作者: daemongmong 時間: 2022-10-2 11:58 標題: [HxBN] 100Mb可以免費升級到1Gb?原來不是
本帖最後由 daemongmong 於 2022-10-2 12:03 編輯
一直使用100Mb,不久前續約了,但職員沒有提到有免費升級到1Gb。剛收到電郵,指可以於下月前於app內換領1Gb,免12個月月費和安裝費。
更新:是適用於為他人新安裝。
作者: atwy 時間: 2022-10-2 12:00
續約 幾多月費
作者: daemongmong 時間: 2022-10-2 12:02
$15x,無謂麻煩。
剛了解過,原來所謂的優惠是適用於為他人新安裝的,不是自己正在的計劃可升級。
作者: 愚樂無窮 時間: 2022-10-2 12:25
私樓?
公居屋最平58喎
你冇sent cut cm?
作者: daemongmong 時間: 2022-10-2 12:37
公屋,不想麻煩。
作者: atwy 時間: 2022-10-2 13:30
本帖最後由 atwy 於 2022-10-2 13:38 編輯
夠 豪 !
作者: tragamer 時間: 2022-10-2 14:46
當
光纖 又幼又滑
其他公司可以用 天線位(有線位)出線
我就轉咗
作者: 白羊 時間: 2022-10-2 14:50
人地唔想麻煩就由佢啦..雖然最平可以做到68蚊1G..但用錢減煩惱都好重要..

作者: daemongmong 時間: 2022-10-2 14:57
$15x包括MyxxSxxxx,首12個月又有「迪加」。
作者: plc1222 時間: 2022-10-3 10:01
我幾間屋都仲係HKBB100
用緊個時拉既直出四線 LAN線
除左DL PS5 GAME個時慢D
其他就無乜所謂 都好快
又少隻MODEM
作者: owenbarbie 時間: 2022-10-4 22:34
回覆 10# plc1222
當轉咗 100M+, 你就唔係咁講....

