係得2XX ...
kenken33 發表於 2024-4-26 09:16 PM



體積真誇張, 仲以為係Micro-ATX PC
顯卡級的巨型heatsink
75W 燒電都燒窮你, 果d連開隻兩bays NAS都唔捨得的人, 可能會日日關閉router

https://www.hkepc.com/21653/Wi-F ... F%E9%96%8B%E7%AE%B1

Qualcomm真度縮, 整粒14納米的IPQ9570出來

人地聯發科Filogic一炮就出6nm
https://www.tp-link.com/tw/home- ... her-be805/#overview

不過華碩隻BE98, 行BCM4916, "普通"用途都係20W, 如果按一倍安規預計, 例如AC86U 20W果d, full load正比例65W x 50%走唔甩, 應該都係傳聞中的16nm

------------------------
TP-link又來玩機海戰術 BE800, BE805, BE900, 乜晶片廠都有
繼續等第三季蟹仔

------------------------
應該等緊3T3R張6GHz子卡
https://www.hkepc.com/forum/view ... mp;highlight=banana
七日前仲未見影 班友仲想等10-14支天線版本去打Ubiquiti
https://forum.banana-pi.org/t/ba ... i7-nic-module/17182

睇黎TP-link隻BE805行到Openwrt都大
作者: mxmxm    時間: 2024-4-27 02:21

TP-Link 用來做 AP 真係一流
作者: Louis_gre2    時間: 2024-4-27 08:04

要去凸賣城,摷返個帶兩把風扇、舊代的 NB 托,吹住部 BE,尤其是要插 SFP+
作者: antonyhk    時間: 2024-4-27 08:19

回復 56 #Louis_gre2

無人講到咁誇張,我屋企隻10GbE switch插咗4-5個SFP+都唔洗外置散熱扇吹喎!
作者: Louis_gre2    時間: 2024-4-28 08:07

699 人仔 的 wifi 7,用 MTK xx88,有冇機改到 openwrt ?
[attach]2420975[/attach]
作者: 133954202    時間: 2024-4-28 11:31

如果改firmware 改到有6Ghz channel 就正了
作者: pbodq    時間: 2024-4-28 11:56

本帖最後由 pbodq 於 2024-5-6 13:41 編輯

回覆 58# Louis_gre2


突然加價到RMB850?
明白了
850-50-150+50 = RMB700

MT7988DV 三核 1.8GHz
4T5R:4


如果佢想發圍, 應該搞Openwrt
睇佢往績, X32, M32兩個舊型號在恩山都有人刷
而且無320MHz, 無10Gb, 對高端市場的傷害力唔大.但咁岩,9個ports 好適合我呢類怪人, 而且額定都係36W, 岩晒度縮鬼
都係靠賭
作者: kenken33    時間: 2024-4-28 12:34

本帖最後由 kenken33 於 2024-4-28 14:21 編輯
體積真誇張, 仲以為係Micro-ATX PC
顯卡級的巨型heatsink
75W 燒電都燒窮你, 果d連開隻兩bays ...
pbodq 發表於 27-4-2024 00:37


跟隻15V 5A牛俾你唔代表會食盡,家用又唔會連幾百部設備同時用,AC88U時代佢都跟隻45W牛俾你但實際都係食十零 W到

4X1G+2X10G BE805果啲款有點雞肋,Banana又要自己整外殼

TP link 廢在佢個系統功能唔夠全面唔係BE800實際港行先賣3千頭都抵玩
作者: kenken33    時間: 2024-4-28 12:37

本帖最後由 kenken33 於 2024-4-28 12:39 編輯
如果改firmware 改到有6Ghz channel 就正了
133954202 發表於 28-4-2024 11:31


唔駛發夢,根本冇落6G 相關硬件支持芯片電路同天線落去,你firmware 改到識飛都唔會有6G。除非你自己設計一塊有6G電路既PCB 同買相關硬件同然後吹起佢粒SOC RAM 交換芯片等搬過去
作者: 133954202    時間: 2024-4-28 13:27

唔駛發夢,根本冇落6G 相關硬件支持芯片電路同天線落去,你firmware 改到識飛都唔會有6G。除非你自己設計 ...
kenken33 發表於 2024-4-28 12:37


咁就冇用了...1800蚊買個5ghz WIFI
作者: pbodq    時間: 2024-4-28 14:20

回覆 61# kenken33


所以我就話, 大廠預一半安規, full load的話,AC88U剛好係20W
雞廠牛攞盡80-90%
睇返幾款中高端WIFI 7的火牛(60-75W),待機20W係minimun, full load大概30, 有光模果d就加5W, 但我一定剦
Banana隻牛好似係預70W
作者: kenken33    時間: 2024-4-28 14:33

回覆  kenken33


所以我就話, 大廠預一半安規, full load的話,AC88U剛好係20W
雞廠牛攞盡80-90%
睇返幾款 ...
pbodq 發表於 28-4-2024 14:20


Banana我見氾已經有鐵盒賣
[youtube]giwRr2w-X2E?si=cJ5oSD7K_2StR4l4[/youtube]
作者: pbodq    時間: 2024-4-28 14:55

回覆 54# pbodq


話時話, 我應該唔算犯版規吧?

[attach]2421025[/attach]
要ban都應該先ban左編輯部阿黃生
作者: Miipp    時間: 2024-4-28 15:28

回覆  kenken33


所以我就話, 大廠預一半安規, full load的話,AC88U剛好係20W
雞廠牛攞盡80-90%
睇返幾款 ...
pbodq 發表於 2024-4-28 14:20


揀火牛好多時唔係按功率的,而係睇火牛廠出廠價,同埋 router 廠想唔想管理多幾個 sku

火牛廠做開量大的 45W 、65W等等型號,大產採購零件、大量生產可以推低成本,你隻 router 想專門訂造隻 25/35/40W,單價隨時更高00萬

就好似我部 u 系 ultrabook,45w 有排未用得到,但就跟隻 65W 牛。基本上間廠非 gaming 機 default 都係一律0跟隻 65W 牛
作者: Miipp    時間: 2024-4-28 15:37

就好似隻 r8000, 平時用 1xW 但跟隻 60W 牛

https://www.legitreviews.com/net ... ter-review_148375/8
作者: jerrychan0610    時間: 2024-4-29 09:58

699 人仔 的 wifi 7,用 MTK xx88,有冇機改到 openwrt ?
Louis_gre2 發表於 2024-4-28 08:07



    10G SFP,2.5G 都成標配.
作者: Louis_gre2    時間: 2024-4-29 16:59

本帖最後由 Louis_gre2 於 2024-4-29 09:30 編輯

回覆 60# pbodq

京東雲首發部 wifi7 差不多價,但只有 4 x 2.5G,無 9 個 ports
好處是三頻,即是 2.4 + 5G1 + 5G2,無左 6G,都有 5G1 + 5G2 MLO。
用落點,要等開箱文。

intel BE client,現有 driver 只支持 2.4+5/6G MLO,不支持 5G1 + 5G2
MTK BE client (¥2xx) 用唔用得過呢 ?
作者: pbodq    時間: 2024-4-29 18:56

回覆 70# Louis_gre2

京東雲係Qualcomm IPQ5322 wor。YT有評測,性價比不錯,但講來講去, 大家只係想撿到隻便宜的Openwrt
SoC出貨勢向一般都係Broadcom > Qualcomm > MTK > Realtek (MIPS一向無gcc compiler直接對應, 所以99%無Openwrt, 除非間廠發左神經)

MTK BE client淘寶應該未有碎貨, 我上月未搵到。你有link?
我只見過Windows廠機拎到大貨, 流出過drivers介面, 我只望了略圖, 答你唔到
就算Intel平過MTK, 我都係揀MTK, Intel係Wifi領域一向係好廢


我等Realtek原因都係想平d, 拖低個價, 唔係話真係想用佢
睇返現在AX水尾時期, Asus早前係有出過Realtek router給中國電訊訂制(非零售版),閒魚有大貨)。 Realtek成本好平,接近RAX3000M, 效能不是太低, 最慘係介面及功能垃圾。

WIFI 7仲係起步階段, 說不定某天大陸放通6GHz, 呢堆舊versions全都要賤賣
我目前會繼續觀望一下, 而且隻Banana仲未嘔到張WiFi NIC出來
一旦家中落實左用MTK router, 基本上大部份clients我係會跟著黎選, 到時我係唔會理佢行邊種MLO, 在我角度, WiFi這個工具的特性, 穩定係比速度重要:
現在太多太雜亂, 好多兼容問題煩惱, 我最穩定的果張NIC係十三年前Apple的Broadcom, ping gateway永定1ms以內, 我現在手上堆AC,AX無一張做到呢個成績, 極其量只能掂一下2ms
作者: pbodq    時間: 2024-4-29 19:46

回覆 65# kenken33


個女人隻手好白滑幼細
作者: pbodq    時間: 2024-4-29 20:19

回覆 70# Louis_gre2


同埋MLO要depends on OS, Linux 需要v6.5打後才support
就算現在出到一隻v23.05 v5.15,始終要等到下年班大神roll up上v6.5先發揮到
如果用MLO去做衡量標準的話, 即係買期貨等升 / 等跌

P.S. Qualcomm snapshot 正正係 v6.6

[attach]2421242[/attach]
作者: Miipp    時間: 2024-4-29 20:25

回覆  Louis_gre2

京東雲係Qualcomm IPQ5322 wor。YT有評測,性價比不錯,但講來講去, 大家只係想撿到隻 ...
pbodq 發表於 2024-4-29 18:56


"就算Intel平過MTK, 我都係揀MTK, Intel係Wifi領域一向係好廢"

事實我見 notebook 區買 amd notebook (唔細機率跟 mtk) d ching 都係買定 AX210, 到手即換
作者: pbodq    時間: 2024-4-29 20:40

"就算Intel平過MTK, 我都係揀MTK, Intel係Wifi領域一向係好廢"

事實我見 notebook 區買 amd notebook ( ...
Miipp 發表於 2024-4-29 08:25 PM



邊一款MTK換成AX210先?
如果講緊一部幾千年前的MTK, 唔好話換成Intel, 換做蟹仔都有著數la

再講, AX210一向係早供貨, 同級MTK遲大半年, 有時唔係話你有錢想換就有得換

我現在荷包就係有幾舊水係到, 奈何淘寶就係未有MTK BE
如果我因為呢個原因, 走去買塊Intel BE200, 又可以被人砌生豬肉了
作者: 金比    時間: 2024-4-29 20:45

我部BE88U 到左兩日,尋晚終於換左,爽左大半日今日就自己熄左著唔番
CHECK過牛係有電到,但機就插左開左都無燈
係京東APP禁售後就話係全球訂單要EMAIL去CS
有冇師兄試過京東退換貨
作者: Louis_gre2    時間: 2024-4-29 20:54

本帖最後由 Louis_gre2 於 2024-4-29 13:05 編輯

回覆 71# pbodq
睇落似工程版或拆機卡。等 official
我估,win10 唔使指意行到 MLO,要 win11
driver 我猜一堆 bug,不過 煙條 BE,都係海軍鬥水兵   

[attach]2421266[/attach]
[attach]2421267[/attach]
作者: mxmxm    時間: 2024-4-29 21:14

我部BE88U 到左兩日,尋晚終於換左,爽左大半日今日就自己熄左著唔番
CHECK過牛係有電到,但機就插左開左都無 ...
金比 發表於 2024-4-29 08:45 PM



    唔係咁黑掛
作者: pbodq    時間: 2024-4-29 21:24

回覆 77# Louis_gre2

呢個item我搵來搵去都搵唔到撞鬼
-----------------------------------
寫左5GHz+6GHz MLO
咁仲使同Intel堆垃圾2.4GHz MLO比?

呢批係咪工程卡,我唔知, 但微星及Gigabyte跟板有子卡, 年頭hkepc有一期報道過

列左主要vendors, 原來TP-link都有出
https://www.chiphell.com/thread-2574873-1-1.html
https://zhuanlan.zhihu.com/p/686272497

----------------------------------
其實可以驗證下上面理論, 淘張羊100的Intel BE200
去交易區睇下有無人肯拆張MT7927交換
每換一張賺二百諗起都爽
最多我配合一下, 刪走呢堆posts, 你我五五分賬
作者: pbodq    時間: 2024-4-29 21:29

回覆 77# Louis_gre2


yes, 班友話MLO至少要Win12即Win11尾版

聯發科甚至唔出Win10 (雖然又有大神改左driver出來, 穩定性唔好問), 因為呢個同Linux一樣, 本身要依靠OS合作
作者: Miipp    時間: 2024-4-29 21:56

邊一款MTK換成AX210先?
如果講緊一部幾千年前的MTK
, 唔好話換成Intel, 換做蟹仔都有著數la

再講, AX210 ...
pbodq 發表於 2024-4-29 20:40


一堆 zen3, zen3+ notebook.
作者: jerrychan0610    時間: 2024-4-30 08:14

本帖最後由 jerrychan0610 於 2024-4-30 08:15 編輯
我部BE88U 到左兩日,尋晚終於換左,爽左大半日今日就自己熄左著唔番
CHECK過牛係有電到,但機就插左開左都無 ...
金比 發表於 2024-4-29 20:45

除咗講多謝C兄,真係唔知講咩好,
全球訂單意思系水貨?

京東返修,好似寄過去,然後寄部新比你

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 金比    時間: 2024-4-30 22:41

除咗講多謝C兄,真係唔知講咩好,
全球訂單意思系水貨?

京東返修,好似寄過去,然後寄部新比你

via HK ...
jerrychan0610 發表於 2024-4-30 08:14

尊敬的京东用户您好,收到您的反馈了;由于当前全球售订单暂不支持退换货,您可参考(全球售售后政策https://help.jd.com/user/issue/325-3953.html );由于我们不是专业的商品客服,所以不是很清楚产品的具体使用问题。故建议您先通过订单产品页面咨询商家专业客服帮您解答排查一下商品问题(不是咨询他们如何售后),如果已经咨询过了无法解决,辛苦提供一下相应的排查对话截图与产品故障视频一起发送至此,待收到后为您核实处理,期待您的反馈!

AI CS係咁覆我
作者: akitohk    時間: 2024-5-2 08:11

回覆 83# 金比


購自京東自營店既7日內有問題都可以退貨,但只能退貨退錢無得換貨/送修
email搵佢地global cs直接講唔通電佢最後應該俾到個香港地址你寄返件貨(上年年中至尾朋友試過)
不過依家香港直接有京東物流會唔會有得經佢地上門收件就唔知
作者: Louis_gre2    時間: 2024-5-2 08:37

用 wifi7 router 的可買張試下
[attach]2421548[/attach]
[attach]2421549[/attach]
作者: Miipp    時間: 2024-5-2 09:30

用 wifi7 router 的可買張試下
Louis_gre2 發表於 2024-5-2 08:37


強迫 bug11 不鳥
作者: pbodq    時間: 2024-5-2 10:50

回覆 85# Louis_gre2


呢兩張貨唔多, 缺貨...好多間賣斷晒...

如果係小米或東京雲果堆, 買高通會穩陣同快好多
就算計埋你隻八爪魚同TP-link BE805, Banana, 都仲未有MTK出世


半個鐘頭前, Dell先send左個內測Qualcomm firmware比我 (當然, 我係上一世代)
解決藍牙對應部份MTK client 會強制power saving問題。
幫佢做測試時, 其他所有高通耳機全無這個問題
作者: 金比    時間: 2024-5-5 20:16

俾左地址退貨去佢地個倉,睇下到時退錢定換機
作者: Miipp    時間: 2024-5-5 22:11

俾左地址退貨去佢地個倉,睇下到時退錢定換機
金比 發表於 2024-5-5 20:16


自營/非自營各有各好

尋日有件非自營的貨要退,比左個藉口上去關口退貨,“順便” 買野、食野
作者: pbodq    時間: 2024-5-6 13:25

本帖最後由 pbodq 於 2024-5-6 13:54 編輯
699 人仔 的 wifi 7,用 MTK xx88,有冇機改到 openwrt ?
Louis_gre2 發表於 2024-4-28 08:07 AM


第一日收貨, 立即出左初步評測
[youtube]2Rnc2aRjZPI[/youtube]

簡單講,Filogic 860係880的剦割版
少一個core, 熱左, 慢左
仲衰過MT7986 (Filogic 830, 12nm), 唔值呢個價
人地Netcore N60只係衰在無2.5G頭, 否則我一早買左N60
呢隻野如果無Openwrt加持, 頂盡只值400

但我確實喜歡佢咁多2.5G, 等佢跌價, 再出埋Openwrt, 400的話我必定卜鎚 (佢出廠已經開左SSH)
作者: pbodq    時間: 2024-5-6 14:20

原來上星期Asus在三隻BE routers,首次追加了Broadcom的MLO (睇樣只限於2.4GH+5/6GHz)
https://www.asus.com/sg/support/faq/1053342/

GT-BE96
GT-BE98
RT-BE96U

睇黎Merlin的Linux kernel已經上左v6.5

若要5G+5G, 始終要搵返老大哥高通穩陣
作者: Louis_gre2    時間: 2024-5-6 15:58

回覆 90# pbodq

無線性能計,舉腳支持 Q 仔。但無得刷機,無奶油拖隻 MTK 做旁路由

MTK 的 3 春熱版,似乎是 4 春的次貨,等¥699 的 4 春版
作者: Miipp    時間: 2024-5-6 18:14

原來上星期Asus在三隻BE routers,首次追加了Broadcom的MLO (睇樣只限於2.4GH+5/6GHz)

GT-BE96
GT-BE98
RT-BE96U

睇黎Merlin的Linux kernel已經上左v6.5

若要5G+5G, 始終要搵返老大哥高通穩陣
..
pbodq 發表於 2024-5-6 14:20


膠通幾時變左老大哥?

wifi 年資唔太短都知佢的 wifi 係二線野 Atheros
作者: antonyhk    時間: 2024-5-6 18:37

除咗講多謝C兄,真係唔知講咩好,
全球訂單意思系水貨?

京東返修,好似寄過去,然後寄部新比你

via HK ...
jerrychan0610 發表於 2024-4-30 08:14 AM


全球訂單有京東人員上門收貨再退款,無得換貨。

如你想再訂,app內會無咗那300蚊優惠,你要email去俾京東 (global-cs <global-cs@jd.com>),佢地會幫你跟,你可先係京東再買,確認收貨後再email佢地,佢地會係app內賠番那300蚊俾你,你可用來扣將來訂單,或轉出去微信亦得。

點解我咁清楚?因為我都係買咗BE88U,但佢地第一次搞錯咗派錯貨,我申請退貨退款,即刻用1999再買過部,剛收貨setup好幾日,那300蚊我已收妥及經微信轉番去我大陸銀行啦!
作者: mxmxm    時間: 2024-5-6 19:36

回覆  pbodq

無線性能計,舉腳支持 Q 仔。但無得刷機,無奶油拖隻 MTK 做旁路由

MTK 的 3 春 ...
Louis_gre2 發表於 2024-5-6 03:58 PM



    有時係無咁完美, 拆開去做少D煩惱
作者: pbodq    時間: 2024-5-6 20:19

回覆 93# Miipp


佢食左人就係歸佢ga la
正如Intel食左Killer, 我有咩事都係入Intel數
香港有咩東瓜豆腐, 都係入大陸條數
如果唔用呢個現存準則, 果班死左的元祖Wifi 如Intersil Prism, 真係要拎返條屍出來拜上神台
作者: Miipp    時間: 2024-5-6 21:56

回覆  Miipp


佢食左人就係歸佢ga la
正如Intel食左Killer, 我有咩事都係入Intel數
香港有咩東瓜豆腐, 都 ...
pbodq 發表於 2024-5-6 20:19


呢 d 比喻唔恰當, tech 野唔係貼個新 label 就大晒. AMD 食左 ATi, 而家又做低埋 nvidia?

如果 qualcomm-atheros 係 wifi 老大哥, 咁何解眾多一線品牌的旗艦 router 絕大部份都係用 broadcom 方案呢?
作者: pbodq    時間: 2024-5-7 00:24

呢 d 比喻唔恰當, tech 野唔係貼個新 label 就大晒. AMD 食左 ATi, 而家又做低埋 nvidia?

如果 qualcomm ...
Miipp 發表於 2024-5-6 09:56 PM



你的假設前題需要一個條件成立:  即使AMD沒有食ATi, AMD都可以做抵nvidia, 所以ATi被食後, ATi又不能變成可以做低nvidia了

冒號後的第一句條件式裡, 從來沒有成立過。我就簡單反問一句, 在未被AMD食時, AMD有哪一範能打倒nvidia, 繼而ATi轉了新名字卻仍打不過n記, 能從而推反我的歸名=技術含量說法

我可以更無賴地詭辯:  AMD在未食ATi前,很廢, 食完之後, ATi用呢個爛brand, 緊係打唔過nvidia la。按你描述的現像, 這更加確立了吞併技術的說法。
--------------
至於Broadcom的情況
一線品牌是指哪幾個?
作者: Miipp    時間: 2024-5-7 07:34

你的假設前題需要一個條件成立:  即使AMD沒有食ATi, AMD都可以做抵nvidia, 所以ATi被食後, ATi又不能變 ...
pbodq 發表於 2024-5-7 00:24


牙石,netgear
作者: jk1399    時間: 2024-5-7 07:51

我部BE88U 到左兩日,尋晚終於換左,爽左大半日今日就自己熄左著唔番
CHECK過牛係有電到,但機就插左開左都無 ...
金比 發表於 2024-4-29 20:45



    大半日........就壞





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2