Board logo

標題: 仲有冇人緊CISCO RV042 router? [打印本頁]

作者: longkee    時間: 2022-10-27 13:16     標題: 仲有冇人緊CISCO RV042 router?

用緊既呢排有冇出事?
作者: 张无忌    時間: 2022-10-27 20:31

RV042原先是Linksys VPN router(好像可以行IPSec),这个router起码超过10年!速度估计都不会快!如果能用就继续用,不然换其他routers!
作者: fakeman    時間: 2022-10-27 23:19

RV042原先是Linksys VPN router(好像可以行IPSec),这个router起码超过10年!速度估计都不会快!如果能用 ...
张无忌 發表於 2022-10-27 20:31



    15 年都來緊啦,呢隻得 10/100 咋......
作者: longkee    時間: 2022-10-27 23:50

15 年都來緊啦,呢隻得 10/100 咋......
fakeman 發表於 2022-10-27 23:19

.仲有隻rv042g 既
想問仲有冇人用緊啫。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: LEARZA    時間: 2022-10-29 13:34

如果 樓主部機“出事”,或因硬件生命走到盡頭;又若 大範圍 “出事”,古舊產品嘅網絡安全風險一向高,但市場上仲有幾多online R042呢?
作者: fred2088    時間: 2022-10-29 16:35

回覆 1# longkee


    最近才換走它, 當年用3隻來做 Site 2 Site VPN ...
作者: longkee    時間: 2022-10-30 00:31

回覆  longkee


    最近才換走它, 當年用3隻來做 Site 2 Site VPN ...
fred2088 發表於 2022-10-29 16:35



    自從CISCO 同LINKSYS 都冇出, 暫時都轉左用TPLINK 既VPN ROUTER
作者: longkee    時間: 2022-10-30 00:34

如果 樓主部機“出事”,或因硬件生命走到盡頭;又若 大範圍 “出事”,古舊產品嘅網絡安全風險一向高,但 ...
LEARZA 發表於 2022-10-29 13:34



   香港就唔知, 外國就幾多人仲用緊. 當然最新仲有RV042G , 我只係提呢個SERIES 既一個型號.
如果有用開應該會知囉.
作者: fakeman    時間: 2022-10-30 23:01

香港就唔知, 外國就幾多人仲用緊. 當然最新仲有RV042G , 我只係提呢個SERIES 既一個型號.
如果有用開 ...
longkee 發表於 2022-10-30 00:34



    042g 都唔可以叫新啦.....而家外國好多人都換新 router 以求快 d VPN.....
作者: LEARZA    時間: 2022-10-31 08:50

v3 有32MB FLASH,有否3rd party firmware推介?
作者: fred2088    時間: 2022-10-31 14:33

回覆 9# fakeman


    RV-042G 有國版, 不過轉了 Draytek
作者: 炎冬    時間: 2022-10-31 15:49

香港就唔知, 外國就幾多人仲用緊. 當然最新仲有RV042G , 我只係提呢個SERIES 既一個型號.
如果有用開 ...
longkee 發表於 2022-10-30 00:34



    RV042G好像是2012年既產物, 不過我公司仲有RV082用緊.....應該過15年...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2